Jump to content
Misiek.

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna

Recommended Posts

Tutaj jest kwestia tego,czy poprawka pójdzie do wszystkich,czy tylko do tych zgłoszonych.Zaplanowane nagrania mi sie nagrywają,także na razie spoko,no ale teraz już nic się nieda zaplanować.Ciekawe jak nic z tym nie zrobią,to na jaki dekoder wymienić,bo wymiana na kolejnego evo który zaraz się zaktualizuje niema sensu...Ps,dwa lata mam evo i wszystko było ok,niewiem po co ta aktualizacja,która nie daje możliwości nagrywania.To absurd!

Edited by Max2

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, sebap napisał:

Dostałem aktualizację przedwczoraj. Tak czytam, czytam i... nie będę jej robił.

Nie musisz jej robić ona zrobi się sama, nie da się wyłączyć aktualizacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomogły dopiero ustawienia fabryczne, oraz usunięcie nagrań i odłączenie prądu od dekodera przy pojawieniu się wyboru języka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pomogły dopiero ustawienia fabryczne, oraz usunięcie nagrań i odłączenie prądu od dekodera przy pojawieniu się wyboru języka.


Oprogramowanie działa zdecydowanie płynniej czyli musieli dużo w nim grzebać może dlatego niektóre aktualizacje się sypią i wymagają powrotu do ustawień fabrycznych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po każdej aktualizacji powinno się fabryczne przywracać, nawet u mnie w kablówce zalecają reset do fabrycznych po aktualizacji bo dekoder może zachowywać się nie stabilnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tym razem pomogło. Następnym razem powinni dołączyć "instrukcję" do aktualizacji :read::lol2:. Żeby nie Wasza pomoc dzisiaj wymieniłbym dekoder. Dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalecane są zawsze, jednak nie każdy klient wie że była aktualizacja, sam znam osoby które nigdy nie robiły fabrycznych a miały już kilka zmian softu.

Wystarczyła by jakaś informacja na dekoder że w razie problemów zrobić to i to.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodam do pisanej wcześniej odpowiedzi, może się komuś przyda. Po pierwszym resecie "wtyczkowym" nic nie pomogło, ale zrobiłem drugi pozostawiając dłużej dekoder wyłączony z prądu. Po włączeniu wszystko działa dobrze, powrócił dostęp do nagrań itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, LWIK napisał:

Spróbuj jeszcze wyłączyć z prądu dekoder na pół godziny. Mi to pomogło.

Ja po resecie wyłączyłem dekoder na godzinę i nic nie pomogło. Nadal czekam na jakąś odpowiedz Polsatu. Na razie dowiedziałem się tyle, że " problem został zgłoszony do naszych specjalistów zajmujących się oprogramowaniem dekoderów. Udzielimy odpowiedzi po zakończeniu weryfikacji zgłoszenia. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obdzwoniłem punkty,i o dziwo evo aktualnie nie mają,na szczęście w jednym mają aż natto.Już wiedzieli o co chodzi...daje czas na aktualizacje do poniedziałku.Jak nie,to wymiana,niema wyjścia.Przed wymianą oczywiście aktualizacja w punkcie,ciekawe czy starczy sztuk...

Edited by Max2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...