goldi Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Witam instalacja antenowa jest okey - podłączone dwa kabelki - i po paru dniach dziś pokazał na niektórych kanałach - sprawdź podłączenie ant 2 - reset i okey co z nim się dzieje ktoś miał wie czy przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) Napraw antenę to wszystko. Polecam menu Ustawienia / Diagnostyka / Sprawdzenie sygnału SAT. Tam masz możliwość sprawdzenia sygnału dla każdego z wejść SAT. Edytowane 1 Stycznia 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakublesniewicz Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) Witam instalacja antenowa jest okey - podłączone dwa kabelki - i po paru dniach dziś pokazał na niektórych kanałach - sprawdź podłączenie ant 2 - reset i okey co z nim się dzieje ktoś miał wie czy przypadek. Witam ma to samo. Pisałem już o tym we wcześniejszym moim poście. U mnie zaczęło się to dziać po ostatniej aktualizacji. Nie sądzę,że to przypadek problemu z ustawieniem anteny czy instalacji. Patrząc na to że nie jestem jedyny u którego tak się zaczęło dziać. Edytowane 1 Stycznia 2018 przez jakublesniewicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 U mnie od ostatniej aktualizacji dwukrotnie zdarzyło się, że przełączając np. na TVN HD przez sekundę, może dwie pokazywał się komunikat o braku sygnału, a potem jest okej - można oglądać długi czas i nie pikselizuje ani nic. Póki co objaw zauważony tylko na TVN HD. Instalacja jednokablowa (konwerter Unicable z zestawu CP i tak jest w ustawieniach konfiguracji), sygnał na TVN HD: moc 98%, jakość 84%, SNR 13,6 dB, antena 70 cm z zestawu CP.Nie posiadam routera LTE (sąsiad za ścianą ma zestaw IDU-ODU, który zakłóca mi coś innego niż odbiór programów satelitarnych) i nie włączam będąc w domu LTE w telefonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) Mam taki zestaw i wszystko działa po aktualizacji oprogramowania, tak jak przed. Nie mam żadnych komunikatów przy przełączaniu kanałów, problemem jest lokalny nadajnik LTE => ODU. Problem może być okresowy w zależności od częstotliwości uplink, którą aktualnie wykorzystuje ODU do połączenia z BTS. W przypadku ODU Plus lub CP, zakres częstotliwości (uplink) pokrywa się z częstotliwością 1758 MHz. 11508 MHz - 9750 MHz = 1758 MHzJeżeli więc w pobliżu masz sygnał LTE na częstotliwości 1800, to istnieje prawdopodobieństwo zakłóceń, które dostają się do dekodera np. poprzez słabo ekranowany kabel antenowy. Ponadto źródłem zakłóceń mogą być również telefony bezprzewodowe systemu DECT, Opisana przez Ciebie sytuacja nie ma kompletnie związku z aktualizacją oprogramowania dekodera. Rozwiązaniem może być użycie lepszej jakości kabli z anteny (lepiej ekranowanych) oraz zwiększenie rozmiaru anteny, tak aby zwiększyć siłę sygnału oraz MER. To zapewni lepszej jakości sygnał, który będzie bardziej odporny na lokalne zakłócenia. Witam ma to samo. Pisałem już o tym we wcześniejszym moim poście. U mnie zaczęło się to dziać po ostatniej aktualizacji. Nie sądzę,że to przypadek problemu z ustawieniem anteny czy instalacji. Patrząc na to że nie jestem jedyny u którego tak się zaczęło dziać. Nie ma żadnego problemu z sygnałem po aktualizacji oprogramowania. Zrób coś, sprawdź parametry sygnału na konkretnych kanałach gdzie masz komunikaty o braku sygnału, Sprawdź sygnał dla obydwu wejść antenowych. Masz w menu dekodera pełną diagnostykę sygnału satelitarnego. Od pisania kolejnych postów nic się nie zmieni. Jedynym znanym problem jest niska jakość instalacji antenowych użytkowników, które najlepiej zimą pokazują jak daleko im do ideału. Edytowane 1 Stycznia 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) Mam już dobrze ekranowany kabel - biały Triset-113. Ponadto jak na antenę 70 cm parametry sygnału są bardzo dobre. W trakcie oglądania kanałów nie ma żadnych zakłóceń typu nagły 'brak sygnału', problemów z odbiorem też nie mam (w porównaniu do części użytkowników, którzy przy lekkim deszczyku płaczą na forach, że mają brak sygnału i to wina Cyfrowego Polsatu). Aktualnie BER 1.00E-09, MER 14 dB. Wrócę do tematu za jakiś czas - w przypadku zestawu IDU-ODU jest prowadzona inna sprawa, ponieważ wieczorami zmagam się z zakłóceniami innych pasm, właśnie od tego zestawu (podejrzewam, że to wina zasilacza routera / słabo ekranowanego kabla).EDIT 1:00: Podobny objaw był przed chwilą na kanale National Geographic SD (podczas przełączania). Parametry sygnału: siła 100%, jakość 94%, SNR 14,4-14,5 dB, BER 1.00E-09, MER 14 dB - czasami wskakuje 15 dB.Może usterka konwertera? Jak mówiłem, zjawisko zdarza się bardzo losowo. Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Szymon9904 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer26 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Nie mogę znaleźć nigdzie. Jak w Evoboxie ustawić sobie swoją listę kanałów aby była moja kolejność, czyli zaczynało się od TVP1, TVP2 itd... I czy jest możliwość by przy włączaniu dekodera od razu załączał się na tą listę czy trzeba między czasie coś naciskać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 W prawym górnym rogu w wyszukiwarce wpisz: "lista ulubionych". Znajdzie Ci nawet film w jaki sposób to się robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer26 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zbyt dużo roboty z tym pojedynczym dodawaniem kanałów. U konkurencji dało się je przesuwać na liście, tutaj jak dodam w jakiej kolejności z prawej strzałki dodając do ulubionych w takiej są na liście. Inny problem. Przy włączaniu dekodera przyciskiem czerwonym który włącza również tv- raz dekoder włącza telewizor od razu w tryb HDMI ale najczęściej włącza mi telewizor w tryb DVB-T i muszę dodatkowo z pilota od telewizora przełączać w opcję HDMI aby oglądać CP. Jest na to jakaś rada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 1. Kolejność możesz zmieniać na liście ulubionych.2. Sprawdź w ustawieniach TV, czy jest tam opcja ustawienia portu HDMI po włączeniu TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer26 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Podpowie ktoś jak można zmienić kolejność na liście ulubionych bo mecze się i nie mogę wykombinować.I czy jeśli chce listę od nowa ułożyć i wykasować ustawione wcześniej kanały na liście to musze w każdej jeden wchodzić w menu akcji i tam usuwać go pojedynczo czy jest jakiś sposób by wiele kanałów naraz usunąć? Strasznie skomplikowany ten dekoder w porównaniu z mediaboxem,narazie jestem w ciężkim szoku po zmianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Menu => KANAŁY TV przycisk Opcje i dalej masz wszystko. Kanał zaznaczasz przez OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Z nadawanym serialem nie jest nadawana informacja w strumieniu EPG, że jest to serial. To znaczy opcja działa jak najadę na jakiś odcinek innego serialu, ale odkąd wykasowałem odcinki tego serialu i wyłączyłem nagrywanie serii (wcześniej miałem to ustawione) to teraz akurat dla tego serialu nie mogę ponownie nastawić nagranie całego sezonu. Nie wiem czy jest możliwość zresetowania tego w jakiś sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojotek Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Podpowie ktoś jak można zmienić kolejność na liście ulubionych bo mecze się i nie mogę wykombinować.I czy jeśli chce listę od nowa ułożyć i wykasować ustawione wcześniej kanały na liście to musze w każdej jeden wchodzić w menu akcji i tam usuwać go pojedynczo czy jest jakiś sposób by wiele kanałów naraz usunąć? Strasznie skomplikowany ten dekoder w porównaniu z mediaboxem,narazie jestem w ciężkim szoku po zmianie memu potem ulubione potem akcje ok potem przesuń i ok. Przesuwasz prawym lewym potem potwierdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Witam. Może ktoś sprawdzał ile ten dekoder pobiera prądu na czuwaniu / gdy widać zegar/ a ile podczas pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Z łaski swojej, zamiast iść po łatwiźnie, to w prawym górnym rogu jest wyszukiwarka. Wpisz sobie "pobór" i przeszukaj ten temat. Daleko nie będziesz musiał przewijać strony i dużo czytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klembol Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 U mnie dziwne zjawisko podczas oglądania filmu w HBO GO (deoder po sieci LAN)film idzie płynnie natomiast co chwila pojawia sie komunikat połączenie z siecia zostało utacone i za chwilę polaczenie z siecia zostało przywrócone i tak parę razy a film idzie płynnie bez zadnych przerw.Jakies rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trzciono Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Jest to raczej wina HBO GO. Miałem podobną sytuację oglądając film na aplikacji w telewizorze. Może ich serwery nie wyrabiają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Hej Wam tez zniknely kanaly VOD ?? zostaly tylko 2 xxxVOD a reszta wyparowala z listy w EVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Nie, u mnie są normalnie na liście. Zainstaluj jeszcze raz kanały, to powinny ci wskoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Pojawiła się aktualizacja 2.3.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Właśnie u mnie też dosłownie przed chwilą wskoczyła. Ale nie wiem co nowego wnosi. Nie widzę nic szczególnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Właśnie doatałem nowe oprogramowanie 2.3.0. Co no daje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Przewijania 8x brak,po pojedyńczym naciśnięciu "i" dalej brak tytułu następnej audycji.Do d... taka robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Aktualizacja widać czysto techniczna.Żadnych nowych funkcji nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.