arczi1280 Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 8.07.2019 o 22:29, ARTIPAPK napisał: Wejdź w menu ustawienia,następnie w obraz i dźwięk i ustaw dźwięk na stereo,oraz hdmi przełącz na włącz. Szukam opcji HDMI przełącz na włącz, gdzie tego szukać? I jeszcze jedno pytanie. Dlaczego jedne nagranie mogę przenieść do utworzonego folderu a innych nagrań już nie? Chyba wiem dlaczego występuje taka sytuacja zapewne chodzi o nagrywanie sezonu, folder tworzony automatycznie. Pytanie jak teraz anulować nagrywanie sezonu. Edytowane 14 Lipca 2019 przez arczi1280 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 1 godzinę temu, arczi1280 napisał: 1.Szukam opcji HDMI przełącz na włącz 2. jak teraz anulować nagrywanie sezonu 1. że co 2. masz dwie opcje: -z pozycji kanału lub EPG wchodzisz na daną pozycję i tam zaznaczasz ANULUJ NAGRANIE serii/sezonu -z pozycji nagrań kursorem pilota(poniżej OK)- ZAPLANOWANE i tam usuń konkretną pozycję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 2 godziny temu, arczi1280 napisał: Szukam opcji HDMI przełącz na włącz, gdzie tego szukać? Nie ma czegoś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutekp1 Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 3 godziny temu, arczi1280 napisał: Szukam opcji HDMI przełącz na włącz, gdzie tego szukać? "Ustawienia" (nie opcje) - "obraz i dźwięk" - "HDMI CEC" - "włączone" . Chyba o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 15 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2019 Właśnie uruchomiłem dekoder po miesiącu nieobecności z aktualizowałem, przywróciłem fabryczne i nie mam żadnych problemów żadne nagrania mi nie zniknęły. Zauważyłem za to że przy pierwszym uruchomieniu po restarcie na wyświetlaczu świeci in it jako inicjalizacja dodatkowo też przy pierwszym połączeniu z siecią Wifi pod komunikatem o udanym nawiązaniu świeci adres ip, adres maski itp. Tego chyba nie było wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Ja jestem posiadaczem od kilku dni evobox pvr i jak dla mnie rewelacja. Brakuje chyba tylko większego dysku a tak moim zdaniem lepszy przynajmniej w funkcję od ultrabox nc+ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewSpec Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Ja jestem posiadaczem od kilku dni evobox pvr i jak dla mnie rewelacja. Brakuje chyba tylko większego dysku a tak moim zdaniem lepszy przynajmniej w funkcję od ultrabox nc+Ja od miesiąca przesiadłem się do konkurencji na U i mam porównanie ich dekodera z polsatowskim i EvoBox PVR to super sprzęt. Nie widziałem nigdzie lepszego oprogramowania niż to co ma właśnie sprzęt Polsatu. Na prawdę, czapki z głów PS. Tak, brakuje mi tego dekodera ale cóż zrobić Wysłane z mojego Moto Z3 Play przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Witam, czy ktoś ma tutaj problem z aplikacją Cyfrowy Polsat GO na dekoderze EVOBOX PVR co ja, jak oglądam w Cyfrowy Polsat GO jakiś serial lub film to po kilku minutach pojawia się czarny ekran i czas na dekoderze sam się zatrzymuje i trzeba przewinąć do przodu aby nadal móc oglądać serial. Ten problem pojawił się po aktualizacji oprogramowania dekodera przed aktualizacją tego nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Przywracales fabryczne ustawienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Przywarcałem ustawienia fabryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 31 minut temu, stefan85 napisał: Witam, czy ktoś ma tutaj problem z aplikacją Cyfrowy Polsat GO na dekoderze EVOBOX PVR co ja, jak oglądam w Cyfrowy Polsat GO jakiś serial lub film to po kilku minutach pojawia się czarny ekran i czas na dekoderze sam się zatrzymuje i trzeba przewinąć do przodu aby nadal móc oglądać serial. Ten problem pojawił się po aktualizacji oprogramowania dekodera przed aktualizacją tego nie było. Witam. Proszę o wysłanie zgłoszenia w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajot Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Czy ktoś otrzymał jakąś informację w sprawie ostatniej aktualizacji EVO? Dzisiaj, po pięciu dniach oczekiwania i za ponagleniem otrzymałem taką odpowiedź z Polsatu "Uprzejmie informujemy, że przedmiotowy problem jest nam znany i aktualnie pracujemy nad jego rozwiązaniem. Z tego miejsca pragniemy przeprosić za wszelkie powstałe niedogodności. Zaznaczamy, że nie wynikały one ze złej woli Cyfrowego Polsatu." Ufff, co za szczęście, że to nie zła wola ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 O jaką informację ci chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajot Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 3 minuty temu, xut2zs napisał: O jaką informację ci chodzi ? O informację na temat problemów po ostatniej aktualizacji oprogramowania EVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 W kilku poprzednich stronach jest o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajot Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 2 minuty temu, xut2zs napisał: W kilku poprzednich stronach jest o tym Na poprzednich stronach sam o tym pisałem. Pytałem o nowe informacje. Może ktoś wie coś więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Tak właśnie odkryłem problem ze wznawianiem nagrań. Mianowićie nie da się ich wznowić bo po zatrzymaniu w połowie zaczyna się samo odtwarzać w tle przez co jest tylko opcja oglądaj i za każdym razem muszę przewijać. Może ktoś sprawdzić u siebie czy po zatrzymaniu nagrania i klikaniu klawisza wstecz też mu się odtwarza w tle od początku dany materiał i jednocześnie znika opcja wznów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwiazywi Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Jak przywrócić ustawienia fabryczne?? Po aktualizacji również nie mam opcji nagrywania i odtwarzania nagrań. Czy ktoś pomoże?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 ustawienia - ustawienia sprzętowe- przywróć domyślne- możesz zaznaczyć formatowanie dysku ale nie jest to konieczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 3 minuty temu, Sylwiazywi napisał: Jak przywrócić ustawienia fabryczne?? Po aktualizacji również nie mam opcji nagrywania i odtwarzania nagrań. Czy ktoś pomoże?? U mnie pomógł reset wtyczkowy. Spróbuj wyłączyć dekoder z prądu na 5minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzoo Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Od paru dni jestem posiadaczem Evoboxa PVR wraz z Lite jako multiroom i nurtuje mnie parę pytań na które nie znalazłem odpowiedzi w instrukcji obsługi jak i w internecie. A mianowicie oba dekodery są połączone do tej samej sieci wi-fi , oba działają poprawnie lecz w ustawieniach obu dekoderów status multiroom widnieje jako "nieaktywny" Czy tak powinno być ? Pytanie nr.2 W ustawieniach użytkownika są opcje "zdalne nagrywanie" oraz "pilot mobilny" Jak ewentualnie z tego skorzystać ? Pytanie nr.3 Posiadam konwerter "Inverto" Unicable, zalecane ustawienia konfiguracji anteny przy tym konwerterze to "Inverto IDLB-QUDL42-UNI2L" i jak rozumiem przy takiej konfiguracji dekoder wykorzystuje wszystkie 4 dostępne kanały komunikacji z konwerterem. Czy zmiana ustawień typu konwertera na "konwerter scr" powoduje użycie tylko 2 dostępnych kanałów a kolejne 2 zostają wolne do podłączenia np innego dekodera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechu1991 Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Pytanie nr 1 i 2: Opcje te są aktualnie nieaktywne. Pytanie nr 3: Przy konwerterze Unicable dekoder będzie dział tylko przy ustawieniu tego typu konwertera w ustawieniach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorenzoo Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Dekoder działa przy ustawieniu typu konwertera "Inverto IDLB-QUDL42-UNI2L" jak i opcji "konwerter scr" lecz czy w przypadku tej drugiej opcji czyli "konwerter scr" dekoder korzysta tylko z dwóch kanałów komunikacji z konwerterem czy wszystkich czterech ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwiazywi Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 3 godziny temu, xut2zs napisał: ustawienia - ustawienia sprzętowe- przywróć domyślne- możesz zaznaczyć formatowanie dysku ale nie jest to konieczne Dziękuję za podpowiedź. Niestety przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało. Trzeba chyba czekać na następną aktualizację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Lorenzoo napisał: Pytanie nr.3 Posiadam konwerter "Inverto" Unicable, zalecane ustawienia konfiguracji anteny przy tym konwerterze to "Inverto IDLB-QUDL42-UNI2L" i jak rozumiem przy takiej konfiguracji dekoder wykorzystuje wszystkie 4 dostępne kanały komunikacji z konwerterem. Zostaw w ustawieniach na konwerter:Inverto IDLB-QUDL42-UNI2L,jeśli chcesz korzystać w pełni z możliwości tego dekodera. 3 kanały nagrywasz,czwarty oglądasz,PiP itp. Edytowane 16 Lipca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.