Jump to content

Rezygnacja z Cyfrowego Polsatu


Recommended Posts

Mam problem gdzie znajde gotowy wzór rezygnacji umowi z Cyfrowym Polsatem? Kończy mi się dwuletnia umowa już za 9 dni i jednak nie chcę przedłużać. Jest sporo tych umów w internecie ale prosiłbym was o pomoc którą wybrać = zamierzam wysłać drogą elektroniczną. 

 

Link to post
Share on other sites

A po co Ci jakiś wzór? Wchodzisz na ICOK, kontakt -->napisz do nas. Ja pisałem tak: "niniejszym wypowiadam umowę  z końcem okresu minimalnego."  Dzwonili już na drugi dzień z ofertą (nie do przyjęcia).

Link to post
Share on other sites

@Azazell  metoda o której napisał @pierre  jest najwygodniejsza, ewentualnie możesz napisać z maila podanego przy podpisaniu umowy. Niestety obowiązuje miesiąc wypowiedzenia i jeszcze za niego będziesz musiał zapłacić skoro zostało Ci 9 dni do końca umowy.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Witam. Jak pisałem na poprzedniej stronie, złożyłem wypowiedzenie umowy z CP. Wypowiedzenie zostało przyjęte, umowa wygaśnie 11.08. Po tym terminie zdaje sprzęt. I tutaj pytanie. Kilka lat temu złożyłem dyspozycje Polecenia zapłaty za comiesięczne abo na rzecz CP. Czy tą zgode na obciążenie muszę pisemnie cofnąć, czy samoistnie wygaśnie z momentem ostatniego dnia trwania umowy?

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, semen napisał:

Kilka lat temu złożyłem dyspozycje Polecenia zapłaty za comiesięczne abo na rzecz CP.

A komu składałeś dyspozycję - bankowi czy CP :?:

no...

Link to post
Share on other sites

Witam mam problem z CP z usługą internet. Przed zakończoną umową dzwoniłem do CP na infolinię i zapytałem jak mam rozwiązać umowę. Pan mnie poinformował, że mam wysłać pismo 30 dni przed, i czekać na pismo z rozliczeniem. Po otrzymaniu pisma mam 30 dni na odesłanie sprzetu. Takowy list nie przyszedł. Otrzymałem za to pismo z zapłatą 400zl. Zadzwoniłem na infolinię powiedziałem o co chodzi. Pani kazała mi oddać sprzęt w punkcie. Oddałem go 4 czerwca. Dziś dostaje znów wezwanie do zapłaty 400 zł w ciągu 7 dni. Na. Infolini powiedział mi że potwierdzenie zerwania umowy zostało wysłane na icok, i w regulaminie jest napisane, że mam 30 dni od wyłączenia sygnału. Ewidentnie pracownik wprowadził mnie w błąd. Co mam zrobić???? Oddałem sprzęt, i jeszcze mam płacić??? 

Link to post
Share on other sites

Jak długą miałeś umowę lub ile miesięcy zostało do końca lub czy umowa dobiegła końca i dlatego ją wypowiedziałeś ? Rozmowy są rejestrowane. Pamiętasz datę i godzinę rozmów ? Jaką treść wpisałeś w wypowiedzeniu umowy ?

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, wuzel napisał:

Jak długą miałeś umowę lub ile miesięcy zostało do końca lub czy umowa dobiegła końca i dlatego ją wypowiedziałeś ? Rozmowy są rejestrowane. Pamiętasz datę i godzinę rozmów ? Jaką treść wpisałeś w wypowiedzeniu umowy ?

Złożyłem rezygnację miesiąc przed zakończeniem umowy, bo nie chciałem przedłużać już. Był to standardowy wzór wypowiedzenia umowy.. Nie pamiętam już treści. Niestety nie pamiętam daty 

Edited by tobi505
Link to post
Share on other sites

@tobi505 może w rezygnacji nie było tej treści - wypowiadam z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy i potraktowali to jako zerwanie umowy na mc przed jej końcem. Po wysłaniu wypowiedzenia musi upłynąć pełny okres rozliczeniowy do zakończenia umowy, nie może zabraknąć 1 dnia.

Link to post
Share on other sites

Czy w tym wezwaniu do zapłaty jest uzasadnienie czego dotyczy ? Może to być przedwczesne zakończenie umowy, chociaż za jeden miesiąc to ta kara coś za wysoka. Może to być zaległy abonament albo błąd CP. Jeżeli wszystko zostało uregulowane i nie ma żadnych zaległości, umowa dobiegła końca, to pozostaje kontakt z działem reklamacji, skąd się wzięło 400 zł do zapłaty. I tu by się przydały daty rozmowy z infolinią.Pomimo tego, że CP ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, to ja bym w ciągu tego miesiąca ich ponaglał.

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, wuzel napisał:

Czy w tym wezwaniu do zapłaty jest uzasadnienie czego dotyczy ? Może to być przedwczesne zakończenie umowy, chociaż za jeden miesiąc to ta kara coś za wysoka. Może to być zaległy abonament albo błąd CP. Jeżeli wszystko zostało uregulowane i nie ma żadnych zaległości, umowa dobiegła końca, to pozostaje kontakt z działem reklamacji, skąd się wzięło 400 zł do zapłaty. I tu by się przydały daty rozmowy z infolinią.Pomimo tego, że CP ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, to ja bym w ciągu tego miesiąca ich ponaglał.

Jest to kara za nie zwrócony sprzęt w terminie 30 dni. Dlatego, że czekałem na pismo z rozliczeniem o którym poinformował mnie Pan na infolinii. Po otrzymaniu pisma dzwoniłem jeszcze raz. Pani kazała mi oddać sprzęt w punkcie co uczynilem w czerwcu. Dwa dni temu  znów otrzymałem wezwanie do zapłaty a nie zwrócony sprzęt. Wczoraj zadzwoniłem, to koleś mi mówi, że mimo oddania routera muszę zapłacić 400 zł kary, bo nie zmieściłem się w 30 dniach 

Edited by tobi505
Link to post
Share on other sites

Czyli będziesz musiał to zapłacić, bo nie zmieściłeś się w terminie z oddaniem sprzętu a CP może naliczać odsetki karne od niezapłaconej kwoty. Możesz złożyć reklamację ale podejrzewam, że CP ją odrzuci w tym przypadku.

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, wuzel napisał:

Czyli będziesz musiał to zapłacić, bo nie zmieściłeś się w terminie z oddaniem sprzętu a CP może naliczać odsetki karne od niezapłaconej kwoty. Możesz złożyć reklamację ale podejrzewam, że CP ją odrzuci w tym przypadku.

Tak, ale to pracownik CP mnie wprowadził w błąd. Jak mam zapłacić za ten router, to chce go spowrotem. Oddałem go, i mam jeszcze drugi raz płacić za nie oddanie? 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ARTIPAPK napisał:

Musisz zapłacić za coś czego nie masz. Parodia. To może chociaż mogliby odsprzedać to urządzenie abonentowi z łaski swojej. 

Dokładnie. To jest chore. Nie dość, że dostali router, chcą ode mnie za niego pieniądze to jeszcze go pewnie wykorzystają ponownie.. 

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, tobi505 napisał:

Tak, ale to pracownik CP mnie wprowadził w błąd. Jak mam zapłacić za ten router, to chce go spowrotem. Oddałem go, i mam jeszcze drugi raz płacić za nie oddanie? 

Sprawdź regulamin,który podpisałeś w czasie zawarcia umowy. Możesz zgłosić reklamację  na "szybkość" działania CP, przez którą musisz teraz płacić karę.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Likwidacja, teraz to rzadkość i się na to nie zanosi.Jest drugi sposób, zapłacić karę za miesiące do końca umowy.

Przyznaną ulgę (jest w umowie) dzielimy przez ilość miesięcy w umowie i to co wyjdzie x mc do końca.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ile trwa zarejestrowanie wypowiedzenia? Wysłane w środę, przyszła odpowiedź że przesłane do realizacji i cisza. Jakiś czas temu wysłałem wypowiedzenie Darmowego HD to następnego dnia miałem już potwierdzenie.

Link to post
Share on other sites

Poprzednio miałem status o przekazaniu do realizacji po 2 dniach i sam dzwoniłem już DUK tam widzieli że jest zarejetrowane. Przed 2 miesiącami już po 3 godzinach było zarejestrowane i po 4 godzinach załatwione przedłużenie. 

Więc jak widać różnie bywa, tym bardziej teraz przy wejściu nowej oferty są różne "kwiatki"  w systemie (znikanie opcji HBO do włączenia).

Edited by maks27
Link to post
Share on other sites

Co wpisujecie przy wypowiedzeniu umowy? Jaką formułkę? 

 

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.
 

Czy dodać, że wraz z końcem umowy?

Edited by Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Link to post
Share on other sites
48 minut temu, Crazy_Sat napisał:

Czy dodać, że wraz z końcem umowy?

 

Jeśli umowę masz terminową to obowiązkowo!

W przeciwnym razie umowa zostanie rozwiązana wraz z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego i dodatkowo Cyfrowy Polsat naliczy ci karę za przedterminowe rozwiązanie umowy z twojej strony.

Link to post
Share on other sites

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. Wraz z końcem zawartej na czas określony umowy z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.

 

Takie coś jest OK?

Link to post
Share on other sites

W złym dziale. 

 

No to wysyłamy i zobaczymy. 

5 miesięcy do końca. 

Evobox PVR plus 2x MR

Pakiet Familijny Max HD

HBO i Eleven  

Umowa 12/3 i opłata 110zl

 

Nie ukrywam, że HBO i Eleven mi już nie potrzebne. 

Zależy mi na krótkiej i taniej umowie. Nie koniecznie pełnej.

Edited by Crazy_Sat
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...