Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jest tu jakiś konsultant? Może @dzialduk

 

Jestem na okresie (po skończonej umowie) - i mam umowę obecnie na czas nieokreślony (czyli mogę ją wypowiedzieć w każdej chwili)

 

Czy żeby dostać ofertę 3 miesiące za darmo i podpisać nową na 2 lata to muszę wysyłać wypowiedzenie? Czy może obyć się bez tej szopki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

 

11.02.2021 akceptowałem aneks do wypowiedzianej umowy na 2 lata. Dziś jest ostatni dzień kiedy mogę odstąpić od aneksu. W jaki sposób to zrobić? Icok? Jakiś wzór? 

Co się stanie w momencie odstąpienia od umowy? Chciałbym po prostu jeszcze raz negocjować warunki.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, Wszystkim!

Mam 3 pytania odnośnie rezygnacji z usługi internetowej Cyfrowego Polsatu.

1) 15 marca 2021r. kończy się umowa (zawarta na 24 miesiące), natomiast w systemie ICOK widnieje informacja: pozostały okres obowiązywania umowy: 2 miesiące. Dlaczego? Zastanawiam się nad tym, ponieważ składam wypowiedzenie. Chciałam z nimi przedłużyć ofertę, ale zaczęli oszukiwać tak, jak miało to miejsce z reklamą i decyzją UOKiK, więc sobie daruję.
2) Apropo wypowiedzenia: składam je niestety nie w terminie 30 dni przed, tylko 15 dni przed zakończeniem umowy, zatem czy będę musiała mimo wszystko uiścić opłatę za pełny jeden okres rozliczeniowy czy będzie to liczone w zupełnie inny sposób?
3) Oprócz internetu posiadam też dwie pozostałe usługi: tv oraz telefony w Plusie, z których wypowiedzenia nie składam - jedynie rezygnuję z internetu. Czy rezygnacja z usługi internetowej wpłynie na tę dwójkę i rabatowanie? Internet dołączył na końcu, więc na logikę: to internet skorzystał z rabatu, dzięki pozostałej dwójce. 

Będę wdzięczna za rozwianie wątpliwości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pajbel

 

Ad.1 i 2 Obowiązuję okres wypowiedzenia - 1 pełny okres rozliczeniowy. Jeśli złożyłaś wypowiedzenie przed 15 lutego, umowa zakończy się 15 marca. Jeśli po 15 lutego - umowa skończy się 15 kwietnia i za okres 15 marzec - 15 kwiecień trzeba zapłacić rachunek.

 

Ad.3 Nie wiem którą edycje Smart DOM posiadasz, ale jeśli net był usługą nr 3, nie powinno CI rozwalić zniżek. Dla pewności zalecam kontakt z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, poselsuski napisał:

@pajbel

 

Ad.1 i 2 Obowiązuję okres wypowiedzenia - 1 pełny okres rozliczeniowy. Jeśli złożyłaś wypowiedzenie przed 15 lutego, umowa zakończy się 15 marca. Jeśli po 15 lutego - umowa skończy się 15 kwietnia i za okres 15 marzec - 15 kwiecień trzeba zapłacić rachunek.

 

Ad.3 Nie wiem którą edycje Smart DOM posiadasz, ale jeśli net był usługą nr 3, nie powinno CI rozwalić zniżek. Dla pewności zalecam kontakt z CP.

Dziękuję za odpowiedź! Jeszcze zapytam dla pewności: rozumiem, że czas na zwrot sprzętu (30 dni) byłby liczony od 15 kwietnia, a użytkowanie internetu byłoby możliwe właśnie do tego dnia?
Posiadam Smart Dom 4. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.02.2021 o 18:42, poselsuski napisał:

@pajbel

 

Ad.1 i 2 Obowiązuję okres wypowiedzenia - 1 pełny okres rozliczeniowy. Jeśli złożyłaś wypowiedzenie przed 15 lutego, umowa zakończy się 15 marca. Jeśli po 15 lutego - umowa skończy się 15 kwietnia i za okres 15 marzec - 15 kwiecień trzeba zapłacić rachunek.

 

Ad.3 Nie wiem którą edycje Smart DOM posiadasz, ale jeśli net był usługą nr 3, nie powinno CI rozwalić zniżek. Dla pewności zalecam kontakt z CP.

Może komuś się przyda: jeżeli wypowiadana jest umowa na jedną z usług w rabacie Smart Dom i nie była to wiodąca usługa, to nie wpłynie ona na rabatowanie. Informacja od CP. 

Edytowane przez pajbel
Zdublowanie wiadomości
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oczywiście, że możesz. Tylko zaznacz, iż z końcem obowiązywania okresu podstawowego umowy. Różnie już interpretowano słowa i nagle umowa zakończona, kara naliczona, bo "coś nie zrozumiano ". :) 

Edytowane przez Barti
Post napisany bardzo niechlujnie, częściowo bełkotliwie. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, the cable guy napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat ICOK pokazuje mi 8 miesięcy umowy. Czyli w rzeczywistości zostało ich 7. Czy wypowiedzenie mogę złożyć za pomocą formularza kontaktowego w ICOK? 

Witaj. Tak, jest taka możliwość. Jeżeli chcesz to zrobić przed zakończeniem umowy, czyli w najbliższym czasie, to zostanie naliczona kara umowna proporcjonalna do daty końca umowy i okresem wypowiedzenia będzie 30 dni liczone od najbliższego okresu rozliczeniowego. Można ewentualnie zawrzeć w mailu, że nie chcesz aby umowa przeszła na czas nieokreślony. Wtedy czas trwania wypowiedzenia to 30 dni od daty złożenia wniosku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2021 o 17:09, the cable guy napisał:

@Specjalista Cyfrowy Polsat Nie chcę rozwiązać umowy. Chcę wynegocjować nową. ;) 

 @the cable guyzadzwoń na któryś z numerów: (22) 212 71 28 lub (22) 212 71 24. To jest Dział Utrzymania Klienta Cyfrowego Polsatu. Mają lepsze umowy "utrzymaniowe".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, the cable guy napisał:

@Burito ale najpierw złożyć wypowiedzenie? Jest sens dzwonić bez tego? 

 

Z reguły złożenie wypowiedzenia umowy znacznie ułatwia negocjacje. Masz wtedy większy wachlarz możliwości wyboru ofert. Bardzo szybko złożysz wypowiedzenie poprzez ICOK, bezpłatnie i od razu zarejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...