Skocz do zawartości

Kanały ze wszystkich platform cyfrowych.


Rekomendowane odpowiedzi

Na początku chciałbym podkreślić, że w ogóle nie znam się na tych dekoderach i innych sprzętach., ale mam jedno pytanie: czy mając dekoder do odbioru telewizji satelitarnej można odbierać kanały ze wszystkich polskich platform cyfrowych na raz, tzn. Cyfr, Polsatu i n, czy muszę mieć oddzielnie 3 dekodery i anteny??? Bardzo bym prosił o realne wypowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 nie odbierzesz na jednym, ale 2 tak czyli Cyfre i Cyfrowy Polsat, co do N to musisz mieć n-boxa. Antena może być jedna, ale jeżeli 3 platformy to dwa dekodery, jeden do C+ i CP a drugi do N a więc konwerter typu TWIN, no chyba, że chcesz mieć PVR i VOD w n no to już konwerter typu QUAD, ale to się okaże. Jakie masz jeszcze pytanie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antena może być jedna, te 3 platformy korzystają z tej samej pozycji satelitarnej.

Z tunerami to do dwóch sztuk można zejść. Jeden musisz kupić na "własną rękę" z kieszeniami CI (lub kieszenią i wbudowanym modułem Seca) aby korzystać z CP oraz C+. Do platformy "n" musisz od nich wydzierżawić tuner.

 

Poczytaj dział "Dobór sprzętu", znajdziesz kilka istotnych wskazówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy się zrozumieliśmy w 100%. Spróbuję inaczej, oglądam sobie przykładowo film na HBO, skończył się i chcę przełączyć na Polsat Sport. Da się coś takiego zrobić, mieć naraz kanały z Cyfry i Polsatu(skoro z "n" to inna bajka) na jednym dekoderze??? Trochę porażam swoją nie wiedzą w tym temacie, ale o coś takiego mi właśnie chodzi. Z góry dzięki!

 

P.S

Interesują mnie zarówno legalne i nielegalne metody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach