Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ważniejsze od tego co Ci mówi konsultant jest to co Ci napisali w regulaminie, nawiasem mówiąc zgodnie z polskim prawem powinno być tak, że możesz spokojnie płacić 9,90 a oni nie mogą Ci odłączyć bez zerwania z Tobą umowy, ta cała akcja z miniHD to lekka parodia z zapisów prawa i regulaminu, skoro podpisałeś na 9,90zł to czemu miałbyś płacić więcej, jeśli CP chce zmienić warunki umowy to musi mieć twoją zgodę a nie że ty musisz pisać ,że nie zgadzasz się na nowe warunki bo inaczej wejdzie w życie.

 

Ale w takim kraju żyjemy. Tutaj nikt nie dba o klienta a ludzie nie umieją walczyć o swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Avareon - Po pierwsze deklaracja wyłączenia dodatkowych pakietów musi być złożona przed a nie po 10 miesiącach jeśli nie chcesz płacić więcej. Po drugie usterka nie podlega reklamacji ponieważ jest to błąd oprogramowania i wymiana na inną sztukę Sagemcom'a nie ma sensu i nie znika problem (jedyną radą na tą bolączkę z tym dekoderem jest wyłączanie go z prądu na noc - wtedy nie występuje rano po włączeniu problem z brakiem sygnału i zawieszanie się) do czasu aktualizacji oprogramownaia przez producenta. Po trzecie jeśli masz dekoder na udostępnienie a dysk masz akupiony na własność to następuje sama wymiana dekodera bez dysku. Pamiętać tylko musisz, że po takiej operacji utracisz wszystkie nagrania na dysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@taiszo paragraf 7 punkt 5, jest informacja że możesz zrezygnować do 30 dni od wprowadzenia zmian

 

nigdzie nie jest napisane, że 30 dni od otrzymania listu

 

@CSA dzięki wielkie za pomoc. Teraz przynajmniej wiem, że nie muszę czekać na jakiś list :smile:

 

@CSA znalazłem dzisiaj czas na to, aby poczytać regulamin i z tego co wyczytałem to w/w punkt odnosi się do sytuacji, gdy CP wyłączy mi jakiś kanał z mojego pakietu , a nie w przypadku gdy podwyższają mi abonament. :? Wychodzi na to, że w przypadku podwyższenia ceny obowiązuje nas paragraf 8 punkt 7 , który jasno mówi o tym, że muszę czekać na pismo informujące mnie o podwyżce :!: Jeżeli się mylę to proszę poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh i za to nienawidzę tej platformy :evil: Czyli wychodzi na to, że nie mogę wypowiedzieć umowy jeżeli nie otrzymam tego pisma :? Od konsumenta oczekuje się wywiązywania z każdego punktu regulaminu, ale już CP to nie musi dotyczyć i mają to głęboko w d..... Tym razem to oni powinni dostać mega grzywnę za to w jaki sposób przeprowadzają tą podwyżkę. Przecież nie będę szedł do sądu , bo mi podnieśli abonament o 5zł :? Zobaczymy jeszcze co czas pokaże , bo nic innego nie pozostaje :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

We wcześniejszym wątku pisał, że umowa na czas nieokreślony przeszła mu kilka miesięcy temu, więc według mnie nie przeszła na czas określony, a na dodatkowe 12 miesięcy.

Umowa można rozwiązać, ale w tym wypadku należy zapłacić karę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Pozwólcie, ze przedstawię swój problem. Otóż około 3 lat temu podpisałem umowę z CP na Pakiet Familijny z dekoderem Echostar DSB 717 z abonementem jeszcze wtedy 37.90zł bodajże. Teraz po upływie dwóch lat bo tyle wynosiła umowa, przeszła ona na czas nieokreślony, czyli mogę rozwiązać ją bez konsekwencji (jeżeli coś źle powiedziałem, to prosze mnie poprawić). Chcę ją rozwiązać, nie dlatego, że nie jestem zadowolony z usług Cyfrowego Polsatu, lecz po rozwiązaniu podpisał bym identyczną umowę z CP na pakiet familijny ale chyba teraz na 3 lata, jesli się nie mylę. Po co mnie to? Chciałbym dotsać nowy dekoder, zależy mnie na kanałach HD które są oferowane w pakiecie Familijnym.

 

I teraz pytanie, czy dobrze robię ?? Czy wystarczy wysłać rezygnację, odczekać te trzy miesiące, a w miedzy czasie podpisać drugą z nowym dekoderem ??

Czy to się tak da ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Skąd wiesz, że przeszła na czas nieokreślony jak nawet nie wiesz jaki abonament płacisz ?

2) Bodajże ten pakiet na pewno dalej kosztuje 37,90 zł gdy umowa jest terminowa - okres podstawowy lub okres dodatkowy (rollowanie) / kosztuje też 39,90 zł gdy umowa jest bezterminowa.

3) Nie musisz rozwiązywać umowy aby otrzymać nowy dekoder. Wystarczy telefon na infolinie albo wycieczka do APS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Pozwólcie, ze przedstawię swój problem. Otóż około 3 lat temu podpisałem umowę z CP na Pakiet Familijny z dekoderem Echostar DSB 717 z abonementem jeszcze wtedy 37.90zł bodajże. Teraz po upływie dwóch lat bo tyle wynosiła umowa, przeszła ona na czas nieokreślony, czyli mogę rozwiązać ją bez konsekwencji (jeżeli coś źle powiedziałem, to prosze mnie poprawić). Chcę ją rozwiązać, nie dlatego, że nie jestem zadowolony z usług Cyfrowego Polsatu, lecz po rozwiązaniu podpisał bym identyczną umowę z CP na pakiet familijny ale chyba teraz na 3 lata, jesli się nie mylę. Po co mnie to? Chciałbym dotsać nowy dekoder, zależy mnie na kanałach HD które są oferowane w pakiecie Familijnym.

 

I teraz pytanie, czy dobrze robię ?? Czy wystarczy wysłać rezygnację, odczekać te trzy miesiące, a w miedzy czasie podpisać drugą z nowym dekoderem ??

Czy to się tak da ??

wypowiedz umowe ja dostalem propozycje z wymiana dekodera umowa 29 miesiecy 12 miesiecy familijny+3 37.90 pozniej minimum familijnyhd za 39.90 dekoder hd 1 zlotych ale nie zgodzilem sie na nia a wziolem umowe 15 miesiecy 5 miesiecy za darmo familijny hd+3 pozniej minium familijnyhd 39.90 bez wymiany dekodera tylko trzeba dobrze gadac pomarudzic troche i udawac ze ci nie zalezy na telewizji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Cześć.

Mam umowę na czas nieokreślony. Chciałbym ją rozwiązać, zatem piszę ”Informuję, że z dniem XXXX rozwiązuję umowę o nr ...” Wiem, że obowiązuje mnie okres 3 miesięcznego wypowiedzenia. I tutaj moje pytanie. Czy w miejsce z dniem piszę datę dzisiejszą, czy datę za 3 miesiące? Dziękuję i przepraszam :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...