Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Ja dotąd nie miałem problemu z ICOK, pisałem, była odpowiedź migiem. Teraz cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 A ja z kolei najwcześniej 2 tyg. Ostatnio pisałem to już 3 tydz. mija.... Hej @support458a ja mam taki problem, po automatycznej instalacji kanałów instalują się wszystkie jakie są na satelicie. Przywrócenie ustawień domyślnych bez formatu dysku usuwało listę kanałów i mogłem sobie ponownie zainstalować tylko te z listy CP, a po zmianie softu już to nie działa. Przywracałem 2 razy domyślne bez formatu dysku i nic. Nadal mam wszystkie jakie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 13.07.2019 o 10:15, kajot napisał: Po powrocie do ustawień fabrycznych, resecie i całej nocy bez prądu też nic się nie zmieniło. Teraz zobaczyłem, że u mnie to samo nie da się korzystać z CP GO. Poradziłeś sobie jakoś z menu w CP GO? Edytowane 21 Lipca 2019 przez arczi1280 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 18 godzin temu, xut2zs napisał: A ja z kolei najwcześniej 2 tyg. Ostatnio pisałem to już 3 tydz. mija.... Hej @support458a ja mam taki problem, po automatycznej instalacji kanałów instalują się wszystkie jakie są na satelicie. Przywrócenie ustawień domyślnych bez formatu dysku usuwało listę kanałów i mogłem sobie ponownie zainstalować tylko te z listy CP, a po zmianie softu już to nie działa. Przywracałem 2 razy domyślne bez formatu dysku i nic. Nadal mam wszystkie jakie są. Nie trzeba robić ustawień fabrycznych.. Jest dużo wygodniejszy sposób Przycisk "Menu"> Kanały TV> przycisk "Opcje"> Lista> Wyczyść> Wszystkie. Jeżeli masz listę ulubionych to upewnij się dwa razy, że wybrana jest opcja "Wszystkie" a nie "Ulubione" Opcja "Wszystkie" formatuje tylko główna listę. Ulubione nie zostaną wtedy skasowane. Testowane przed chwilą i bynajmniej u mnie wszystko gra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inga29 Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 dzis byla kolejna aktualizacja wersja 3.2.0 czy ktos moze powiedziec co nowego bo nic nie zauwazylam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 Podejrzewam że poprawki do poprzedniej , niezwykle udanej aktualizacji. Ale znowu z drugiej strony , cieszcie sie że poprawiają i tak bardzo dobry dekoder . Nie jak NC+ gdzie technicy mają wieczne wolne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inga29 Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 warto napisac jakies info co nowego, co poprwiono, by mozna bylo sprawdzic czy to dziala prawidlowo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 U mnie 2.3.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 21.07.2019 o 10:20, hupatek napisał: Dodano obsługę nowych typów konwerterów, może jest zmieniona sekwencja inicjalizacji głowicy. /witam co masz na myśli i czy można coś z tym zrobić ? Nadal po włączeniu dekodera przez 1-2 sekundy info o braku sygnalu z anteny po tym czasie wsio ok Edytowane 22 Lipca 2019 przez qwertyz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 W dniu 21.07.2019 o 15:50, Krzysiek11:) napisał: Ja dotąd nie miałem problemu z ICOK, pisałem, była odpowiedź migiem. Teraz cisza. Proszę o wiadomość prywatną w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Powiem tak. Mam polsat około roku. Evobox pvr oczywiście. Dekoder chodzi lepiej na tym 3.1.1. nie zacina na starszym sofcie łapał mi po włączeniu następnego dnia freezy parosekundowe czasem ale najczęściej po uruchomieniu w eog najczęściej lub w liście pvr. Teraz chodzi ok po automatycznym updacie do 3.1.1 jest lepiej. Mam natomiast mieszane uczucia co do listy stworzonej przez sam polsat. Kanały czyli ich kolejność standardowa to dramat. Taki polsat film i pare innych kanałów. Lub kanały z konkurencji rozsiane jak po burzy. Jak to kupiłem długo nie ogarniałem tego b....... Dlaczego jest taka kaszana. Wiem powiecie lista ulubionych. Ale nie jestem emerytem a i tak mi się nie chce z tym bawić. Chociaż jestem informatykiem. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Nikomu się nie chce ale wystarczy godzina i przez dwa lata lepiej ci się korzysta z dekodera bo wiesz co gdzie masz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 U mnie znowu zniknęły nagrania.. Zrobiłem to co poprzednio, ustawienia fabryczne i reset wtyczkowy, dwukrotnie, bez skutku. Poradźcie może jakiś inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Tak jest inny sposób pójście do APS i wymiana dekodera. Nic innego ci nie wymyślimy jeśli wina leży np. po stronie dysku który zaczął świrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Dzięki. Poczekam jeszcze na tą poprawkę. Jeżeli wszyscy ją dostaną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Zrób jeszcze format dysku.Miałem to samo i pomogło.Po formacie reset wtyczkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Od wczoraj wersja 3.2.0 Jeśli ktoś wie jakie zmiany wnosi nowa wersja poproszę o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inga29 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 8 minut temu, martinelka napisał: Od wczoraj wersja 3.2.0 Jeśli ktoś wie jakie zmiany wnosi nowa wersja poproszę o info. kilka postow temu to samo pytanie zadalam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutekp1 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 1 godzinę temu, fred12 napisał: U mnie znowu zniknęły nagrania.. Zrobiłem to co poprzednio, ustawienia fabryczne i reset wtyczkowy, dwukrotnie, bez skutku. Poradźcie może jakiś inny sposób? U mnie znikają po każdym zaniku prądu. Spróbuj zrobić tak: Ustawienia domyślne. Po uruchomieniu sprawdź czy są nagrania. -jeśli nie ma: wyjmij wtyczkę na 5 minut. Po uruchomieniu sprawdź czy są nagrania. Jeśli nie ma zacznij od nowa (ustawienia domyślne - sprawdzenie - reset wtyczkowy - sprawdzenie itd) Ostatnio zadziałało po trzecim ustawieniu domyślnym bez resetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 (edytowane) Godzinę temu, martinelka napisał: Od wczoraj wersja 3.2.0 Jeśli ktoś wie jakie zmiany wnosi nowa wersja poproszę o info. Wprowadza zmiany w prezentacji danych w "Strefie Abonenta" oraz rozwiązuje problemy niektórych użytkowników z menu "Nagrania". Edytowane 23 Lipca 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutekp1 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 18 minut temu, support458 napisał: Wprowadza zmiany w prezentacji danych w "Strefie Abonenta" oraz rozwiązuje problemy niektórych użytkowników z menu "Nagrania". Potwierdzam. Pół godziny temu dostałem 3.2.0. Brak problemów z nagraniami nawet po zaniku prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 U mnie też weszła wersja 3.2.0. Czy jeszcze kogoś denerwuje powolne przełączanie na następny kanał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Weszła nowa wersja (soft) i nagrania wróciły. Dobrze że poczekałem, nie straciłem nagrań. Dzięki. Przełączanie z kanału na kanał spowolniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar123 Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Jak nigdy, chyba wszystkim równocześnie udostępnili Z ciekawości.. Z jaką orientacyjnie prędkością Evobox może ściągać aktualizacje? Poprzednia wersja dość wolno się pobierała, ale aktualna to normalnie ledwo co szła.. Taki szybki transfer niczym prędkość GPRS, czy może jakieś "przeciążenie"? Bo dobrą godzinę pobierał, a zainstalował to szybciej niż trwa jego zimny start. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.