Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Evobox przy wybraniu konfiguracji Evobox1, jak i Evobox2 działa tak samo, więc w czym jest różnica? Czyżby opcja Evobox2 była na razie ograniczona? W tych konfiguracjach da się nagrać dwa różne programy, a trzeci oglądać.

 

Tyle to ja wiem tylko, że Unicable II korzysta z większej ilości kanałów, więc co za tym idzie, nie powinien pozwolić nagrać większej ilości programów, jak dwa? Chyba, że opcja zablokowana?

 

Było już o tym napisane w tym wątku.

Ustawienia Evobox1 i Evobox 2 służą do wyboru zestawu częstotliwość Unicable II w przypadku instalacji dwóch dekoderów Evobox w jednej instalacji antenowej. Dekoder Evobox posiada 8 demodulatorów, czyli może jednocześnie obsłużyć osiem niezależnych procesów z odbiorem sygnału z anteny. Każdy z profili przypisuje do dekodera 8 częstotliwości Unicable II.

W przypadku instalacji tylko jednego dekodera Evobox, nie ma znaczenia który profil konwertera (Evobox1 czy Evobox2) zostanie wybrany w konfiguracji anteny. Zmianę profilu można wykorzystać do ewentualnej eliminacji zakłóceń częstotliwości unicable przez sieci komórkowe. W Evobox można nagrywać trzy programy i oglądać czwarty.

Może komuś się przyda.

 

Otóż zakupiłem ten: https://satsklep.pl/pl/p/Multiswitch-Unicable-II-52-%2C-9734PL-Johansson/31450 multiswitch i na jednym wyjściu SCR działa naziemna + HD 3000 + naziemna + HD 3000 przez gniazdko przelotowe, natomiast na drugim naziemna + Evobox. Programować nie trzeba, tylko wybrać przełącznikiem odpowiedni konwerter.

 

Dobra cena i spore możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za  wytłumaczenie. Zrozumiałem działanie w konfiguracji Evobox2.

 

 

W Evobox można nagrywać trzy programy i oglądać czwarty.

 

Zastanawia mnie tylko jedno. Dlaczego na Evoboxie dało się włączyć nagranie dwóch różnych kanałów, a przy trzecim dekoder wysyłał komunikat o konflikcie nagrań? Tak ma być?

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Support

Czy Evobox może obsłużyć łącznie 8 częstotliwości w danym momencie czy 8 na jednym złączu SAT?

I mam propozycję żeby w następnej wersji oprogramowania umożliwić odbiór satelity Astra przy konfiguracji Unicable podłączając konwerter Unicable odbierający Hotbirda do złącza SAT 1 i konwerter odbierający Astrę (Unicable lub zwykły) do złącza SAT 2

Edytowane przez amq0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za  wytłumaczenie. Zrozumiałem działanie w konfiguracji Evobox2.

Zastanawia mnie tylko jedno. Dlaczego na Evoboxie dało się włączyć nagranie dwóch różnych kanałów, a przy trzecim dekoder wysyłał komunikat o konflikcie nagrań? Tak ma być?

 

1. Jaki typ konwertera był wybrany w konfiguracji anteny?

2. Czy był uruchomiony PiP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem niedawno dekoder na evobox ojcu. Jednak ojciec mi powiedzial, ze po wymianie brakuje 6 kanalow. I jest na nich komunikat 'tego kanalu nie ma w Twoim abonamencie' np filmbox premium czy fightbox. Sygnal jest na tych kanalach prawidlowy. Czy naprawde CP nie ma narzedzi zeby zrobic cos oprocz ponawiania uprawnien? Ponawiali juz uprawnienia 6 razy. Ustawienia donyslne 5 razy robilem. Pakiety sa nadane prawidlowo a konsultant moze tylko ponowic uprawnienia. Wolalbym nie wymieniac dekodera bo nie ma z nim problemow z glosnym dyskiem, czarnym ekranym czy losowymi restartami jak niektorzy pisali. Nic wiecej infolinia nie moze wykonac?

Edytowane przez Slawek189
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat uprawnienia są aktualnie przesyłane na kanale Polsat HD (1).


Wymienilem niedawno dekoder na evobox ojcu. Jednak ojciec mi powiedzial, ze po wymianie brakuje 6 kanalow. I jest na nich komunikat 'tego kanalu nie ma w Twoim abonamencie' np filmbox premium czy fightbox. Sygnal jest na tych kanalach prawidlowy. Czy naprawde CP nie ma narzedzi zeby zrobic cos oprocz ponawiania uprawnien? Ponawiali juz uprawnienia 6 razy. Ustawienia donyslne 5 razy robilem. Pakiety sa nadane prawidlowo a konsultant moze tylko ponowic uprawnienia. Wolalbym nie wymieniac dekodera bo nie ma z nim problemow z glosnym dyskiem, czarnym ekranym czy losowymi restartami jak niektorzy pisali. Nic wiecej infolinia nie moze wykonac?

 

Jakie pakiety ma wykupione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@support458

Pakiet fmax hd/FM hd/SP hd/Cinemax. Na wcześniejszym dekoderze HD3000 kanały oczywiście działały prawidłowo. Może jest jakaś procedura na infolinii żeby coś więcej zrobili oprócz ponowienia uprawnień?

Kanały wcześniej jak i teraz są w pakiecie, sygnał jest prawidłowy. Fabryka nic nie daje, ponowienie uprawnień identycznie. Dekoder został też sprawdzony u sąsiada i ta sama sytuacja - antena odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jaki typ konwertera był wybrany w konfiguracji anteny?

2. Czy był uruchomiony PiP?

 

1. Zarówno przy konfiguracji Evobox1 jak i Evobox2 działał tak samo.

2 Nie.

 

Wcześniej, tzn przez około tydzień działał na jednym kablu w konfiguracji uniwersalny.

 

Temat można uznać za zamknięty nawet gdyby było coś nie tak z dekoderem, ponieważ klient potrzebował nagrywać jeden program a oglądać drugi, trzy mu nie potrzebne.

Edytowane przez roberttosat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zarówno przy konfiguracji Evobox1 jak i Evobox2 działał tak samo.

2 Nie.

 

Wcześniej, tzn przez około tydzień działał na jednym kablu w konfiguracji uniwersalny.

 

Temat można uznać za zamknięty nawet gdyby było coś nie tak z dekoderem, ponieważ klient potrzebował nagrywać jeden program a oglądać drugi, trzy mu nie potrzebne.

 

Powodem problemów może być multiswitch, który nie dostarcza pełnego zestawu częstotliwości Unicable II.

Nic nie pomogło, no cóż na razie jeszcze potrzymam ten dekoder, może po aktualizacji softu się to naprawi. A jak nie to w końcu wymienię.

 

To nie jest problem dekodera. Zgłoś reklamacje na infolinii CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

po ponad pół roku używania, mój Evobox zaczął świrować. 

 

Czasem nie reaguje (nie wypuszcza sygnału do TV) na włączenie. Na dekoderze wygląda wszystko niby ok - z godziny, która pokazuje się na wyświetlaczu przełącza się numer programu jaki był ostatnio włączony, ale na TV mam ciągle informację - brak sygnału.

Dopiero wyłączenie z prądu lub długie przytrzymanie przycisku włączenia na pilocie i reset dekodera powodują, że Evobox się uruchamia i można oglądać....

 

Nie pamiętam, ale wydaje mi się, że miałem to już wcześniej na 1.9.3 ale ostatnio po aktualizacji mocno się to nasiliło i w ostatnim tygodniu miałem 4x taką sytuację...

Szkoda mi trochę wymieniać dekoder na nowy ze względu na nagrania, ale jeśli będzie potrzeba, no to trudno.

Ktoś u siebie zauważył coś podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka! 

Jestem nowy na forum także z góry sorki jeżeli założyłem nie tu wątek.

Mam dekoder EVOBOX cyfrowego polsatu podłączony do tv PHILIPS, otóż dzisiaj w oglądając w innym pokoju TV Samsung  UE40J5200 przypadkowo zauważyłem że po naciśnięciu przycisku SOURCE wyświetla się EVOBOX ( prawdopodobnie sprzęty połączyły się po WI-FI) i można wejść w foldery z kanałami oraz nagraniami, niestety po kliknięciu w jakikolwiek kanał lub nagranie wyświetla się komunikat że obecnie format jest nieobsługiwany (na dole widnieje napis że jest to format mpeg a tv taki obsługuje. W związku z tym mam pytanko czy można oglądać chociaż nagrania na tv SAMSUNG?

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak sygnalu masz z tv nie z dekodera... Zamien zlacze hdmi na inne, pobaw sie ustawieniami hdmi-cec

Pozwolę się nie zgodzić - TV nie ruszam, nie ruszam kabla, nie zmieniam źródła, wyłącznie resetuję dekoder i nagle zaczyna działać? Gdyby to była wina TV albo kabla czy złącza HDMI, wtedy resetowanie dekodera by nic nie dało, ciągle odbiornik nie odbierałby podawanego przez dekoder sygnału. A w tym wypadku (moim zdaniem) ewidentnie źródło sygnału jest problematyczne.

Zrobiłem wczoraj przywrócenie do ustawień fabrycznych (faktycznie nie usunęło nagrań i listy ulubionych), zobaczę czy coś to zmieni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...