kojkojo78 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 U mnie przywrócenie domyślnych bez usuwania danych nie pomogło. Spowodowało jak na razie tylko jeden samoczynny restart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) Tutaj jest kwestia tego,czy poprawka pójdzie do wszystkich,czy tylko do tych zgłoszonych.Zaplanowane nagrania mi sie nagrywają,także na razie spoko,no ale teraz już nic się nieda zaplanować.Ciekawe jak nic z tym nie zrobią,to na jaki dekoder wymienić,bo wymiana na kolejnego evo który zaraz się zaktualizuje niema sensu...Ps,dwa lata mam evo i wszystko było ok,niewiem po co ta aktualizacja,która nie daje możliwości nagrywania.To absurd! Edytowane 11 Lipca 2019 przez Max2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 No właśnie, podstawowe pytanie: po co?, po co wymieniac dekoder? i po co taki soft???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 10 godzin temu, sebap napisał: Dostałem aktualizację przedwczoraj. Tak czytam, czytam i... nie będę jej robił. Nie musisz jej robić ona zrobi się sama, nie da się wyłączyć aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaromir20 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Pomogły dopiero ustawienia fabryczne, oraz usunięcie nagrań i odłączenie prądu od dekodera przy pojawieniu się wyboru języka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Pomogły dopiero ustawienia fabryczne, oraz usunięcie nagrań i odłączenie prądu od dekodera przy pojawieniu się wyboru języka.Oprogramowanie działa zdecydowanie płynniej czyli musieli dużo w nim grzebać może dlatego niektóre aktualizacje się sypią i wymagają powrotu do ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Po każdej aktualizacji powinno się fabryczne przywracać, nawet u mnie w kablówce zalecają reset do fabrycznych po aktualizacji bo dekoder może zachowywać się nie stabilnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Tym razem pomogło. Następnym razem powinni dołączyć "instrukcję" do aktualizacji . Żeby nie Wasza pomoc dzisiaj wymieniłbym dekoder. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 (edytowane) Zalecane są zawsze, jednak nie każdy klient wie że była aktualizacja, sam znam osoby które nigdy nie robiły fabrycznych a miały już kilka zmian softu. Wystarczyła by jakaś informacja na dekoder że w razie problemów zrobić to i to. Edytowane 12 Lipca 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Czyli po ustawieniach fabrycznych normalnie wchodzicie w pvr i są wszystkie nagrania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaromir20 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 U mnie jest już normalnie, ale nagrania poszły w [beep]ę :/... Co zrobisz.. nic nie zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Wczoraj otrzymałem aktualizację i wszystko ok, wszystko działa normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Dodam do pisanej wcześniej odpowiedzi, może się komuś przyda. Po pierwszym resecie "wtyczkowym" nic nie pomogło, ale zrobiłem drugi pozostawiając dłużej dekoder wyłączony z prądu. Po włączeniu wszystko działa dobrze, powrócił dostęp do nagrań itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Po aktualizacji zostają listy ulubionych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Źle napisałem, miałem na myśli czy zostają listy ulubionych po ustawieniach fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Zrobiłem wszystko tak jak pisaliście i nic.Nie widzi dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Spróbuj jeszcze wyłączyć z prądu dekoder na pół godziny. Mi to pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajot Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 2 godziny temu, LWIK napisał: Spróbuj jeszcze wyłączyć z prądu dekoder na pół godziny. Mi to pomogło. Ja po resecie wyłączyłem dekoder na godzinę i nic nie pomogło. Nadal czekam na jakąś odpowiedz Polsatu. Na razie dowiedziałem się tyle, że " problem został zgłoszony do naszych specjalistów zajmujących się oprogramowaniem dekoderów. Udzielimy odpowiedzi po zakończeniu weryfikacji zgłoszenia. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 (edytowane) Obdzwoniłem punkty,i o dziwo evo aktualnie nie mają,na szczęście w jednym mają aż natto.Już wiedzieli o co chodzi...daje czas na aktualizacje do poniedziałku.Jak nie,to wymiana,niema wyjścia.Przed wymianą oczywiście aktualizacja w punkcie,ciekawe czy starczy sztuk... Edytowane 12 Lipca 2019 przez Max2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajot Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Ja mam do najbliższego punktu 700 km ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 ?????????????? To gdzie ty mieszkasz ? W Niemczech ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajot Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Zgadza się. Pod holenderską granicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Poszło!!2 godziny był wyłaczony.Uff obejdzie sie bez wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.