sebap Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 @Jerzykowski, było piękniejsze bez tej dziadowskiej mozaiki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 A jak teraz wejsc na HBO GO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @jaro64, przycisk menu na pilocie a później już normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Okno startowe nadal widnieje i już [beep]y z tym dostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 (edytowane) Pisać do nich, dzwonić do nich bo inaczej nic nie osiągniemy. Przecież wyłączyli to dziadostwo w ubiegłą sobotę a w tym tygodniu znów włączyli czyli da się wyłączyć. Edytowane 15 Maja 2020 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Może nie wyłączyli tylko mieli jakąś awarie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Prawdy się nie dowiemy , jakiś babol był po ich stronie skoro przez wielu oczekiwana nowość wróciła ( solorzowane ironizowane ) wysłałem 25 emaili ze swojej strony , kolejne zgłoszenie ICOK , kolejny telefon wkuXXX abonenta DONE !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 (edytowane) Mnie przestali odpowiadać w ICOK i teraz nie mogę ich ponaglać bo oni muszą odpowiedzieć. Edytowane 15 Maja 2020 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 (edytowane) Ja też pisałem gdzie się dało, na fejsie, na ICOK. Albo zbywają albo piszą, że się nie da. Ja nie odpuszczam... Edytowane 15 Maja 2020 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Ponowiłem w ICOK pytanie w nowym wątku i dostałem odpowiedź: Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że nowa wersja oprogramowania wraz z aplikacją "Mozaika" została wysłana na wszystkie dekodery i nie przewidujemy możliwości jej wyłączenia pojedynczym użytkownikom. Mamy nadzieję, że z czasem przypadnie Panu do gustu i dzięki temu będzie mógł Pan w łatwiejszy sposób korzystać także z innych usług dostępnych na dekoderze niż tylko telewizja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Może i by mogło przypaść do gustu jakby działało poprawnie, a tu na razie jest coś nie teges chyba. Dzisiaj pojawiły się kafelki, jakieś HBO GO, CP GO i Eleven Sports. Po chwili dwa pierwsze zniknęły, natomiast jak klikam Eleven to włącza się radio, żeby było śmieszniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Może i by mogło przypaść do gustu. Zależy od gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Polsat rzuca kłody pod nogi. Wprowadza przymus użytkownikom. Zakłada kajdany jak w średniowieczu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 @marchelmza Jaki przymus? Jakie kajdany? Jeśli nie odpowiada Ci dekoder Evobox PVR to możesz go sobie wymienić na inny model albo jeszcze lepiej: kupić sobie swój własny super-hiper "wypasiony" tuner, a od Cyfrowego Polsatu wziąć tylko moduł CAM i za jego pomocą korzystać z oferty tej platformy. To tyle w tym temacie. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meagol Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 We wszystkich dekoderach Cyfrowy Polsat włączył kafelki, więc wymiana nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 (edytowane) Nie odpowiada mi taka polityka średniowiecza. Wciskanie na siłę podczas trwania umowy. Brałem sprzęt na umowę. Soft wypuszczają coraz to gorszy. Teraz jeszcze reklamy na starcie. Edytowane 16 Maja 2020 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 @marchelmza Rozumiem cię. Też mi się takie działanie Cyfrowego Polsatu bardzo nie podoba. Człowiek podpisuje umowę, płaci tej platformie abonament, a zmuszany jest jeszcze do oglądania jakichś "wewnętrznych" reklam wyświetlanych dodatkowo przez ich dekoder dedykowany. Chwała Bogu, że Cyfrowy Polsat oferuje również moduły CAM, dzięki czemu ja na szczęście nie mam tego typu problemów. Ja z pewnością nigdy nie będę korzystał z jakichkolwiek dekoderów dedykowanych Cyfrowego Polsatu, chociaż akurat i tak Evobox PVR wydaje się być najlepszym i najbardziej zaawansowanym modelem spośród obecnie oferowanych dekoderów przez platformę Cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 13 godzin temu, Barti napisał: @marchelmza Jaki przymus? Jakie kajdany? Jeśli nie odpowiada Ci dekoder Evobox PVR to możesz go sobie wymienić na inny model albo jeszcze lepiej: kupić sobie swój własny super-hiper "wypasiony" tuner, a od Cyfrowego Polsatu wziąć tylko moduł CAM i za jego pomocą korzystać z oferty tej platformy. To tyle w tym temacie. Tak, ale ... trzeba zaznaczyć, że to rozwiązanie tylko dla tych, którym wystarczy w domu jeden telewizor. Jeśli powiesz, że chcesz dwa moduły CAM, Polsat odpowie, że nie ma takiej opcji i.. jesteś zmuszony do ich dekoderów. Także temat nie do końca taki prosty i jednoznaczny. Sam już dawno bym kupił sobie swoje tunery i odczepił się od polsatowskich "niedoróbek", jednak gdy masz w domu dwa - trzy odbiorniki do TV to nie masz żadnego wyboru. Takich ludzi jest sporo, bo mało komu w tych czasach wystarcza jeden telewizor na całe mieszkanie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Niestety w CP GO nadal nie poprawiono błędu który pojawia się po jakimś czasie - odtwarzany program po uruchomieniu pokazuje zamrożony kadr i znika (czasami jest błąd wewnętrzny). Receptą na to jest całkowity reset dekodera lub przesunięcie w tył/przód. Także na liście Seriale nie da się przejrzeć wszystkich seriali bo lista jest ograniczona do 10 pozycji. Jeśli obejrzę np. Trudne sprawy to na liście polecanych nie ma ani jednego odcinka tego serialu. Nie ma podziału na sezony czy na odcinki (1-100 np.) w przeciwieństwie do Playera a po szukaniu w dół jest padaka związana z czarnym ekranem, lub całkowicie znika lista odcinków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusuw Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Zgadza się, kilkakrotnie mi się to przydarzyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Do jakich funkcji w dekoderze niezbędne jest połączenie z internetem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Zauważyłem pewną niespójność - wypełniając formularz dla nowych klientów przez internet, przy wyborze pakietu za 60 zł, można wybrać dekoder EVOBOX PVR bez opłaty miesięcznej za niego (5zł). Jak to jest, że starzy klienci mogą otrzymać EVOBOX PVR bez czynszu, dopiero od pakietu za 70 zł ?? Tak było od zawsze, czy to świeża zmiana ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O4 przemo Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 witam serdecznie ja mam cyfrowy polsat Evobox PVR od 2019 5zl płacę za dekoder PVR ale mam Wszystkie pakiety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Ja mam od 2 lat i nie płacę za PVR , pakiet najwyższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes22 Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) Nie wiem czy to dobre miejsce, bo temat dotyczy HBO GO na Evoboxie PVR. Jest internet po wifi (ale kablowo też sprawdzałem); przy uruchamianiu HBO Go wyskakuje na czerwono komunikat "Problem z pobraniem aplikacji. Spróbuj uruchomić aplikację (Błąd:4)". Ponowne uruchomienie dekodera nie pomaga. Czy ktoś coś może poradzić w tej kwestii? Edytowane 24 Maja 2020 przez prezes22 literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.