OlafS Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Szkoda mi tylko nagrań. Miałem kilka do obejrzenia i lipa. Już nie obejrzę. Cóż znam z autopsji ten ból Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Panowie mam takie pytanie. Wiem że jakość sygnału można sprawdzić trzymając i Ostatnio sprawdzając sygnał włączyłem przypadkiem jeszcze jedną tabelę gdzie były informacje o sygnale, np współczynnik ber, wiecie może jak ja włączać? Witaj. Wszystkie powyższe parametry sprawdzisz również, naciskając i trzymając przycisk "i" przez ok. 5 sekund. Pamiętaj, aby zrobić to podczas oglądania danego kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapusta7 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Ale ja o tym wiem. Pytamm tą drugą ramkę z parametrami. W tej innej ramce było około siedmiu linii z tą samą nazwą kanału i z różnymi parametrami sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Drugi sposób na sprawdzenie sygnału oraz parametru, o którym piszesz, jest dostępny z poziomu ustawień dekodera. Aby to zrobić, wejdź kolejno w: Ustawienia -> Diagnostyka -> Sprawdzenie sygnału SAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat1234 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) Panowie mam takie pytanie. Wiem że jakość sygnału można sprawdzić trzymając i Ostatnio sprawdzając sygnał włączyłem przypadkiem jeszcze jedną tabelę gdzie były informacje o sygnale, np współczynnik ber, wiecie może jak ja włączać? Przytrzymujesz przycisk ,i, na min.5 sek.a potem strzałka na pilocie w dół i powinna pokazać tabelka o którą pytasz. Edytowane 16 Maja 2018 przez pat1234 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Ty nawet nie wiedziałem że taki coś jest w Evoboxie faktycznie to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Po wymianie dekodera jest wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Dzisiaj przy oglądaniu nagranych programów miałem wrażenie jakby obraz się odtwarzał w przyspieszonym tempie. Jednak głos lektora brzmiał prawidłowo, a głosy ludzi zgadzały się z ruchem ich ust. Nie wiem. Może to wrażenie bierze się z przewijania reklam w przyspieszonym tempie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Panowie nowy dekoder mam parę dni ale już myślę ,że mogę napisać. Kiedyś pisałem,że mimo dobrych parametrów sygnału pojawiał mi się komunikat aby sprawdzić kabel sygnałowy przy wejściu SAT1,pojawiało się to gdy przełączałem na Polsat HD. Po wymianie dekodera komunikat się nie pojawił ani razu. Więc winny jednak musiał być dekoder. A instalacja sygnałowa nie była w żaden sposób poprawiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 (edytowane) Mi się też czasem pojawia, ale tylko dotyczące sat 1, a że jeszcze nie przerwało mi żadnego nagrania to nie będę wymieniał, bo lubię swoją listę kanałów i nagrania. Edytowane 19 Maja 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 (edytowane) U mnie ten komunikat wyskakuje sporadycznie.Bardzo rzadko.Raz na jakieś 2-3 miesiące. Ale rwania sygnału nie mam.Na HBO sygnał siły mam 100%,i jakość też na 100%.Długość kabla od anteny do dekodera ok 1,5 do 2 m.Dekoder multiroom sygnał 88% siła, 100% jakość .Długość kabla 18 m. Edytowane 19 Maja 2018 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) Po jakim czasie wyłącza się dysk? Od wyłączenia dekodera? Dioda świeci na czerwono. Edytowane 20 Maja 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 Nie ma stałego czasu. Moment wyłączenia dysku zależy od tego ile czynności w tym momencie ma do wykonania system operacyjny dekodera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Zauważyłem w moim dekoderze pewną nieprawidłowość. Wciskam dłużej przycisk wyłączania i dekoder przechodzi w stan uśpienia i co do tego to nie mam zastrzeżeń. Jednak po jakimś czasie dekoder sam się wybudza w stan w którym pokazuje się zegar i słychać kręcący się dysk. To normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek80 Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Dekoder mam ustawiony na szybki start. Dysk jest zwykle mocno zapełniony - ok. 8-15% wolne Po każdym powrocie z weekendu a czasem i po niezbyt długiej przerwie - dekoder zawisa chwilę po włączeniu pilotem. Np. wczoraj: włączyłem, wszedłem do listy nagrań, wszedłem do folderu z nagraniem serii odcinków. I przez minutę brak reakcji na jakikolwiek klawisz. Potem zwykle jedyne na co reaguje to wyłączenie pilotem, a potem po kolejnym włączeniu już jest OK. Kiedyś to było sporadyczne, teraz praktycznie po każdej dłuższej przerwie w użyciu dekodera tak się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordzibo Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Witajcie. Mam dekoder Evobox PVR od grudnia i na początku według wideotestu SatKuriera przeskanowałem i miałem kanały z Astry 19.2. Wczoraj zwróciłem uwagę że na liście kanałów nie mam ani jednego kanału z Astry. Włączyłem skanowanie, sygnał i wszystkie ustawienia są OK, ale za pierwszym razem znalazł tylko 3 kanały i 1 radiowy, a przy ponownym skanowaniu nie znalazł nic. Co jest grane? Czy Polsat blokuje możliwość doskanowania kanałów z Astry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 (edytowane) Witaj. Cyfrowy Polsat nie blokuje dostępu do kanałów z satelity Astra. Upewnij się, czy Twoja antena jest prawidłowo skonfigurowana w odpowiednim kierunku, tak aby moc i jakość sygnału miała jak najlepsze parametry. Edytowane 21 Maja 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 W pierwszej podejrzanym jest Twoja instalacja antenowa. Albo usterka konwertera, przełącznika DiseqC, albo uchwyt zezujący, konwerter zezujący są nieprawidłowo ustawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Też tak przypuszczałem, ale z jego wypowiedzi wynika, że one same zniknęły mu z listy kanałów, a to by było bardzo dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tol Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 Witam! Od pewnego czasu, gdy oglądam nagrywany program, obraz co jakiś czas (czasami co 30 sekund, czasami co 10 sekund) przycina się (zatrzymuje na ułamek sekundy). Sytuacja nasila się kiedy nagrywają się jednocześnie 2-3 programu. Podobnie jest gdy na przykład jest włączony kanał x, rozpoczyna się nagrywanie filmu na tym kanale, podczas tego nagrywania cofnę film aby zobaczyć jeszcze raz daną scenę - od tego momentu obraz cały czas przycina się. Próbowałem już z przywróceniem do ustawień fabrycznych (bez kasowania listy ulubionych i nagrań), ale sytuacja nie poprawiła się. Również wyłączenie z prądu i ponowne włączenie nie ma wpływu na tą sytuację. Dodam, że jeżeli nic się nie nagrywa, to jest OK. Dekoder do wymiany, czy jest jeszcze jakiś ratunek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 (edytowane) Kieruje pytanie do tych co wcześniej posiadali Wifipremium boxa a teraz zrobili przesiadkę na Evoboxa. Jak oceniacie Evoboxa na tle Wifipremium boxa? Na bieżąco zaglądam tu na forum i zauważyłem że z Evoboxem jest sporo problemów, częsta konieczność przywracania ustawień fabrycznych/wyciąganie wtyczki z gniazdka itp. Dla porównania ze swoim Wifipremium boxem przez dwa lata mam zero problemów. Edytowane 23 Maja 2018 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss3114 Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Witam. Co prawda nie miałem wifi premiumboxa ale od 6 miesięcy posiadam evo i nie mam z nim jak do tej pory żadnych problemów. Zero resetów,zwieszeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Miałem oba dekodery. Obecnie posiadam tylko Evo. Sprzęt jak sprzęt. I tu i tam trzeba było wtyczkę wyciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Mam Evoboxa od samego początku jak wszedł na rynek. Nigdy nie było potrzeby wyciągania wtyczki z gniazdka. Jak chodził ,tak chodzi. Jego pozytywne cechy to bezbłędne nagrywanie i szybki dostęp do nagranych treści na dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 (edytowane) Witam! Od pewnego czasu, gdy oglądam nagrywany program, obraz co jakiś czas (czasami co 30 sekund, czasami co 10 sekund) przycina się (zatrzymuje na ułamek sekundy). Sytuacja nasila się kiedy nagrywają się jednocześnie 2-3 programu. Podobnie jest gdy na przykład jest włączony kanał x, rozpoczyna się nagrywanie filmu na tym kanale, podczas tego nagrywania cofnę film aby zobaczyć jeszcze raz daną scenę - od tego momentu obraz cały czas przycina się. Próbowałem już z przywróceniem do ustawień fabrycznych (bez kasowania listy ulubionych i nagrań), ale sytuacja nie poprawiła się. Również wyłączenie z prądu i ponowne włączenie nie ma wpływu na tą sytuację. Dodam, że jeżeli nic się nie nagrywa, to jest OK. Dekoder do wymiany, czy jest jeszcze jakiś ratunek? Witaj. Z jakiego dekodera korzystasz? Proszę, napisz mi jeszcze, jaką moc i jakość sygnału osiągasz w ustawieniach swojego sprzętu. Czy próbowałeś odłączyć dekoder od zasilania na ok. 20 sekund? Spróbuj również dokonać aktualizacji, jeśli jest ona dostępna. Edytowane 23 Maja 2018 przez Barti W związku z przeniesieniem do niniejszego wątku innej dyskusji, z innego wątku, w celach porządkowych dodano w poście cytowanie treści innego postu, którego tyczy się odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.