Gość Vsat Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Szkoda, że kiedy dekoder jest podłączony do Internetu, to dekoder nie pobiera aktualizacji przez Internet, zamiast z SAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Wersja 3.1.1 nie wyszła z puli testowej parti 70tys urządzeń. 3.2.0 do wczoraj była w parti testowej, od dziś dla wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutekp1 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 U mnie wszystko trwało ok 5 minut 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon16 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 No i to są te "zmiany na lepsze" Po aktualizacji wystarczy z listy ulubinych usunąć 1 kanał a usuwa się cała lista Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek ? Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Co przynosi nowy firware 3.2.0 ??? Aktualizacja błyskawiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ViPKiNG Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Cierpliwość popłaca. Nagrywanie i nagrania wróciły z 3.2.0. ICOK zalecał udanie się do serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Czyli jak dekoder działa to lepiej żeby nie robili żadnych aktualizacji. Jedno naprawią a kilka innych rzeczy zepsują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 2 godziny temu, Vsat napisał: Szkoda, że kiedy dekoder jest podłączony do Internetu, to dekoder nie pobiera aktualizacji przez Internet, zamiast z SAT. Nie wszystkie dekodery są podłączane do internetu a do satki tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Ok. Nie mówię, że wszystko ma się aktualizować przez Internet. Jeśli jest podłączenie do netu - fajnie, jakby aktualizował się przez net. Nie ma netu - aktualizacja via SAT. Dekodery Sagemcom DSI87 i DSI83 od konkurencji tak się aktualizowały (przynajmniej kilka lat temu, teraz nie wiem, jak jest). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Tak piszesz jakby dekodery miały co chwile aktualizacje i trzeba je jak najszybciej zaktualizować. Po prostu operator puścił aktualizację z prędkością z jaką uważał za słuszną i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 (edytowane) Dekoder pobrał aktualizację.Miałem nadzieję,że to coś poprawi.Ale niestety nadal gdy wejdę w CP GO,to obraz mruga jak stroboskop.Biały czarny,biały czarny i tak w kółko.Ikony z filmami czy zakładkami są wyświetlane tj.widnieją,natomiast mruga w bardzo szybkim tempie tło menu na ekranie. Ps.przywracane były ustawienia fabryczne i nadal to samo. Edytowane 23 Lipca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusuw Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 16.07.2019 o 17:53, xut2zs napisał: Tak właśnie odkryłem problem ze wznawianiem nagrań. Mianowićie nie da się ich wznowić bo po zatrzymaniu w połowie zaczyna się samo odtwarzać w tle przez co jest tylko opcja oglądaj i za każdym razem muszę przewijać. Może ktoś sprawdzić u siebie czy po zatrzymaniu nagrania i klikaniu klawisza wstecz też mu się odtwarza w tle od początku dany materiał i jednocześnie znika opcja wznów ? U mnie to samo. Napisałem to mając jeszcze soft 3.1.1. Jak będę w domu może pobierze 3.2 a wtedy sprawdzę i napiszę czy opcja wznawiania dobrze działa. Soft 3.2 - opcja wznawiania dobrze działa. Edytowane 24 Lipca 2019 przez jusuw Dodatkowy opis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Godzinę temu, ARTIPAPK napisał: Dekoder pobrał aktualizację.Miałem nadzieję,że to coś poprawi.Ale niestety nadal gdy wejdę w CP GO,to obraz mruga jak stroboskop.Biały czarny,biały czarny i tak w kółko.Ikony z filmami czy zakładkami są wyświetlane tj.widnieją,natomiast mruga w bardzo szybkim tempie tło menu na ekranie. Ps.przywracane były ustawienia fabryczne i nadal to samo. U mnie bez problemów. Zostaje wymiana dekodera, ciągłe resety mogą tylko pogorszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Jest poprawa jeśli chodzi o CP GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 1 godzinę temu, arczi1280 napisał: Jest poprawa jeśli chodzi o CP GO? Już powyżej napisałem jaka jest poprawa w CP GO,problemy u mnie występują nadal. W starej wersji oprogramowania,przynajmniej nie miałem tych niedogodności,o których piszę. Nie zaciekawie się korzysta z tego całego CP GO,gdy menu na ekranie błyska jak na dyskotece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Jaką rozdzielczość wideo masz ustawioną w dekoderze 1080i czy 1080p? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Gdyby się trochę przyłożyli do tego oprogramowania i uczciwie robili jakieś beta- testy przed oficjalnym wydaniem, to by tego pewnie nie było. Jest tam w ogóle coś takiego jak Dział kontroli jakości? Wydają wersje oprogramowania v3 a błędy z v1 wciąż są obecne. Przynajmniej na razie evobox przestał mi się zawieszać. Być może dzięki zrobieniu factory reset. Bo tak to przynajmniej ze dwa razy na dzień była zawiecha z czarnym ekranem. Tyle dobrego, że przeważnie po chwili sam się resetował. Mam nadzieję, że w końcu ktoś się za to weźmie i ogarnie to wszystko jak trzeba, bo sprzęt przecież jakiś zły nie jest Jednak używać sprzęt, w którym co jakiś czas coś się wysypuje, bądź nie działa/ przestaje działać nawet podstawowa i główna funkcja jak PVR to tak trochę słabo na dłuższą metę. 33 minuty temu, support458 napisał: Jaką rozdzielczość wideo masz ustawioną w dekoderze 1080i czy 1080p? Sprawdzałem to zaraz po zainstalowaniu aktualizacji i nie ma bynajmniej w moim przypadku żadnej różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ibanezz Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Witam, za to u mnie ciekawy problem się pojawił. Po aktualizacji do poprzedniego softu (nie tego wczorajszego) dekoder restartuje się od razu po uruchomieniu gdy jest podłączony do Internetu (zarówno po kablu jak i po WiFi). Po odłączeniu go od sieci wszystko działa prawidłowo. Wczorajszy soft nie poprawił problemu. Przywracanie do ustawień fabrycznych (ale z zachowaniem nagrań) robiłem po każdej aktualizacji. Macie jakieś pomysły? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 8 godzin temu, wlodar123 napisał: Gdyby się trochę przyłożyli do tego oprogramowania i uczciwie robili jakieś beta- testy przed oficjalnym wydaniem, to by tego pewnie nie było. Jest tam w ogóle coś takiego jak Dział kontroli jakości? Wydają wersje oprogramowania v3 a błędy z v1 wciąż są obecne. Przynajmniej na razie evobox przestał mi się zawieszać. Być może dzięki zrobieniu factory reset. Bo tak to przynajmniej ze dwa razy na dzień była zawiecha z czarnym ekranem. Tyle dobrego, że przeważnie po chwili sam się resetował. Mam nadzieję, że w końcu ktoś się za to weźmie i ogarnie to wszystko jak trzeba, bo sprzęt przecież jakiś zły nie jest Jednak używać sprzęt, w którym co jakiś czas coś się wysypuje, bądź nie działa/ przestaje działać nawet podstawowa i główna funkcja jak PVR to tak trochę słabo na dłuższą metę. U mnie trzeci restart byłby już w APSie- tuż przed wymianą, jak się trafiło na wadliwy egzemplarz to się go wymienia a nie składa mu się śluby "dopóki śmierć nas nie rozłączy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Ja po ostatniej aktualizacji zrobiłem reset wtyczkowy i śmiga zostało mu 14 miesięcy mam nadzieje że wytrzyma a jak nie to aps mam po 2 stronie ulicy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Tak czytam od kilku dni te posty i zastanawiam się czy aby mamy te same dekodery czy po prostu mam jakiś sprzęt lepszego sortu ... szok a dekoder u mnie fika prawie 16h na dobę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Tak czytam od kilku dni te posty i zastanawiam się czy aby mamy te same dekodery czy po prostu mam jakiś sprzęt lepszego sortu ... szok a dekoder u mnie fika prawie 16h na dobę ... Potwierdzam, mój egzemplarz ma 2 lata i hula bez uwag ( abym nie zapeszył) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Godzinę temu, patryszq napisał: Tak czytam od kilku dni te posty i zastanawiam się czy aby mamy te same dekodery czy po prostu mam jakiś sprzęt lepszego sortu ... szok a dekoder u mnie fika prawie 16h na dobę ... Dekodery może mamy i te same, ale rewizje zapewne już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 3 godziny temu, patryszq napisał: Tak czytam od kilku dni te posty i zastanawiam się czy aby mamy te same dekodery czy po prostu mam jakiś sprzęt lepszego sortu ... szok a dekoder u mnie fika prawie 16h na dobę ... U mnie to samo.Śmiga jak Tomek Gollob.Bez zadnych awarii.To my widocznie jestesmy wybrani szczesliwcy....Parą jedziemy....Gollob-Protasiewicz w meczu ligowym...... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 U mnie po aktualizacji do 3.2.0 CP GO działa znowu bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.