Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zostałem uprzedzony;)

 

Wspomniany przez pytającą regulamin mówi:

 

13. Cyfrowy Polsat świadczy Usługę w zakresie istniejących możliwości technicznych. Zasięg w Sieci Cyfrowego Polsatu oraz prędkość

transmisji danych uzależnione są od wielu czynników. Najistotniejszymi są uwarunkowania geograficzne i urbanistyczne (np.:

wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu), warunki atmosferyczne oraz techniczne (np. odległość od najbliższego nadajnika,

aktualne obciążenie stacji nadawczych), a także parametry techniczne Urządzenia, z którego Abonent korzysta. Z uwagi na

zmienność naturalnych warunków propagacji fal radiowych, zależność od typu zabudowy, rozbudowę Sieci Cyfrowego Polsatu oraz

okoliczność, iż Sieć Cyfrowego Polsatu jest współdzielona przez Abonentów, zasięg oraz prędkość transmisji danych mogą ulegać

zmianom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Panowie i Panie bardzo proszę o pomoc.

 

Mam umowę z dnia 28.11.2011 roku okres podstawowy 18 miesięcznych okresów rozliczeniowych. Czy mogę już wysłać wypowiedzenie? Za [beep]ę nie mogę się skapować w tych ich okresach rozliczeniowych, kolejną wpłatę mam na 03.03.2013 r. Mam familijny hd + sport, co mógłbym wywalczyć w tej samej cenie?

Z góry dzięki za pomoc i przepraszam jeżeli dla kogoś są to oczywiste sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa TV jest przypisana osobie, nie adresowi zamieszkania. To tak gwoli wyjaśnienia.

Internet jest mobilny. można modem odpiąć od routera i korzystać z internetu w innym miejscu.

Cyfrowy Polsat ma możliwość sprawdzić czas, miejsce i jakość połączenia. Wystarczy złożyć reklamację. Na poczatek proponuję modem zabrać do APS-u w celu sprawdzenia modemu. Jesli modem okaże się sprawny to pisać reklamację.

Przepraszam, ale słabo się znam na tym wszystkim, mogę prosić o informację co to jest APS? :)

Czy wystarczy może modem przetestować w innym rejonie, np. w centrum miasta?

Czy reklamację mogę pisać mejlowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, ale słabo się znam na tym wszystkim, mogę prosić o informację co to jest APS? :)

Czy wystarczy może modem przetestować w innym rejonie, np. w centrum miasta?

Czy reklamację mogę pisać mejlowo?

Na początek ,jeżeli masz taką możliwość,możesz sprawdzić modem w innym miejscu, bliżej nadajnika jak również w APS-ie.Jak daleko masz do nadajnika od domu i czy coś go przysłania i na jakiej częstotliwości pracuje nadajnik.Antena którą podał @sonik79 ATK-10,pracuje w zakresie 800-900 MHz w innych częstotliwościach prawdopodobnie się nie sprawdzi.Poza tym jest to dobra antena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie używanie netu mobilnego jako stacjonarnego ma sens tylko wtedy gdy się zainwestuje w ruter i antenę zewnętrzną. Wygoda, zasięg i stabilność łącza jest nieporównywalna. Inaczej to tylko płacz i zgrzytanie zębów. Także jeśli żadne reklamacje nie zadziałają to radzę pójść w tę stronę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

Pierwszą umowę z Cyfrowym Polsatem podpisałem w lipcu 2005 r. na Pakiet Familijny, następnie we wrześniu 2010 r. telefonicznie zawarłem dodatkową umowę na Pakiet Relax Mix w promocji na 15 miesięcy. Obecnie postanowiłem rozwiązać z nimi umowę, w związku z tym napisałem pismo następującej treści (wysłane poleconym priorytetowym 06.03.13):

 

"Informuję, że wypowiadam umowę abonamentową na posiadane pakiety (Pakiet Familijny, Pakiet Relax Mix) w Cyfrowym Polsacie. Chcę zakończyć umowę najbliższym możliwym terminem, z zachowaniem okresu wypowiedzenia."

W posiadanych przeze mnie dokumentach nie mam żadnych regulaminów (tylko wyżej wymienione umowy) i szczerze mówiąc byłem przekonany, że są one obecnie na czas nieokreślony. Po przeczytaniu pobieżnym (nie byłem w stanie dokładnie przeczytać 184 stron) tego tematu, wychodzi mi, że mam umowę na czas określony na 12 m-cy, tak? W związku z tym będę im musiał zapłacić jeszcze jakąś karę?

Chciałbym się również upewnić, czy Cyfrowy Polsat musi mi udzielić jakiejś odpowiedzi (pisemnej, czy telefonicznej) bo jak na razie jest cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam znajoma podpisala umowe z CP w roku 2009 w kwietniu .Teraz chce zerwac umowe niestety koniec jej to 6 maj lub czerwiec a wiadomo okres wypowiedzenia 3 miesiace.Przez jakis czas miala telewizje na czas nieokreslony ale sama nie wie czy wypowiadala kiedys umowe w icok pisze ze obowiazuje ja umowa z 2009 wiadomo rolowanie o 12 miesiecy.Konsultantka na infolinii powiedziala ze moze rozwiazac umowe z dniem 6 lipca.Ja natomiast sie obawiam ze umowa sie zrolowala i bedzie musiala placic karne odsetki czy mam racje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ponieważ chcę zrezygnować z Cyfrowego Polsatu, a wiele złego słyszałem o tym co CP odczynia to chcę poradzić się bardziej doświadczonych ode mnie :)

Dnia 19-01-2011 moja mama dała się wkręcić w przedłużenie umowy z CP od 2-02-2011 na okres 29 miesięcznych okresów rozliczeniowych. Wg informacji z CP i moich wyliczeń umowa obowiązuje do 2-07-2013 r.

Wynika z tego, że okres wypowiedzenia zaczyna się już w kwietniu. Czy pół miesiąca to termin wystarczający do dostarczenia wymówienia (jeśli oczywiście zrobię to jutro z rana).

Po przejrzeniu części z postów z tego wątku zauważyłem, że część ludzi prosi o przejście z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego na umowę o czasie nieokreślonym a następnie o wypowiedzenie tej umowy.

Zastanawiam się nad sensownością tego posunięcia i dlaczego trzeba tak robić. Czy nie wystarczy samo wysłanie wypowiedzenia z zachowaniem 3 miesięcznego okresu? Generalnie chciałbym pozbyć się CP najszybciej jak to możliwe, bo i tak prawie wcale nie oglądamy telewizji i płaci się za nic, a wystarczająca będzie TV cyfrowa.

Proszę o rady.

Piotrek

 

EDIT: Wypowiedzenie wysłać priorytetowym listem poleconym z potwierdzeniem odbioru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Wynika z tego, że okres wypowiedzenia zaczyna się już w kwietniu. Czy pół miesiąca to termin wystarczający do dostarczenia wymówienia (jeśli oczywiście zrobię to jutro z rana).

Spokojnie zdążysz. Wyślij list polecony priorytetowy z potwierdzeniem odbioru. :)

 

Czy nie wystarczy samo wysłanie wypowiedzenia z zachowaniem 3 miesięcznego okresu?

Wystarczy, ale gdy ktoś przegapi termin wypowiedzenia to musi kombinować jeżeli chce rozwiązać umowę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wypowiedzenie o takiej formie będzie OK? Czy wypadałoby coś dopisać lub uściślić?

 

………………., dn. ………………

Imię i Nazwisko: …………………………………….

Adres: ……………………………………………………

Nr dok. Tożsamości: …………………………….…

PESEL: ………………………………………………….

Nr karty: ………………………………………….….…

Nr dekodera: ……………………………………….…

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

WYPOWIEDZENIE UMOWY

 

Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą w dniu

……………………. pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 3-miesięcznego

okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego

określonego w umowie.

 

 

Z poważaniem,

….......................................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie. Ja również mam problem z CP i proszę o poradę. Wiem, że wątek ciągnie się kilometrami, lecz z racji braku kszty czasu związanej z moją pracą nie mogę pozwolić sobie niestety (za co bardzo przepraszam) na czytanie całości. Umowę miałem podpisaną dnia 2010-10-15 na okres 29 miesięcy na pakiet Familijny HD za 39.90, aż pewnego dnia chcąc robić przelew za abonament ujrzałem w informacjach dostęonych z menu dekodera wyższą kwotę zobowiązań (ok 50zł).

 

Sytuacja wygląda tak: Wygasł mi czas umowy z CP jakiś czas temu (z racji totalnego zapracowania przegapiłem totalnie termin ostatniego okresu rozliczeniowego). Patrząc po wątkach nie dzwoniłem jeszcze do biura obsługi, lecz w umowie mam zawartą treść: "Umowa Abonencka zawarta na Okres Podstawowy ulega przedłużeniu na kolejne 12 miesięczne okresy (zwane dalej "Okresami Dodatkowymi"). Chcąc rozwiązać teraz z nimi umowę zostanę obarczony karą?

 

Sprawdzone właśnie w tej chwili: Informacja z dekodera w strefie abonenta, kwota zobowiązań jest znów 39.90zł. O co w tym chodzi? Nic nie rozumiem, a nikt nie wykupywał żadnych filmów ani nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak CP ma ustawiony system. Termin po Okresie Podstawowym, traktowany jest jako bez umowny,ale komunikat taki będziesz miał tylko do ostatniego dnia okresu podstawowego. Jeżeli nie było pisemnej zmiany warunków umowy, przejdzie ona przdłużeniu z automatu na kolejne 12 m-cy. Od tego momentu jesteś na poprzednich warunkach umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kalmat

Z tego co zrozumiałam raz przy sprawdzeniu na dekoderze w strefie abonenta płatności miałeś podaną kwotę ok. 50zł a kolejny raz 39.90, tak?

Jak masz umowę na jeden dekoder (bez dodatkowego dekodera bądź usługi multiroom) i nie zamawiałeś dodatkowych pakietów, opłata w tych dodatkowych 12 m-c jest taka sama.

Wystarczy zadzwonić na infolinie albo zrobić zgłoszenie przez icok i poprosić o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Sądzę, iż mogła być to pomyłka za pierwszym razem z ich strony i normalnie powinieneś

wpłacać 39,90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mój wujek, mieszkający i odbierający CP w Finlandii, w lipcu 2012 przedłużył umowę na bodajże 28 m-cy. Parę miesięcy temu przeprowadził się na nowe mieszkanie i niestety jego nowa wspólnota mieszkaniowa nie zgodziła się na zainstalowanie na jego balkonie anteny satelitarnej :crazy:. I teraz pojawił się problem. Czy jest w CP coś takiego jak rezygnacja z umowy trakcie jej trwania? Jeśli tak to jaka jest kara?

A może jakieś inne rozwiązanie proponujecie? Proszę o poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...