xut2zs Opublikowano 17 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2019 7 godzin temu, Sylwiazywi napisał: Dziękuję za podpowiedź. Niestety przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało. Trzeba chyba czekać na następną aktualizację Spróbuj odłączyć zasilanie i domyślne przywróć, zrób tak kilka razy. Zawsze możesz iść do APS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutekp1 Opublikowano 18 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2019 W dniu 16.07.2019 o 18:42, Sylwiazywi napisał: Jak przywrócić ustawienia fabryczne?? Po aktualizacji również nie mam opcji nagrywania i odtwarzania nagrań. Czy ktoś pomoże?? Spróbuj zrobić tak: Ustawienia domyślne. Po uruchomieniu sprawdź czy są nagrania. -jeśli nie ma: wyjmij wtyczkę na 5 minut. Po uruchomieniu sprawdź czy są nagrania. Jeśli nie ma zacznij od nowa (ustawienia domyślne - sprawdzenie - reset wtyczkowy - sprawdzenie itd) U mnie zadziałało po trzecim ustawieniu domyślnym bez resetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Już było tak dobrze,a dziś dysku nie widzi.Coś kombinowali,wersja 3.1.1 jest.Nic z tego dekodera nie będzie.Wszystko się sypie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Od jakiegoś czasu i nie zawsze po uruchomieniu dekodera oglądam kanał po chwili następuje ciemność na dwie, trzy sekundy, reset bufora tak jakby kolejny raz uruchamiał się dekoder i później już można normalnie oglądać. Wspomniany problem występuje tylko przy dłuższym braku aktywności dekodera. Czy ktoś z posiadaczy evobox pvr miał lub ma podobną przypadłość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meagol Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Od jakiegoś czasu i nie zawsze po uruchomieniu dekodera oglądam kanał po chwili następuje ciemność na dwie, trzy sekundy, reset bufora tak jakby kolejny raz uruchamiał się dekoder i później już można normalnie oglądać. Wspomniany problem występuje tylko przy dłuższym braku aktywności dekodera. Czy ktoś z posiadaczy evobox pvr miał lub ma podobną przypadłość? U mnie czasem jest podobnie jak długo dekoder pracuje a jak wracam z netflixa to właśnie czarny ekran na kanałach podczas przełączania prze z kilkanaście sekund..Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 U mnie zauważalnie dłużej przełącza na wybrany kanał. Dźwięk po około sekundzie, obraz po około 3 sekundach. W jakim celu takie babole wypuszczają? Nikt tego nie testuje? Niby taka poważna firma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 U mnie ok. póki co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Bez żadnych problemów póki co chodzi to nawet szybciej w menu.Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Stwierdzam, że u mnie też zauważalnie szybciej Evo chodzi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwertyz Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Witam Panowie/Panie co się dzieje, że za każdym razem jak włączam dekoder (mam opcje eko czyli wyłączam go całkiem , nie pokazuje godziny) zanim pojawi się ostatnio oglądany kanał przez 1-2 sekundy mam info, że nie ma sygnału z anteny ?? Po 2 sekundach plansza znika i wsio jest ok. Sprawdzałem na różnych kanałach poziom sygnału i mam siła 94% jakość 87%. Coś nie tak z dekoderem ? Sprawdzałem podłączenia kabla antenowego i niby wsio ok Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 20 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Do @qwertyz Ja mam to samo że pojawia na chwilę brak sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Wczoraj dekoder "zgłupiał" podczas odtwarzania plików przez USB. Najpierw komunikat o przeszukiwaniu dysku potem samoistny reset??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 17 godzin temu, qwertyz napisał: Witam Panowie/Panie co się dzieje, że za każdym razem jak włączam dekoder (mam opcje eko czyli wyłączam go całkiem , nie pokazuje godziny) zanim pojawi się ostatnio oglądany kanał przez 1-2 sekundy mam info, że nie ma sygnału z anteny ?? Po 2 sekundach plansza znika i wsio jest ok. Dodano obsługę nowych typów konwerterów, może jest zmieniona sekwencja inicjalizacji głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 42 minuty temu, hupatek napisał: Dodano obsługę nowych typów konwerterów, może jest zmieniona sekwencja inicjalizacji głowicy. A konkretnie, co masz na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Pogratulować tylko osobom odpowiedzialnym za ten dekoder. Tyle osób ma problemy, a nic się z tym nie robi. U mnie po aktualizacji do 3.1.1 przy próbie nagrywania dekoder się restartuje. Brak słów już na tego operatora, jak nie dziwne taktyki z aneksami, to skopany soft. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 (edytowane) Znasz kontakt do operatora. Zakładam, że jako aktywny na forum user, zgłosiłeś wszystkie swoje problemy właśnie do niego, a forum traktujesz jako uzupełnienie swojego niezadowolenia? Jak widzisz, problemy które Ty zgłaszasz nie występują u innych, więc temat nie jest taki oczywisty. To może być zbieg okoliczności z aktualizacją a dysk się sypie. Edytowane 21 Lipca 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Problem zgłoszony przez ICOK, ale tam cisza jak makiem zasiał. Dzień przed aktualizacją nagrywanie działało, po aktualizacji już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 (edytowane) W trakcie aktualizacji był głęboki restart i to podobnie jak w komputerach może objawić problemy z dyskiem. Spróbuj odłączyć dekoder od zasilania na dłużej niż minutę. Ile procent dysku masz zajęte nagraniami? (Do sprawdzenia w menu Nagrania.) Edytowane 21 Lipca 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Reset wtyczkowy już wypróbowany. Dysk zajęty w 5%, wolne 95%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 (edytowane) Z jakiego kanału chcesz nagrywać. To jednorazowe nagranie, czy zaplanowany sezon, seria? Wejdź w Ustawienia / Informacje/ Szczegóły sprzętowe / Dysk. Co tam pokazuje jeśli chodzi o status? Format dysku może pomóc na jakiś czas, ale to tylko potwierdzi teorię o jego uszkodzeniu. Edytowane 21 Lipca 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Próba nagrywania na każdym kanale się tak kończy. Status dysku Dostępny. Nagrania są odtwarzane normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 Robiłeś przywracanie ustawień fabrycznych bez usuwania danych użytkownika? Jak typ konwertera masz ustawiony w konfiguracji anteny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 56 minut temu, Krzysiek11:) napisał: Pogratulować tylko osobom odpowiedzialnym za ten dekoder. Tyle osób ma problemy, a nic się z tym nie robi. U mnie po aktualizacji do 3.1.1 przy próbie nagrywania dekoder się restartuje. Brak słów już na tego operatora, jak nie dziwne taktyki z aneksami, to skopany soft. Z moim nic sie nie dzieje od 1.5 roczku.Śmiga jak F16. Wyluzuj kolego , bedzie ok.Tez kiedys ci sie poszczęsci jak mi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 54 minuty temu, support458 napisał: Robiłeś przywracanie ustawień fabrycznych bez usuwania danych użytkownika? Jak typ konwertera masz ustawiony w konfiguracji anteny? Przywrócenie do fabrycznych pomogło. Zapomniałem, że nie usuwa listy ulubionych, bo już dawno bym je przeprowadził. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 21 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2019 3 godziny temu, Krzysiek11:) napisał: Problem zgłoszony przez ICOK, ale tam cisza jak makiem zasiał. Dzień przed aktualizacją nagrywanie działało, po aktualizacji już nie. Do icok to możesz sobie zgłosić życzenia noworoczne. Jak otrzymasz odpowiedź to cud, norma to 3 do 6 tyg. Nie rozumiem jak w pilnej sprawie jakiejś usterki tracić czas na pisanie jak można 24/7 zadzwonić. Nie pojmuję A po za tym przywrócenie ustawień fabrycznych nie kosztuje a rozwiązuje większość usterek. U brak usterek a używany średnio 8h dziennie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.