macmathys Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 U mnie właśnie się zaktualizowało ale nadal widnieje numer 2.3.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Naprawiono chyba tylko problem z HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 U mnie nadal nie działa HBO GO czyli mój EVOBOX PVR chyba nie dostał nowej aktualizacji oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosTigeros Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) Problem z dźwiękiem dalej występuje Śmiechu warte że tyle czasu zajmuje im zrobić `revert` tego co zrobili w ostatniej aktualizacji która to zepsuła. Edytowane 13 Marca 2018 przez LosTigeros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Aktuaki brak HBO nie dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 U mnie nadal nie działa HBO GO czyli mój EVOBOX PVR chyba nie dostał nowej aktualizacji oprogramowania. Aktuaki brak HBO nie dziala Prosimy o cierpliwość. W najbliższych dniach zostanie udostępniona aktualizacja systemu dla wszystkich użytkowników dekodera Evobox. Po jej instalacji dostęp do usługi HBO GO ponownie się pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 (edytowane) Ja zapytam inaczej, jest to ta sama aplikacja co była tylko działa? Czy może nowa wersja HBO GO z nowym wyglądem jaka to została udostępniona niedawno na innych urządzeniach? Edytowane 13 Marca 2018 przez jordan87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Panowie widzę że mam nową wersję oprogramowania 2.3.0. Kłopot w tym , że Epg mam tylko na kilku kanałach. Co mam zrobić aby było na wszystkich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Poczekać aż się zaktualizuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Kurde nie wpadłbym na to;). A tak na poważnie. Przeleciały właśnie 3 albo 4 reklamy a EPG nawet nie drgnęło. Nie aktualizuje się. Jak się wymuszało aktualizację EPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Ja mam jedną propozycję usprawnienia softu. Aby przy użyciu głębokiego standby dekoder przechowywał informacje o epg na dysku. Moim zdaniem z dysku wczytałby znacznie szybciej epg niż to robi z satelity po włączeniu (trwa to u mnie zazwyczaj do kilku minut). Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Ja zapytam inaczej, jest to ta sama aplikacja co była tylko działa? Czy może nowa wersja HBO GO z nowym wyglądem jaka to została udostępniona niedawno na innych urządzeniach? Ja mam jedną propozycję usprawnienia softu. Aby przy użyciu głębokiego standby dekoder przechowywał informacje o epg na dysku. Moim zdaniem z dysku wczytałby znacznie szybciej epg niż to robi z satelity po włączeniu (trwa to u mnie zazwyczaj do kilku minut). Dzięki Powyższa aktualizacja naprawia działanie usługi HBO GO na dekoderach Evobox. Dziękujemy za sugestię. Przekażemy ją do odpowiedniego działu. Panowie widzę że mam nową wersję oprogramowania 2.3.0. Kłopot w tym , że Epg mam tylko na kilku kanałach. Co mam zrobić aby było na wszystkich? Prosimy, spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera i napisz nam, czy powyższa sytuacja nadal występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Przywrócenie ustawień pomogło, EPG wróciło, tylko teraz poczekać na logotypy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sam E250 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 U mnie nadal nie działa HBO GO czyli mój EVOBOX PVR chyba nie dostał nowej aktualizacji oprogramowania. U mnie też Evobox nie dostał aktualizacji oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 U mnie też Evobox nie dostał aktualizacji oprogramowania. Nowe oprogramowanie zostało wydane dla określonej liczby Klientów. Niebawem na wszystkich dekoderach Evobox będzie dostępna aktualizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Własnie TERAZ ukazała sie na dekoderze informacja o aktualizacji ( HBO crap ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Mój właśnie zasysa. No i sukcs połowiczny- HBO Go działa,ale ale okazuje się że nie mam dostępu do HBO Go i trzeba dzwonić na partylane CP Edytowane 14 Marca 2018 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosTigeros Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Może jakaś oficjalna odpowiedź na temat braku wsparcia DD i AAC i czy w ogóle to zostanie naprawione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Może jakaś oficjalna odpowiedź na temat braku wsparcia DD i AAC i czy w ogóle to zostanie naprawione? Sytuacja jest nam znana. Zostanie ona rozwiązana z najbliższą aktualizacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpluto Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Działa u was radio internetowe? Edytowane 14 Marca 2018 przez lpluto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Coś działa ale jest komunikat o problemach sieciowych ( kod:501 ).Dźwięk lekko przesterowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lpluto Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 (edytowane) Coś działa ale jest komunikat o problemach sieciowych ( kod:501 ).Dźwięk lekko przesterowany.Takie same objawy u mnie... Edytowane 14 Marca 2018 przez lpluto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Sytuacja jest nam znana odnośnie tego komunikatu, technicy pracują nad jej rozwiązaniem. Wyświetlany kod nie powinien mieć jednak wpływu na jakość dźwięku. Jeśli się ona pogorszyła, prosimy o wysłanie zgłoszenia poprzez maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Myślę że najwyższa pora uruchomić w końcu ZDALNĄ DIAGNOSTYKĘ. Jestprzecież 2018 rok a nie 2000 aby bawić się w wysyłanie poczty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.