support458 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Czy problem występuje na wszystkich kanałach? Masz jakieś urządzenia typu router LTE, Wif-Fi, telefon bezprzewodowy DECT? Informacyjnie, tylko IDU-ODU 200 współpracuje z instalacją antenową Unicable SCR. Starsza wersja IDU-ODU 100 nie współpracuje. Czyli sygnału Unicble SCR nie można podłączać do ODU i dalej z IDU do Evobox. Maksymalny poziom wejściowy sygnału z anteny nie powinien przekraczać 80dBµV. Edytowane 18 Grudnia 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Witam mam problem z dwoma radiami internetowymi w dekoderze radio DiscoStefaFM i Radio VOX - Poznań jak te 2 radia włączam to pojawia mi się (Kod:505) Problem z odtwarzaniem radio a na niektóre radia się przecinają jak je włączę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Witam mam problem z dwoma radiami internetowymi w dekoderze radio DiscoStefaFM i Radio VOX - Poznań jak te 2 radia włączam to pojawia mi się (Kod:505) Problem z odtwarzaniem radio a na niektóre radia się przecinają jak je włączę To nie wina dekodera, tylko streamu w internecie, czyli krótko mówiąc problem leży po stronie nadawcy danej stacji radiowej, lub masz problem z netem. Edytowane 18 Grudnia 2016 przez CPNews Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Czasami problem są ptaki siadające na antenie, a dokładnie na "hokeju" mocującym konwerter. Jakie wskazanie masz siła sygnału? Siła 100 % a jakość 95% ,SNR 14,5db.I występuje co 15-25minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Napisałem Ci już wcześniej: Siła 100%? Zamontuj gniazdo lub rozgałęźnik, aby "osłabić" nieco "siłę" sygnału. Wszystko wskazuje na przesterowanie głowicy w dekoderze za silnym poziomem sygnału. Swoją drogą, to fachura powinien to wychwycić jeśli posługiwał się profesjonalnym miernikiem, który pozwoliłby mu to zdiagnozować. Wezwij fachurę i zapytaj, czy potrafi zmierzyć poziom sygnału w dBµV lub w dBm. Edytowane 18 Grudnia 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) @CPnews a co tymi dwoma radiami których mj wyskauje kod 505 Edytowane 18 Grudnia 2016 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Siła 100%? Zamontuj gniazdo lub rozgałęźnik, aby "osłabić" nieco "siłę" sygnału. Wszystko wskazuje na przesterowanie głowicy w dekoderze za silnym poziomem sygnału. Lepiej stosować tłumik regulowany np. https://5.allegroimg.com/original/01869e/03791cfb4580a40fa4c198c90fa5 Potrzebne tłumienie to około -10dB. Edytowane 18 Grudnia 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 A to bez dwóch zdań. Tak jak fachura powinien, to wyłapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Czy problem występuje na wszystkich kanałach? Masz jakieś urządzenia typu router LTE, Wif-Fi, telefon bezprzewodowy DECT? Informacyjnie, tylko IDU-ODU 200 współpracuje z instalacją antenową Unicable SCR. Starsza wersja IDU-ODU 100 nie współpracuje. Czyli sygnału Unicble SCR nie można podłączać do ODU i dalej z IDU do Evobox. Maksymalny poziom wejściowy sygnału z anteny nie powinien przekraczać 80dBµV. Nie na wszystkich np. Romanse tv siła 100% jakość 94% SNR 14.5 db i odbiera dobrze .Taki sam poziom jest na HDO HD i co jakiś czas szatkuje . Jak zmiejsze siłę , to jak będzie deszcz to będzie szatkownica? Nie na wszystkich np. Romanse tv siła 100% jakość 94% SNR 14.5 db i odbiera dobrze .Taki sam poziom jest na HDO HD i co jakiś czas szatkuje . Jak zmiejsze siłę , to jak będzie deszcz to będzie szatkownica? I to się dzieje tylko na TVP1 HD i TVP2 HD jak przełączam szybko i na hdo hd . Kiedyś miałem ten sam problem na częst 10910 na dekoderze HD7000 i wymieniłem na drugi i było okey . Może i ten ma problem .A jaką wy macie siłę na antenie90 na tych kanałach TVP1HD,TVP2HD,HBO HD, Romanse tv Może wymiana na nowy.? Edytowane 19 Grudnia 2016 przez karle2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Bez pomiaru sygnału profesjonalnym miernikiem z obsługą Unicable SCR dla każdej z czterech częstotliwość SCR w odniesieniu do TVP1 HD i TVP2 HD, nie można niczego wykluczyć. Unicable to zaawansowana technologia z dynamicznym wykorzystaniem częstotliwości pomiędzy dekoderem a konwerterem. Dyskusja przez analogię nie ma sensu. Idąc tym tokiem rozumowania mogę Ci odpowiedzieć "U mnie jest dobrze". Sprawdź działanie dekodera na innej instalacji antenowej lub na wejściu legacy z tego konwertera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 OK, dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Czy jest możliwe, że na wyjściu legacy sygnał jest lepszy niż na "złotym"? Na 12188 MHz na "złotym" wyjściu siła sygnału 92%, jakość 66 % SNR 12,1dB, a na "srebrnym" odpowiednio 96% 76% i SNR 12,6 dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Takie niewielki różnice, nie mają wpływu na jakość i stabilność odbioru. Są spowodowane np. różnicą w tłumienności kabla łączącego konwerter z dekoderem. Tłumienność zmienia się w zależności od częstotliwości, którą aktualnie wykorzystuje dekoder przy połączeniu z konwerterem. W przypadku Unicable może to być jedna z czterech. Najważniejsze jest, że SNR jest na zbliżonym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Gdzie można zgłosić brak opcji "Nagraj sezon" dla np Wojny robotów na Polsat Viasat Explore? Odcinki mają numerację jednak brak tej opcji przy tej serii. Chyba że tutaj wystarczy. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voythek Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Po aktualizacji występuje szatkowanie na kanale TVS, co jakieś 5 minut czasami robi się czarny ekran i trzeba przełączyć na inny kanał i z powrotem. Siła 90%, jakość 73%, SNR 12,5 dB. Podłączone dwa przewody od konwertera uniwersalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Problem nie ma związku z aktualizacją oprogramowania. To problem po stronie nadawcy kanału TVS. Zakłócenia w emisji kanału występują również na dekoderze FTA. Gdzie można zgłosić brak opcji "Nagraj sezon" dla np Wojny robotów na Polsat Viasat Explore? Odcinki mają numerację jednak brak tej opcji przy tej serii. Chyba że tutaj wystarczy. Dzięki Zgłoś na infolinii. Edytowane 19 Grudnia 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Po powrocie ze stanu czuwania dekoder powraca do listy głównej zamiast do ulubionych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Dziś zauważyłem, że po aktualizacji oprogramowania do 2.0.2 dekoder nie widzi serwera DLNA. Przed aktualizacją wszystko było ok. Po pobraniu nowego softu zrobiłem powrót do ustawień domyślnych. Dodam, że Universal Media Serwer wykrywa Evobox-a. Czy ktoś jeszcze ma taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beginka Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Czy ktoś wie jak wykasować z pamięci dekodera polecenie ‘Nagraj serię’? Ponad miesiąc temu nagrywaliśmy w ten sposób jeden z miniseriali na HBO. Oprogramowanie było wtedy jeszcze w wersji 1.7.. Serial nagrał się dobrze, został obejrzany i wykasowany. Teraz HBO nadaje go po raz kolejny i znów zaczął się nagrywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Przejdź do menu NAGRANIA wybierz grupę ZAPLANOWANE, następnie na pilocie wybierz OPCJE z menu wybierz USUŃ i dalej zaznacz OK zaplanowane nagranie serii i POTWIERDŹ usunięcie. Po powrocie ze stanu czuwania dekoder powraca do listy głównej zamiast do ulubionych. U mnie po powrocie ze stanu Czuwania dekoder wraca na listę którą ostatnio używałem czyli Ulubione. Oszczędzanie energii jest ustawione na Czuwanie i zawsze po wzbudzeniu dekodera pilotem, dekoder wraca na ostatnio używaną listę. Jeśli masz inaczej,j przywróć ustawienia domyślne dekodera w Ustawienia sprzętowe. Na wszelki wypadek sprawdź wcześniej wersje oprogramowania Ustawienia / Informacje / Dostęp warunkowy, najnowsza wersja 2.0.2. Edytowane 20 Grudnia 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff13 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Ponawiam pytanie. Czy możliwe jest szybko cofnąć się o np. 2 audycje wstecz zapisanej buforze? Pamiętam, że na oprogramowaniu 1.8.3 chyba to robiłem. Od oprogramowania 1.9(coś tam) mam z tym problemy. I żeby obejrzeć poprzednią pozycję cofam za pomocą przewijania do tyłu. Na forum nie znalazłem odpowiedzi. Mam nadzieję, że ktokolwiek mi teraz podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_z27 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Technicy właśnie dodają świąteczne radia w aplikacji radia internetowego. Powstała dodatkowa zakładka Christmas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Jak to jest możliwe, że można sobie ręcznie dodać BBC Lifestyle HD, a TV Puls HD już nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 (edytowane) Operator satelitarny jeden z przekazów BBC LIFESTYLE HD opisał. że jest to kanał FTA i dlatego dekoder wyszukuje ten kanał. Edytowane 20 Grudnia 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudijack Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Niestety ale kolejny bug nowego firmware. Pojawiła się tzw. " losowość " wyłaczania TV przez CEC - raz działa raz nie . W poprzednim sofcie wszystko działało poprawnie. TV marki Philips.Jeszcze raz apeluje o mozliwość akceptacji instalacji nowego softu przez uzytkownika, Niestety ale w zgodzie z powiedzeniem nie zawsze nowsze jest lepsze od starego tak i 2.0.2 nie jest lepsze niz 1.9.3 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.