Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.09.2019 o 14:06, patryszq napisał:

Musiałbym zadzwonić i zapytać , bo umowę podpisałem w grudniu 2017 , później w czerwcu 2018 aneksowałem wiec nie wiem jak to działa i czy mam możliwość , może @Specjalista Cyfrowy Polsat mi doradzi lub " sprawdzi " 


Promocyjna cena obowiązuje przez 18 miesięcy w przypadku nowej aktywacji. Przy przedłużeniu nie ma takiej możliwości, w związku z czym, możesz zakupić konwerter zgodnie z cennikiem.

W dniu 16.09.2019 o 14:49, jaras1966 napisał:

Witam, jakie formaty wideo i audio obsługuje evobox z usb. Mam film w formacie avi i pokazuje błąd odczytu.


Witaj. Evobox obsługuje format avi, w związku z czym, zweryfikuj, czy na innym urządzeniu możesz odtworzyć materiał.

 

 

6 godzin temu, zsoi3 napisał:

Dzień dobry,

 

Z wyświetlacza  dekodera wskazującego godzinę albo numer programu przestała wyświetlać się jedna dolna kreseczka (np. w godzinie 13.02 nie wyświetla się dolna kreseczka w cyfrze 0). Niby szczegół ale trochę denerwuję - można temu jakoś zaradzić?


Witaj. Przywróć ustawienia fabryczne urządzenia. Jeżeli to nie pomoże, to udaj się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu jego wymiany. Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie:
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Promocyjna cena obowiązuje przez 18 miesięcy w przypadku nowej aktywacji. Przy przedłużeniu nie ma takiej możliwości, w związku z czym, możesz zakupić konwerter zgodnie z cennikiem.

 

A co to za bzdury? Ja w swoim ostatnim aneksie na stronie 4 mam zapis "§8 Postanowienia dotyczące warunków promocyjnego zakupu i udostępnienia Sprzętu i akcesoriów 1. W ramach oferty, Abonent otrzymuje możliwość zakupu lub udostępnienia Sprzętu w promocyjnej cenie:" [tu tabela nr 4 - cennik sprzętu] i dalej "2. Abonent, który nie dokonał zakupu Sprzętu wymienionego w ust. 1 Pkt. 4, 5 powyżej, bezpośrednio przy zawarciu Umowy, w okresie jej obowiązywania może dokonać jego zakupu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży - w terminie kolejnych 18 m-cy następujących po zawarciu Umowy lub do dnia zmiany Umowy w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku zmiany umowy możliwość zakupu Sprzętu w promocyjnej cenie zależy od warunków wybranej oferty.".

Skoro takie zapisy są stosowane w aneksie, to mam prawo zakupić sprzęt w promocyjnej cenie.

Edytowane przez Vsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem jeszcze w dwóch poprzednich aneksach i tam też mam te zapisy. Pan "Specjalista" pisze niestety bzdury.

@OlafS jaką masz na tym aneksie cenę tego konwertera Unicable? Bo ja mam aneks z czasów, gdy jeszcze samych konwerterów nie sprzedawali

Edytowane przez Vsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw Antenowy:
ANTENA, UNICABLE +2 LEGACY Opłata jednorazowa: 109 zł
Dostępny tylko z dekoderem/ami z pkt. 1 oraz 2 tabeli w modelu: EVOBOX PVR, EVOBOX HD,
PVR HD 7000, HD 6000, HD 5000, HD 5500s, HD 3000, MINI HD 2000,
Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy



ANTENA TWIN Opłata jednorazowa: 49 zł  Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy.

Konwerter TWIN Opłata jednorazowa: 29 zł  Maksymalna ilość: 1 Konwerter TWIN do 1 Umowy.


Konwerter UNICABLE Opłata jednorazowa: 69 zł Maksymalna ilość: 1 Konwerter UNICABLE do 1 Umowy.


Czasza Antenowa Opłata jednorazowa: 39 zł  Maksymalna ilość: 1 Czasza Antenowa do 1 Umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! :)

Wracając do sprawy @patryszq weź ten konwerter od Polsatu :) czy w cenie 69 zł czy 129 zł lub 109 zł (zestaw antenowy, jeśli w Twojej umowie nie ma samego konwertera) i tak bardziej Ci się to opłaci, niż sam konwerter ze sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, OlafS napisał:

Zestaw Antenowy:
ANTENA, UNICABLE +2 LEGACY Opłata jednorazowa: 109 zł
Dostępny tylko z dekoderem/ami z pkt. 1 oraz 2 tabeli w modelu: EVOBOX PVR, EVOBOX HD,
PVR HD 7000, HD 6000, HD 5000, HD 5500s, HD 3000, MINI HD 2000,
Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy



ANTENA TWIN Opłata jednorazowa: 49 zł  Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy.

Konwerter TWIN Opłata jednorazowa: 29 zł  Maksymalna ilość: 1 Konwerter TWIN do 1 Umowy.


Konwerter UNICABLE Opłata jednorazowa: 69 zł Maksymalna ilość: 1 Konwerter UNICABLE do 1 Umowy.


Czasza Antenowa Opłata jednorazowa: 39 zł  Maksymalna ilość: 1 Czasza Antenowa do 1 Umowy.

Z tego co podałeś,lepiej się opłaca brać antenę twin niż oddzielnie konwerter lub czaszę. Pomijając Unicable ,tak z ciekawości czy do modułu CI  też można dobrać antenę czy tylko do dekoderów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Vsat napisał:

Sprawdziłem jeszcze w dwóch poprzednich aneksach i tam też mam te zapisy. Pan "Specjalista" pisze niestety bzdury.

@OlafS jaką masz na tym aneksie cenę tego konwertera Unicable? Bo ja mam aneks z czasów, gdy jeszcze samych konwerterów nie sprzedawali

 

Bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd. W każdej z nowych aktywacji jak i przedłużeniu jest możliwość skorzystania ze sprzętu w promocyjnej cenie w terminie 18 m-cy po zawarciu umowy. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.09.2019 o 14:09, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witaj. Evobox obsługuje format avi, w związku z czym, zweryfikuj, czy na innym urządzeniu możesz odtworzyć materiał.

 

 

W dniu 16.09.2019 o 16:32, xut2zs napisał:

masz w instrukcji obsługi napisane

 

Niestety ale któraś z ostatnich aktualizacji Evoboxa zepsuła odtwarzanie plików. Wcześniej szły MP4, flv, avi z dźwiękiem AC3 czy to z  pendriva jak też przez Universal Media Server. Teraz żeby odtwarzać te pliki trzeba przekonwertować pliki na kompie na zgodny format.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2019 o 05:47, xut2zs napisał:

A też macie tak że po wznowieniu jakiegoś nagrania opcją wznów uruchamia mimo wszystko od początku ?

Jest na to rada. Jeśli po wznowieniu zaczyna od początku to trzeba wejść jeszcze raz w PVR, odtwarzany materiał i teraz pierwszą opcją jest "oglądaj" a wyżej "wznów" i po wybraniu odtwarza od miejsca gdzie skończyliśmy oglądać poprzednio.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak że jak zatrzymam nagranie dając stop to ono zaczyna się od nowa odtwarzać, przedtem było to tylko w okienku podglądu a teraz w głównym oknie. No i jak chcę wznowić no to daje wznów i nie ma problemu. Też tak nie powinno być, ale nie w tym jest główny problem. bo na drugi dzień zazwyczaj już nie ma opcji wznowienia od miejsca w którym skończyłem tylko mogę jedynie odtwarzać od początku . Jest to bardzo uciążliwe no bo prawie za każdym razem muszę szukać gdzie skończyłem.

Czy specjaliści mogli by w końcu usunąć ta usterkę pojawiła się  po  pamiętnych aktualizacjach i w dalszym ciągu nie jest tak jak powinno być.

Czy  Specjalista Cyfrowy Polsat mógłby wpłynąć na poprawienie tych błędów w oprogramowaniu?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...