dziabolek7 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Tragedia nazwałbym raczej pisanie bzdur na temat o którym nie masz pojęcia, nie widziałeś widać na oczy ani umowy ani regulaminu. To jest net mobilny, mozesz korzystać gdzie chcesz, adres podawany na umowie służy tylko do wstępnej werfikacji zasięgu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Zostałem uprzedzony;) Wspomniany przez pytającą regulamin mówi: 13. Cyfrowy Polsat świadczy Usługę w zakresie istniejących możliwości technicznych. Zasięg w Sieci Cyfrowego Polsatu oraz prędkość transmisji danych uzależnione są od wielu czynników. Najistotniejszymi są uwarunkowania geograficzne i urbanistyczne (np.: wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu), warunki atmosferyczne oraz techniczne (np. odległość od najbliższego nadajnika, aktualne obciążenie stacji nadawczych), a także parametry techniczne Urządzenia, z którego Abonent korzysta. Z uwagi na zmienność naturalnych warunków propagacji fal radiowych, zależność od typu zabudowy, rozbudowę Sieci Cyfrowego Polsatu oraz okoliczność, iż Sieć Cyfrowego Polsatu jest współdzielona przez Abonentów, zasięg oraz prędkość transmisji danych mogą ulegać zmianom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki1234 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Witam. Panowie i Panie bardzo proszę o pomoc. Mam umowę z dnia 28.11.2011 roku okres podstawowy 18 miesięcznych okresów rozliczeniowych. Czy mogę już wysłać wypowiedzenie? Za [beep]ę nie mogę się skapować w tych ich okresach rozliczeniowych, kolejną wpłatę mam na 03.03.2013 r. Mam familijny hd + sport, co mógłbym wywalczyć w tej samej cenie? Z góry dzięki za pomoc i przepraszam jeżeli dla kogoś są to oczywiste sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adzialenka Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Umowa TV jest przypisana osobie, nie adresowi zamieszkania. To tak gwoli wyjaśnienia.Internet jest mobilny. można modem odpiąć od routera i korzystać z internetu w innym miejscu. Cyfrowy Polsat ma możliwość sprawdzić czas, miejsce i jakość połączenia. Wystarczy złożyć reklamację. Na poczatek proponuję modem zabrać do APS-u w celu sprawdzenia modemu. Jesli modem okaże się sprawny to pisać reklamację. Przepraszam, ale słabo się znam na tym wszystkim, mogę prosić o informację co to jest APS? Czy wystarczy może modem przetestować w innym rejonie, np. w centrum miasta? Czy reklamację mogę pisać mejlowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 APS = Autoryzowany Punkt Sprzedaży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Przepraszam, ale słabo się znam na tym wszystkim, mogę prosić o informację co to jest APS? Czy wystarczy może modem przetestować w innym rejonie, np. w centrum miasta? Czy reklamację mogę pisać mejlowo? Na początek ,jeżeli masz taką możliwość,możesz sprawdzić modem w innym miejscu, bliżej nadajnika jak również w APS-ie.Jak daleko masz do nadajnika od domu i czy coś go przysłania i na jakiej częstotliwości pracuje nadajnik.Antena którą podał @sonik79 ATK-10,pracuje w zakresie 800-900 MHz w innych częstotliwościach prawdopodobnie się nie sprawdzi.Poza tym jest to dobra antena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Jak dla mnie używanie netu mobilnego jako stacjonarnego ma sens tylko wtedy gdy się zainwestuje w ruter i antenę zewnętrzną. Wygoda, zasięg i stabilność łącza jest nieporównywalna. Inaczej to tylko płacz i zgrzytanie zębów. Także jeśli żadne reklamacje nie zadziałają to radzę pójść w tę stronę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek5101 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Witam! Pierwszą umowę z Cyfrowym Polsatem podpisałem w lipcu 2005 r. na Pakiet Familijny, następnie we wrześniu 2010 r. telefonicznie zawarłem dodatkową umowę na Pakiet Relax Mix w promocji na 15 miesięcy. Obecnie postanowiłem rozwiązać z nimi umowę, w związku z tym napisałem pismo następującej treści (wysłane poleconym priorytetowym 06.03.13): "Informuję, że wypowiadam umowę abonamentową na posiadane pakiety (Pakiet Familijny, Pakiet Relax Mix) w Cyfrowym Polsacie. Chcę zakończyć umowę najbliższym możliwym terminem, z zachowaniem okresu wypowiedzenia." W posiadanych przeze mnie dokumentach nie mam żadnych regulaminów (tylko wyżej wymienione umowy) i szczerze mówiąc byłem przekonany, że są one obecnie na czas nieokreślony. Po przeczytaniu pobieżnym (nie byłem w stanie dokładnie przeczytać 184 stron) tego tematu, wychodzi mi, że mam umowę na czas określony na 12 m-cy, tak? W związku z tym będę im musiał zapłacić jeszcze jakąś karę? Chciałbym się również upewnić, czy Cyfrowy Polsat musi mi udzielić jakiejś odpowiedzi (pisemnej, czy telefonicznej) bo jak na razie jest cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Witam znajoma podpisala umowe z CP w roku 2009 w kwietniu .Teraz chce zerwac umowe niestety koniec jej to 6 maj lub czerwiec a wiadomo okres wypowiedzenia 3 miesiace.Przez jakis czas miala telewizje na czas nieokreslony ale sama nie wie czy wypowiadala kiedys umowe w icok pisze ze obowiazuje ja umowa z 2009 wiadomo rolowanie o 12 miesiecy.Konsultantka na infolinii powiedziala ze moze rozwiazac umowe z dniem 6 lipca.Ja natomiast sie obawiam ze umowa sie zrolowala i bedzie musiala placic karne odsetki czy mam racje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Karnych odsetek nie będzie,umowa jest w okresie dodatkowym.Wypowiedzenie mają otrzymać (list polecony z potw.odbioru) przed 6 kwietnia i tak będzie jak powiedziała konsultantka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Dokladnie pomylilem umowy ja rolowanie mialem ale swoja umowe aneksowalem w 2011 o czym zapomnialem a teraz jestem nie w temacie bo jestem abonentem C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoniQ Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Witam. Ponieważ chcę zrezygnować z Cyfrowego Polsatu, a wiele złego słyszałem o tym co CP odczynia to chcę poradzić się bardziej doświadczonych ode mnie Dnia 19-01-2011 moja mama dała się wkręcić w przedłużenie umowy z CP od 2-02-2011 na okres 29 miesięcznych okresów rozliczeniowych. Wg informacji z CP i moich wyliczeń umowa obowiązuje do 2-07-2013 r. Wynika z tego, że okres wypowiedzenia zaczyna się już w kwietniu. Czy pół miesiąca to termin wystarczający do dostarczenia wymówienia (jeśli oczywiście zrobię to jutro z rana). Po przejrzeniu części z postów z tego wątku zauważyłem, że część ludzi prosi o przejście z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego na umowę o czasie nieokreślonym a następnie o wypowiedzenie tej umowy. Zastanawiam się nad sensownością tego posunięcia i dlaczego trzeba tak robić. Czy nie wystarczy samo wysłanie wypowiedzenia z zachowaniem 3 miesięcznego okresu? Generalnie chciałbym pozbyć się CP najszybciej jak to możliwe, bo i tak prawie wcale nie oglądamy telewizji i płaci się za nic, a wystarczająca będzie TV cyfrowa. Proszę o rady. Piotrek EDIT: Wypowiedzenie wysłać priorytetowym listem poleconym z potwierdzeniem odbioru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Wynika z tego, że okres wypowiedzenia zaczyna się już w kwietniu. Czy pół miesiąca to termin wystarczający do dostarczenia wymówienia (jeśli oczywiście zrobię to jutro z rana). Spokojnie zdążysz. Wyślij list polecony priorytetowy z potwierdzeniem odbioru. Czy nie wystarczy samo wysłanie wypowiedzenia z zachowaniem 3 miesięcznego okresu? Wystarczy, ale gdy ktoś przegapi termin wypowiedzenia to musi kombinować jeżeli chce rozwiązać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoniQ Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Czy wypowiedzenie o takiej formie będzie OK? Czy wypadałoby coś dopisać lub uściślić? ………………., dn. ……………… Imię i Nazwisko: ……………………………………. Adres: …………………………………………………… Nr dok. Tożsamości: …………………………….… PESEL: …………………………………………………. Nr karty: ………………………………………….….… Nr dekodera: ……………………………………….… Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa WYPOWIEDZENIE UMOWY Niniejszym wypowiadam umowę o świadczenie usług zawartą w dniu ……………………. pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Z poważaniem, …....................................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Popinno być, teraz to wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Tylko nie zapomnij się własnoręcznie podpisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej87 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 A nie znika Romantica aby można było dać wypowiedzenie? Nie mam CP ale znajomy o to pytał (chyba ma taki kanał ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Znika. Z początkiem kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej87 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Czyli można wypowiedzenie dać. To super bo pomogę mu zamienić na nc+ lub na cp ale w takiej cenie co teraz ma to jeszcze będzie multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalamat Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Witam Serdecznie. Ja również mam problem z CP i proszę o poradę. Wiem, że wątek ciągnie się kilometrami, lecz z racji braku kszty czasu związanej z moją pracą nie mogę pozwolić sobie niestety (za co bardzo przepraszam) na czytanie całości. Umowę miałem podpisaną dnia 2010-10-15 na okres 29 miesięcy na pakiet Familijny HD za 39.90, aż pewnego dnia chcąc robić przelew za abonament ujrzałem w informacjach dostęonych z menu dekodera wyższą kwotę zobowiązań (ok 50zł). Sytuacja wygląda tak: Wygasł mi czas umowy z CP jakiś czas temu (z racji totalnego zapracowania przegapiłem totalnie termin ostatniego okresu rozliczeniowego). Patrząc po wątkach nie dzwoniłem jeszcze do biura obsługi, lecz w umowie mam zawartą treść: "Umowa Abonencka zawarta na Okres Podstawowy ulega przedłużeniu na kolejne 12 miesięczne okresy (zwane dalej "Okresami Dodatkowymi"). Chcąc rozwiązać teraz z nimi umowę zostanę obarczony karą? Sprawdzone właśnie w tej chwili: Informacja z dekodera w strefie abonenta, kwota zobowiązań jest znów 39.90zł. O co w tym chodzi? Nic nie rozumiem, a nikt nie wykupywał żadnych filmów ani nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Tak CP ma ustawiony system. Termin po Okresie Podstawowym, traktowany jest jako bez umowny,ale komunikat taki będziesz miał tylko do ostatniego dnia okresu podstawowego. Jeżeli nie było pisemnej zmiany warunków umowy, przejdzie ona przdłużeniu z automatu na kolejne 12 m-cy. Od tego momentu jesteś na poprzednich warunkach umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 @kalmat Z tego co zrozumiałam raz przy sprawdzeniu na dekoderze w strefie abonenta płatności miałeś podaną kwotę ok. 50zł a kolejny raz 39.90, tak? Jak masz umowę na jeden dekoder (bez dodatkowego dekodera bądź usługi multiroom) i nie zamawiałeś dodatkowych pakietów, opłata w tych dodatkowych 12 m-c jest taka sama. Wystarczy zadzwonić na infolinie albo zrobić zgłoszenie przez icok i poprosić o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji. Sądzę, iż mogła być to pomyłka za pierwszym razem z ich strony i normalnie powinieneś wpłacać 39,90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Witam wszystkich. Mój wujek, mieszkający i odbierający CP w Finlandii, w lipcu 2012 przedłużył umowę na bodajże 28 m-cy. Parę miesięcy temu przeprowadził się na nowe mieszkanie i niestety jego nowa wspólnota mieszkaniowa nie zgodziła się na zainstalowanie na jego balkonie anteny satelitarnej . I teraz pojawił się problem. Czy jest w CP coś takiego jak rezygnacja z umowy trakcie jej trwania? Jeśli tak to jaka jest kara? A może jakieś inne rozwiązanie proponujecie? Proszę o poradę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Nie mogą się nie zgodzić. prawo wyraźnie mówi o swobodnym dostępie do TV KAŻDEMU i w każdy dostępny sposób. Moga mu skoczyć! No chyba, że Finowie to dziki naród Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Tak, ale na terenie Polski i zerwać bez konsekwencji nie może. Gdyby mieszkał w Polsce i opisał identyczną sytuację to zgodziliby się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Nie mogą się nie zgodzić. prawo wyraźnie mówi o swobodnym dostępie do TV KAŻDEMU i w każdy dostępny sposób. Moga mu skoczyć! No chyba, że Finowie to dziki naród Ale ja się nie pytam czy mogą się zgodzić czy nie... Studiowałeś prawo fińskie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.