dziabolek7 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 (edytowane) To do konfiguracji, ale potem w sieci jak działa to dostaje swoje IP i można się do niego zalogować wpisując je w pasek przeglądarki. Tylko trzeba sprawdzić jakie ma IP i najlepiej przypisać mu stałe w panelu routera głównego, z którego jest internet - siec glowna. Szukaj w DHCP... Edytowane 8 Stycznia 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Niestety dalej nic... Jeśli wpiszę adres IP przypisany przez router to wyskakuje biała strona, bez żadnej treści czy chociażby błędu. Po zmianie ustawień w przez centrum sieci i udostępniania nic nie działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Zrobiłeś prawidłowo przywracanie ustawień fabrycznych tp linka tu masz pdf z opisem: http://down.dipol.com.pl/Lan_Wlan/N3256/N3256_manual_PL.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Może masz zablokowane wyskakujące okienka? BO w Chrome owszem pojawia się biała strona oraz odzienie okienko do zalogowania się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 W końcu ruszyło, ale na niewiele się to zdało bo przestało działać z dekoderem... Chyba i mi nie uda się usunąć tej zbędnej niewidocznej sieci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Czy tak CP rozwiązuje zawsze sprawy? Podobnie miałem kiedy zgłaszałem problem dźwięku na HBO GO - dziwny metaliczny, nienaturalny. Uprzejmie informujemy, że po weryfikacji Pana zgłoszenia nie odnotowaliśmy nieprawidłowości z działaniem modułu Wi-Fi TP-Link. Tym samym zalecamy zmianę kanału Wi-Fi sieci, z której Pan korzysta, natomiast w przypadku dalszych problemów zalecamy udanie się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu dokonania diagnostyki modułu Wi-Fi. I co, wymienią mi na moduł który działa dokładnie tak samo czyli niepotrzebnie tworzy dodatkową sieć i zagłusza tę, do której jest podłączony? -,-' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Mam pytanie, a mianowicie, czy można sobie dokupić ten modem bez przynoszenia danych dotyczących umowy? Przyznam, że jestem zainteresowany tym sprzętem - stąd też jestem zainteresowany informacją na temat jego ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Trochę niezrozumiałe pytanie, ale dla przykładu mnie w ogóle nie pytali o moje dane (jako abonenta), a do tego sprzedali po naprawdę atrakcyjnej cenie. Co prawda nie za 1 zł, ale dużo mniej niż 49 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) W pytaniu chodziło mi oto czy przy zakupie takiego modemu trzeba przynosić dokumenty od dekoderów lub umowy ,czy jednak można go kupić normalnie jak powiedzmy bułkę w sklepie. Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Odpowiedziałem na to pytanie: mnie w ogóle o takie dane nie pytali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Żeby kupić go w cenie promocyjnej musi umowa uprawniać do takiego zakupu. Do weryfikacji wystarczy sam dowód osobisty. Można też kupić w regularnej cenie 69zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 W moim przypadku chyba nie będzie z tym problemu gdyż po pierwsze mam dekoder HD 6000 a po drugie w pakietach mam katalog treści online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 To akurat nie ma znaczenia. Znaczenie ma czas zawarcia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Tu też raczej nie będzie problemu, gdyż obecnie siedzę na okresie promocyjnym po nowej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nornik Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Witam ! Próbuję podłączyć moduł Tp-Link WR702N do dekodera Cyfrowego Polsatu Wi-Fi korzystając z Liveboxa jako routera. Nie wiem dlaczego po dokładnym zastosowaniu się do instrukcji z tej strony: http://www.cyfrow...-zakladka# nie odnajduje mi liveboxa, nie widzi sieci bezprzewodowej. Nie wiem co może być przyczyną. Również gdy wejdę na 192.168.1.1 (adres liveboxa) to w sieciach Wi-Fi TP-Link WR702N nie jest widoczny. Szukałem rozwiązań w google, ale wszędzie jest jak w instrukcji. Może mi ktoś pomóc - będę wdzięczny. Jak pamiętam to z 1,5 roku temu udalo mi się wyszukać sieć z liveboxem, tylkomiałem wtedy zbyt wolne połączenie. Dekoder to PVR HD 7000.Mam multiroom i na tym dekoderze livebox jest wykrywany, ale pojawia się komunikat, że nie może połączyć się z wybraną siecią. Co jest grane nie mogę dojść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Sprobuj go skonfigurowac w trybie Client pod komputerem, tak jak jest to w instrukcji ogolnej albo dla dekoderowc nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nornik Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Dekodera nx+ to ja nie mam, mam CP PVR HD 7000. Właśnie podłączyłem kablem ethernetowym, wszedłem do ustawień sieć, połączenie sieci przewodowej, automatycznie. Wybrałem VOD bo ipla już nie ma tylko VOD to w zasadzie to samo. No i - niestety - po wybraniu serial i jakiś tam odcinek kręci się cały czas kółko i nie pokazuje wybranej pozycji. Przy próbie zmiany rozdzielczości blokuje się na amen, trzeba wyłączyć zasilanie i włączyć ponownie. Jak widzę to jest jedno wielkie oszustwo, przecież taka opcja powinna być prosta jak to tylko możliwe, a to jest jakiś [beep]izm. Livebox'a na tym dekoderze nie wykrywa z modułem 702N. Na drugim (multiroom) lixebox jest widoczny, ale bezprzewodowo z siecią nie może nawiązać połączenia. Za 9 miesięcy kończy mi się umowa i będę mógł zrezygnować z tego dziadostwa. Co z tego, że jest tyle kanałów jak na tych, które mnie interesują są w kółko powtórki i wszechobecne reklamy. Tak jak pisałem jakieś 1,5 roku temu nawiązywał łączność bezprzewodową z tym modułem, ale widocznie jakiś "mądry" kombinował i wykombinował. Żenada !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Problem wynika bardzij z Twojej niewiedzy w tym temacie lub jakis ustawieniach na livebox. Poworze, skonfiguruj TP-LINKA na komputerze wedlug ogolnej instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nornik Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Proszę, nie twierdź że problem wynika z mojej niewiedzy, skonfigurowałem TP-LINKA jako client'a no i owszem widzi liveboxa tak jak bez konfiguracji widział na drugim dekoderze (multiroom). Tylko teraz po znalezieniu routera (livebox) i dobrego sygnału otrzymuję komunikat nie można połączyć z wybraną siecią, to samo co na drugim dekoderze. I co Ty na to ? Przecież po to się takie urządzenia sprzedaje by stosując się do instrukcji można było korzystać z tego bez problemów. Czy trzeba grzebać w google, na forach aby móc uruchomić dane urządzenie ? I nie mam racji, że to porażka Cyfrowego Polsatu i żenada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 I nie będzie działać, bo właśnie Twoja niewiedza w kwestii sieci komputerowych Cię pokonała. Masz Liveboxa i TP-Linka pod tym samym adresem IP, a to jest niedopuszczalne w sieciach komputerowych. Jednemu z urządzeń musisz zmienić adres IP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nornik Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Fakt jeśli chodzi o sieci to zbyt dużej wiedzy nie mam, ale - to powinno być to napisane w instrukcji, przecież nie każdy użytkownik jest biegły jeśli chodzi o konfigurację sieci. Czyli, który adres zmienić liveboxa czy TP-Linka ? Jak pozmieniam coś nie tak to mogę nie mieć potem neostrady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Nie rozumiem Twojej mocno roszczeniowej postawy, po pierwsze to jak są takie same IP to raczej coś tam pogrzebałeś sam, po drugie w CP i tak jest łatwo bo można konfigurować TP-LINKA z poziomu dekodera, w nc+ tak nie mam, wiedzy o sieciach też wybitnej nie posiadam, ale oficjalna instrukcja (ta ogólna, czyli konfiguracja przez komputer) i parę minut z google mi wystarczyło. Liveboxa nie ruszaj, on chyba powinien mieć 192.168.1.1, TP-LINKA najlepiej ustawić na statyczne ip 192.168.1.X, X-to jakiś wolny numer. Może kolega @swojadroga mi odpowie, ale czy te TP-LINKI kupione w CP po resecie domyślnie ustawiają się na tryb Client z wyłączonym DHCP? W takim przypadku łatwiej już być nie może... Edytowane 3 Czerwca 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nornik Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 "Liveboxa nie ruszaj, on chyba powinien mieć 192.168.1.1, TP-LINKA najlepiej ustawić na statyczne ip 192.168.1.X, X-to jakiś wolny numer." Próbowałem zmienić, ale to nic nie dało, potem przywróciłem automatyczny DHCP i neostrada działa. W ustawieniach liveboxa nic do tej pory nie grzebałem, nie było takiej potrzeby. Dopiero teraz gdy chciałem sobie uruchomić ipla to wyciągnąłem z szafy tego TP-Linka. W ustawieniach TP-Linka dałem 123.123.123.123 ale ni działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 (edytowane) O matko, nie czytasz co się do Ciebie pisze, więc odpuszczam temat. http://www.tp-link.com.pl/article/?faqid=395 Edytowane 3 Czerwca 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nornik Opublikowano 3 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2017 Czytam i to bardzo dokładnie. Pisałeś, że livebox i TP-Link mają takie same adresy - nie prawda - Livebox ma 192.168.1.1 a TP-LINK 192.168.0.254. Próbowałem zmieniać na inne też nic nie dało. Zamiast mnie krytykować to lepiej byś spróbował mi pomóc, a nie wdawać się w dyskusję. Próbowałeś mnie naprowadzić co do IP i niestety nic z tego, napisałem właśnie o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.