xut2zs Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 Nie działa u mnie aktualizacja EPG przytrzymuje ten klawisz i nic. 0 reakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Reset dekodera,wtyczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 W dniu 12.12.2019 o 21:16, OlafS napisał: Ale jeśli chodzi o ten dekoder to ja mam ustawione 1080p, porównywałem oba ustawienia i na P jest jakby bardziej "soczysty" obraz, nie wiem jak to jest na innych TV, ale na swoim Samsungu tak oglądam. Też mam Samsung i mam ustawienie 1080p. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakublesniewicz Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Witam, Czy ktoś ma od ostatniej aktualizacji problemy z komunikami pojawiającymi się na ekranie typu: - brak karty w dekoderze - do tego jest brak obrazu - brak sygnału na SAT1 ( przy odczytach sygnału i jakości 95-96%) - tego kanału nie ma w twoim abonencie ( pakier Premium) - zaniki głosi na kilka sekund Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 U mnie nic takiego nie występuje, na próbę może przetrzyj czip na karcie, ponów uprawnienia- jak nie pomoże to raczej wymiana dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 3 godziny temu, jakublesniewicz napisał: Witam, Czy ktoś ma od ostatniej aktualizacji problemy z komunikami pojawiającymi się na ekranie typu: - brak karty w dekoderze - do tego jest brak obrazu - brak sygnału na SAT1 ( przy odczytach sygnału i jakości 95-96%) - tego kanału nie ma w twoim abonencie ( pakier Premium) - zaniki głosi na kilka sekund U mnie to samo, komunikaty wyświetlają się kolejno i po chwili wraca do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) Potwierdzam pojawianie się komunikatu o braku sygnału. Edytowane 16 Grudnia 2019 przez PINOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 16.12.2019 o 07:29, jakublesniewicz napisał: Witam, Czy ktoś ma od ostatniej aktualizacji problemy z komunikami pojawiającymi się na ekranie typu: - brak karty w dekoderze - do tego jest brak obrazu - brak sygnału na SAT1 ( przy odczytach sygnału i jakości 95-96%) - tego kanału nie ma w twoim abonencie ( pakier Premium) - zaniki głosi na kilka sekund W dniu 16.12.2019 o 10:51, fred12 napisał: U mnie to samo, komunikaty wyświetlają się kolejno i po chwili wraca do normy. W dniu 16.12.2019 o 10:53, PINOL napisał: Potwierdzam pojawianie się komunikatu o braku sygnału. Witam. Czy przedstawiona sprawa nadal występuje? Zostało wykonane ponowienie uprawnień zgodnie z tym, co napisał @OlafS ? Jeżeli tak, a nadal utrudnienia się pojawiają, to bardzo proszę o podanie informacji, jakiego konkretnie kanału to dotyczy. Edytowane 19 Grudnia 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat1234 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Brak sygnału na sat 1 napewno występuje, na różnych kanałach moc i jakość po 90% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2019 Przeglądając tematy z dekoderami Evobox ,nasuwa mi się pytanie. Ile czasu upływa od testów do pojawienia się dekodera na rynku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Ty na myśli masz chyba nowe wersje softu bo jeśli chodzi o pojawienie się go na rynku to powiem ci że ma on już nie tyle zarost co raczej już sporą brodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrewSpec Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 Soft do tego dekodera przygotowuje zewnętrzna firma. Nie wiem tylko czy CP ma dostęp do źródeł i ich dział IT może w tym grzebać. W każdym razie w ostatnich tygodniach mam wrażenie, że programiści poodchodzili i musieli wziąć hindusów którzy by klepali dalej kod. A jak to z hindusami wiadomo, oni wszystko zrobią za małe pieniądze ale jakość tego będzie mierna (żeby nie użyć słowa gów...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 7 godzin temu, OlafS napisał: Ty na myśli masz chyba nowe wersje softu bo jeśli chodzi o pojawienie się go na rynku to powiem ci że ma on już nie tyle zarost co raczej już sporą brodę. Dobrze myślisz ale też chodzi mi o ogólny czas wypuszczenia dekodera na rynek. Bo skoro ktoś go testował i stwierdził ,że działa poprawnie lub dobrze ,to po co w nim grzebać i psuć jego opinię.Może czas wrócić do pierwszego fabrycznego oprogramowania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 20 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2019 5 godzin temu, wuzel napisał: . Bo skoro ktoś go testował i stwierdził ,że działa poprawnie lub dobrze ,to po co w nim grzebać i psuć jego opinię A znasz powiedzenie że: lepsze jest wrogiem dobrego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 W dniu 20.12.2019 o 16:31, wuzel napisał: Bo skoro ktoś go testował i stwierdził ,że działa poprawnie Testowali i do tej pory testują naiwni użytkownicy... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Wiesz ale ktoś użytkownikom ten sprzęt polecał,chwalił ,także firma powinna robić wszystko aby dekoder działał jak powinien a nie tylko "obserwować" problem. Jestem ciekaw ,czy jest faktycznie możliwość powrotu do pierwszego oprogramowania jakie miał ten dekoder ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Dlatego pozostałem przy ESI... i nie mam żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Są tacy w tym wątku gdzie dekoder sprawuje się bez najmniejszych problemów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Czytając ten wątek skutecznie można się zniechęcić do wyboru CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Chyba nie twierdzicie, że dekodery konkurenta nie mają problemów? Chociażby problemy z jasnością obrazu w 4K Ultrabox+ produkcji ADB (btw. wyeliminowane już?). Generalnie odnoszę wrażenie, że zawsze sprzęty operatorskie (a może nie tylko operatorskie? ) mają jakieś ułomności i problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Taki wifibox+ też jest długo na rynku, a problemy z nagrywaniem na zewn. HDD jak były, tak są nadal. Nie idealizujmy żadnego operatora, bo u każdego da się znaleźć jakiś problem techniczny i wady oferowanego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 (edytowane) Evoboxa PVR można porównać z Wifi Premium Boxem który też jest PVR a nie z Wifi Boxem. Czytając dział o Evoboxie PVR można odnieść wrażenie że nie dokońca radzi sobie z podstawowym zadaniem czyli nagrywaniem. Nie chciał bym dekodera który może i coś nagra ale potem to zniknie bo po resecie wtyczkowym wykasuje nagrania lub nie będzie chciał ich odtworzyć. Czytając ten dział można przeczytać sporo takich mankamentów. Przenieśmy się teraz do Wifi Premium Boxa i tam praktycznie nie pojawiają się wpisy że coś źle działa lub że ciągle dekoder trzeba przywracać do ustawień fabrycznych bo "ten typ tak ma" i ciągłe porady by wymienić dekoder w APS. Sam rok temu zastanawiałem się nad przejściem do CP jednak po zasięgnięciu wiedzy tutaj o Evoboxie i o multiroom stwierdziłem że nie warto sobie nerw psuć. Nie idealizuję PC+ bo tu też są problemy ale nie tak częste jak ze sprzętem CP. Edytowane 25 Grudnia 2019 przez Ozzy666 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Ja mam Evoboxa z 5 lat i nic u mnie się nie wiesza. Żona bardzo dużo nagrywa i nie zgłasza mi, że coś z nagraniami nie tak. Do premiumbox się nie umywa, choćby przez to że na evobox można 3 kanały nagrywać a 4 oglądać. Nie mogę złego słowa powiedzieć oprócz tego, że najprędzej może paść czytnik przez przekładki kart jak reszta, bo często na chwilkę wyskakuje komunikat brak karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest moduł CI i własnościowy niezależny tuner. Minusy to brak multiroomu w tej opcji i nagrywanie tylko jednego kanału. Pod tym względem u konkurencji szału też nie ma. Bo mając na przykład dekoder operatora ,nie można go wymienić na moduł. Firma wie lepiej od nas co potrzebujemy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Zgadza się, żeby korzystać z tv po IP od CP trzeba mieć dostęp od operatora z góry przez CP narzuconego. Kompletny bezsens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.