Jacor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Dziwne, u mnie na tym dekoderze odbiera normalnie ten kanał z nowych parametrów. Przywróć ustawienia fabryczne dekodera i na nowo wyszukaj TBN Polska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Jaką masz wersję softu w tym PVR ? Mam dwie sztuki PVR i na każdym czarny obraz, nawet jak przywróciłem ustawienia. Podłączyłem inny model i działa od razu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Potwierdzam to co napisał kolega wyżej, u mnie na EVOBOX PVR TBN Poland odbiera prawidłowo. Wersja softu 2.3.2 - najnowszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 U mnie w dekoderze jest wersja softu 2.3.2 i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peniat Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) Witajcie. Czy miał ktoś podobny problem? Otóż od pewnego czasu nie działa mi kanał Filmbox Premium i Filmbox Family (na dekoderze dodatkowym działa). Dzwonienie na infolinię nie przynosi żadnych efektów. Ktoś wie, co to może być? Edytowane 13 Stycznia 2019 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 Jeżeli na innym dekoderze te Filmboxy działają to antena jest OK, wygląda ze uszkodzony masz Evobox PVR lub coś z softem czyli trzeba zacząć powrót do ustawień fabrycznych, to samo ja mam z TBN Poland, kasowałem wiele razy, dodawałem wiele razy, wszystko ładnie skanuje i dodaje, ale obraz czarny, siła sygnału 90%, podłączam inny dekoder i obraz idealny, nie chce przywracać ustawień fabrycznych bo boję się żeby lista ULUBIONE nie zniknęła. Coś ostatnio dziwne rzeczy się dzieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) 18 godzin temu, peniat napisał: Witajcie. Czy miał ktoś podobny problem? Otóż od pewnego czasu nie działa mi kanał Filmbox Premium i Filmbox Family (na dekoderze dodatkowym działa). Dzwonienie na infolinię nie przynosi żadnych efektów. Ktoś wie, co to może być? To samo miałem w dekoderze PVR HD7000. Komunikat "Tego kanału niema w twoim abonamencie". Dzwoniłem na infolinię i nic. Przywracałem ustawienia fabryczne i nic. Musisz wymienić dekoder. Edytowane 14 Stycznia 2019 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roki30 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Czy działa u Was usługa VOD na Evoboxie? Jak chcę ją włączyć otwiera się normalnie, jednak po wejściu wyskakuje komunikat Lista jest pusta. Nie można nic obejrzeć. Na drugim, dodatkowym dekoderze 5500s VOD działa normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Moi rodzice już kilka razy wymienili EvoBoxa PVR na nowy egzemplarz i za każdym razem dekoder miał te same objawy, czyli zawiesza się, poczym restartuje. I nie ma to znaczenia, czy podłączę go u siebie do TV (ja u siebie na piętrze mam nc+), czy do TV moich rodziców. Rodzice ostatnio wymieniali TV (na starym TV też działo się to samo) i myśleliśmy początkowo, że jest jakiś zgrzyt pomiędzy TV a dekoder, ale na nowym TV dzieje się to samo. Widać, że te dekodery to jeden wielki niedopracowany sz...js. Gdy przyjdzie czas, rodzice chcą wymienić ten dekoder na moduł CAM, bo mają już dosyć tego cudownego dekodera. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez Bloo411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) A u mnie Evobox PVR działa cały czas, więc chyba coś jest na rzeczy u Twoich rodziców. Może zasilanie albo inna przyczyna. Ostatnio zidentyfikowany problem, to zakłócenia w pracy zasilacza dekodera pochodzące od chińskich zestawów led, które nie powinny nigdy trafić do sprzedaży. Ponieważ poziom zakłóceń, które emitują do sieci energetycznej przekracza wszelkie normy. Taki zestaw led podłączony do tego samego gniazdka co zasilacz dekodera, może spowodować nawet jego uszkodzenie. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Z BOXU Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Potwierdzam u mnie też nie działa VOD , komunikat ,,lista jest pusta,, i nie działa kanał TBN Poland , sygnał - jakość jest ok , nowe parametry a obraz czarny, . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Sprawdź ponownie, u mnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Potwierdzam VOD o godzinie 16:51 działa bez zarzutu, podobnie TBN Poland na EVOBOX PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 No i jak z tym VOD? Jakieś kroki będą podejmować w sprawie rozwiązania tego problemu z pustymi planszami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) 2 minuty temu, ARTIPAPK napisał: No i jak z tym VOD? Jakieś kroki będą podejmować w sprawie rozwiązania tego problemu z pustymi planszami? jw. kolego, wszystko ok działa. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez deejay_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) A,ok.Dziękuję serdecznie za info . Edytowane 15 Stycznia 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 7 godzin temu, support458 napisał: A u mnie Evobox PVR działa cały czas, więc chyba coś jest na rzeczy u Twoich rodziców. U mnie też chodzi bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) 7 godzin temu, EVO Z BOXU napisał: Potwierdzam u mnie też nie działa VOD , komunikat ,,lista jest pusta,, i nie działa kanał TBN Poland , sygnał - jakość jest ok , nowe parametry a obraz czarny, . Także potwierdzam to samo, VOD w sumie mnie nie interesuje, ale TBN Poland muszę przekładać dekoder na inny model jak chce pooglądać, to jest coś nie tak z jakąś partią tych dekoderów, moim zdaniem sprawa softowa. Nowe parametry a obraz ciemny, to już zgłaszało kilka osób (poczytajcie inne fora i komentarze na waszym portalu pod artykułem o zmianie transpondera TBN), proszę sprawdźcie ten soft głębiej, może jakaś partia ma inną czułość głowic ? Nie wiem co to może być, ale coś jest na rzeczy, że u niektórych nie działa mimo nowych parametrów i mocnego sygnału. To wygląda na sprawę trudną, ale softową, już była kiedyś taka sprawa trudna, że niektórym po dodaniu koło siebie kanałów TVP do ulubionych coś tam czasami pikselowało i udało się to w sofcie poprawić, więc wierzę, że to także uda się namierzyć.. Jeżeli jakieś tam LED (made in china) czy nawet dowolne inne urządzenia które mają znak CE powodują resety dekodera Evobox to już nawet nie jest śmieszne i świadczy o jakości zasilacza w dekoderze, szczególnie że przy innych dekoderach (innej marki) nie ma tego problemu, a o resetach Evoboxa było dużo postów. Mi osobiście także się resetuje przy ulubionych jak ostro robię dużo operacji i szybko to czasami mam resety, wiem że nic nie jest idealne, ale trochę bugów jest nadal. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Kanał TBN Poland jest niepoprawnie skonfigurowany przez nadawcę. Temat był już wyjaśniany na forum: Proszę zgłaszać takie problemy bezpośrednio do właściciela kanału https://www.tbnpolska.tv/kontakt TBN Poland nie jest kanałem dostępnym na liście kanałów CP więc użytkownik musi rozwiązać problem we własnym zakresie. 1 godzinę temu, pietrek1 napisał: Jeżeli jakieś tam LED (made in china) czy nawet dowolne inne urządzenia które mają znak CE powodują resety dekodera Evobox to już nawet nie jest śmieszne i świadczy o jakości zasilacza w dekoderze, szczególnie że przy innych dekoderach (innej marki) nie ma tego problemu, a o resetach Evoboxa było dużo postów. Mi osobiście także się resetuje przy ulubionych jak ostro robię dużo operacji i szybko to czasami mam resety, wiem że nic nie jest idealne, ale trochę bugów jest nadal. Nie masz pojęcia ile śmieci z Chin ma znak CE i co z tego? Każde urządzenie na Aliexpress ma taki znaczek. Kogo będziesz ścigał, że nie spełnia wymagań normatyw? Chińczyk nadrukuje każdy znaczek. To nie problem zasilacza dekodera, tylko śmieci elektronicznych, które zalewają nasz kraj. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Zgłosiłem do TBN Poland i bez odzewu, ale moim zdaniem wina dekodera Evobox PVR. Chyba wiem o co chodzi mianowicie: - skasowałem wszystkie TBN Poland z listy kanałów - dodaje manualnie transponder 12303, wpisuje wszystkie parametry łącznie z DVB-S2 i okazuje się, że po zeskanowaniu tego transpondera mimo, że było wybrane przez mnie DVB-S2 to na wszystkich kanałach mam czarny ekran i teraz najlepsze: jak przytrzymam 'i' dłużej to pokazuje mi parametry kanału i mam je złe tzn. jest wybrana DVB-S, a powinno być DVB-S2 te które wybrałem. Dlaczego mimo tego, że wybieram w manualnym skanowaniu tranpondera DVB-S2 to on sam skanuje jako jako DVB-S (i w efekcie po zeskanowaniu jest ciemno)?? Nie wygląda mi to na winę nadawcy. Moim zdaniem wina dekodera, ponieważ na innym dekoderze jak skanuje i wybieram DVB-S2 to mam DVB-S2.. Proszę sprawdź to na konfiguracji diseqc (hotbird+astra) na zwykłych konwerterach, to raczej jest softowy błąd w PVR, bo tak jak mowię na innych dekoderach Polsatu nie ma takich "cyrków", a trop jest moim zdaniem dobry.. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Problem został już b.dokładnie wyjaśniony przez Mr.Orbitę w zacytowanym poście. Kolejne posty na ten temat będą traktowane jak spamowanie wątku. Właściciel kanału nie jest zainteresowany poprawnym skonfigurowaniem emisji kanału TBN. Nie będziemy tu gdybać, po to są normy w nadawaniu kanałów aby się do nich stosować. Edytowane 16 Stycznia 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2019 23 godziny temu, support458 napisał: A u mnie Evobox PVR działa cały czas, więc chyba coś jest na rzeczy u Twoich rodziców. Może zasilanie albo inna przyczyna. Ostatnio zidentyfikowany problem, to zakłócenia w pracy zasilacza dekodera pochodzące od chińskich zestawów led, które nie powinny nigdy trafić do sprzedaży. Ponieważ poziom zakłóceń, które emitują do sieci energetycznej przekracza wszelkie normy. Taki zestaw led podłączony do tego samego gniazdka co zasilacz dekodera, może spowodować nawet jego uszkodzenie. Dokładnie, musi być jakiś problem z siecią w Twoim domu, może jakieś urządzenie emituje zakłócenia powodujące problemy z Evoboxem. Ja mam Evo od sierpnia 2016, ciągle ten sam egzemplarz i chyba z raz zdarzył mi się niespodziewany reset. Poza tym działa bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 (edytowane) Witam. Czasami pojawia się komunikat "Brak karty dekodera" i po chwili dalej wszystko działa. Co może być za przyczyna? Edytowane 18 Stycznia 2019 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Wyjmij kartę i przetrzyj styki chipa szmatką nasączoną spirytusem (może być denaturat). Jak nie pomoże to dekoder do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeLipe Opublikowano 20 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Siemanko. Jaka roznica przy nagrywaniu jest miedzy "Nagraj serie odcinkow", a "Nagraj sezon"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.