Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanko. :) Moja żonka zaczęła namiętnie oglądać "Chłopaków do wzięcia" korzystając z aplikacji vod w dekoderze. Czy u was też nawet w najnowszych odcinkach tego serialu dźwięk jest tragiczny? Odpalając ten sam materiał na ipli w TV Smart, dźwięk jest normalny.... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder nie koduje sygnału, tylko odtwarza sygnał, który dostarcza źródło.

Dźwięk w takiej jakości jest dostarczany przez źródło sygnału materiałów VOD,

Jeśli ktoś ma zastrzeżenia, to powinien zgłosić swoje problemy na infolinii CP.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Okazalo sie, ze z nieznanych mi do tej pory powodow, jedno z nagran mialo dlugosc 19 godzin, drugie 11 godzin. Pozostale nagraly sie poprawnie. Te dlugie nagrania to byl jednym ciagiem caly program nagrany (gdzies w srodku byl ten odcinek, ktory zaprogramowalem)...

 

 

Tak się dzieje,jeśli jest to ostatni program w ramówce dnia,ale jeśli po nim jeszcze coś było to wydaje się dziwne...

Edytowane przez Credens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie podlaczylem mojego Evoboxa, wszystko jest ok, procz tego, ze po udanej instalacji kanalow, ustawieniu sygnalu wyskakuje komunikat, ze tego kanalu nie ma w Twoim abonamencie ( tak jest na kazdym kanale). Czy ktos mial podobny problem?

 

Drugie moje pytanie, to jaka rozdzielczosc ustawic 1080i czy 1080p i czym sie to rozni?

Edytowane przez paw98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw dekoder na kanał Polsat HD i na nim zostaw na 30 minut. Jeśli dalej jest komunikat "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie..." to zdzwoń do Centrum Obsługi Klienta. Dane kontaktowe w menu Ustawienia / Informacje / Centrum Obsługi Klienta.

Rozdzielczość ustaw na 1080i. W takiej rozdzielczości HD jest nadawany sygnał na satelicie i dlatego jest to optymalna rozdzielczość.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hallo,

 

mam od pewnego czasu problem z nagrywaniem programów. Szczególnie na FOX.

1.Zaplanowanie nagranie nie zostaje zapisane.

2.Innym problemem jest, jeżeli uda się zapisać zaplanowane nagranie, to jednak nie zostaje nagrane,

3. Nie przy wszystkich serialach pojawia się opcja "Nagraj sezon"

 

Niektóre z zaprogramowanych nagrań znajdują się w Nieudanych z komentarzem: 

"Nie nagrane z powodu braku prądu". Jak to możliwe, skoro nagranie nie miało jeszcze miejsca?

 

Mam nadzieję, że ktoś zna jakieś rozwiązanie. Jeszcze przed trzema - czterema tygodniami, wszystko było OK.

Dodam, że nie zmieniałem nic w ustawieniach.

 

 

 

Dziękuje za pomoc.

Edytowane przez sir.moose
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...