xut2zs Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Czy dekoder aktualizuje się w trybie standby sam, czy wyświetla się komunikat o potwierdzenie zaraz po uruchomieniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 To jest sprzęt, który ma służyć też najprostszemu człowiekowi, więc takie procesy przeprowadza sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) Wchodzę w menu dekodera Evobox PVR w to VOD i tam na dole w pakietach jest pakiet HBO. Podzielone na HBO Film / Seriale / Kids itp. I pytanie: czy w tym HBO zawartość filmów i seriali jest aktualizowana na bieżąco, jak w odrębnej usłudze HBO GO? Edytowane 11 Listopada 2018 przez Barti Poprawiono czytelność postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Czy ktoś już ma 2.3.2? Bo u mnie dalej brak aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Zwykle czeka się kilka tygodni na oficjalną wersję dla wszystkich. Więc nie panikuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Aktualizacje są wysyłane partiami, czekaj spokojnie na swoją kolej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Sprawdźcie u was EPG. U mnie jest do nocy z środy na czwartek, dalej nie ma. Dekoder był wyłączony z sieci, przywrócony do ustawień fabrycznych, podłączony do internetu. EPG dziś powinno być do następnej niedzieli... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 Mam dokładnie tak samo, EPG do środy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 U mnie to samo do czwartku do ok. 5:00 rano. Na większości kanałów aktualizacja EPG nic nie daje. Pewnie znowu coś się posypało, bo miałem już tak w HD7000. EPG było tylko na 2 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 9 godzin temu, _Artek_ napisał: Czy ktoś już ma 2.3.2? Bo u mnie dalej brak aktualizacji. U moich rodziców, którzy mają ten dekoder też brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 18 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2018 U wszystkich będzie po kilku tygodniach lub kilkunastu. W CP to normalka więc luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 W dniu 18.11.2018 o 11:40, Max2 napisał: Sprawdźcie u was EPG. U mnie jest do nocy z środy na czwartek, dalej nie ma. Dekoder był wyłączony z sieci, przywrócony do ustawień fabrycznych, podłączony do internetu. EPG dziś powinno być do następnej niedzieli... Zrobiłem dokładnie to samo (oprócz odłączania z kontaktu) i też nie pomogło. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Ogólnie problem potwierdzam, ale są niektóre kanały, które EPG mają do wtorku nad ranem, np. Superstacja, Nowa, Puls. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Ktoś zna już jakieś konkrety? Coś poprawią z EPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Superstacja ma EPG do poniedziałku. Reszta nie. Jak nie poprawią to sobie ponagrywamy od czwartku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 @Pawel 68 W dekoderze Evobox EPG jest aktualizowane na 7 dni (9 dni przy podłączeniu do Internetu). Proszę o zgłoszenie tej sytuacji poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 (edytowane) Tzn., że problem pojawia się tylko u wybranych abonentów? Myślałem, że dotyczy wszystkich. Edytowane 20 Listopada 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Drogi Specjalisto było zgłoszenie przez ICOK. Pozostało bez odzewu. Brak EPG występuje u kilku znajomych oraz jest sygnalizowane na forach od paru dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 (edytowane) Najprawdopodobniej na wszystkich Evo, tylko nie każdy sprawdził. Większa afera zrobi się dopiero w czwartek... Edytowane 20 Listopada 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 (edytowane) U mnie to samo. Teraz sprawdzalem. Edytowane 20 Listopada 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 (edytowane) Ciekawe, czy da się jakoś nagrywać na czas, jak to było za starych "dobrych" czasów na VHS? Edytowane 20 Listopada 2018 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 (edytowane) Da się ustawić nagrywanie w określonym przedziale czasowym. Edytowane 20 Listopada 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Jest taka możliwość, EPG OK NAGRAJ WEDŁUG CZASU , wybierasz kanał i czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeksp Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Witam serdecznie. Jeśli na forum pojawia się specjalista z CP, to ja mam zupełnie inny problem z dekoderem Evobox. Telewizor mam podpięty do amplitunera (Denon), a do amplitunera dekoder i Chromecast. Jeśli wszystko jest wyłączone i uruchomię dekoder, wtedy wszystko się włączy i działa bez problemu. Jednak jeśli podczas oglądania przełączę się na Chromecasta i chwilę coś na nim pooglądam, to po powrocie do oglądania Polsatu co chwilę mam miganie czarnego ekranu (ciężko mi opisać en efekt - tak jakbym na ułamek sekundy wyciągnął HDMI ze złącza). Miganie powtarza się co kilkanaście sekund i dopiero wyłączenie całości i włączenie rozwiązuje problem. Wcześniej miałem dekoder nc+, problemu takiego nie było. Będę wdzięczny za jakieś sugestie. Pzdr. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolero Opublikowano 20 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2018 Rewelacja, to nas ratuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.