Jump to content
Misiek.

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna

Recommended Posts

Telewizor LG, konfiguracja pilota uniwersalnego, wybieram złącze HDMI do którego podłączony jest EVOBOX, wybieram producenta dekodera czyli Cyfrowy Polsat i wszystkie 8 rodzajów pilota nie działa, wybierałem również innego producent np. Echostar, tam jest chyba z 16 różnych pilotów i też nic. Wie ktoś może jakiego wybrać producenta dekodera, żeby to śmigał? Może ktoś to testował, ja losowo przeleciałem z 5 producentów i nic, a jest ich ponad 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Nugens napisał:

Telewizor LG, konfiguracja pilota uniwersalnego, wybieram złącze HDMI do którego podłączony jest EVOBOX, wybieram producenta dekodera czyli Cyfrowy Polsat i wszystkie 8 rodzajów pilota nie działa, wybierałem również innego producent np. Echostar, tam jest chyba z 16 różnych pilotów i też nic. Wie ktoś może jakiego wybrać producenta dekodera, żeby to śmigał? Może ktoś to testował, ja losowo przeleciałem z 5 producentów i nic, a jest ich ponad 100.

Niestety, na razie to nie działa w LG. Niby dekoder Evobox możesz skonfigurować ale w praktyce nie ma żadnej reakcji na pilota. M.in. z tego powodu kupując TV wybrałem Samsunga zamiast LG, bo w Samsungu parowanie pilota z dekoderem działa wyśmienicie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może ktoś się już tu wcześniej o to pytał... więc odświeżam pytanie. Mam Evobox od jakiegoś tygodnia. Włączam telewizor, włączam dekoder i Aktualizacja oprogramowania - OTA. Trwa to ok. 10 minut "Trwa pobieranie aktualizacji, proszę czekać... Proszę nie odłączać dekodera od prądu." "WYKRYTO BŁĄD" "Kod błędu 0xa6". Po czym wyłącza się. Kilkam na pilocie czerwony guzik do uruchomienia i są już kanały od razu po 3 sekundach. Co mam zrobić, aby usunąć tą aktualizację, ponieważ ta sytuacja jest po każdym uruchomieniu telewizora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymiana serwisowa na nowy dekoder, ale na dokładnie taki sam model. Nie ma przy tym możliwości wymiany dekodera na zupełnie inny model. Należy o tym pamiętać.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Barti napisał:

ale na dokładnie taki sam model.

Mając wersję PVR to raczej wątpię by chciał jakąś uboższą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy przełączając w dekoderze w ustawieniach na dźwięk przestrzenny da się sterować głośnością z poziomu dekodera czy tylko z poziomu kina domowego (telewizora)?

Edited by Nugens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy dźwięku przestrzennym rozumiem, że masz podłączony przez SPDIF / HDMI zestaw głośników przynajmniej z Dolby Digital? Jeśli tak to wtedy regulujesz głośność pilotem od tego urządzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Podłączę się do tematu.

Od wczoraj posiadam telewizor Samsung UE65NU7172.

Dekoder Polsatu EvoBox.

Oba urządzenia w/g wczorajszego sprawdzenia posiadają aktualne oprogramowanie.

 

Jest jedna rzecz, która zakłóca użytkowanie tego zestawu, mianowicie, nie mogę podgłaśniać i ściszać telewizora pilotem Polsatu.

Włączanie i wyłączanie jak najbardziej działa.

Zestaw podłączony kablem HDMI.

 

Poprzedni telewizor Philips wraz z tym dekoderem działał w takiej konfiguracji wyśmienicie.

 

Proszę o jakieś podpowiedzi , bo chyba dokonałem wszystkich możliwych sprawdzeń aby to zadziałało.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.01.2019 o 08:30, viki2000 napisał:

Jest jedna rzecz, która zakłóca użytkowanie tego zestawu, mianowicie, nie mogę podgłaśniać i ściszać telewizora pilotem Polsatu.

Przestaw w Evoboksie dźwięk z PRZESTRZENNY na STEREO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Olaf pilotem Evoboxa nie mogę sterować głosem, żadnym i w TV i w dekoderze. Włączać i wyłączać Tv tak. Tylko ta funkcja nie działa.

 

Przestawię i dam znać czy działa.

 

Dziękuję za podpowiedź.

Kochani działa!!!!

Jesteście niezastąpieni.

Dziękuję.

Edited by viki2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez tak macie, ze jak wchodzicie w MENU - VOD to wszedzie jest info "lista jest pusta"? Jak to naprawic? Nie moge nic obejrzec.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba problem w "całej fabryce". U mnie też pusto.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, inga29 napisał:

Tez tak macie, ze jak wchodzicie w MENU - VOD to wszedzie jest info "lista jest pusta"? Jak to naprawic? Nie moge nic obejrzec.

U mnie to samo. Chyba dzieje się tak tylko na Evoboxie, bo na HD5500d VOD działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W aplikacji na telefonie tez dziala poprawnie.

Zaczelo sie to od tego, ze kolejnosc odcinkow byla przypadkowa, a teraz pustka.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Vernon napisał:

U mnie to samo. Chyba dzieje się tak tylko na Evoboxie, bo na HD5500d VOD działa.

 

Oj chyba nie tylko, bo w innym temacie to znalazłem:

9 godzin temu, ARTIPAPK napisał:

Witam. Nie wiem czy ktoś tu zgłaszał problemy z VOD, ale u mnie na dekoderze Evobox wyświetla,że brak zawartości i pustą plansze.To samo dotyczy dekodera HD 2000 od multiroom.Internet podłączony do dekodera. Ma ktoś podobny problem? 

 

Czyli problem jest szerszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najwyraźniej problem jest na szerszą skalę. Na Evobox po wejściu w VOD mam puste plansze. Na HD2000 też. U kuzyna na HD5500s to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potwierdzam, mam to samo, pusta plansza, nic nie działa. Chyba całe VOD na wszystkich dekoderach padło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że nadal nic nie zrobili z tym problemem odnośnie braku zawartości "VOD ONLINE ". Nadal po wejściu w menu wyświetla się "Lista jest pusta".

Nic, tylko cierpliwie czekać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z CP mógłby w ogóle powiedzieć, że wiedzą o problemie? I kiedy zostanie to naprawione?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyną drogą jest zgłoszenie na infolinię. Na pomoc kogoś z supportu w przypadku awarii z ich strony nie licz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kto mi powie, kiedy TBN Polska będzie poprawnie odbierać na Evobox PVR? Tylko na nim mi nie działa. Skanuję, ale czarno, mimo dobrej mocy sygnału.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...