Gość Krzysiek11:) Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 @bumbum35, czy nie uważasz, że Twoje problemy z WiFi w EVOBOX i z internetem w HD5000 mają jakiś związek z Twoim routerem? Ja mam EVOBOXa po WiFi i nie mam problemów, raz dziennie może zgubi sieć na 5s, ale po chwili łączy ponownie; HD5000 x2 po kablu i również brak problemów. Mój router jest firmy ASUS. @filolog, U mnie niebieski przycisk działa jak powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Doszedłem już do wszystkiego. Przycisk niebieski działa faktycznie ale jak jest cokolwiek dodane do głównej listy ulubionych. Ja porobiłem sobie kilka własnych list ulubionych, ale tej głównej systemowej nie tworzyłem. I dlatego przycisk niebieski mi nie działał. Jak tylko wrzuciłem jeden kanał do tych głównych ulubionych przycisk zaczął działać. Tak więc chociaż ma się swoje listy ulubionych ale tej systemowej się nie ma to przycisk nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolmar Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Intuicyjnie powinno być, że przy braku listy ulubionej kliknięcie w niebieski klawisz wywołuje opcję "utwórz listę ulubione" a dalej to już jak tam jest z tworzeniem listy Ale co ja tam się znam. Wszak "to nie jest sprzęt dla mnie" Pozostając przy "pustych" klawiszach. Jest taki klawisz "txt" Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez Zolmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bumbum35 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) @bumbum35, czy nie uważasz, że Twoje problemy z WiFi w EVOBOX i z internetem w HD5000 mają jakiś związek z Twoim routerem? Ja mam EVOBOXa po WiFi i nie mam problemów, raz dziennie może zgubi sieć na 5s, ale po chwili łączy ponownie; HD5000 x2 po kablu i również brak problemów. Mój router jest firmy ASUS. @filolog, U mnie niebieski przycisk działa jak powinien. Nie wykluczam tego, chociaż jak wspomniałem, to router od polsatu więc powinien tym bardziej współpracować. jakiego masz dokładnie asusa? Bardzo bym prosił wszystkie osoby którym działa WiFi w evobox o podanie mi modelu routera. Nie koniecznie tutaj by nie zasmiecac forum, ale np. na priv. jestem gotów zmienic router bo nie ukrywam ze kiedyś sprawiał mi problemy. Kupiłbym dla sprawdzenia jakis tani np. EDIMAX LT-6408n kosztuje 49pln, czy ktos ma taki? Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez bumbum35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 To sprawdź z innym routerem dekodery. Jeśli będą działały, to router do wymiany/serwisu w APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold59 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 moj evobox dziala z routerem Netii firmy TP-Link bez problemu ogladam HBO GO oraz Polsat Go.Drugi router Huawei B593-9008 od Cyfrowego Polsatu sluzy mi tylko do przegladanie internetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ja mam standard ASUS RNT12. Wszystko jest w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold59 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Oczywiscie oba routery dzialaja po Wifi Narazie jestem zadowolony jak z dekodera jak i z internetu .chociaz dzisiaj przy takiej h....ej pogodzie mialem lekka pikseloze jakosc spadla do 75% a sila do 65% oczywiscie mialo byc odwrotnie jakosc 65% a sila do 75% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Oczywiscie oba routery dzialaja po Wifi Narazie jestem zadowolony jak z dekodera jak i z internetu .chociaz dzisiaj przy takiej h....ej pogodzie mialem lekka pikseloze jakosc spadla do 75% a sila do 65% oczywiscie mialo byc odwrotnie jakosc 65% a sila do 75% Kiedyś pisałem Tobie, że będą problemy z sygnałem. https://forum.satkurier.pl/topic/13696-dekoder-evobox-pvr/?p=1114882 https://forum.satkurier.pl/topic/13696-dekoder-evobox-pvr/?p=1114899 Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold59 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Tak pamietam mysle tak jak kiedys pisalem ze to wina kilkuletniego konwertera ale dzisiaj zauwazylem ze jak jakosc spadala to BER byl niski a jak jakosc wzrasta to na niektorch kanalach BER wzrasta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) BER (bitowa stopa błędów) jest podawana w postaci wykładniczej. Czyli wartość 1.00E -09 jest lepsza niż 9.80E -08. To jest stopa błędów po korekcji więc wartość błędów 1.00E-09 można uznać za taką, która z punktu widzenia dekodera nie zawiera błędów. Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold59 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Jak pisalem jak jakosc 65 % to BER 100E-09 a gdy jakosc wzrosla do 80 % to BER waha sie od 750E -05 a nie powinno byc na odwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Moża to siła wzrosła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otasz Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Korzystam z Evobox'a od kilku dni. Maniakiem żadnym nie jestem, więc chyba nawet nie zdążyłem jeszcze zajrzeć w żadne ustawienia itp. Czy to jest normalne, że co jakiś czas wywala mi, co kilka sekund komunikat o utraceniu połączenia z wifi? Problemów z internetem na pewno nie ma, bo cały czas pracuję na laptopie. Poza tym w czasie gdy te komunikaty pojawiają się nagminnie, wchodzę np. w HBO GO i mogę wszystko oglądać bez najmniejszych problemów, więc to tylko taki "suchy komunikat", ale trochę jednak u[beep]liwy. Też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobiepan Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Wanderer dziękuję Ci za informacje.Właśnie wahałem się czy oddać HD 5500s i wziąć Evo.Chociaż pierwotnym celem nie dawno było przejście ma moduł-cam.W takim razie jednak nie będę ryzykować i przejdę na pierwotnie planowany moduł cam.Dzięki za informację ze źródła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Korzystam z Evobox'a od kilku dni. Maniakiem żadnym nie jestem, więc chyba nawet nie zdążyłem jeszcze zajrzeć w żadne ustawienia itp. Czy to jest normalne, że co jakiś czas wywala mi, co kilka sekund komunikat o utraceniu połączenia z wifi? Problemów z internetem na pewno nie ma, bo cały czas pracuję na laptopie. Poza tym w czasie gdy te komunikaty pojawiają się nagminnie, wchodzę np. w HBO GO i mogę wszystko oglądać bez najmniejszych problemów, więc to tylko taki "suchy komunikat", ale trochę jednak u[beep]liwy. Też tak macie? Temat jest znany, było już o tym. To tylko niepotrzebny komunikat, który będzie wyeliminowany w kolejne wersji softu. Witam, mój trzeci dzień z Evoboxem raczej utwierdził mnie w przekonaniu, że decydując się na przejście z modułu na ten odbiornik było błędem. Ja tylko oglądam TV, natomiast fajerwerki oraz różnego rodzaju gadżety w menu są dla mnie niczym innym jak tym czym kiedyś były paciorki dla dzikich Indian. Jakość obrazu mogę porównać do duetu moduł CI + Technisat DIGIT ISIO S (lub Golden Media Uni-box) a także do Sagema ESI-88 oraz HD3000. Obraz jaki serwuje Evobox w porównaniu do Sagema, nie wspomnę o Technisacie (tu brakuje skali), według mnie ma daleko do HD (być może na telewizorach z mniejszą przekątną ekranu tego nie widać ale na 65" aż bije to w oczy), mam wrażenie, że tuner ten maksymalnie wyświetla 720p. Również nasycenie kolorów (wyblakły ekran) zniechęcają do oglądania TV. Wystarczy, że na chwilę podłączę Technisata czy Sagema odnoszę wrażenie, że oglądam zupełnie inne programy - nawet HD3000 (mój multiroom) podaje "trochę lepszy" obraz. Pozostaje mi zamiast oglądania TV pstrykanie pilotem, bo MENU Evobox ma naprawdę fajne. Nie wiem na czym oglądasz, sam rozmiar 65" to trochę za mało aby odnieść się do tej oceny. Najbardziej rozbawiłem sie czytając, że HD 3000 może mieć lepszy obraz niż EVOBOX. Przełącz Evobox na TVP info i popatrz na jakość wyświetlania scrolla na dole ekranu. To samo zrób na HD 3000 lub innym CPT HD. Powtórz analogiczną operacje na również na TVN24 (SD). To taki najprostszy test jakości skalera. Nie napisze jakie są rezultaty, chciałbym wiedzieć co napiszesz. Wtedy będę wiedział jaki masz poziom oceny jakości obrazu, Oprócz Evobox mam sprzęt sat nieco lepszy od cytowanego przez Ciebie i nie zgadzam się opiniami na temat jakości obrazu w Evobox. Zakładam, że jako VIP nie masz ustawionego wyjścia Wideo w Evobox na 1080p, przy oglądaniu sygnału sat 1080i Na koniec warto sprawdzić wersje softu Evobox, która powinna być 1.7.3 (zawiera zmiany w wideo). Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ja również nie rozumiem tego biadolenia co do jakości obrazu. Obraz na telewizorze LG 55" i ustawieniu 1080i jest zdecydowanie lepszy niż ten generowany przez mediaBOX+ i turboBOX+. Na kanałach SD widać jak slaba jest jakość oferowana przez nadawców. Widać, że albo macie złe ustawiania albo narzucone zdanie na podstawie poprzednich dekoderów produkcji CPT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fotodetektor Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ciekawe czy kolega ma skalibrowany tv. 65" i wielkość niczym nie świadczy. Poza tym podłącz tuner kablem HDMI a nie SCART. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba_72 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ja również nie rozumiem tego biadolenia co do jakości obrazu. Obraz na telewizorze LG 55" i ustawieniu 1080i jest zdecydowanie lepszy niż ten generowany przez mediaBOX+ i turboBOX+. Na kanałach SD widać jak slaba jest jakość oferowana przez nadawców. Widać, że albo macie złe ustawiania albo narzucone zdanie na podstawie poprzednich dekoderów produkcji CPT. To Twoje zdanie. Nie nazywaj tego biadoleniem bo to już w porządku nie jest. Każdy inaczej to postrzega i ma do tego prawo. Przy np telewizorze plazmowym różnica jest od razu zauważalna. Bez dwóch zdań. Forum jest także od wyrażania swojego zdania. Jednemu pasuje drugiemu nie. Czy zatem musiałbym powiedzieć że jesteś ślepy bo nie widzisz różnicy? . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ślepy nie jestem, bo różnice dostrzegam ale na korzyść EVOBOXa. Wystarczy dobry telewizor, a raczej odpowiednia kalibracja obrazu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Na wstępie, odpowiem: tak jako vip nie mam ustawionego wideo na pozycji 1080p. Opisałem swoje subiektywne wrażenia z pierwszych dni użytkowania Evoboxa i masz pełne prawo nie zgodzić się z moimi spostrzeżeniami i pozostać przy swoich.Zakłócenia scrolla w TVP Info na co nie zwróciłem na to uwagi (nie oglądam tej tuby PiS) potwierdziły tylko moją opinię, że Evobox daje lekko rozmazany obraz. Zakłócenia te pokazuje także mój Technisat ISIO, co ciekawe są praktycznie niewidoczne u Sagema (może to już taka „zaleta” dekoderów Polsatu). Na wypożyczonym na chwilę od sąsiada tunerze Technisat TechniCorder ISIO STC są one również dokładnie widoczne, co tylko potwierdza fakt, że i ten tuner „daje czysty i wyraźny obraz.W tej swojej odpowiedzi poruszam tylko wątek jakości (ostrości) obrazu, nie wnikam już w sprawę mdłych kolorów ponieważ – zapewne nie potrafię ich dobrze ustawić albo mam kiepskie kable.Mam aktualną wersję oprogramowania tj. 1.7.3Serdecznie pozdrawiam.EDIT:widzę wątki o kalibracji TV, poruszałem tą sprawę w innym wątku na forum.Tak TV jest skalibrowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom Plum Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 ....co poza opisanym chwilę wcześniej "strzelaniu w głośniki" jeszcze sądzicie? Jakoś nie wieżę w różnicę potencjałów po optycznym itp. :> Czy ktoś ma w domu podłączony TV i sprzęt... pod różne fazy :> Sprzęty mam na listwie przeciwzakłóceniowej... nie mylić z przeciwprzepięciową strzały przy zmianie kanałów ma ją różne natężenie... raz ledwo słyszalne... czasem mocniej. Tragedii nie ma. Ktoś może by by sprawdził inne Evobox'y pod optycznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Tak ja mam podłączony przez S/PDIF Evobox do kina i nie mam problemu. Czy przypadkiem problem nie jest wtedy kiedy ścieżka audio jest tylko dostępna w 5.1 np. Discovery HD? Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wanderer Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 U mnie także na niektórych programach S/PDIF strzela. Ponieważ do TV mam podłączone trzy tunery SAT + PC, to S/PDIF mam włożony do wyjścia w telewizorze i tak jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Na wstępie, odpowiem: tak jako vip nie mam ustawionego wideo na pozycji 1080p. Opisałem swoje subiektywne wrażenia z pierwszych dni użytkowania Evoboxa i masz pełne prawo nie zgodzić się z moimi spostrzeżeniami i pozostać przy swoich. Zakłócenia scrolla w TVP Info na co nie zwróciłem na to uwagi (nie oglądam tej tuby PiS) potwierdziły tylko moją opinię, że Evobox daje lekko rozmazany obraz. Zakłócenia te pokazuje także mój Technisat ISIO, co ciekawe są praktycznie niewidoczne u Sagema (może to już taka „zaleta” dekoderów Polsatu). Na wypożyczonym na chwilę od sąsiada tunerze Technisat TechniCorder ISIO STC są one również dokładnie widoczne, co tylko potwierdza fakt, że i ten tuner „daje czysty i wyraźny obraz. W tej swojej odpowiedzi poruszam tylko wątek jakości (ostrości) obrazu, nie wnikam już w sprawę mdłych kolorów ponieważ – zapewne nie potrafię ich dobrze ustawić albo mam kiepskie kable. Mam aktualną wersję oprogramowania tj. 1.7.3 Serdecznie pozdrawiam. EDIT: widzę wątki o kalibracji TV, poruszałem tą sprawę w innym wątku na forum. Tak TV jest skalibrowany. Smużenia w obrazie w przypadku scrolla na TVP info i TVN24 SD, to nie są zakłócenia w obrazie/sygnale. To jest efekt złej pracy oprogramowania skalera obrazu SD => HD w dekoderze. Smużenia na TechniCorder ISIO świadczą tylko o tym, że ma źle działający scaler obrazu. Zjawisko nie ma związku z ostrym czy nie ostrym obrazem. Evobox to chip Broadcom a CPT HD to STi, to jest różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.