CSA Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 ważniejsze od tego co Ci mówi konsultant jest to co Ci napisali w regulaminie, nawiasem mówiąc zgodnie z polskim prawem powinno być tak, że możesz spokojnie płacić 9,90 a oni nie mogą Ci odłączyć bez zerwania z Tobą umowy, ta cała akcja z miniHD to lekka parodia z zapisów prawa i regulaminu, skoro podpisałeś na 9,90zł to czemu miałbyś płacić więcej, jeśli CP chce zmienić warunki umowy to musi mieć twoją zgodę a nie że ty musisz pisać ,że nie zgadzasz się na nowe warunki bo inaczej wejdzie w życie. Ale w takim kraju żyjemy. Tutaj nikt nie dba o klienta a ludzie nie umieją walczyć o swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 @Avareon - Po pierwsze deklaracja wyłączenia dodatkowych pakietów musi być złożona przed a nie po 10 miesiącach jeśli nie chcesz płacić więcej. Po drugie usterka nie podlega reklamacji ponieważ jest to błąd oprogramowania i wymiana na inną sztukę Sagemcom'a nie ma sensu i nie znika problem (jedyną radą na tą bolączkę z tym dekoderem jest wyłączanie go z prądu na noc - wtedy nie występuje rano po włączeniu problem z brakiem sygnału i zawieszanie się) do czasu aktualizacji oprogramownaia przez producenta. Po trzecie jeśli masz dekoder na udostępnienie a dysk masz akupiony na własność to następuje sama wymiana dekodera bez dysku. Pamiętać tylko musisz, że po takiej operacji utracisz wszystkie nagrania na dysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 @taiszo paragraf 7 punkt 5, jest informacja że możesz zrezygnować do 30 dni od wprowadzenia zmian nigdzie nie jest napisane, że 30 dni od otrzymania listu @CSA dzięki wielkie za pomoc. Teraz przynajmniej wiem, że nie muszę czekać na jakiś list @CSA znalazłem dzisiaj czas na to, aby poczytać regulamin i z tego co wyczytałem to w/w punkt odnosi się do sytuacji, gdy CP wyłączy mi jakiś kanał z mojego pakietu , a nie w przypadku gdy podwyższają mi abonament. Wychodzi na to, że w przypadku podwyższenia ceny obowiązuje nas paragraf 8 punkt 7 , który jasno mówi o tym, że muszę czekać na pismo informujące mnie o podwyżce Jeżeli się mylę to proszę poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memek Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 @taiszo , i dokładnie tak jest jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 a do tego paragraf 16 punkt 1, niestety tak wynika to z zapisow, przy czym regulamin nie precyzuje co będzie jeśli CP podniesie cene bez powiadamiania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Ehhh i za to nienawidzę tej platformy Czyli wychodzi na to, że nie mogę wypowiedzieć umowy jeżeli nie otrzymam tego pisma Od konsumenta oczekuje się wywiązywania z każdego punktu regulaminu, ale już CP to nie musi dotyczyć i mają to głęboko w d..... Tym razem to oni powinni dostać mega grzywnę za to w jaki sposób przeprowadzają tą podwyżkę. Przecież nie będę szedł do sądu , bo mi podnieśli abonament o 5zł Zobaczymy jeszcze co czas pokaże , bo nic innego nie pozostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 WIĘC SKŁANIAM SIĘ DO WAS ABYŚCIE MI POMOGLI COŚ DORADZILI Skoro dek działa sprawnie po odłączeniu od zasilania to masz rozwiązanie: wyłączaj go w ten sposób. Wiesz, to generalnie taki sposób na problemy z dekoderami CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterek78 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 witam.mam pytanko jak rozwiazac umowe z CP ,która z okresu podstawowego zmienila sie juz na czas niokreslony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 wyślij wypowiedzenie na adres korespondencyjny CP, umowa ulegnie zakończeniu za 3 okresy rozliczeniowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 We wcześniejszym wątku pisał, że umowa na czas nieokreślony przeszła mu kilka miesięcy temu, więc według mnie nie przeszła na czas określony, a na dodatkowe 12 miesięcy. Umowa można rozwiązać, ale w tym wypadku należy zapłacić karę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Memek Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Teraz umowy same nie przechodzą na czas nieokreślony. A w nowym regulaminie wszystkie są z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia. A ta kara szumnie tak nazywaną jest śmiechu warta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphastar Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Witam! Pozwólcie, ze przedstawię swój problem. Otóż około 3 lat temu podpisałem umowę z CP na Pakiet Familijny z dekoderem Echostar DSB 717 z abonementem jeszcze wtedy 37.90zł bodajże. Teraz po upływie dwóch lat bo tyle wynosiła umowa, przeszła ona na czas nieokreślony, czyli mogę rozwiązać ją bez konsekwencji (jeżeli coś źle powiedziałem, to prosze mnie poprawić). Chcę ją rozwiązać, nie dlatego, że nie jestem zadowolony z usług Cyfrowego Polsatu, lecz po rozwiązaniu podpisał bym identyczną umowę z CP na pakiet familijny ale chyba teraz na 3 lata, jesli się nie mylę. Po co mnie to? Chciałbym dotsać nowy dekoder, zależy mnie na kanałach HD które są oferowane w pakiecie Familijnym. I teraz pytanie, czy dobrze robię ?? Czy wystarczy wysłać rezygnację, odczekać te trzy miesiące, a w miedzy czasie podpisać drugą z nowym dekoderem ?? Czy to się tak da ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 1) Skąd wiesz, że przeszła na czas nieokreślony jak nawet nie wiesz jaki abonament płacisz ? 2) Bodajże ten pakiet na pewno dalej kosztuje 37,90 zł gdy umowa jest terminowa - okres podstawowy lub okres dodatkowy (rollowanie) / kosztuje też 39,90 zł gdy umowa jest bezterminowa. 3) Nie musisz rozwiązywać umowy aby otrzymać nowy dekoder. Wystarczy telefon na infolinie albo wycieczka do APS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphastar Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 No teraz płacę 39,90zł, wtedy płaciłem 37.90zł. Co mogę zrobić, aby dostać dekoder nowy, udając się do APS ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udaj się do APS-u, podpisz umowę na podmianę dekodera i pakietami gratisowymi. Tyle możesz zrobić jeśli nie chcesz rezygnować tylko dostać nowy dekoder. Oferty na podmiany i dla nowych po dokładnym przeliczeniu kosztów przez cały okres umowy są bardzo podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackob42 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Witam! Pozwólcie, ze przedstawię swój problem. Otóż około 3 lat temu podpisałem umowę z CP na Pakiet Familijny z dekoderem Echostar DSB 717 z abonementem jeszcze wtedy 37.90zł bodajże. Teraz po upływie dwóch lat bo tyle wynosiła umowa, przeszła ona na czas nieokreślony, czyli mogę rozwiązać ją bez konsekwencji (jeżeli coś źle powiedziałem, to prosze mnie poprawić). Chcę ją rozwiązać, nie dlatego, że nie jestem zadowolony z usług Cyfrowego Polsatu, lecz po rozwiązaniu podpisał bym identyczną umowę z CP na pakiet familijny ale chyba teraz na 3 lata, jesli się nie mylę. Po co mnie to? Chciałbym dotsać nowy dekoder, zależy mnie na kanałach HD które są oferowane w pakiecie Familijnym. I teraz pytanie, czy dobrze robię ?? Czy wystarczy wysłać rezygnację, odczekać te trzy miesiące, a w miedzy czasie podpisać drugą z nowym dekoderem ?? Czy to się tak da ?? wypowiedz umowe ja dostalem propozycje z wymiana dekodera umowa 29 miesiecy 12 miesiecy familijny+3 37.90 pozniej minimum familijnyhd za 39.90 dekoder hd 1 zlotych ale nie zgodzilem sie na nia a wziolem umowe 15 miesiecy 5 miesiecy za darmo familijny hd+3 pozniej minium familijnyhd 39.90 bez wymiany dekodera tylko trzeba dobrze gadac pomarudzic troche i udawac ze ci nie zalezy na telewizji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.sta Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Do kiedy można/można było rozwiązać umowę z cyfrowym Polsatem z racji zmiany ceny pakietu najniższego z 9.90 na 14,90 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Temat był poruszany w wątku: viewtopic.php?f=7&t=13382 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 mam zamiar rezygnować ze cp,na jaki adres wysłać wypowiedzenie,kto wie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pjacek Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Wysyłasz do siedziby na Łubinową 4a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk2 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Cześć. Mam umowę na czas nieokreślony. Chciałbym ją rozwiązać, zatem piszę ”Informuję, że z dniem XXXX rozwiązuję umowę o nr ...” Wiem, że obowiązuje mnie okres 3 miesięcznego wypowiedzenia. I tutaj moje pytanie. Czy w miejsce z dniem piszę datę dzisiejszą, czy datę za 3 miesiące? Dziękuję i przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Nie piszesz daty, piszesz że chcesz rozwiązać z regulaminowym okresem wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Możecie sobie wszyscy teraz zrezygnować w związku z zaprzestaniem nadawania TVN HD+1. Wystarczy powołać się na Punkt 5.5 regulaminu i nie trzeba czekać 3 miesiące. Wystarczy do 4 listopada.http://tvpolsat.info/news.php?readmore=3439 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Nie wszyscy, tylko Ci którzy mają ten kanał w PWU (jest dyskusja o tym w innym wątku) i nie do 4 listopada, a po 4 listopada w ciągu 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.