Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem odnośnie wypowiedzenia umowy - dnia 4.08.2011 zostala ona zawarta na okres 18 m-cy. W grudniu wysłałem wniosek o przekształcenie umowy na umowe na czas nieokreślony - telefonicznie później poinformowano mnie że wniosek został zaakceptowany. Kilka dni temu wysłałem wypowiedzenie - pisząc że zachowuje 3 miesięczny termin wypowiedzenia przewidziany dla umów zawartych na czas nieokreślony. Dziś dzwonił do mnie konsultant i poinformował że będę musiał zapłacić karę - ok. 150 złotych gdyż "wypowiedziałem umowę nie w terminie" ale nie udzielił mi szczegółowych informacji. Na jakiej podstawie naliczona została wogóle ta kara? będę wdzięczny za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, śledzę ten wątek i próbuje znaleźć odpowiedź na mój problem ale każdy inaczej się wypowiada. PROSZĘ O KONKRETNĄ, PEWNĄ ODPOWIEDŹ. Zawarłam umowę na okres podstawowy-15 miesięcznych okresów rozliczeniowych (umowa kończy się 28 grudnia 2012r, nastepnie zgodnie z warunkami umowy przedłuża się na 12 miesięczny okres dodatkowy). Chciałam wcześniej wypowiedzieć umowę i wysłałam pismo dnia 15.10.2012r -czyli 2 miesiące przed końcem okresu podstawowego. Wcześciej na BOK poinformowano mnie, że w związku z opóźnieniem wypowiedzenia dodatkowo jeszcze będę opłacała abonament za miesiąc styczeń. Dnia 19.02.2013 zgodnie z warunkami umowy odesłałam dekoder. Od chwili wpłynięcia mojego wypowiedzenia do chwili obecnej nie dostałam żadnej informacji zwrotnej co do dalszego postepowania, nie ostrzegli mnie przed jakąkolwiek karą umowną, przed wcześniejszym zwrotem dekodera, poprostu była cisza z ich strony. Dodam że co miesiąc płaciłam abonament 99,90 za pakiety:

-Familijny HD

-Pakiet Promocyjny w ramach usługi VOD-domowa wypożyczalnia Filmowa

-Pakiet Extra HD

-Pakiet Sport HD

w tym również miałam HBO i Cinemax w tej cenie 99,90 zł.

Ulga przyznana w umowie wynosiła 829.90zł

Proszę o konkretną odpowiedż, czy CP naliczy mi karę umowną?? Co dalej będzie z moją umową? Czy została na stałe wypowiedziana?? Również ICOK (Biuro Obsługi Klienta CP) nie potrafi mi konkretnie odpowiedzieć jakie będzie dalsze postepowanie z ich strony.

PROSZĘ O POMOC I DZIĘKUJĘ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie,

okres podstawowy trwał do dnia 4.02.2013 r, a w umowie był zapis że mogę minimum jeden okres przed zakończeniem okresu podstawowego przekształcić umowę na czas nieokreślony i to zrobiłem - przekształcenie dotarło do nich około 20 grudnia. Na początku stycznia konsultant zadzwonił i powiedział że wszystko jest ok, że umowa z dniem 4.02 zostanie przekształcona na umowę na czas nieokreślony - i automatycznie będę płacił większy abonament nie 39 jak dotychczas a 49 złotych. Następnie, 8 lutego wysłałem im wypowiedzenie umowy zawartej na czas nieokreślony - dnia 12 lutego dostali je. Konsultant mówił że będę płacił karę bo nie zmieściłem się w terminie. Nie rozumiem tego bo zrobiłem wszystko zgodnie z umową. Pomożecie :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś tak jak trzeba.Targają nimi nerwy,bo to konkurencja,bo ludzie wypowiadają umowy,nie wdaj się z nimi w dyskusję.

Masz do zapłacenia za 4 okresy od 4 lutego,gdyby razem z oświadczeniem było wysłane wypowiedzenie,byłoby szybciej.

Takie pisma i do takiej instytucji trzeba wysyłać za potw.odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy ktoś jest w stanie powiedzieć ile wynosi kara za wcześniejsze zerwanie umowy na internet?

Umowa zawarta 18.12.2011r na 24 miesiące, 5gb za 50zł

Internet jest tak wolny że już mam dosyć... Płacenie za stargane nerwy... Strony się wgrywają bardzo długo, a obejrzenie filmu online jest niemożliwością. Być może jest to związane z osłabieniem zasięgu antenowego, czy pogorszenie jakości świadczonych usług internetowych jest wystarczającą podstawą do zerwania umowy bez ponoszenia przeze mnie kary (tudzież 'ulgi przyznanej abonamentowy')? Jak udowodnić konsultantom że nie mogę pracować z takim netem? Antena wzmacniająca sygnał dołączona do modemu jest śmiechu warta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=848

 

Brak zasięgu w konkretnym miejscu nie jest podstawą rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie usług mobilnej sieci komórkowej z winy operatora bez naliczania kosztów kary umownej za przedterminowe rozwiązanie umowy w okresie przyznania ulgi promocyjnej.

 

Kara to Ulga Przyznana Abonentowi podzielona przez ilość miesięcy na jaka została zawarta umowa (w tym wypadku 24 miesiące) i pomnożone przez ilość miesięcy, które zostaną do końca umowy po wypowiedzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, rozumiem, po obliczeniach, kara wyszła prawie 600zł, więc taniej mnie wyniesie płacenie abonamentu do końca... Czyli rozumiem, że umowy na internet nie da się w żaden sposób rozwiązać tak, by było to z winy CP?

A co do info z linku:

"Jedyną okolicznością, na jaką konsument mógłby się powoływać jest zapewnienie sprzedawcy, że w danym miejscu (po podaniu konkretnego adresu), że internet będzie tam działał. Ciężar udowodnienia spoczywa jednak na konsumencie."

- Pan monter wyszedł przed dom z moim laptopem- zapaliła się niebieska lampka na modemie i powiedział, że tu to ja nawet LTE będę miała! Śmiech na sali- szkoda że go nie nagrałam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może wystarczy zmienić antenę na lepszą i będzie działało. W ogóle czy sprawa na pewno dotyczy internetu mobilnego? Usługi mobilne nie mają określonego miejsca świadczenia. Jeśli jest modem nieprzenośny i antena to nie jest to usługa mobilna. To jest to samo co telefony NTM z sieci TP. Jest antena jest telefon radiowy ale nie jest mobilny bo jest przypisane świadczenie do lokalu. Tak samo telewizja satelitarna jest przypisana do lokalu, jeśli umowa była związana z umową na TV SAT to może nie dotyczyć usługi mobilnej. I wtedy brak działania usługi w ciągu 30dni daje podstawę do wymówienia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Internet dla każdego D2D (z routerem, modemem Huawei E398 i anteną komunikacyjną GSM - antena kominowa LTE UNI).

Do tego w umowie jest: adres świadczenia usługi dostępu do internetu (mój adres :)). Wynika z tego że nie jest to internet mobilny, mimo że za taki może uchodzić... ?

Jak udowodnić brak sygnału przez 30dni jesli ten sygnał jest ale bardzo słaby...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa TV jest przypisana osobie, nie adresowi zamieszkania. To tak gwoli wyjaśnienia.

Internet jest mobilny. można modem odpiąć od routera i korzystać z internetu w innym miejscu.

Cyfrowy Polsat ma możliwość sprawdzić czas, miejsce i jakość połączenia. Wystarczy złożyć reklamację. Na poczatek proponuję modem zabrać do APS-u w celu sprawdzenia modemu. Jesli modem okaże się sprawny to pisać reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, rozumiem, po obliczeniach, kara wyszła prawie 600zł, więc taniej mnie wyniesie płacenie abonamentu do końca... Czyli rozumiem, że umowy na internet nie da się w żaden sposób rozwiązać tak, by było to z winy CP?

A co do info z linku:

"Jedyną okolicznością, na jaką konsument mógłby się powoływać jest zapewnienie sprzedawcy, że w danym miejscu (po podaniu konkretnego adresu), że internet będzie tam działał. Ciężar udowodnienia spoczywa jednak na konsumencie."

- Pan monter wyszedł przed dom z moim laptopem- zapaliła się niebieska lampka na modemie i powiedział, że tu to ja nawet LTE będę miała! Śmiech na sali- szkoda że go nie nagrałam...

Jeżeli denerwuje cię słaby zasięg i problemy z netem, to może coś takiego będzie dla ciebie dobrym rozwiązaniem

Wzmacniacz GSM lub repeater

poszukaj na googlu, lub np. tu

http://www.systemygsm.pl/pol_n_Wzmacnia ... G-183.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podany jest w umowie adres świadczenia umowy to nie jest to usługa mobilna, w regulaminie zapewne znajduje się zapis, że korzystanie z usługi poza lokalem nie jest dopuszczalne. Oczywiście to wszystko traktowane jest z przymrużeniem oka, bo dekodery CP też są wywożone za granicę, a być nie powinny.

 

Antenka od CP to tragedia. Lepiej kupić porządną logarytmiczną antenę GSM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...