support458 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Evobox przy wybraniu konfiguracji Evobox1, jak i Evobox2 działa tak samo, więc w czym jest różnica? Czyżby opcja Evobox2 była na razie ograniczona? W tych konfiguracjach da się nagrać dwa różne programy, a trzeci oglądać. Tyle to ja wiem tylko, że Unicable II korzysta z większej ilości kanałów, więc co za tym idzie, nie powinien pozwolić nagrać większej ilości programów, jak dwa? Chyba, że opcja zablokowana? Było już o tym napisane w tym wątku. Ustawienia Evobox1 i Evobox 2 służą do wyboru zestawu częstotliwość Unicable II w przypadku instalacji dwóch dekoderów Evobox w jednej instalacji antenowej. Dekoder Evobox posiada 8 demodulatorów, czyli może jednocześnie obsłużyć osiem niezależnych procesów z odbiorem sygnału z anteny. Każdy z profili przypisuje do dekodera 8 częstotliwości Unicable II. W przypadku instalacji tylko jednego dekodera Evobox, nie ma znaczenia który profil konwertera (Evobox1 czy Evobox2) zostanie wybrany w konfiguracji anteny. Zmianę profilu można wykorzystać do ewentualnej eliminacji zakłóceń częstotliwości unicable przez sieci komórkowe. W Evobox można nagrywać trzy programy i oglądać czwarty. Może komuś się przyda. Otóż zakupiłem ten: https://satsklep.pl/pl/p/Multiswitch-Unicable-II-52-%2C-9734PL-Johansson/31450 multiswitch i na jednym wyjściu SCR działa naziemna + HD 3000 + naziemna + HD 3000 przez gniazdko przelotowe, natomiast na drugim naziemna + Evobox. Programować nie trzeba, tylko wybrać przełącznikiem odpowiedni konwerter. Dobra cena i spore możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Dzięki za wytłumaczenie. Zrozumiałem działanie w konfiguracji Evobox2. W Evobox można nagrywać trzy programy i oglądać czwarty. Zastanawia mnie tylko jedno. Dlaczego na Evoboxie dało się włączyć nagranie dwóch różnych kanałów, a przy trzecim dekoder wysyłał komunikat o konflikcie nagrań? Tak ma być? Edytowane 26 Czerwca 2017 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) @Support Czy Evobox może obsłużyć łącznie 8 częstotliwości w danym momencie czy 8 na jednym złączu SAT? I mam propozycję żeby w następnej wersji oprogramowania umożliwić odbiór satelity Astra przy konfiguracji Unicable podłączając konwerter Unicable odbierający Hotbirda do złącza SAT 1 i konwerter odbierający Astrę (Unicable lub zwykły) do złącza SAT 2 Edytowane 26 Czerwca 2017 przez amq0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Dzięki za wytłumaczenie. Zrozumiałem działanie w konfiguracji Evobox2. Zastanawia mnie tylko jedno. Dlaczego na Evoboxie dało się włączyć nagranie dwóch różnych kanałów, a przy trzecim dekoder wysyłał komunikat o konflikcie nagrań? Tak ma być? 1. Jaki typ konwertera był wybrany w konfiguracji anteny? 2. Czy był uruchomiony PiP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek189 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 (edytowane) Wymienilem niedawno dekoder na evobox ojcu. Jednak ojciec mi powiedzial, ze po wymianie brakuje 6 kanalow. I jest na nich komunikat 'tego kanalu nie ma w Twoim abonamencie' np filmbox premium czy fightbox. Sygnal jest na tych kanalach prawidlowy. Czy naprawde CP nie ma narzedzi zeby zrobic cos oprocz ponawiania uprawnien? Ponawiali juz uprawnienia 6 razy. Ustawienia donyslne 5 razy robilem. Pakiety sa nadane prawidlowo a konsultant moze tylko ponowic uprawnienia. Wolalbym nie wymieniac dekodera bo nie ma z nim problemow z glosnym dyskiem, czarnym ekranym czy losowymi restartami jak niektorzy pisali. Nic wiecej infolinia nie moze wykonac? Edytowane 26 Czerwca 2017 przez Slawek189 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Jaki masz pakiet wykupiony? Jaki jest poziom sygnału na problematycznych kanałach? Sprawdzisz, to poprzez przytrzymanie przycisku "i" na pilocie przez kilka sekund po włączeniu kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek189 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Pakiet fmaxhd, Fhd,Shd,Cinemax. Sila i jakosc jest na poziomie ok. 70℅. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Ustawienia fabryczne robiłeś? A SNR jaką wartość ma? Jeśli nadal będziesz miał problem, to dekoder sprawdź na innej instalacji antenowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa293 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 @Slawek189, przełącz dekoder na kanał 14 na godzinę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Akurat uprawnienia są aktualnie przesyłane na kanale Polsat HD (1). Wymienilem niedawno dekoder na evobox ojcu. Jednak ojciec mi powiedzial, ze po wymianie brakuje 6 kanalow. I jest na nich komunikat 'tego kanalu nie ma w Twoim abonamencie' np filmbox premium czy fightbox. Sygnal jest na tych kanalach prawidlowy. Czy naprawde CP nie ma narzedzi zeby zrobic cos oprocz ponawiania uprawnien? Ponawiali juz uprawnienia 6 razy. Ustawienia donyslne 5 razy robilem. Pakiety sa nadane prawidlowo a konsultant moze tylko ponowic uprawnienia. Wolalbym nie wymieniac dekodera bo nie ma z nim problemow z glosnym dyskiem, czarnym ekranym czy losowymi restartami jak niektorzy pisali. Nic wiecej infolinia nie moze wykonac? Jakie pakiety ma wykupione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek189 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 @support458 Pakiet fmax hd/FM hd/SP hd/Cinemax. Na wcześniejszym dekoderze HD3000 kanały oczywiście działały prawidłowo. Może jest jakaś procedura na infolinii żeby coś więcej zrobili oprócz ponowienia uprawnień? Kanały wcześniej jak i teraz są w pakiecie, sygnał jest prawidłowy. Fabryka nic nie daje, ponowienie uprawnień identycznie. Dekoder został też sprawdzony u sąsiada i ta sama sytuacja - antena odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cholek3 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 @Slawek189 Próbowałeś wyjąć kartę i przeczyścić styki? Trochę strzelam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) 1. Jaki typ konwertera był wybrany w konfiguracji anteny? 2. Czy był uruchomiony PiP? 1. Zarówno przy konfiguracji Evobox1 jak i Evobox2 działał tak samo. 2 Nie. Wcześniej, tzn przez około tydzień działał na jednym kablu w konfiguracji uniwersalny. Temat można uznać za zamknięty nawet gdyby było coś nie tak z dekoderem, ponieważ klient potrzebował nagrywać jeden program a oglądać drugi, trzy mu nie potrzebne. Edytowane 27 Czerwca 2017 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek189 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Nic nie pomogło, no cóż na razie jeszcze potrzymam ten dekoder, może po aktualizacji softu się to naprawi. A jak nie to w końcu wymienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 1. Zarówno przy konfiguracji Evobox1 jak i Evobox2 działał tak samo. 2 Nie. Wcześniej, tzn przez około tydzień działał na jednym kablu w konfiguracji uniwersalny. Temat można uznać za zamknięty nawet gdyby było coś nie tak z dekoderem, ponieważ klient potrzebował nagrywać jeden program a oglądać drugi, trzy mu nie potrzebne. Powodem problemów może być multiswitch, który nie dostarcza pełnego zestawu częstotliwości Unicable II. Nic nie pomogło, no cóż na razie jeszcze potrzymam ten dekoder, może po aktualizacji softu się to naprawi. A jak nie to w końcu wymienię. To nie jest problem dekodera. Zgłoś reklamacje na infolinii CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monasterio Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Cześć, po ponad pół roku używania, mój Evobox zaczął świrować. Czasem nie reaguje (nie wypuszcza sygnału do TV) na włączenie. Na dekoderze wygląda wszystko niby ok - z godziny, która pokazuje się na wyświetlaczu przełącza się numer programu jaki był ostatnio włączony, ale na TV mam ciągle informację - brak sygnału. Dopiero wyłączenie z prądu lub długie przytrzymanie przycisku włączenia na pilocie i reset dekodera powodują, że Evobox się uruchamia i można oglądać.... Nie pamiętam, ale wydaje mi się, że miałem to już wcześniej na 1.9.3 ale ostatnio po aktualizacji mocno się to nasiliło i w ostatnim tygodniu miałem 4x taką sytuację... Szkoda mi trochę wymieniać dekoder na nowy ze względu na nagrania, ale jeśli będzie potrzeba, no to trudno. Ktoś u siebie zauważył coś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Przywracałeś ustawienia domyślne po aktualizacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monasterio Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Przywracałeś ustawienia domyślne po aktualizacji? Nie, nie robiłem tego... A czy to wiąże się z utratą listy ULUBIONE? Bo za [beep]ę nie chce mi się tego ustawiać ponownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Same ustawienia fabryczne nie usuną Ci ustawień osobistych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Brak sygnalu masz z tv nie z dekodera... Zamien zlacze hdmi na inne, pobaw sie ustawieniami hdmi-cec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 A czy ktoś ma również problem z odbiorem kanałów Euronews HD i paczki CCTV HD z Hot Birda? Tzn. kanały się wyszukują, a po przełączeniu na nie ciemność. Jest jakaś rada na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo974 Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Siemka! Jestem nowy na forum także z góry sorki jeżeli założyłem nie tu wątek. Mam dekoder EVOBOX cyfrowego polsatu podłączony do tv PHILIPS, otóż dzisiaj w oglądając w innym pokoju TV Samsung UE40J5200 przypadkowo zauważyłem że po naciśnięciu przycisku SOURCE wyświetla się EVOBOX ( prawdopodobnie sprzęty połączyły się po WI-FI) i można wejść w foldery z kanałami oraz nagraniami, niestety po kliknięciu w jakikolwiek kanał lub nagranie wyświetla się komunikat że obecnie format jest nieobsługiwany (na dole widnieje napis że jest to format mpeg a tv taki obsługuje. W związku z tym mam pytanko czy można oglądać chociaż nagrania na tv SAMSUNG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 @1pietrek1 - Jeden i drugi kanał działa prawidłowo na moim HD5500s. Sprawdź jaki masz sygnał na 11565MHz H i 11585MHz V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Problem jest tylko na Evobox. Sygnał jest dobry. Brak PID tzn. wartość 000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monasterio Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Brak sygnalu masz z tv nie z dekodera... Zamien zlacze hdmi na inne, pobaw sie ustawieniami hdmi-cec Pozwolę się nie zgodzić - TV nie ruszam, nie ruszam kabla, nie zmieniam źródła, wyłącznie resetuję dekoder i nagle zaczyna działać? Gdyby to była wina TV albo kabla czy złącza HDMI, wtedy resetowanie dekodera by nic nie dało, ciągle odbiornik nie odbierałby podawanego przez dekoder sygnału. A w tym wypadku (moim zdaniem) ewidentnie źródło sygnału jest problematyczne. Zrobiłem wczoraj przywrócenie do ustawień fabrycznych (faktycznie nie usunęło nagrań i listy ulubionych), zobaczę czy coś to zmieni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.