Jump to content
jupi

Rezygnacja z Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Tzreba bylo od razu sobie cyfre wziasc to bys teraz nie kombinowal, zal Ci bylo 10 zl wiecej miesiecznie dac to sie teraz mę :brawo: cz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Rówierz mam taką sytuację jak @xavee i mam kilka pytań w związku z tym.

Umowę mam na czas nieokreślony

Przed jakim dniem musi do nich wplynac to wypowiedzenie?? Umowe podpisywalem 2005r w dniu 28.12.

I chciałem się dowiedzieć czy na okres wypowiedzenia mogę zrezygnować z pakietu Relax Mix i mieć tylko sam familijny??

I na jakiej zasadzie mam zrezygnować z Relax mix?? Wysłać wypowiedzenie, a później do nich zadzwonić, że na te 3 miechy chcę obniżyć??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie możesz obniżyć. Na cały okres wypowiedzenia płacisz za wszystko jak dotychczas. Jeśli wyślesz wypowiedzenie w najbliższych dniach to będzie ono skutkować z dniem 28-12-2008 (o ile dotrze tam najpóźniej w dniu 27-12-2008). Czyli umowa z CP skończy Ci się wraz z dniem 28-03-2009.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomekb1976 ,chce wypowiedzieć umowe CP,stosując sie do twojego wzoru wypowiedzenia mam tylko jedno pytanie,podpisałem umowe 20.12.2006, na 24 miechy wieć teraz już mam na czas nieokreślony,a chodzi mi o date cytuje ''po zakończeniu Okresu Podstawowego tj, z dniem......'' jaką date mam tam wpisać???

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomekb1976,oki chce tylko potwierdzenia czy dobrze napisałem bo jutro chce wysłac.Umowe podpisałem 04.01.2006, dzisiaj pisze rezygnacje tj 22.12.2008 wieć na papierze mam napisac że nie zamierzam kontynuować z dniem 22.03.2009?????i moje pytanie czy nr abonenta to numer karty????dzieki z góry za odp,pierwszy raz to robie i dlatego chce sie upewnić....

Share this post


Link to post
Share on other sites
...podpisałem umowe 20.12.2006, na 24 miechy wieć teraz już mam na czas nieokreślony...

Teraz podajesz inną datę. Liczą się pełne okresy rozliczeniowe. Jeśli podpisałeś umowę 04.01.2006 i wyślesz wypowiedzenie teraz to wpisz datę 04.04.2009 (trzy miesiące wypowiedzenia). Numer abonenta to nie numer karty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomekb1976 sprawdziłem w umowie i miałem od 04.01.06 i trwała 24 miesiace.,i mam napisane 3 miesiące wypowiedzenia.....

Na umowie mam napisane numer:

Numer dekodera.......

Numer modułu....

Numer karty.....

Numer kontraktu....

więc który to nr abonenta??

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znajdź w umowie resztę danych, zobaczy czy Twój okres wypowiedzenia wynosi trzy miesiące (a tak jest na pewno) i wpisz datę czwarty kwiecień 2009.

 

Edycja: Jak nie możesz znaleźć to pomiń to. Tamte dane wystarczą. Numer ten masz na druku płatności. Powinien być pod tabelką, pod nazwą "Twój indywidualny numer identyfikacyjny to: "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma numeru abonenta. Identyfikacja następuje na podstawie numeru karty/dekodera/numeru pesel oraz numeru umowy [pod kodem kreskowym na górze umowy]. Ale przy wypowiedzeniu wystarczy sam numer karty, numer seryjny dekodera oraz pesel + imię i nazwisko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętaj, najważniejszy jest pesel. Jest to podstawowa informacja. Jeśli po nim zidentyfikują Cię, bo będą mieli resztę danych. Jeśli komuś nie chce się szukać i wpisywać wszystkiego to zawsze można przekształcić i skrócić wypowiedzenie. Nie musi to być w 100 % identycznie jak to z FAQ. Ważna jest identyfikacja wypowiadającego i co się wypowiada i kiedy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam :)

Mam umowę na czas nieokreślony. Posiadam dekoder Echostar DSB - 616.

Pod koniec pażdziernika na ekranie telewizora wyświetlał mi się komunikat "Karta niezakceptowana", ale odłączenie od sieci dekodera zawsze pomagało. Niestety 1 listopada nic nie pomogło. W APS zaproponowali mi nową kartę, ale nie obiecywali mi że będzie działać bo może być uszkodzony dekoder. Zdenerwowałem się i nie kupiłem jej.

Dnia 4 listopada poleconym listem wysłałem do Cyfrowego Polsatu prośbę o natychmiastowe zerwanie umowy, i opisałem swój powód. Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi. Niesprawdziałem już tunera czy działa bo leży w piwnicy nieużyteczny.

Teraz pytanie do was, czy CP może mi przesłać wezwanie do sądu za niezapłacenie ostatniego rachunku lub przyszlą komornika ?? Doszedłem do wniosku po co mam płacić jeżeli nie raczą chociaż odpowiedzieć. A w Boku mnie po prostu zbyli. Co mam z tym zrobić ? Czy są jakieś zapisy dotyczące tego w regulaminie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoń do BOK, niechaj Cie poinformują co i jak z Twoją umową. Jak trafiłeś na "nieużytecznego" konsultanta, trzeba było przeczekać osiem godzin, czy ile oni tam pracują i zadzwonić ponownie. Podłącz dekoder ponownie, może masz już odblokowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde to ile razy można trafiać na niedorobionego konsultanta... 7 telefonów z APS i zawsze ta sama gadka tylko od innego konsultanta, ale zawsze mnie zachęcali do wzięcia nowej promocji... :mrgreen:

Wiem że w iCok naliczyli mi 96,42 zł... Nie ma jakiegoś zapisu w regulaminie ?? Sprawdziłem dekoder i nic. Nie mam zamiaru płacić za coś czegoś nie mam i to jeszcze nie przez moją winę. Wysłałem dwa tygodnie temu do nich emaila w tej sprawie to potwierdzenia za żadnym razem nie dostałem.\ :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężka sprawa. Wyślij jeszcze oficjalne pismo listem poleconym. Opisz wszystko dokładnie i zaznacz wyraźnie, że nie z Twojej winy nie zapłacisz im tych pieniędzy. Zobaczymy jak zareagują.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

2 tygodnie temu wyslalem do CP wypowiedzenie umowy na czas nieokreslony.

Jak moge sprawdzic czy wypowiedzenie do nich doszlo?? I kiedy konczy mi sie ta umowa?? (bo nie jestem pewien czy doszlo do nich przed okresem rozliczeniowym w grudniu)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam!

2 tygodnie temu wyslalem do CP wypowiedzenie umowy na czas nieokreslony.

Jak moge sprawdzic czy wypowiedzenie do nich doszlo?? I kiedy konczy mi sie ta umowa?? (bo nie jestem pewien czy doszlo do nich przed okresem rozliczeniowym w grudniu)

Takie rzeczy trzeba wysyłać tylko za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Wtedy wiadomo kiedy doszło i kto odebrał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tylko dzwoniąc do BOK i łącząc się z konsultantem otrzymasz taka informację.

 

 

A mógłby mi ktoś szybko podać numer do tego BOK??

Share this post


Link to post
Share on other sites

moglby

 

0 801 08 08 08 (stacjonarka)

222 127 222 (komóreczka)

gdy usłyszysz głos auto-sekretarki naciskasz 1, by uciszyć, a gdy znów zacznie ględzić to 0. zostaniesz połączony z konsultantem. w zaleznosci od twojej karmy/ twojego farta - czas wyczekiwania na połączenie może być bardzo różny.

 

---------------------------------------------

co do sprawy powyżej (rafik14)

 

w dekoderze masz czarną kartę, czy nową-pomarańczową?

miałem raz taki komunikat, ale znikł.

Może to paranoja i pechpolaka, ale prawdopodobnie twoj e616 jest już bez gwarancji i powoływanie się na to, że nie mogłeś oglądać i płacić, bo coś było nie tak z dekoderem jest wkalkulowane w korzystanie z usług po okresie gwarancyjnym. Trzeba brać pod uwagę to, że podpisując dalszą umowę i mając dekoder bez gwarancji ryzykujesz. Sam miałem ostatnio styczność z klientką, która podpisała umowę w dniu XX.YY.2007, a zgłosiła swój dekoder do naprawy dnia XX.YY.2009, czyli 1 dzień po okresie gwarancyjnym. miała wybór - albo wypowiadać umowę na pakiet mini (3miechy po 9.90 mimo uszkodzonego dekodera) albo zapłacić za naprawę 99zł. O dziwo wybrała naprawę =)

Takie przypadki, szczególnie z polszitowskimi dekoderami się zdarzają. Nie sądzę byś miał szansę wywalczyć swoje wobec takich faktów. Umowę wypowiedz dla świętego spokoju, a co do spłaty zadłużenia - twój wybór. w świetle powyższych mych [beep]n powinieneś zrozumieć co musisz zrobić. A jak już sprawę zakończysz, to uciekaj z tej platformy

 

Powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Mam taki pytanko odnosnie wlasnie rezygnacji gdyz moja umowa zawarta w dniu 20.07.2007 na okres 17 miesiecy minela (jak dobrze policzylem) 20.11.2008 zbytnio sie tym nie interesowalem bo nie bylo mnie w kraju no ale wkoncu zawitalem do naszej RP no i z ciekawosci sprawdzam sobie na stronce i okazuje sie ze mam tam jakies zaleglosci w platnosciach bo po skonczeniu umowy cena pakietu wzrosla... wrrr wiec teraz chce napisac pismo i rozwiazaniu umowy juz wszystko prawie mam ale nie bardzo wiem od jakiej daty zaczac np. jezeli wpisze ze rozwiazuje umowe (nr) bla bla bla:) z dniem 19.02.2009 (+ 3 miesiace wiadomo) to bedzie dobrze czy jak? bo nie bardzo wiem jak to zakonczyc w poniedzialek chce wyslac w/w pismo. Z gory dzieki za podpowiedz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi wyszło, że 20-12-2008. Musisz wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieokreślony. W sumie daty nie musisz pisać, bo czas liczy się od najbliższego dnia okresu rozliczeniowego plus trzy miesiące. Jak chcesz, to łatwo można policzyć: 20-05-2009 (trzy miesiące od 20 lutego).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...