Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam takie pytanie.

Wiem że jakość sygnału można sprawdzić trzymając i

Ostatnio sprawdzając sygnał włączyłem przypadkiem jeszcze jedną tabelę gdzie były informacje o sygnale, np współczynnik ber, wiecie może jak ja włączać?

Witaj. Wszystkie powyższe parametry sprawdzisz również, naciskając i trzymając przycisk "i" przez ok. 5 sekund. Pamiętaj, aby zrobić to podczas oglądania danego kanału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanie.

Wiem że jakość sygnału można sprawdzić trzymając i

Ostatnio sprawdzając sygnał włączyłem przypadkiem jeszcze jedną tabelę gdzie były informacje o sygnale, np współczynnik ber, wiecie może jak ja włączać?

Przytrzymujesz przycisk ,i, na min.5 sek.a potem strzałka na pilocie w dół i powinna pokazać tabelka o którą pytasz. Edytowane przez pat1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przy oglądaniu nagranych programów miałem wrażenie jakby obraz się odtwarzał w przyspieszonym tempie. Jednak głos lektora brzmiał prawidłowo, a głosy ludzi zgadzały się z ruchem ich ust. Nie wiem. Może to wrażenie bierze się z przewijania reklam w przyspieszonym tempie?  :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nowy dekoder mam parę dni ale już myślę ,że mogę napisać. Kiedyś pisałem,że mimo dobrych parametrów sygnału pojawiał mi się komunikat aby sprawdzić kabel sygnałowy przy wejściu SAT1,pojawiało się to gdy przełączałem na Polsat HD. Po wymianie dekodera komunikat się nie pojawił ani razu. Więc winny jednak musiał być dekoder. A instalacja sygnałowa nie była w żaden sposób poprawiana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się też czasem pojawia, ale tylko dotyczące sat 1, a że jeszcze nie przerwało mi żadnego nagrania to nie będę wymieniał, bo lubię swoją listę kanałów i nagrania. :D

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten komunikat wyskakuje sporadycznie.Bardzo rzadko.Raz na jakieś 2-3 miesiące. Ale rwania sygnału nie mam.Na HBO sygnał siły mam 100%,i jakość też na 100%.Długość kabla od anteny do dekodera ok 1,5 do 2 m.Dekoder multiroom sygnał 88% siła, 100% jakość .Długość kabla 18 m.

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem w moim dekoderze pewną nieprawidłowość. Wciskam dłużej przycisk wyłączania i dekoder przechodzi w stan uśpienia i co do tego to nie mam zastrzeżeń. Jednak po jakimś czasie dekoder sam się wybudza w stan w którym pokazuje się zegar i słychać kręcący się dysk. To normalne? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder mam ustawiony na szybki start.

Dysk jest zwykle mocno zapełniony - ok. 8-15% wolne

 

Po każdym powrocie z weekendu a czasem i po niezbyt długiej przerwie - dekoder zawisa chwilę po włączeniu pilotem.

Np. wczoraj: włączyłem, wszedłem do listy nagrań, wszedłem do folderu z nagraniem serii odcinków. I przez minutę brak reakcji na jakikolwiek klawisz.

Potem zwykle jedyne na co reaguje to wyłączenie pilotem, a potem po kolejnym włączeniu już jest OK.

 

Kiedyś to było sporadyczne, teraz praktycznie po każdej dłuższej przerwie w użyciu dekodera tak się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam dekoder Evobox PVR od grudnia i na początku według wideotestu SatKuriera przeskanowałem i miałem kanały z Astry 19.2.

Wczoraj zwróciłem uwagę że na liście kanałów nie mam ani jednego kanału z Astry. Włączyłem skanowanie, sygnał i wszystkie ustawienia są OK, ale za pierwszym razem znalazł tylko 3 kanały i 1 radiowy, a przy ponownym skanowaniu nie znalazł nic. Co jest grane? Czy Polsat blokuje możliwość doskanowania kanałów z Astry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Cyfrowy Polsat nie blokuje dostępu do kanałów z satelity Astra. Upewnij się, czy Twoja antena jest prawidłowo skonfigurowana w odpowiednim kierunku, tak aby moc i jakość sygnału miała jak najlepsze parametry.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Od pewnego czasu, gdy oglądam nagrywany program, obraz co jakiś czas (czasami co 30 sekund, czasami co 10 sekund) przycina się (zatrzymuje na ułamek sekundy). Sytuacja nasila się kiedy nagrywają się jednocześnie 2-3 programu. Podobnie jest gdy na przykład jest włączony kanał x, rozpoczyna się nagrywanie filmu na tym kanale, podczas tego nagrywania cofnę film aby zobaczyć jeszcze raz daną scenę - od tego momentu obraz cały czas przycina się.

Próbowałem już z przywróceniem do ustawień fabrycznych (bez kasowania listy ulubionych i nagrań), ale sytuacja nie poprawiła się. Również wyłączenie z prądu i ponowne włączenie nie ma wpływu na tą sytuację.

Dodam, że jeżeli nic się nie nagrywa, to jest OK.

Dekoder do wymiany, czy jest jeszcze jakiś ratunek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kieruje pytanie do tych co wcześniej posiadali Wifipremium boxa a teraz zrobili przesiadkę na Evoboxa. Jak oceniacie Evoboxa na tle Wifipremium boxa? Na bieżąco zaglądam tu na forum i zauważyłem że z Evoboxem jest sporo problemów, częsta konieczność przywracania ustawień fabrycznych/wyciąganie wtyczki z gniazdka itp. Dla porównania ze swoim Wifipremium boxem przez dwa lata mam zero problemów.

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Od pewnego czasu, gdy oglądam nagrywany program, obraz co jakiś czas (czasami co 30 sekund, czasami co 10 sekund) przycina się (zatrzymuje na ułamek sekundy). Sytuacja nasila się kiedy nagrywają się jednocześnie 2-3 programu. Podobnie jest gdy na przykład jest włączony kanał x, rozpoczyna się nagrywanie filmu na tym kanale, podczas tego nagrywania cofnę film aby zobaczyć jeszcze raz daną scenę - od tego momentu obraz cały czas przycina się.

Próbowałem już z przywróceniem do ustawień fabrycznych (bez kasowania listy ulubionych i nagrań), ale sytuacja nie poprawiła się. Również wyłączenie z prądu i ponowne włączenie nie ma wpływu na tą sytuację.

Dodam, że jeżeli nic się nie nagrywa, to jest OK.

Dekoder do wymiany, czy jest jeszcze jakiś ratunek?

Witaj. Z jakiego dekodera korzystasz? Proszę, napisz mi jeszcze, jaką moc i jakość sygnału osiągasz w ustawieniach swojego sprzętu. Czy próbowałeś odłączyć dekoder od zasilania na ok. 20 sekund? Spróbuj również dokonać aktualizacji, jeśli jest ona dostępna.

Edytowane przez Barti
W związku z przeniesieniem do niniejszego wątku innej dyskusji, z innego wątku, w celach porządkowych dodano w poście cytowanie treści innego postu, którego tyczy się odpowiedź.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...