Kuba3109 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Zasłoń kartkę papieru lub czymś nieprzezroczystym przedni panel tak by nie dochodziły promienie podczerwieni. Być może masz żartownisia z sąsiada i robi ci to na złość. Nadal to samo. Dekoder się sam wyłącza, a dzisiaj nawet wyłączył się i włączył za jakiś czas się znowu wyłączył. Nie mam pojęcia co to może być... Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Panowie, czy dekoder szlag już trafia? Najpierw wyskakiwał mi komunikat o braku sygnału na sat 1 tylko na Polsacie HD, a teraz i na TVN HD się pojawia. A pojawia się tylko i wyłącznie po przełączeniu na dany kanał. Podczas działania kanału już się nie pojawia, a parametry są wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Kuba, a odłączałeś wszystko od dekodera jak Ci radziłem? Jeśli tak i nadal jest ten problem, to coś w tym konkretnym miejscu jest nie tak. Może jednak napięcia, ale pisałeś, że sprawdzałeś i OK, więc może coś innego. Sprawa naprawdę dziwna, ale na pewno TV i dekoder masz sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba3109 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) Wszystko było odłączone. Napięcie jest OK. Nie wiem, ale siedziałem przy dekoderze dzisiaj i go obserwowałem i wyłącza się sam, ale nie tak jak z pilota w sensie, że naciskam na pilocie wyłącz i mignie czerwona dioda i się wyłączy tylko wyłącza się i pojawia się godzina. Nie wiem, czy to ma znaczenie... Edytowane 8 Lutego 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 https://forum.satkurier.pl/topic/21917-dekoder-evobox-pvr-dyskusja-ogólna/?p=1343348 Masz jedną sugestię i w następnym wpisie masz masz moją sugestię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) Wszystko było odłączone. Napięcie jest OK. Nie wiem, ale siedziałem przy dekoderze dzisiaj i go obserwowałem i wyłącza się sam, ale nie tak jak z pilota w sensie, że naciskam na pilocie wyłącz i mignie czerwona dioda i się wyłączy tylko wyłącza się i pojawia się godzina. Nie wiem, czy to ma znaczenie... Co w tym momencie wyświetla się na ekranie telewizora? Edytowane 8 Lutego 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Music Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Kuba, co masz jeszcze podłączone do prądu w tym pokoju? Proponowałbym odłączyć wszystkie urządzenia od zasilania, włącznie z TV, i podłączyć sam dekoder (bez anteny itp). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba3109 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 (edytowane) Wtedy TV też się wyłączy (jest włączona opcja HDMI CEC). Jak ją wyłączę i się dekoder tak wyłączy, to TV jest włączony i do wyboru mam z paska skrótów źródła, Apk, opcje itp.. Z jednej strony mam podłączony tv i dekoder do gniazdka, a w innej części pokoju mam podłączona drukarkę, router i modem do neta. Jak wyłączyłem wszystko z prądu to i tak się dekoder wyłącza. Nawet wymieniłem kabel antenowy na nowy i nic to nie dało.. Edytowane 8 Lutego 2018 przez Mr. Orbita Proszę mniej skrótów, bo trudno to później zrozumieć. Poprawiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 A jak podepniesz dekoder do tego gniazdka, gdzie jest drukarka i inne, to też się wyłącza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba3109 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Tak, też się wyłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Wtedy TV też się wyłączy (jest włączona opcja HDMI CEC). Jak ją wyłączę i się dekoder tak wyłączy, to TV jest włączony i do wyboru mam z paska skrótów źródła, Apk, opcje itp.. Z jednej strony mam podłączony tv i dekoder do gniazdka, a w innej części pokoju mam podłączona drukarkę, router i modem do neta. Jak wyłączyłem wszystko z prądu to i tak się dekoder wyłącza. Nawet wymieniłem kabel antenowy na nowy i nic to nie dało.. Wyłącz automatyczne wyłączanie telewizora po czasie bezczynności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 (edytowane) Odłączył dekoder od telewizora i nadal się wyłącza, więc co ma do tego TV? Ze sprzętem jest wszystko w porządku, tam jest problem innego typu, pytanie jaki. Coś mu się dzieje w tym pokoju, gdzie ma Evoboxa, bo pisał, iż w innym pomieszczeniu jest HD6000 i nic się nie dzieje, a gdy go podpiął tam, gdzie Evobox, to też się wyłączał. Kuba, czym mierzyłeś napięcia i jak te wartości się kształtowały? Może przez chwilę było ok, ale to wymaga dłuższej obserwacji. Ja posiadam watomierz GB202 wpinany do gniazdka, który poza napięciem pokazuje też np. pobieraną moc, fajne urządzenie. Polecam zaopatrzyć się w coś takiego, wpiąć do gniazdka wraz z podpiętym dekoderem, ustawić pokazywanie napięcia i trochę poobserwować. Edytowane 9 Lutego 2018 przez AnalitykDVB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Niech wyłączy wszelkie zestawy oświetlenia LED i odłączy sterowniki, które mogą powodować zakłócenia. BTW, problem nie dotyczy Evobox tylko problemu z siecią energetyczną, więc proszę zakończyć OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Pytanie dotyczące dekodera: czy jest planowanie wprowadzenie prędkości przewijania do przodu ×8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Jak często oni robią aktualizację stacji radiowych w Muzo.Pro w Evoboxie? Bo brakuje tam wielu polskich stacji, a nawet widnieje tam nadal Radio Merkury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Odnośnie radia internetowego.U mnie przy odtwarzaniu stacji radiowych gdy leci muzyka, to pod spodem cały czas jest wyświetlany komunikat :(kod 501)Problemy sieciowe podczas odtwarzania stacji radiowej.Spróbuj ponownie uruchomić stację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 (edytowane) Jak często oni robią aktualizację stacji radiowych w Muzo.Pro w Evoboxie? Bo brakuje tam wielu polskich stacji, a nawet widnieje tam nadal Radio Merkury W aplikacji Muzo.Pro jest podany kontakt @ i tam proszę kierować pytania i wnioski. Edytowane 11 Lutego 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ewka133 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Witam, otóż mam taki mały problem. Po ostatniej aktualizacji występuje u mnie problem z odtwarzaniem dźwięku podczas oglądania filmu/serialu z dysku zewnętrznego - komunikat "nie obsługiwany format dźwięku". Dotyczy to plików typu mp4. Wcześniej wszystko było w porządku. Czy jest szansa na jakąś aktualizację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Tak.Problem z dźwiękiem występuje od ostatniej aktualizacji. Dotyczy to między innymi kanałów z paczki 4fun tv.Było już o tym wcześniej w postach wspominane. Ja też ostatnio chciałem obejrzeć film z pendrive w pliku mkv i z dźwiękiem aac i komunikat wyskoczył:nie obsługiwany format dźwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Witam. Mam pytanko. Ostatnio podłączyłem sobie dźwięk z Evoboxa przez gniazdo optyczne. Mam wrażenie ,że bardzo delikatnie dźwięk się nie synchronizuje z obrazem. W innym TV przy opcjach gniazda optycznego jest ustawienie opóźnienia dźwięku. Czy Evobox nie posiada żadnych tego typu ustawień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) Pytanie aktualne dla tych co się orientują. Jak często i czy w ogóle jest aktualizowana lista stacji radiowych w Muzo.Pro? Edytowane 14 Lutego 2018 przez Mr. Orbita Wycięty offtopic, zostawiam samo pytanie, ale jeśli chcesz dowiedzieć się coś konkretnego, to jednak lepsze efekty niż czekanie na jakiegoś usera, który może coś wie - da kontakt w sposób podany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Od kilku dni mam problem z przelaczaniem kanałów telewizyjnych. Przyciski numeryczne na pilocie raz działają a raz nie. Wymieniłem wczoraj pilot i zdawało się że jest dobrze ale dzisiaj już znowu to samo. Jakiś czas jest dobrze a później naciskam np. 1 i nic. Po jakimś czasie 1 działa a nie działa np. 3. Teraz nie mogę przełączyć na 63 bo 6 się pojawia ale przycisk 3 nie reaguje. Może ktoś wie co jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. Jeżeli to nie rozwiąże Twoich niedogodności, udaj się do punktu Cyfrowego Polsatu wraz ze sprzętem oraz akcesoriami, aby go zdiagnozować i ewentualnie wymienić na nowy. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek80 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Już załapałem kiedy dekoder zamiera - przestaje reagować na cokolwiek. W momencie kiedy kończy się nagranie (mam ustalone wg czasu codziennie do 19:50) i w okolicy 19:50 próbuje się np. zaplanować / anulować nagranie to przestaje reagować na pilota, np. ciągle pokazuje EPG, w tle ciągle leci bieżący program. Nie działa też wyłączanie na obudowie. Dopiero po 1-2 minutach się wyłącza. Potem działa już normalnie. Evobox mam od początku dostępności w CP, zwykle mocno zapełniony dysk, instalacja dwukablowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Mam dziwne pytanie, do innych użytkowników Evoboxa. Czy wasze piloty też pstrykają kiedy leżą sobie spokojnie nieużywane ? Mój leży sobie na stole , aż nagle coś samo zaczyna w nim pstrykać. Ciekawe co tam się w nim odkształca??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.