Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wogóle ktoś poprawi nową wersję oprogramowania?Nie ma możliwości normalnego korzystania po aktualizacji z CP GO.

Jakakolwiek próba uruchomienia CP GO u mnie w Evobox wygląda z migotaniem obrazu menu właśnie tak,jak poniżej:

https://www.cda.pl/video/366125526

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dziwo u mnie to weszło nawet nie wiem kiedy, ale weszło tak potulnie że niczego nie zauważyłem tylko coś mi się te niebieskie trójkąciki rzuciły w oczy, sprawdziłem jest nowa wersja i żadnych problemów- CPGO chodzi, nagrania dostępne, jest ok. i całe szczęście.

Widocznie te problemy jakie niektórych dosięgły to dekodery może miały jakieś felerne procesory czy coś tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, grzechu1991 napisał:

U mnie po aktualizacji do najnowszej wersji nie mam możliwości wejścia w nagrania. Dekoder nie reaguje na przycisk PVR a z menu zniknęła zakładka Nagrania.

 

Edycja:

Po resecie wtyczkowym opcje te powróciły.

U mnie nie pomógł reset wtyczkowy. Nie mogę nagrywać ani nie mam dostępu do nagranych przez siebie treści :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do migotania zakładek w menu CP GO,to reset wtyczkowy nie pomógł.Nadal ta dolegliwość występuje.Chyba będzie trzeba spróbować ustawień fabrycznych.Jeżeli to nie pomoże,to czekanie na kolejną aktualizację za najbliższe kilka lat,to może naprawi ten defekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po aktualizacji do 3.1.1 brak funkcji nagrywania, pauzowania, przewijania i dostępu do nagrań.

Problem zgłoszony do ICOK.  Odpowiedź biura obsługi: 

"Prosimy o przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera bez opcji usuwania danych z dysku, a następnie po uruchomieniu dekodera odłączenie go z prądu i ponownie podłączenie. Powinna pojawić się opcja Nagrania w Menu. "

U mnie pomogło. Życzę powodzenia.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Jerzykowski napisał:

Czy powrót do ustawień fabrycznych kasuje listę ułożonych kolejności kanałów? Bo jak kasuje to ja dziękuje za taką aktualizacje.

 

Po ponownym uruchomieniu wejdź w "kanały tv" i wybierz "ulubione". U mnie kolejność się nie zmieniła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, ziutekp1 napisał:

Po aktualizacji do 3.1.1 brak funkcji nagrywania, pauzowania, przewijania i dostępu do nagrań.

Problem zgłoszony do ICOK.  Odpowiedź biura obsługi: 

"Prosimy o przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera bez opcji usuwania danych z dysku, a następnie po uruchomieniu dekodera odłączenie go z prądu i ponownie podłączenie. Powinna pojawić się opcja Nagrania w Menu. "

U mnie pomogło. Życzę powodzenia.
 

U mnie niestety nie pomogło. Jakieś inne propozycje oprócz wymiany dekodera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, flarry8 napisał:

U mnie niestety nie pomogło. Jakieś inne propozycje oprócz wymiany dekodera?

Nie ma innych, jak resety nie pomagają to trzeba wymienić. Może jak połowa abonentów zacznie wymieniać dekodery to zmądrzeją i zaczną papraki lepiej robić te softy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim dostałem odpowiedź biura obsługi, robiłem wielokrotnie resety wtyczkowe - nie pomagało.

Dzisiaj zrobiłem przywracanie ustawień fabrycznych (wg wskazówki) a następnie - zaraz po uruchomieniu dekodera - gdy pojawiła się plansza wyboru języka, wyjąłem wtyczkę na kilka minut. Po uruchomieniu przeprowadziłem konfigurację (język, sieć itp), następnie wszedłem w menu a tam pojawiła się zakładka "nagrania".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety u mnie nie pomogło,zadzwoniłem do boku,konsultant jak usłyszał o co biega,przełaczyl do działu technicznego,mają wysłać kolejną aktualizacje,dekodera nie wymieniać,tylko uzbroić się w ciepliwość.Dzwońcie i zgłaszajcie.

Edytowane przez Max2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Max2 napisał:

Niestety u mnie nie pomogło,zadzwoniłem do boku,konsultant jak usłyszał o co biega,przełaczyl do działu technicznego,mają wysłać kolejną aktualizacje,dekodera nie wymieniać,tylko uzbroić się w ciepliwość.Dzwońcie i zgłaszajcie.

Ciekawe ile trzeba będzie czekać. Ja już próbowałem kilka razy resetu wtyczkowego i przywracania ustawień fabrycznych, ale bez rezultatu. Nadal nie mam PVR, pauzowania, przewijania ... Super soft ...

Zgłosiłem jakieś 5 godzin temu i nadal czekam na jakąś odpowiedź. Myślę, że mają sporo pracy ;)

Edytowane przez kajot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, _Artek_ napisał:

Działa jakby płynniej ale menu jest zbyt duże dl
O tego wywalili zielony pasek przy snr innych zmian nie widzę.

Faktycznie pasek SNR usunięty. ? Co do płynności to też mi się wydaje, że działa szybciej ??

@Edit: W informacjach o sygnale (SNR itd.) dodano jeszcze wgląd aktualnie używanej częstotliwości Unicable.

Edytowane przez wlodar123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...