swojadroga Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 I OK. Zgłaszaj, ale nie reaguj na tak głupie propozycje. Czasem mam wrażenie, że pracują tam automaty, nie mające pojęcia, że takimi radami nakręcają tylko spirale frustracji klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 @suppoer458 co z powyższą sprawą? Zgłosiłem do ICOK to kazali iść do APS z dekoderem... Nie idź, tak musi być aż do następnej aktualizacji. Hmm, tak więc ten Evobox okrzyknięty jako cudo techniki wcale nie jest tak doskonały, jak widać. Podobnie można opisać użytkowników, którzy sami wykonują instalacje anteny, zamiast oddać sprawę profesjonalistom, a później zasypują forum swoimi żalami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Jak się trochę kuma to żaden problem,ale jak się do tego bierze kompletna noga to faktycznie najlepiej takiemu wychodzi psioczenie na dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Nie idź, tak musi być aż do następnej aktualizacji. Podobnie można opisać użytkowników, którzy sami wykonują instalacje anteny, zamiast oddać sprawę profesjonalistom, a później zasypują forum swoimi żalami. Nie wiem czy to akurat było skierowane do mnie, ale uwierz mi, że ja na ten dekoder nie narzekam - dla mnie jako użytkownika to najlepszy dekoder dedykowany. Nie zarzekam się też, że antena jest ustawiona super profesjonalnie - robiłem to sam, ale przy antenie 70 cm, na kanałach które były wspominane również w tym temacie osiągałem wartości SNR powyżej 12.0. Przy burzach nie mam problemu z odbiorem, musiałoby to być jakieś tzw. "oberwanie chmury". Ewentualnym problemem może być długi kabel antenowy (ok. 20 metrów), ale na dekoderze multiroom nie ma żadnych problemów z odbiorem. Dlatego tak jak wspomniałem, może po przywróceniu ustawień fabrycznych będzie ok, jeżeli nie i aktualizacja do 2.1.2 też nic nie da to w pierwszej kolejności spróbuje wymienić konwerter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cober Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 na codzień korzystamy z usług profesjonalistów po których niee żadko trzeba samemu poprawiać żeby działało i wszyscy o tym doskonale wiemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Skoro musisz sam poprawiać, to nie miałeś do czynienia z profesjonalistą. Taka jest prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Dekoder właśnie rozpoczął pobieranie nowego softu. wszystko ok. soft 2.1.2,zainstalowało,póki co wszystko działa Edytowane 13 Czerwca 2017 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Dekoder właśnie rozpoczął pobieranie nowego softu. Zgadza się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 U mnie także dzisiaj pojawił się nowy soft ale mam jedną uwagę, a mianowicie podczas instalacji w oknie instacji oprogramowania pobrało jeden z czterech elementów a następnie dekoder wrócił do działania. Moje pytanie więc brzmi, co to były za trzy elementy które się nie zainstalowały? Będę wdzięczny za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 U siebie nie zwracałem uwagi, elementy były na pewno 4,ale ile się zainstalowało to nie wiem,może spróbuj ręcznie pobrać aktualizację bo może nie wszystko załapałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cholek3 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Mi też przy instalacji pokazywało instalowanie 1 z 4, ale widziałem to już wcześniej. Wydaje mi się że pozostałe 3 są tak małe że instalacja odbywa się bez informowania nas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_QQ Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Po aktualizacji ulubione znikną? Wszystko trzeba od nowa ustawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Nie, wszystko to co twoje zostaje po staremu. Bez obaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigi1966 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Mnie przestał działać HDMI CEC i regulacja dżwiekiem. Wszystkie opcje włączone. Ale jaja wyłączyłem HDMI CEC i regulacja głosem wróciła. Edytowane 13 Czerwca 2017 przez bigi1966 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold59 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Witam teraz jest aktywna zdalna diagnostyka mam pytanie ,co to jest za opcja i do czego sluzy.Czy ta diagnostyka ma byc caly czas wlaczona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Mi też przy instalacji pokazywało instalowanie 1 z 4, ale widziałem to już wcześniej. Wydaje mi się że pozostałe 3 są tak małe że instalacja odbywa się bez informowania nas? Osobiście zatem chciałbym dowiedzieć gdzie się podziały te trzy pozostałe elementy o których to wspominamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Witam teraz jest aktywna zdalna diagnostyka mam pytanie ,co to jest za opcja i do czego sluzy.Czy ta diagnostyka ma byc caly czas wlaczona Funkcjonalność jeszcze nie jest udostępniona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Także dostałem nowy soft i nawet nie wiem kiedy sie zainstalował. Dla pewności przywróciłem ustawienia fabryczne. Pierwsze co sprawdziłem to przenoszenie do folderów i teraz działa to dobrze. Dla mnie dekoder jest świetny. Jedyny minus to w dalszym ciągu dźwięk w VOD i HBO GO. Mając wszystko w dekoderze muszę urzywać mikrokomputerka i oglądać przez przeglądarkę,bo na Evo nie da się słuchać. Na HD 5500s jest to samo,tyle że tam korzystam z głośników wbudowanych w TV więc nie jest to tak uciąrzliwe. Na plus jeśli zacznie działać to multiroom. Mam oba dekodery w jednej sieci domowej i fajnie by było gdy by nie trzeba przekładać karty. HD5500s już zaczyna wyrzucać błąd karty przy przekładaniu. Ciekawe ile Evobox wytrzyma ciągłe wyjmowanie karty a szkoda mi nagrań jak by padł. Oby nie. Edytowane 13 Czerwca 2017 przez Davvvi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Mnie przestał działać HDMI CEC i regulacja dżwiekiem. Wszystkie opcje włączone. Ale jaja wyłączyłem HDMI CEC i regulacja głosem wróciła. Nie musisz wyłączać całkowicie HDMI-CEC wystarczy, że wyłączysz sterownie głośnością w TV. Twój telewizor nigdy nie wspierał regulacji dźwiękiem przez HDMI-CEC. We wcześniejszej wersji oprogramowania Evobox w takim przypadku regulacja była automatycznie przekazywana do dekodera mimo iż regulacja głośności w TV była włączona. Teraz użytkownik musi świadomie wybrać czy chce korzystać z regulacji dźwiękiem w TV i to na podstawie własnej weryfikacji, czy programowanie telewizora wspiera regulację głośnością dźwięku przez HDMI-CEC. Powyższa zmiana jest obejściem problemów w oprogramowaniu w części z telewizorów np. Sony. Także dostałem nowy soft i nawet nie wiem kiedy sie zainstalował. Dla pewności przywróciłem ustawienia fabryczne. Pierwsze co sprawdziłem to przenoszenie do folderów i teraz działa to dobrze. Dla mnie dekoder jest świetny. Jedyny minus to w dalszym ciągu dźwięk w VOD i HBO GO. Mając wszystko w dekoderze muszę urzywać mikrokomputerka i oglądać przez przeglądarkę,bo na Evo nie da się słuchać. Na HD 5500s jest to samo,tyle że tam korzystam z głośników wbudowanych w TV więc nie jest to tak uciąrzliwe. Na plus jeśli zacznie działać to multiroom. Mam oba dekodery w jednej sieci domowej i fajnie by było gdy by nie trzeba przekładać karty. HD5500s już zaczyna wyrzucać błąd karty przy przekładaniu. Ciekawe ile Evobox wytrzyma ciągłe wyjmowanie karty a szkoda mi nagrań jak by padł. Oby nie. Dźwięk na VOD i HBO GO, to nie jest problem dekodera Evobox. Pisz w odpowiednich wątkach, a raczej zgłaszaj problem do CP. BTW dziś wszystkie dekodery otrzymały nową wersje oprogramowania 2.1.2. Edytowane 13 Czerwca 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Nie musisz wyłączać całkowicie HDMI-CEC wystarczy, że wyłączysz sterownie głośnością w TV. Twój telewizor nigdy nie wspierał regulacji dźwiękiem przez HDMI-CEC. We wcześniejszej wersji oprogramowania Evobox w takim przypadku regulacja była automatycznie przekazywana do dekodera mimo iż regulacja głośności w TV była włączona. Teraz użytkownik musi świadomie wybrać czy chce korzystać z regulacji dźwiękiem w TV i to na podstawie własnej weryfikacji, czy programowanie telewizora wspiera regulację głośnością dźwięku przez HDMI-CEC. Powyższa zmiana jest obejściem problemów w oprogramowaniu w części z telewizorów np. Sony. Ja niczego nie przestawiałem ani nie wybierałem i wszystko działa jak do tej pory na starym sofcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Było coś o tym, że w ustawieniach oszczędzania energii jak jest ustawiona opcja czuwanie to nie działa Multiroom, a żeby działało to wymagany jest szybki start? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Ja mam szybki start i Multiroom i jest wyłączony. Mam drugi dekoder 5500s Edytowane 14 Czerwca 2017 przez PINOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Pytam w kontekście nowej opcji, która po prostu jeszcze nie działa a jej dalszej sprawne (lub nie) funkcjonowanie będzie zależne od ustawionego trybu oszczędzania energii? Albo kiedy została dodana opcja automatycznego wyłączenia po 1,5 godzinie? Kojarzę, że były 3 godziny, 6 i nigdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Albo kiedy została dodana opcja automatycznego wyłączenia po 1,5 godzinie? Wcale nie głupie- często późnym wieczorem(do zaśnięcia) ustawiam w TV 1 czy 1,5 godziny i to on wyłącza mi dekoder,ale to trzeba specjalnie brać do ręki drugi pilot by przyzwoity czas wyłączenia uruchomić. 1,5 byłoby jak najbardziej wskazane nawet zamiast tych sześciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Oczywiście, że niegłupie - sam od razu przestawiłem na najniższą wartość. Ciekawi mnie czy ktoś jeszcze zobaczył jakieś nowości, które działają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.