Jump to content
mpotasznik

Odbiorniki Cyfrowego Polsatu - pytania, problemy, komentarze

Recommended Posts

Nie. Tylko poprzez przedłużenie umowy można wymienić dekoder HD na PVR lub Moduł CAM i odwrotnie.

Mylisz się @swojadroga

Jestem abonentem CP raptem od lipca a już wtedy pytałem czy jest możliwa wcześniejsza wymiana dekodera

Otrzymałem odpowiedz ze jest możliwa nawet po 2-3 miesiącach i opłaconych rachunkach na zasadzie dobrej współpracy

@Asansiasz spytał czy jest możliwa wcześniejsza wymiana a nie czy tylko z przedłużeniem umowy

TAK jest możliwa wcześniejsza wymiana ,w indywidulanym przypadku nawet w tym pierwszym wariancie nawet bez przedłużenia umowy

P.S @swoja droga ,szkoda ze nie odpowiadasz na wiadomości prywatne a nawet na pozdrowienia w nich zawarte

Edited by dyzioo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mylisz się @swojadroga

Jestem abonentem CP raptem od lipca a już wtedy pytałem czy jest możliwa wcześniejsza wymiana dekodera

Otrzymałem odpowiedz ze jest możliwa nawet po 2-3 miesiącach i opłaconych rachunkach na zasadzie dobrej współpracy

P.S @swoja droga ,szkoda ze nie odpowiadasz na wiadomości prywatne a nawet na pozdrowienia w nich zawarte

 

Na zasadzie dobrej współpracy po 2-3 miesiącach dostaniesz ofertę dla tzw. "Jeleni" z utratą obecnej promocji i przedłużeniem umowy na 29 m-cy. 

Aktualnie obowiązujące zasady bezpłatnych wymian, nie wymagających podpisywania umowy przedłużającej, mamy już opisane na forum: https://forum.satkurier.pl/topic/7612-wymiany-uszkodzonego-dekodera-cyfrowego-polsatu/?p=1223852

 

PS. Potrzebna jest jeszcze większa czcionka w mojej sygnaturce?

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy wiadomo kiedy pozostałe  dekodery dostaną  'Nowy soft"

Edited by Mr. Orbita
Jeśli pytanie nie dotyczy HD5000, to nie ma być go w temacie tego odbiornika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zasadzie dobrej współpracy po 2-3 miesiącach dostaniesz ofertę dla tzw. "Jeleni" z utratą obecnej promocji i przedłużeniem umowy na 29 m-cy. 

Aktualnie obowiązujące zasady bezpłatnych wymian, nie wymagających podpisywania umowy przedłużającej, mamy już opisane na forum: https://forum.satkurier.pl/topic/7612-wymiany-uszkodzonego-dekodera-cyfrowego-polsatu/?p=1223852

 

PS. Potrzebna jest jeszcze większa czcionka w mojej sygnaturce?

A dekoder PVR na dekoder PVR tylko w przypadku wykazania uszkodzenia (pozytywnie rozpatrzonej reklamacji) ? Jak pisałem w innym dziale mam bardzo fajną ofertę, ale dałem ciała na dekoderze, bo sądziłem że port Ethernet = CP Go, HBO Go itp., a tu lipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To działa ale te opcję trzeba wykupić np w icok. Wymiana jest od ręki biorę stary i mówisz co nie tak daje ci nowy i potwierdzenie wymiany i tyle. Hbo go jest razem w pakiecie z hbo za 30 zł. Jeśli się nie mylę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam takie pytanie:

Wujek zakończył współpracę z CP, ma dekoder HD 5000, płacił za niego chyba 1 zł (nie pamięta) i czy musi go oddać, czy nie? Jak to jest na umowie? Nigdzie nie ma napisane jak z tym jest.

Dzięki za odpowiedzi. Umowa do końca stycznia. Ewentualnie kiedy dekoder oddać?

Edited by Barti
Bardzo niechlujna pisownia w poście! Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CP nie sprzedaje dekoderów, tylko je udostępnia. Po zakończeniu lub rozwiązaniu umowy należy go zwrócić w APS lub odesłać bezpośrednio do CP na Łubinową. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To działa ale te opcję trzeba wykupić np w icok. Wymiana jest od ręki biorę stary i mówisz co nie tak daje ci nowy i potwierdzenie wymiany i tyle. Hbo go jest razem w pakiecie z hbo za 30 zł. Jeśli się nie mylę.

Nic nie wykupywałem, reszta się zgadza. Dekoder wymieniony bezproblemowo przez kuriera, dodatkowo dokupiłem za 1 zł w punkcie moduł Wi-Fi i wszystko śmiga. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam czy te dwa dek. HD5500s i HD6000 nadają się do odbioru kanałów z Astry poprzez instalacje tzw zez?

Edited by swojadroga
Przeniosłem do właściwego tematu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was też ma problem z HBO Go na HD5500s? Najpierw wywala mi błąd, że nie mam wykupionej usługi, po czym gdy robię test połączenia to wygląda na to, że nie ma dostępu do serwera HBO Go.

 

Internet na dekoderze jest, VOD CP chodzi bez problemu.

 

 

Witam czy te dwa dek. HD5500s i HD6000 nadają się do odbioru kanałów z Astry poprzez instalacje tzw zez?

Tak, nadają się :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam czy te dwa dek. HD5500s i HD6000 nadają się do odbioru kanałów z Astry poprzez instalacje tzw zez?

 

Witaj. Tak, możesz na tych dekoderach korzystać z dwóch satelit, natomiast niezbędna jest do tego instalacja typu "zez" lub konwerter Monoblock.

 

 

Czy ktoś z Was też ma problem z HBO Go na HD5500s? Najpierw wywala mi błąd, że nie mam wykupionej usługi, po czym gdy robię test połączenia to wygląda na to, że nie ma dostępu do serwera HBO Go.

 

Internet na dekoderze jest, VOD CP chodzi bez problemu.

 

Tak, nadają się :)

 

 

Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera i sprawdź, czy Twoje oprogramowanie zostało zaktualizowane do najnowszego. Jeżeli nadal będą występowały takie niedogodności, daj nam znać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Własnie miałem pisać o tym samym problemie. Od kilku dni wystepuje on u mnie. Dekoder w multiroomie jako dodatkowy. CP GO dziala prawidlowo, HBO GO wczytuje sie, ale testu nie przechodzi. Wczytywaniefilmow, jesli sie uda trwa niezmiernie dlugo (czasem nawet okolo 5 minut). Reset do ustawien fabrycznych zrobiony. Nic nie pomaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I gdzie można ją odczytać/sprawdzić :)

 

 

Taką informację znajdziesz w Menu swojego telewizora USTAWIENIA -> INFORMACJE -> DOSTĘP WARUNKOWY. 

 

Własnie miałem pisać o tym samym problemie. Od kilku dni wystepuje on u mnie. Dekoder w multiroomie jako dodatkowy. CP GO dziala prawidlowo, HBO GO wczytuje sie, ale testu nie przechodzi. Wczytywaniefilmow, jesli sie uda trwa niezmiernie dlugo (czasem nawet okolo 5 minut). Reset do ustawien fabrycznych zrobiony. Nic nie pomaga.

 

Jaką wersję oprogramowania posiada Twój dekoder? Czy po przywróceniu ustawień fabrycznych, urządzenie dokonuje aktualizacji do najnowszej wersji? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie robiłem resetu do ustawień fabrycznych(wolę nie mieć HBO Go niż układać od nowa listę ulubionych ;) ), a HBO Go i tak wieczorem zaczęło działać poprawnie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Od czasu zmiany aktualizacji oprogramowania w hd6000 mam problem , przynajmniej raz dziennie przy włączeniu tv i dekodera mam głos ale nie ma obrazu, nie można wtedy nawet przełańczać kanałów w dekoderze i wyłączyć go pilotem, tylko w xciągnięcie z gniazdka pomaga!!! Wymieniłem w ostatnim czasie 2 te dekodery i dalej lipa. Dodam że czasami też jest obraz a nie ma głosu ale wtedy dekoder reaguje na pilota i zmiany kanałów. O co chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samsung smart tv kupiony w 2017roku,modelu teraz nie podam ponieważ w pracy jestem. Ale podłączony kablem hdmi, próbowałem każde gniazdo ale nie ma różnicy

Edited by Marekk79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...