Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przedwczoraj mi się zepsuł router zakupiłem więc na szybko nowy TP-Link TL-WR841N. Evobox wyszukuje sieć ale po wpisaniu hasła cały czas komunikuje błędem,że nie można się połączyć z siecią. Nadmieniam,że pozostałe wszystkie urządzenia bezprzewodowe w domu radzą sobie z routerem bezproblemowo tj,tablety,drukarka,laptopu,smartfony.  Gdzie tkwi problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat o sygnale to bug, który będzie usunięty w najbliższej aktualizacji.

Sprawdź kanały powyżej 1000, moim zdaniem kanał Power TV masz już zainstalowany na liście.

To znaczy , że komunikat o sygnale wyświetla wyższy sygnał niż jest w rzeczywistości ?- To jest ten bug? :)

 

Mam bać się , że coś mi się nie nagra , pomimo wyświetlania na dekoderze sygnału 100/75 lub 100/85 ? :)

Edytowane przez kolos22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, chodzi o komunikat po zakończeniu wyszukiwania. Jeśli dekoder nic nie znajdzie, bo kanały już są na liście i nie ma żadnych nowych do dodania, to na obecnym sofcie zamiast informować, że nie znaleziono żadnych nowych kanałów informuje błędnie że nie ma sygnału. Na wersji 1.8.5 już było to poprawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie do użytkowników EVOBOXA, minęło 3 tygodnie użytkowania i na każdym kanale (z małymi wyjątkami) wyskakuje mi komunikat " tego kanału nie ma w twoim abonamencie jeśli uważasz,że to jest błąd skontaktuj się z COK". Skontaktowałem się, może raczej sam włączyłem w COK " wznawianie połączenia z satelitą no i muszę czekać od 2 do 3 godzin, może ktoś ma lepszy pomysł na szybsze przywrócenie oglądania telewizji (jakiś reset lub coś podobnego) ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie pomoże (u mnie nie pomogło - dopiero po restarcie załapał) - to może go też po prostu zrestartuj.

Wyłącznik na pilocie przez 5 sekund. Dekoder się wyłączy.

Odłącz dla pewności od prądu na minutę. Po restarcie włącz na kanał 24 i ponowienie sygnału przez iCOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj mi się zepsuł router zakupiłem więc na szybko nowy TP-Link TL-WR841N. Evobox wyszukuje sieć ale po wpisaniu hasła cały czas komunikuje błędem,że nie można się połączyć z siecią. Nadmieniam,że pozostałe wszystkie urządzenia bezprzewodowe w domu radzą sobie z routerem bezproblemowo tj,tablety,drukarka,laptopu,smartfony.  Gdzie tkwi problem?

 

Zwróć uwagę na wprowadzanie hasła do Wi-Fi. Evobox domyślnie ma ustawione wielkie litery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat hasło składa się z samych cyfr. :wink:

Ale o dziwo, przed chwilą wszedłem na ustawienia sieci i pokazuje, że Evobox podłączył się do sieci.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kolegów, którzy pomagali w usunięciu błędu "tego kanału nie ma w twoim abonamencie". Zadzwoniłem do TCOK, tam sympatyczna pani poprosiła o nazwisko i nr karty, poczekałem 2 min. i jeszcze w trakcie rozmowy kanały wróciły na swoje miejsce. Uważam, że niepotrzebnie straciłem 3 godz. chcąc z poziomu iCOK standardowo wykonać "Wznawianie połączenia z satelitą".

Muszę dodać, że samo połączenie z nr 222 127 222 natychmiastowe, później wybór konsultanta też 10 sekund. Dzięki za wszelkie uwagi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o informację czy komunikat "Brak sygnału" to standard w nowym dekoderze Evobox? Dzisiaj przedłużyłem umowę i dostałem Evobox. Podłączony jest 1 kabel pod SAT1 i tak ustawiony w konfiguracji. Przy przełączaniu kanałów od czasu do czasu następuje brak sygnału, pomimo jakości/siły sygnału na poziomie 95% / 85%. Obraz wraca sam z siebie, nagle... na wcześniejszym HD7000 nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem... pozostaje już tylko reklamacja dekodera czy jakieś "sekretne" ustawienie? HDMI CEC wyłączone.

 

Oglądam teraz np. TVN bez problemu, przełączam na kanał 133 HBO2 "Brak sygnału" i czarny ekran, wchodzę w Ustawienia - Antena - Konfiguracja - pokazuje jakość SAT1 94% siła SAT1 81%, klikam wstecz i... wskakuje od razu obraz z HBO2. Potem wchodzę na 115 - brak sygnału. I tak w kółko. Przywracałem ustawienia domyślne, próbowałem z i bez konfiguracji wifi, z włączonym CEC i bez.

Ponadto przy przedłużaniu umowy sprzedawca coś wspomniał o problemach dekodera, ale nie chciał zdradzać szczegółów...

 

Czy może być tak, że jeszcze należy czekać na jakieś "aktywacje" ze strony CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwerter GI-202 Platinum X Twin, na ten moment podłączony tylko 1 kabel do wejścia SAT1.

Parametry sygnału wczoraj przy zachmurzonym niebie 84% siła, 82% jakość, czasem na innych kanałach 95% / 90%.

Zauważyłem, że sygnał od razu wraca gdy w momencie komunikatu "brak sygnału" wejdę w Ustawienia - anteny - podglądnę jakość i siłę i kliknę wstecz... wtedy obraz pojawia się momentalnie.

 

W ustawieniach mam wybrany konwerter uniwersalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwerter GI-202 Platinum X Twin, na ten moment podłączony tylko 1 kabel do wejścia SAT1.

Parametry sygnału wczoraj przy zachmurzonym niebie 84% siła, 82% jakość, czasem na innych kanałach 95% / 90%.

Zauważyłem, że sygnał od razu wraca gdy w momencie komunikatu "brak sygnału" wejdę w Ustawienia - anteny - podglądnę jakość i siłę i kliknę wstecz... wtedy obraz pojawia się momentalnie.

 

W ustawieniach mam wybrany konwerter uniwersalny.

Jeśli zjawisko jest powtarzalne, to sprawdź dekoder na innej instalacji antenowej np. w APS. Problem nie jest znany. Prawdopodobnie spowodowany uszkodzeniem dekodera lub konwertera. Ze względu na częste burze w ostatnim czasie, sporo urządzeń ulega uszkodzeniu. Zwróć uwagę na konfigurację anteny, gdzie musisz wybrać poprawną  ilość podłączonych wejść antenowych, czyli 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze spróbował wyjąć kartę i ponownie włożyć. Zdarzyło mi się dziwne rwanie sygnału po odblokowaniu multirooma. Po włożeniu karty z powrotem do Evoboxa, tracił co kilka minut sygnał. Ponowne wyjęcie i włożenie karty naprawiło problem. Ogólnie mój Evobox ma chyba coś z gniazdem, bo po wyjęciu karty muszę potem kilka razy próbować, żeby załapał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Jako świeżo upieczony posiadacz Evoboxa z podłączonymi dwoma kablami od jakiegoś pośledniejszego konwertera mam pytanie:

W NC plus nagrywałem sobie jakiś program i w trakcie nagrywania mogłem wejść na to nagranie i obejrzeć je od początku. Tutaj w Evo włączam dekoder i okazuje się, że mogę oglądać nagrywany program na bieżąco od momentu włączenia kanału i nie mogę cofnąć do jego początku w czasie nagrywania. Muszę odczekać, aż dany program się nagra w całości, aby obejrzeć w całości. Czy to wymaga jakiejś dodatkowej instalacji?

 

Ponadto po wyjściu z nagrań wracam do głównej listy CP zamiast wcześniej używanej listy ulubionych. Czy to można jakoś ustawić na sztywno?

 

 

Dziękuję i pozdrawiam,

 

Marten.

Edytowane przez Marten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ponadto po wyjściu z nagrań wracam do głównej listy CP zamiast wcześniej używanej listy ulubionych. Czy to można jakoś ustawić na sztywno?

 

Problem znany i będzie rozwiązany w najbliższej aktualizacji oprogramowania Evoboxa, było już o tym mowa wcześniej na forum.

 

P.S.

I jeszcze pytanie do support458, czy nadchodząca aktualizacja przyniesie coś nowego w stosunku do tej wycofanej, czy tylko zostaną usunięte błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Sprawdziłem teraz SNR. Wiemy jaka dziś jest pogoda i wartości mam takie:

- BBC HD: 12.7 dB

- TVN HD: 13.3 dB

- Paramount HD: 11.4 dB

- CI Polsat: 10.0 dB

 

Zauważyłem, że:

- gdy wyłączone dekoder (czuwanie) po włączeniu w 90% przypadków jest brak sygnału

- sygnał wraca od razu, gdy zacznę lekko odkręcać wtyk...

- wtyk zarobiłem ponownie 3 razy - problem nadal występuje

- z tego samego kabla korzystałem wcześniej w HD7000 i nie miałem problemów z jakimkolwiek zanikiem sygnału

 

Jak myślicie? Konwerter czy dekoder? Pewnie nie obejdzie się bez odwiedzenia APS i wymiany dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi kolego kto powiedział i gdzie, że to będzie od razu po Euro. Ja przynajmniej nic takiego nie kojarzę. Było mówione po Euro aby nikt nie nastawiał się na Euro nowy soft się pojawi. A po Euro to może być nawet na jesień.

 

Jednak zastanawia mnie kiedy pojawi się nowy dekoder produkcji Evoboxa bez dysku. Miał być do połowy roku a tu jakoś temat ucichł Czy do końca roku on się pojawi?

Edytowane przez wojtekmedia2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...