CPNews Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Pytanko. Moja żonka zaczęła namiętnie oglądać "Chłopaków do wzięcia" korzystając z aplikacji vod w dekoderze. Czy u was też nawet w najnowszych odcinkach tego serialu dźwięk jest tragiczny? Odpalając ten sam materiał na ipli w TV Smart, dźwięk jest normalny.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Ten temat był wiele razy poruszany na tym forum. Tak, dekoder koduje dźwięk w bardzo niskiej jakości i póki co nie zanosi się na żadne zmiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 14 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 (edytowane) Dekoder nie koduje sygnału, tylko odtwarza sygnał, który dostarcza źródło. Dźwięk w takiej jakości jest dostarczany przez źródło sygnału materiałów VOD, Jeśli ktoś ma zastrzeżenia, to powinien zgłosić swoje problemy na infolinii CP. Edytowane 14 Lipca 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Czy jest opcja, żeby dekoder nagrał cały film albo inną audycję od początku, którą zacznę oglądać w trakcje jej trwania?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 (edytowane) jeżeli oglądasz od początku i nie zmiienisz kanału to tak jeżeli zmienisz lub wejdziesz jak juz trwa to tylko od bieżacego momentu Edytowane 16 Lipca 2017 przez nc+ user Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 17 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2017 (edytowane) Okazalo sie, ze z nieznanych mi do tej pory powodow, jedno z nagran mialo dlugosc 19 godzin, drugie 11 godzin. Pozostale nagraly sie poprawnie. Te dlugie nagrania to byl jednym ciagiem caly program nagrany (gdzies w srodku byl ten odcinek, ktory zaprogramowalem)... Tak się dzieje,jeśli jest to ostatni program w ramówce dnia,ale jeśli po nim jeszcze coś było to wydaje się dziwne... Edytowane 17 Lipca 2017 przez Credens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetorson Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Może nie zassało całego EPG i były dziury w bazie programowej zaraz po wybranym materiale do nagrania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Ja zauważyłem pewien błąd - otóż przy wyłączaniu edycji kolejności kanałów po wciśnięciu przycisku "Wstecz" pojawia się czarny ekran i dekoder się zwiesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoS Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Będzie jeszcze jakis update w tym roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Dzisiaj wybieram sie do APSU po Evoboxa. Prosze o informacje czy ten konwerter, ktory dostane, to musze go zamontowac dodatkowo do tego co mam, czy zamiast niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Nowy konwerter montujesz w miejsce starego. Możesz w APS zamówić instalacje przez instalatora. Przeczytaj https://forum.satkurier.pl/topic/18808-zestaw-antenowy-cyfrowego-polsatu-pytania-problemy-komentarze/?p=1256217 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Dzieki, ale mysle, ze sobie poradze samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feniks Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Poradzisz,jeśli masz dobrze ustawioną antenę to pozostanie Ci tylko zachować(ustawić) odpowiedni skręt konwertera i powinno już śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Wlasnie podlaczylem mojego Evoboxa, wszystko jest ok, procz tego, ze po udanej instalacji kanalow, ustawieniu sygnalu wyskakuje komunikat, ze tego kanalu nie ma w Twoim abonamencie ( tak jest na kazdym kanale). Czy ktos mial podobny problem? Drugie moje pytanie, to jaka rozdzielczosc ustawic 1080i czy 1080p i czym sie to rozni? Edytowane 27 Lipca 2017 przez paw98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Ustaw dekoder na kanał Polsat HD i na nim zostaw na 30 minut. Jeśli dalej jest komunikat "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie..." to zdzwoń do Centrum Obsługi Klienta. Dane kontaktowe w menu Ustawienia / Informacje / Centrum Obsługi Klienta. Rozdzielczość ustaw na 1080i. W takiej rozdzielczości HD jest nadawany sygnał na satelicie i dlatego jest to optymalna rozdzielczość. Edytowane 27 Lipca 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Czy jest możliwość przeskakiwania cofniętego programu np o zadaną wartość czasu np 5 min, zamiast przewijania 2x, 4x, 8x itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Bawilem sie pare godzin tym dekoderem i nie zauwazylem takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Czy jest możliwość przeskakiwania cofniętego programu np o zadaną wartość czasu np 5 min, zamiast przewijania 2x, 4x, 8x itp? Nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrigoriPL Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 A opcja zdalnego nagrywania działa czy to niewiadoma przyszłość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Dzięki za sprawdzenie, bo też szukałem i nie mogłem znaleźć. Zaawansowana technologia, a nie ma tak prostej opcji ehhh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 A opcja zdalnego nagrywania działa czy to niewiadoma przyszłość? Ta opcja ma być udostępniona w późniejszym terminie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrigoriPL Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Po przesiadce z vectry czuć powiew przyszłości. Dostęp do swoich mediów przez DLNA, funkcja podglądu czy choćby HBO GO bardzo na plus. Zdalne nagrywanie i byle tego nie zepsuć potem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir.moose Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 (edytowane) Hallo, mam od pewnego czasu problem z nagrywaniem programów. Szczególnie na FOX. 1.Zaplanowanie nagranie nie zostaje zapisane. 2.Innym problemem jest, jeżeli uda się zapisać zaplanowane nagranie, to jednak nie zostaje nagrane, 3. Nie przy wszystkich serialach pojawia się opcja "Nagraj sezon" Niektóre z zaprogramowanych nagrań znajdują się w Nieudanych z komentarzem: "Nie nagrane z powodu braku prądu". Jak to możliwe, skoro nagranie nie miało jeszcze miejsca? Mam nadzieję, że ktoś zna jakieś rozwiązanie. Jeszcze przed trzema - czterema tygodniami, wszystko było OK. Dodam, że nie zmieniałem nic w ustawieniach. Dziękuje za pomoc. Edytowane 3 Sierpnia 2017 przez sir.moose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duduss Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Macie wszystkie seriale i odcinki w dekoderowym HBO GO? Ja np. nie mam serialu rodzina soprano i kilku odcinków Kompanii Braci, bardzo dziwne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Nie, niestety nie wszystkie są dostępne. A co najgorsze to CP nic z tym nie zrobi, bo nie gwarantuje dostępności materiałów na każdym urządzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.