paco24 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 czyli dziś wysłać pismo z prośbą o przekształcenie umowy nr.... z dnia... wraz z jej końcem na umowę na czas nieokreślony? a co z wypowiedzeniem? od razu dołączyć w jednej kopercie? czy połączyć to jakoś w jedno pismo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 W jednym piśmie wyrazić wolę przejścia umowy na czas nieokreślony i wypowiedzieć ją. Po prostu bedzie jedno zdanie więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paco24 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 "Niniejszym proszę o przekształcenie umowy nr: xxx z dnia xxx wraz z końcem jej obowiązywania, na umowę na czas nieokreślony. Jednocześnie, po jej przekształceniu, pragnę umowę wypowiedzieć z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia." tak będzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurelius Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Jeśli chodzi o rollowanie i pismo z rezygnacją to jest tak,że wystarczy,że pismo dotrze minimun 24godz przed ostatnim dzień okresu podstawowego i mimo,że umowa się przedłuży automatycznie z takim samym abonamentem to kara nie będzie naliczana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nierealny Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Będzie może w ciągu najbliższych dwóch miesięcy jakaś okazją do rezygnacji bez kary? Jakiś kanał może mają zlikwidować ktoś się orientuje? Bo raczej wcześniej o tym zwykle informują a a ja nie w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Obecnie nie ma możliwości takiej rezygnacji i raczej się nie zanosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie_wiem_sam Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Witam Mój problem przedstawia się następująco. Zawarłem umowę z Cyfrowym Polsatem w 2009 roku. Wszystko było ok do lipca br, kiedy to Pani w punkcie obsługi klienta przyjmując opłatę za mój abonament pomyliła numer konta i pieniądze zostały przelane na niewłaściwy numer konta. Posiadam potwierdzenie tej opłaty, na którym widnieje podpis i pieczątka osoby , która mnie obsługiwała. Od tamtego czasu na moim ekranie pojawia się wiadomość , z której treści wynika, że jedynie uregulowanie całości długu pozwoli na korzystanie z kanałów w niezakłócony sposób .Ta wiadomość uniemożliwia mi korzystanie z usług Cyfrowego Polsatu. Dodam, że nigdy nie zalegałem z płatnościami, za sierpień także opłaciłem abonament. Mimo, że dwukrotnie zgłaszałem w punkcie Cyfrowego Polsatu tą sytuację oraz pisałem maile, nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi, a wiadomość nadal notorycznie się pojawia szczególnie w porze wieczornej. Nie widzę ze strony Cyfrowego Polsatu żadnych chęci, aby sprawę wyjaśnić. Uważam, że to "błędne koło", gdyż w wspomnianym punkcie konsultantka napisała zgłoszenie z prośbą o wyjaśnienie sprawy i włączenie poprawnego sygnału. Kiedy nic się nie zmieniało, napisałem do Cyfrowego Polsatu maila, w którym wyraźnie przedstawiłem mój problem i wysłałem załączniki (niezbędne w tej sprawie potwierdzenia opłat za poprzednie miesiące, zgłoszenie). W odpowiedzi Cyfrowy Polsat zaproponował udać się do punktu obsługi klienta , aby to wyjaśnić, gdyż ich specjaliści doszli do tego, że pieniądze nie dotarły na właściwe konto (minęło ponad 1,5 miesiąca od momentu zapłaty za lipiec.). W strefie abonenta jest napisane, że nadal jestem im dłużny kwotę za abonament, pomimo,że te pieniądze wpłacałem, na co mam potwierdzenia faktur. Moje pytanie jest następujące : czy mogę zerwać umowę z cyfrowym Polsatem z ich winy przed końcem umowy i w jaki sposób? Wydaje mi się, że tak ponieważ z umowy wynika, że Cyfrowy Polsat zobowiązał się do świadczenia usług przewidzianych w umowie, a tego nie realizuje, ja zaś opłacam abonament w terminie. Ale wolę się upewnić. i czy mogę w takim razie wyegzekwować od Nich pieniądze za abonament za m-c lipiec, sierpień, bo można powiedzieć, że pieniądze wpłaciłem, a nie mogłem korzystać z oferowanych programów. Jeśli ktoś spotkał się z podobną sytuacją, proszę o jakąś poradę, bo ja już nie mam cierpliwości do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 W punkcie obsługi ukradli Twoją wpłatę za miesiąc lipiec. Dopóki nie uregulujesz tej sprawy będziesz miał problemy z dostępem do usług CP. Moja rada to zapłacić tyle ile ma być żeby mieć konto na zero i wtedy szukać zwrotu pieniędzy za okres gdy nie miałeś możliwości korzystania z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 wysyłasz skan dowodu wpłaty, piszesz na jakie konto poszły a na jakie powinny i oni Ci to przeksięgują. Nie masz podstaw do rozwiązania umowy, bo to nie ich wina, ze ktoś sie pomylił a mówiąc ze to pomylił się ktoś inny i to jeszcze pracownik CP odsuwasz tylko winę na kogoś innego. Stało się, pieniądze nie przepadną tylko na [beep] Ci nie uwierzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_beast Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Nie da rady w żadnym przypadku rozwiązać umowy z CP. Kto mówi, że się mu dało najzwyczajniej w świecie kłamie. Właśnie się dowiedziałem, że sami sobie anulowali moje wypowiedzenie. Dodatkowo nie wyłączyli mi przez 3 miesiące pakietu dodatkowego po mojej dyspozycji i mam 140 do dopłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulus_JG Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Ja czegoś nie rozumiem... Skoro mam podpisaną umowe na okres 15-tu miesięcy, czyli jest to okres określony w umowie, i nie chce by ta umowa na okres okreslony15-tu miesięcy nie zostala przedłuzona, to musze najpierw wyslac pismo do Cyfrowego Polsatu o zamiane tej umowy na okres nieokreslony (mowa tu o koncu już umowy okreslonej), a dopiero pozniej wyslac im kolejne pismo o rezygnacji z Cyfrowego Polsatu? Czy raczej mam prawo do: wyslania im wypowiedzenia na trzy miesiące przed uplywem okresu 15-to miesięcznej umowy, tak, zeby na koniec tej 15-to miesiecznej umowy zakonczyc wspolprace z Cyfrowym Polsatem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 zulus pismo mozesz wysłac w każdym momencie, nawet wtedy gdy podpisaleś umowe, ale nie później niż 3 miechy przed końcem umowy, aby zachować okres wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 witam. wysłałem wypowiedzenie umowy i teraz chciałbym zrezygnować z tego wypowiedzenia ale na infolinii powiedzieli że już nie można bo wypowiedzenie jest wprowadzone do systemu itp i abonament wygaśnie w październiku. można jeszcze jakoś to odwrócić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Jakąś ofertę promocyjną należy przyjąć, zadzwoń jeszcze raz i poproś o ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
=Adrian= Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Poproś o umowę na 12 miesięcy w tym 5 gratis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Niekoniecznie, wyślij wypowiedzenie wypowiedzenia i po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 nowej umowy nie mogę podpisać jedynie jakieś nowe pismo coś mówili żeby wysłać ale to też nie wiadomo czy coś da (tak mnie informowali na infolinii) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ale możesz przedłużyć umowę na infolini i słownie wycofasz wypowiedzenie przy przedłużeniu, ja miałem 2 lata temu tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Ale słuchasz mnie? Wysyłasz pismo, rezygnuje z rozwiązania umowy, które wysłałem wtedy i wtedy i to wystarczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_beast Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 No niesamowite. Mnie bez pisma anulowali wypowiedzenie, a tu ktoś inny ma problem anulować własne wypowiedzenie sam? Coś podwójne standardy wśród konsultantów obowiązują. Trza zwolnić tych, którzy nie lamią prawa, bo są niepotrzebni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyZąb Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Ja mówię Ci jak jest. Żaden konsultant, który siedzi na infolinii nie zrobi Ci czegoś takiego, bo nie ma poprostu do tego uprawnień. Jeśli zrobiłeś to na infolinii tzn że ktoś tak naprawdę obszedł pewne procedury, bo przecież, żeby anulować pismo pisane musi być identyczne pismo, ale to już nie boja brocha. Cofnęli Ci, chwała Ci za to. Ja mówię jak powinno się robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz1945 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Byłem abonentem CP od samego początku. W ub. roku chciałem sobie odmienić i wypowiedziałem umowę. Tak długo mnie nękano telefonicznie, że uległem i zgodziłem się na przedłużenie umowy na 13 m-cy, w tym na 7 m-cy dwa dodatkowe pakiety HD. Nie zaskoczyłem, że po tych 7 miesiącach należy wypowiedziec te dodatkowe pakiety i zaczęło się. Już następnego dnia rozpoczęły się telefony i e-maile, że zalegam z zapłatą 39 zł. Sądziłem, że bank nie przekazał mojego przelewu i zacząłem atakować bank. W telewizorze zaczęły być co chwilę wyświetlane wezwania do zapłaty i następnie ekran został zasłonięty. Nigdzie nie napisano, że to nie jest zaległość za abonament Familijnego HD tylko za pakiety propmocyjne. Po wielu rozmowach z bankiem i ICOKiem dowiedziałem się, że to chodzi o pakiety dodatkowe, które kosztowały prawie tyle samo, co abonament i to wprowadziło mnie w błąd. Oczywiście, zaraz telefonicznie zrezygnowałem z tych dodatkowych pakietów i wysłałem e-mail, że wyrażam wolę nie kontynuowania abonamentu, po jego zakończeniu w dniu 24.03.2013 r. Z zapłatą za te dwa dodatkowe pakiety w sumie zalegałem 3 (trzy) dni. Dziwne, że CP prowadził ze mną korespondencję drogą elektroniczną ale rezygnacji tą drogą już nie przyjął. Musiałem wysłać listem poleconym. Wczoraj dostałem pismo z CP o przyjęciu rezygnacji i ostrzeżenie o odesłaniu dekodera. To jest nękanie, żeby nie móc oddać dekodera tam, skąd go się wzięło. Żona ma Cyfrę i tam nie ma problemu ze zwrotem lub wymianą dekodera. Nawet nie sprawdzaja kompletności. NIGDY WIĘCEJ CYFROWEGO POLSATU! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 To jest nękanie, żeby nie móc oddać dekodera tam, skąd go się wzięło. Dokładnie,z tym odsyłaniem sprzętu po zakończonej umowie to jest jakaś paranoja.Podpisujemy umowy głównie w APS-ach,i tam powinno być wszystko rozliczane po rozwiązaniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 @Janusz1945 nie miej pretensji do CP bo wiem, że z reguły pracownicy APS-u przedstawiając ofertę bardzo dokładnie przekazują do kiedy należy "wyłączyć" pakiety dodatkowe, ba nawet piszą na umowie. Ale jak się nie słucha bacznie i nie wie co się podpisuje to się później płaci z "gapowe". No z tym zdawaniem sprzętu po zakończonej umowie to jest trochę nie za dobrze, że nie można go oddać w APS-ie. Pisałeś, że musiałeś wysyłać listownie rezygnację ale z czego z tych pakietów dodatkowych czy wypowiedzenie umowy? Bo z tego co wiem to wypowiedzenie umowy wysyłany zawsze listownie (najlepiej list polecony+potwierdzenie odbioru), natomiast jeżeli chodzi o rezygnację z pakietów dodatkowych to można uczynić poprzez kontakt z TCOK lub przez internet ICOK. Kiedyś @dziabolek fajnie określił klienta co nie słucha i nie wie co podpisuje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Żona ma Cyfrę i tam nie ma problemu ze zwrotem lub wymianą dekodera. Nawet nie sprawdzaja kompletności. Za swoich czasów kiedy miałem C+ to pamiętam właśnie to, że był "problem kabelka" i pluli się żeby oddać kabel euro, grożąc jakąś niebotyczną karą (jakby on ze złota był). Tak więc nękanie nie jest wyłączną domeną CP. A zapominalscy stanowią dobre źródło dochodu dla platformy - daje się im gratisy które potem robią się płatne i muszą płacić, chociaż normalnie by tego nie wykupili. Tak to jest, gratisy też są po to żeby na nich zarabiać (a myśleliście że po co ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.