5dario Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Przedwczoraj mi się zepsuł router zakupiłem więc na szybko nowy TP-Link TL-WR841N. Evobox wyszukuje sieć ale po wpisaniu hasła cały czas komunikuje błędem,że nie można się połączyć z siecią. Nadmieniam,że pozostałe wszystkie urządzenia bezprzewodowe w domu radzą sobie z routerem bezproblemowo tj,tablety,drukarka,laptopu,smartfony. Gdzie tkwi problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) Komunikat o sygnale to bug, który będzie usunięty w najbliższej aktualizacji. Sprawdź kanały powyżej 1000, moim zdaniem kanał Power TV masz już zainstalowany na liście. To znaczy , że komunikat o sygnale wyświetla wyższy sygnał niż jest w rzeczywistości ?- To jest ten bug? Mam bać się , że coś mi się nie nagra , pomimo wyświetlania na dekoderze sygnału 100/75 lub 100/85 ? Edytowane 12 Lipca 2016 przez kolos22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Nie, chodzi o komunikat po zakończeniu wyszukiwania. Jeśli dekoder nic nie znajdzie, bo kanały już są na liście i nie ma żadnych nowych do dodania, to na obecnym sofcie zamiast informować, że nie znaleziono żadnych nowych kanałów informuje błędnie że nie ma sygnału. Na wersji 1.8.5 już było to poprawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koalaxp Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 mam pytanie do użytkowników EVOBOXA, minęło 3 tygodnie użytkowania i na każdym kanale (z małymi wyjątkami) wyskakuje mi komunikat " tego kanału nie ma w twoim abonamencie jeśli uważasz,że to jest błąd skontaktuj się z COK". Skontaktowałem się, może raczej sam włączyłem w COK " wznawianie połączenia z satelitą no i muszę czekać od 2 do 3 godzin, może ktoś ma lepszy pomysł na szybsze przywrócenie oglądania telewizji (jakiś reset lub coś podobnego) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Jaki sygnał masz na tych kanałach? Możliwe , że dekoder gubi uprawnienia z powodu słabego sygnału . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koalaxp Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Sygnał prawie wszędzie jest 98/ 94, czekam już ponad 3 godziny na kanale Polsat Food (24), sygnał 100/96 i nic. Nie wiem, czy można już przełączyć, bo na TCOK kazali czekać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Dział FAQ https://forum.satkurier.pl/topic/4250-faq-mam-problem-z-odbiornikiem-cp-jak-sobie-poradzi%C4%87/?do=findComment&comment=178134 Wykonaj ostatni krok opisany dla Twojego komunikatu błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek80 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Jak to nie pomoże (u mnie nie pomogło - dopiero po restarcie załapał) - to może go też po prostu zrestartuj. Wyłącznik na pilocie przez 5 sekund. Dekoder się wyłączy. Odłącz dla pewności od prądu na minutę. Po restarcie włącz na kanał 24 i ponowienie sygnału przez iCOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Przedwczoraj mi się zepsuł router zakupiłem więc na szybko nowy TP-Link TL-WR841N. Evobox wyszukuje sieć ale po wpisaniu hasła cały czas komunikuje błędem,że nie można się połączyć z siecią. Nadmieniam,że pozostałe wszystkie urządzenia bezprzewodowe w domu radzą sobie z routerem bezproblemowo tj,tablety,drukarka,laptopu,smartfony. Gdzie tkwi problem? Zwróć uwagę na wprowadzanie hasła do Wi-Fi. Evobox domyślnie ma ustawione wielkie litery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5dario Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) Akurat hasło składa się z samych cyfr. Ale o dziwo, przed chwilą wszedłem na ustawienia sieci i pokazuje, że Evobox podłączył się do sieci. Edytowane 12 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koalaxp Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Do kolegów, którzy pomagali w usunięciu błędu "tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Zadzwoniłem do TCOK, tam sympatyczna pani poprosiła o nazwisko i nr karty, poczekałem 2 min. i jeszcze w trakcie rozmowy kanały wróciły na swoje miejsce. Uważam, że niepotrzebnie straciłem 3 godz. chcąc z poziomu iCOK standardowo wykonać "Wznawianie połączenia z satelitą". Muszę dodać, że samo połączenie z nr 222 127 222 natychmiastowe, później wybór konsultanta też 10 sekund. Dzięki za wszelkie uwagi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunnyluk Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Proszę o informację czy komunikat "Brak sygnału" to standard w nowym dekoderze Evobox? Dzisiaj przedłużyłem umowę i dostałem Evobox. Podłączony jest 1 kabel pod SAT1 i tak ustawiony w konfiguracji. Przy przełączaniu kanałów od czasu do czasu następuje brak sygnału, pomimo jakości/siły sygnału na poziomie 95% / 85%. Obraz wraca sam z siebie, nagle... na wcześniejszym HD7000 nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem... pozostaje już tylko reklamacja dekodera czy jakieś "sekretne" ustawienie? HDMI CEC wyłączone. Oglądam teraz np. TVN bez problemu, przełączam na kanał 133 HBO2 "Brak sygnału" i czarny ekran, wchodzę w Ustawienia - Antena - Konfiguracja - pokazuje jakość SAT1 94% siła SAT1 81%, klikam wstecz i... wskakuje od razu obraz z HBO2. Potem wchodzę na 115 - brak sygnału. I tak w kółko. Przywracałem ustawienia domyślne, próbowałem z i bez konfiguracji wifi, z włączonym CEC i bez. Ponadto przy przedłużaniu umowy sprzedawca coś wspomniał o problemach dekodera, ale nie chciał zdradzać szczegółów... Czy może być tak, że jeszcze należy czekać na jakieś "aktywacje" ze strony CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Jaki masz konwerter? Jakie masz dokładnie parametry sygnału? Tutaj masz wzorzec: https://forum.satkurier.pl/topic/15308-dekoder-evobox-pvr-test-z-instalacji/?view=getnewpost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunnyluk Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Konwerter GI-202 Platinum X Twin, na ten moment podłączony tylko 1 kabel do wejścia SAT1. Parametry sygnału wczoraj przy zachmurzonym niebie 84% siła, 82% jakość, czasem na innych kanałach 95% / 90%. Zauważyłem, że sygnał od razu wraca gdy w momencie komunikatu "brak sygnału" wejdę w Ustawienia - anteny - podglądnę jakość i siłę i kliknę wstecz... wtedy obraz pojawia się momentalnie. W ustawieniach mam wybrany konwerter uniwersalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Jaką masz wartość SNR? Celowo podałem Ci link ze wzorcem parametrów, aby wykluczyć problem z sygnałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Konwerter GI-202 Platinum X Twin, na ten moment podłączony tylko 1 kabel do wejścia SAT1. Parametry sygnału wczoraj przy zachmurzonym niebie 84% siła, 82% jakość, czasem na innych kanałach 95% / 90%. Zauważyłem, że sygnał od razu wraca gdy w momencie komunikatu "brak sygnału" wejdę w Ustawienia - anteny - podglądnę jakość i siłę i kliknę wstecz... wtedy obraz pojawia się momentalnie. W ustawieniach mam wybrany konwerter uniwersalny. Jeśli zjawisko jest powtarzalne, to sprawdź dekoder na innej instalacji antenowej np. w APS. Problem nie jest znany. Prawdopodobnie spowodowany uszkodzeniem dekodera lub konwertera. Ze względu na częste burze w ostatnim czasie, sporo urządzeń ulega uszkodzeniu. Zwróć uwagę na konfigurację anteny, gdzie musisz wybrać poprawną ilość podłączonych wejść antenowych, czyli 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Ja bym jeszcze spróbował wyjąć kartę i ponownie włożyć. Zdarzyło mi się dziwne rwanie sygnału po odblokowaniu multirooma. Po włożeniu karty z powrotem do Evoboxa, tracił co kilka minut sygnał. Ponowne wyjęcie i włożenie karty naprawiło problem. Ogólnie mój Evobox ma chyba coś z gniazdem, bo po wyjęciu karty muszę potem kilka razy próbować, żeby załapał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marten Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Dzień dobry, Jako świeżo upieczony posiadacz Evoboxa z podłączonymi dwoma kablami od jakiegoś pośledniejszego konwertera mam pytanie: W NC plus nagrywałem sobie jakiś program i w trakcie nagrywania mogłem wejść na to nagranie i obejrzeć je od początku. Tutaj w Evo włączam dekoder i okazuje się, że mogę oglądać nagrywany program na bieżąco od momentu włączenia kanału i nie mogę cofnąć do jego początku w czasie nagrywania. Muszę odczekać, aż dany program się nagra w całości, aby obejrzeć w całości. Czy to wymaga jakiejś dodatkowej instalacji? Ponadto po wyjściu z nagrań wracam do głównej listy CP zamiast wcześniej używanej listy ulubionych. Czy to można jakoś ustawić na sztywno? Dziękuję i pozdrawiam, Marten. Edytowane 14 Lipca 2016 przez Marten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechoo Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Ponadto po wyjściu z nagrań wracam do głównej listy CP zamiast wcześniej używanej listy ulubionych. Czy to można jakoś ustawić na sztywno? Problem znany i będzie rozwiązany w najbliższej aktualizacji oprogramowania Evoboxa, było już o tym mowa wcześniej na forum. P.S. I jeszcze pytanie do support458, czy nadchodząca aktualizacja przyniesie coś nowego w stosunku do tej wycofanej, czy tylko zostaną usunięte błędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Jak wyszukać pozostałości po Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD , które podobno mają teraz nazwy Test 2 I Test 3 ? Robiłem już dwa razy wyszukiwanie ręczne i automatyczne, ale EVOBOX mi nie nic znajduje. Edytowane 14 Lipca 2016 przez kolos22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunnyluk Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Dzięki za odpowiedzi. Sprawdziłem teraz SNR. Wiemy jaka dziś jest pogoda i wartości mam takie: - BBC HD: 12.7 dB - TVN HD: 13.3 dB - Paramount HD: 11.4 dB - CI Polsat: 10.0 dB Zauważyłem, że: - gdy wyłączone dekoder (czuwanie) po włączeniu w 90% przypadków jest brak sygnału - sygnał wraca od razu, gdy zacznę lekko odkręcać wtyk... - wtyk zarobiłem ponownie 3 razy - problem nadal występuje - z tego samego kabla korzystałem wcześniej w HD7000 i nie miałem problemów z jakimkolwiek zanikiem sygnału Jak myślicie? Konwerter czy dekoder? Pewnie nie obejdzie się bez odwiedzenia APS i wymiany dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 @sunnyluk A sprawdzałeś ustawienie konwertera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Euro się skończyło. Nowego softu nadal nie ma. Coś mi się wydaje że znów będzie wodzenie za nos A'la NC+ . USB nadal nie czynne a to już kpina. Zrobi ktoś coś z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Powiedz mi kolego kto powiedział i gdzie, że to będzie od razu po Euro. Ja przynajmniej nic takiego nie kojarzę. Było mówione po Euro aby nikt nie nastawiał się na Euro nowy soft się pojawi. A po Euro to może być nawet na jesień. Jednak zastanawia mnie kiedy pojawi się nowy dekoder produkcji Evoboxa bez dysku. Miał być do połowy roku a tu jakoś temat ucichł Czy do końca roku on się pojawi? Edytowane 16 Lipca 2016 przez wojtekmedia2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 17 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2016 A mnie korci jedno pytanie na tych pokazach pokazano Graphyne 2 ciekawe czy się pojawi w dekoderach cyfrowego Polsatu (EVOBOX-ach) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.