Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moje wczesniejsze posty, nie wiem gdzie sie podzialy

zaraz za bober1 dzis o 12

przedluzając umowe zgodzilam sie na telefon, oplata 1 zł miesiecznie dlatego też 85 zł. Za telefon place 1 zł chyba ze przekrocze limit, dlatego tez ta sprawa z rachunkami ( nie placic bez otrzymania rachunku). Glownie chodzi mi o to czy moge zlozyc reklamacje z powodu blednych informacji o stanie konta. Bo gdzies w regulaminie tak wyczytalam, nie do konca rozumiem dlatego pytam. A co do przeliczania na kalkulatorze to w tej sprawie wlasnie mąż tez dzwonil bo chcial wiedziec dokladnie i wtedy okazalo sie ze jak zaplace kwote 170 zl to amm czyste konto. Wiec tak zrobilismy a potem wyszlo znow cos innego. A jeszcze jedno pyatnei : czy cyfrowy polsat ma obowiazek wyslac mi nagranie danej rozmowy? Bo oni mowią ze nie musza. A do tego wlasnie wyslalam im plyte, tak polecic rzecznik praw konsumenta, zeby CP nie mial znow jakichś wymowek.

 

do lucass. owszem pisalismy do nich takie pisma, ale jak grochem o sciane, wysylali jakies tam sobie rachunki, nie wiadomo skad wziete, a potem jak maz telefonicznie to wyjasnial to okazalo sie ze te wyslane poczta sa zle. Pakietu wyzszego nie mialam, po pol roku zadzwonilismy ze ma by za te okolo 85 zl i tak bylo, az potem za te VOD kazali placic, a nawet nie widzialam ze je mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno TY tu byles i to zrobiles !!!! Zagninasz mnie poczuciem humoru! Potem wyjaśniając koljeną sprawa i rozmawiając z konsulntantem doszło w koncu w rozmowie do tematu VOD ( Mowilam ze za takie kanaly musialam zaplacic a ich nie ogladalam) to babka powiedziala że nic jej o tym nie wiadomo żeby umnie takie byly. Czyli co? Oni mają bajzel czy ja??? hahaha! a taki jestes madry to wyjasnij misprawe z rachunkami - czemu otrzymuje jakies dziwne kwoty????napewno zabłyśniesz inteligencją!!! a co do plyty z nagraniem to juz rzecznik praw konsumenta mi zalecil i jak sie okazalo slusznie !! wiec dopoki nie bedziesz mial takiej sytuacji jak ja to milcz !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było w pierwszym poście napisać, że masz umowę z abonamentem telefonicznym za 1 zł., ale do rzeczy. Podpisaliście umowę na tzw. multiofertę (telewizja + telefon) w punkcie sprzedaży, na umowie z pewnością macie na pierwszej stronie informacje na jakie pakietygłowne, dodatkowe, ile pakietów dodatkowych minimum musi być, a na drugiej stronie informacja o minimalnej i maksymalnej cenie za te usługi. Następnie umowa została przedłużona telefonicznie i sytuacja z umową podobnie powinna wyglądać. Co do faktur, niejednokrotnie spotkałem się z tym, że faktura jest na inną kwotę niż rachunek. Skoro możesz zalogować się do iCOK tak można sprawdzić historię faktur i wpłat. Skoro składaliście reklamacje w CP to powinniście mieć ich numery, a jeśli nie były rozpatrzone w ciągu 30 dni to powinny być uznane, ale znając życie pewnie nie było konkretnych oczekiwań w nich napisanych. Kończąc temat bo nie ma co na forum ciągnąć tego tematu, nikt Ci nie udzieli tutaj pomocy bo chodzi również o usługi telekomunikacyjne i tutaj tylko klient może cokolwiek reklamować osobiście. Poprosić o pomoc powiatowego rzecznika, żeby ze swojej strony skierował pismo do CP z prośbą o wyjaśnienie, jak wygląda historia faktur i wpłat. Tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ , że twórcą tego bałaganu jesteście sami. Wszystko zaczęło się od niepłacenia rachunków bo nie było faktur, nie wiesz jaki miałaś okres promocyjny "płatność coś koło 30 zł". Potem bez faktur trzeba było płacić regularnie tyle ile w umowie. Też mam telefon w CP i pakiet 30 minut za 1 zł, po przekroczeniu trzeba płacić dodatkowo o czym wiesz bo dostajesz SMS o jego wyczerpaniu .SMS-em otrzymujesz też info o wysokości opłaty za telefon. Więc trzeba było płacić a nie czekać na faktury. Stąd pewnie te różne sumy miesięczne. Informacje o płatności za TV otrzymywałaś też SMS-em na telefon, nie wspomnę o tym ,że są tez wiadomości wysyłane na dekoder, jest konto w ICOK-u.Naprawdę jest kilka źródeł informacji z czego korzystałaś i za ile. Pozostało płacić regularnie a w razie wątpliwości dzwonić do BOK( tel w CP za free) i składać reklamacje. Nadawany jest nr sprawy i CP musi odpowiedzieć pisemnie. Miałem sam przypadek źle naliczonych faktur po wypowiedzeniu umowy z winy CP, reklamowałem, trochę potrwało ale zostały anulowane. Nie uważam , że po stronie CP wszystko jest w porządku ale czasami warto przyjrzeć się swoim błędom aby ich nie powtórzyć. Poza tym ten twój język, trochę pokory i kultury. Staramy się być obiektywni a ty w tym bałaganie, który stworzyłaś z mężem nie widzisz swojej winy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak zrobimy. Ja już sama nie wiem czy te 30 dni minęlo. Pogubilam sie w tym, dzwoniąc prawie codziennie za każdym razem kwota do zaplaty jest inna. A jeszcze co do sprawy rachunku wkwocie 85 zł, to zawsze placilismy 84,90, a niedawno (oczywiscie konsultujac sie pzrez telefon) okazalo sie że trzeba placic 85,90, bo powiekszyli kwote. No to na stalym zleceniu tak zrobilsmy tego samego dnia zeby nie bylo problemu. Ana drugi dzien z rana przyszlo pismo o jakimś tam znow rachunki i dzwoniac do nich poraz kolejny w sprawie wyjasnienia, konsultanka powiedziala ze ktos wprowadzil nas w blad i mamy placic jak wcześniej 84,90. Badz tu madry i pisz wiersze. Totalna porażka. dzięki za pomoc. :)

 

matek owszem, masz racje. Ale jak w wczesniejszym poscie juz napisalam iż wiem, że mam zaległe rachunki i wiem że musze je zaplacic, co wiecej chce je zaplacic jak najszybciej aby miec problem z glowy no ale skad mialam wiedziec ile skoro rachunki inne, ICOK nie dzialal, odpowiedzi z CP ani pomocy nie bylo.... ani jednego smsa nie bylo, na dekoder tylko przychodzily jakies hieroglify, wszystko zalatwialam przez telefon i za pierwszym razem jak dzwonilam to prosilam konsultantke o podanie mi łącznej kwoty za zaleglosci i podala 170, oczywiscie rachunek przyszedl do domu wiec od razu zaplacilam. ona mi powiedziala ze mam juz czyste konto i dlatego tu jestem. dlatego że ni stąd ni z owąd problemy znow sie zaczely, a ja chcac je rozwiazac sama nie wiem jak, ktory rachunek zaplacic, skoro kazdy inny, kosultanci mowia kazdy inne rzeczy. A co do języka, pokory i obiektywizmu to uwierz że jeżeli ktoś ma rację lub potrafi odpowiednio ubrać myśl w slowa i nie wmawiać bezpodstawnie mnie czegoś czegonie bylo to ja rownież potrafie kulturalnie odpisac. Zreszta mysle ze jezeli dokladnie pzreczytasz nasze posty to zauwazysz to sam. nie przyszlam tu po to by sie klocic tylko otrzymac jakies porady. zadajc pyatnie : "czy CP ma obowiazek przesklacmi nagranie rozmowy" otrzymalam odp " wiekszego kawalu nieslyszalem". wieczauwaz ze stosowniejsza bylaby odpowiedz " nie mają takiego prawa ".

 

jaki mialam okres promocyjny wiem, ale nie pisalam dokladnie bo nie chcialo mi sie szukac starych rachunkow,doszlam do wniosku ze wszyscy tu obecni mają pojecie o CP i będą wiedziec o jaka kwote mi chodzi. koncze wątek, dzieki bardzo za odpowiedzi.

 

aha a co do roznych sum zwiazanych z telefone to wrecz niemozliwe bo karty ani raz nie uzylam. nawet darmowych minut nie wykorzystalam ani razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dziękuje za odpowiedz. Na moje nieszczescie nie ma prawa... no niestety moze jakoś uda mi sie to zalatwic. A jeszcze jedno. Powiedzcie mi jeżeli poraz kolejny do nich zadzwonie i poprosze o łączną kwote do zaplaty , tak zeby miec wszystko uregulowane i zaplace lub zaplace to co na ICOK mam wyswietlone to to czym mam sie bronic jesli za jakis czas znow beda przychodzily jakies dziwne kwoty. Bo teraz wiem ze nic mi nie da spiisywanie numerow rozmow i nazwisk. A tez dziwi mnie jeszcze fakt, że te kwoty o ktoych caly czas mowie są to kwoty z przed pol roku, bo od pol roku mam stale zlecenie. To dlaczego mi nie wylaczyli dekodera albo nie dostalam wczesniej rachunkow lub jakichs informacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź nr konta na które masz płacić te zaległości i porównaj z numerem w umowie. Znam przypadek kolegi, który otrzymał podobne wezwania jak ty , w których podane było konto nie przypisane do jego umowy, okazało się to błędem systemu. Może u Ciebie jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie sprawdzilam, numery sie zgadzają. A co do VOD to musieli miec tam balagan, bo teraz juz wiem o co chodzi. Przypomnialam sobie jak to bylo z racji doszukania sie w papierach tych dokumentow. Przez pol roku w ofercie promocyjnej mialam te kanaly VOD (cena 38,90) i potem mialam dzwonic odnosnie pakietu ktory wybieram dalej. Dzwonilismy tam zmieniając na pakiet familijny HD, oczywiscie mam zapisane numery, bo konsultantka zalcila zapisac, jakby byly jakies problemy. No przez ten balagan nie wylaczyli mi tego, choc pakiet zmienilam. Zaplacilam to dla swietego spokoju b o ona zapewniala nas ze juz jest uregulowane. Tez mam faktury korygujące z ktorych wynika ze moje konto bylo ureguowane. Ale to nic, skonczmy juz w koncu ten temat, bo szkoda życia na to, moglabym pisac i pisac i wciaz nowe fakty, a to bez sensu, gdyż sama nie potrafie sie juz polapac. Dziekuje i dobranoc

 

Sprostowanie : numery sie zgadzaja z numerami innych faktur, bo na umowie faktycznie ich nie ma. A co do rzecznika to bylismy i wlasnie zlecil napisania prosby o wyslanie nagrań rozmow, ale ostrzegał że CP moze powiedziec ze rozmowy sie przedawnily przykladowo i jak widac ze nie maja obowiazku wyslac nawet jakby je mieli, skoro tak tutaj napisaliscie. Osobiscie pojdziemy poprostu do biura cyfrowego polsatu a do rzecznika ponownie takze. Tylko co mam placic skoro kazda faktura inna, kazdy konsultant mowi cos innego. Zmkienilismy pakiet mielismy nr identyfikacyjny czy jak to sie tam nazywa że takiej zmiany dokonalismy a i tak zaplacilismy te kwoty zdjaje sie dwa razy po okolo 111 zł. Mają tam naprawde bałagan i cokolwiek mi powiedzą to nie moge sie na powolywac bo im to normalnie zwisa i powiewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzę to co napisałem wcześniej:

Poprosić o pomoc powiatowego rzecznika, żeby ze swojej strony skierował pismo do CP z prośbą o wyjaśnienie, jak wygląda historia faktur i wpłat. Tyle w temacie.

 

wizyta w punkcie czy dzwonienie nic nie da, tak samo jak odsłuchiwanie rozmów. To CP źle naliczał faktury, a skoro je masz to masz też specyfikację za co i ile płacicie. Sprawa dla rzecznika.

 

Z tego co napisała, nie używają telefonu CP, a darmowy nr do dzwonienia to 2222.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonimy z telefonu stacjonarnego, nie CP I troche za te rozmowy place już nie mowiac o oczekiwaniu z zgloszenie sie konsultanta a potem na kojenego jak mnie przelaczają.

 

Z tym rzecznikiem tak zrobie, mam nadzieje, ze wtedy bede miala juz jasnosc. Dokladny spis i wtedy bede mogla spokojnie zaplacic i miec z glowy. Jesli potem bym miala podobna sytuacje to moge sie powolywac na to pismo??? i oczywiscie na potwierdzenie danej wplaty, ktorej oczywiscie dokonam? Jeszcze do lipca sie z CP pomecze i koniec. Nie wiem jak Wy ale ja naprawde nie jestem ani troche zadowolona. Teraz troche smieszniej : moj tata mial CP na przykladowo rok ( juz nie pamietam ale mial dekoder dodatkowy ktory po jakims tam czasie mial zostac wylaczony ), głowny dekoder mial brat. Bratowi skonczyla sie umowa a tata dalej ogladal ( oczywiscie pakiet podstawowy). Potem wylaczyli i juz nie bylo. A jak my bylismy wlasnie przedluzac umowe to rozmawialismy na ten temat ze sprzedawca w salonie CP i sie smial mowiac, że mieli tam konkretny balagan i duzo klientow ogladalo dosyc dlugo za darmo :)

 

I jeszcze jedno? CP nie ma odsetek? Ktoś tu wyzej tak napisal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bałagan w CP to bardzo populistyczne określenie, oczywiście zawsze się cos może nie zgadzać, ale w 99.9% wszystko da się wyjaśnić, a różnice wynikają z nieświadomości, niewiedzy czy ogólnie nie używania mózgu przez potencjalnego klienta. Nie mówię, że w tym konkretnym przypadku tak jest, ale 5 lat pracy w CP mnie tego nauczyło... w CP umowy nigdy nie miałem, ale mam u innych operatorów tv, telefony, internet itd., jestem świadomym klientem (słowo klucz) i nigdy większych kłopotów nie miałem. Może dlatego, że ja nigdy kłopotów operatorom nie sprawiam, płace w terminie, wypowiadam usługi dodatkowe w terminie, raz cos się w Play pomyliło i naliczyli mi 10zł za dużo, złożyłem reklamację tłumacząc mertorycznie i konkretnie gdzie jest problem. Zrekompensowali mi 40zł bez problemu, przypadek? Nie, na formach tych operatorów też ludzie [beep]iają, bulwersują się i gadają bzdury. Ludzie, zanim napiszecie na forum to zapoznajcie się z regulaminami i umowami które podpisaliście, nie oczekuję że przy podpisywaniu wszystko przeczytacie, ale jak pojawia się wątpliwości to zanim napiszecie i skompromitujecie się tutaj zapoznacie się z papierami... @sabri696 nie dziwę się, że nie możesz sie dogadać ze średni ogarniętymi konsultantami na infolinii CP skoro nawet tutaj problemu nie umiesz wytłumaczyć konkretnie, co chwilę coś zmieniasz, dodajesz. A o mężu nie wspominaj, bo umowa jest na Ciebie i z nim nikt nie powinien gadać na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam Cie bardzo w ktorym poscie napisalam, że umowa jest na mnie? Przeczytaj uważn ie. Dla Twojej wiadomosci umowa jest na meza. Konkretnie to ja bym umiala wytlumaczyc gdybym cos konkretnego miala. Jedynie codzinnie inne faktury i codziennie inne informacje od nie "srednio ogarnietych konsultanow" tylko zazwyczaj "nieogarnietych". Ale chyba coś o tym wiesz.... 5 lat pracy i nadal balagan. Nie jestem jedyna napewno, poza gronem moich niezadowolonych znajomych z bardzo podobnych przyczyn oraz innych tutaj obecnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Od jakiegos czasu jestem w CP, mialam umowe na 2 lata potem pzredluzylam o kolejne dwa i zostal mi chyba rok."

Z tego można jasno wydedukować, że umowa jest na Ciebie. Nawet tu nie potrafisz jasno i klarownie opisać sytuacji, potem wsponiasz o mężu, to jest szczegół, ale właśnie takie szczegóły są ważne w wyjaśnianiu spornych sytuacji.

 

CP to syf, ale przez 5 lat mojej pracy tam nie miałem 1 przypadku żeby kogoś oszukali, przewalili na kasę, zawsze to było gapiostwo klienta, ale jego nieświadomość, niezaradność zyciowa. Wszystko wyjaśniałem bo ogarniałem temat i miałem chęć ukazania, że "co się napinasz jak to twoja wina". Mówię o płatnościach, bo że sygnał potrafią zakodować ot tak to wiem, ale też komuś kto kiedyś miał jakieś zaległości, chociaż teraz nie ma. Jak tym nieograniętym na PartyLine nie chce się drążyć tematu, to Cię zbywają, Ty się wkurzasz, nakręcasz i uważasz że to ich wina, ale jakby się ktoś zainteresował to by wyszło że Ty nie dopilnowałaś. Na koniec dodam, że faktury to oni faktycznie wysyłają z dużym opóźnieniem, ale wysyłają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w cyfrowym polsacie wiec jestem, a to nie znaczy ze na mnie jest umowa. Jestem z mężem i tyle. Nie chcialo mi sie tego tutaj tlumaczyc, bo tutaj dla mnie liczy sie konkretny probkem, konkretna sprawa, mnie dobrze znana, nie bede w kazdym poscie pisac mąż to, mąż tamto, na poczatku pisalam, że mąz dzwonil, zalatwial itd, potem przeszlam na osobe pierwsza z wygody. Zauważ to. Jestes tak bardzo kompetentny i kazda sprawe potrafiles wyjasnic to wyjasnij i mnie, dlaczego gdy dzwonie konsultant X mowi mi ze mam do zaplacenia kwote X, dzwonie drugiego dnia konsultant Y mowi mi ze mam do zapacenia kwote Y? Juz nie wspomnę o rachunkach pocztowych i meilowych bo byłoby tu poza X i Y, pare kolejnych liter alfabetu. Ja nie powiedzialam ze mnie ktos oszukal, lub że ktos czego nie dopilnowal. Ja nie dopinlowalam rachunkow, potem sie pogubilam i oczekując od CP konkretnych kwot dostaję jedynie nowe cyferki i zapewnienia " po wpalcie bedzie wszystko uregulowane ". Teraz prosze mi powiedz po w ktorej wplacie? Ktorego konsultanta mam sluchac???? Nie mowie, że konkretnie Ty lub kolega po fachu mieszają. Bo nie chce tutaj nikogo obrazac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam narzędzi już aby wyjaśnić tę sprawę, ale chciałem Cię naprowadzić gdzie może leżeć problem, tzn. że jeżeli tłumaczysz im tak jak tu na forum (nie chodzi mi o to na kogo jest umowa, chodziło o zobrazowanie problemu) to jeżeli nie trafisz na kogoś dociekliwego i zorientowanego w temacie to nic nie wyjaśnisz. Idź do APSu, znaczy mąż i niech złoży reklamację DOK, reklamacja jest ustna, ale potwierdzenie pisemne, do 30 dni będzie konkretna odpowiedź CP. Tylko same konkrety i fakty, bez zbędnych bzdur.

 

Ty nie jesteś w CP, jesteś użytkownikiem, ale nie abonentem i to jest zasadnicza różnica. Być może takie nieścisłości wkradają się w rozmowy z PartyLinie odnośnie oferty itd. Np. nie napisałaś na początku, że masz multiofertę i stąd część tutaj próbowała pomóc zupełnie błędnie bo nie znała ważnych faktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...