Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem gdzie znajde gotowy wzór rezygnacji umowi z Cyfrowym Polsatem? Kończy mi się dwuletnia umowa już za 9 dni i jednak nie chcę przedłużać. Jest sporo tych umów w internecie ale prosiłbym was o pomoc którą wybrać = zamierzam wysłać drogą elektroniczną. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Jak pisałem na poprzedniej stronie, złożyłem wypowiedzenie umowy z CP. Wypowiedzenie zostało przyjęte, umowa wygaśnie 11.08. Po tym terminie zdaje sprzęt. I tutaj pytanie. Kilka lat temu złożyłem dyspozycje Polecenia zapłaty za comiesięczne abo na rzecz CP. Czy tą zgode na obciążenie muszę pisemnie cofnąć, czy samoistnie wygaśnie z momentem ostatniego dnia trwania umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z CP z usługą internet. Przed zakończoną umową dzwoniłem do CP na infolinię i zapytałem jak mam rozwiązać umowę. Pan mnie poinformował, że mam wysłać pismo 30 dni przed, i czekać na pismo z rozliczeniem. Po otrzymaniu pisma mam 30 dni na odesłanie sprzetu. Takowy list nie przyszedł. Otrzymałem za to pismo z zapłatą 400zl. Zadzwoniłem na infolinię powiedziałem o co chodzi. Pani kazała mi oddać sprzęt w punkcie. Oddałem go 4 czerwca. Dziś dostaje znów wezwanie do zapłaty 400 zł w ciągu 7 dni. Na. Infolini powiedział mi że potwierdzenie zerwania umowy zostało wysłane na icok, i w regulaminie jest napisane, że mam 30 dni od wyłączenia sygnału. Ewidentnie pracownik wprowadził mnie w błąd. Co mam zrobić???? Oddałem sprzęt, i jeszcze mam płacić??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, wuzel napisał:

Jak długą miałeś umowę lub ile miesięcy zostało do końca lub czy umowa dobiegła końca i dlatego ją wypowiedziałeś ? Rozmowy są rejestrowane. Pamiętasz datę i godzinę rozmów ? Jaką treść wpisałeś w wypowiedzeniu umowy ?

Złożyłem rezygnację miesiąc przed zakończeniem umowy, bo nie chciałem przedłużać już. Był to standardowy wzór wypowiedzenia umowy.. Nie pamiętam już treści. Niestety nie pamiętam daty 

Edytowane przez tobi505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tobi505 może w rezygnacji nie było tej treści - wypowiadam z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy i potraktowali to jako zerwanie umowy na mc przed jej końcem. Po wysłaniu wypowiedzenia musi upłynąć pełny okres rozliczeniowy do zakończenia umowy, nie może zabraknąć 1 dnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w tym wezwaniu do zapłaty jest uzasadnienie czego dotyczy ? Może to być przedwczesne zakończenie umowy, chociaż za jeden miesiąc to ta kara coś za wysoka. Może to być zaległy abonament albo błąd CP. Jeżeli wszystko zostało uregulowane i nie ma żadnych zaległości, umowa dobiegła końca, to pozostaje kontakt z działem reklamacji, skąd się wzięło 400 zł do zapłaty. I tu by się przydały daty rozmowy z infolinią.Pomimo tego, że CP ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, to ja bym w ciągu tego miesiąca ich ponaglał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, wuzel napisał:

Czy w tym wezwaniu do zapłaty jest uzasadnienie czego dotyczy ? Może to być przedwczesne zakończenie umowy, chociaż za jeden miesiąc to ta kara coś za wysoka. Może to być zaległy abonament albo błąd CP. Jeżeli wszystko zostało uregulowane i nie ma żadnych zaległości, umowa dobiegła końca, to pozostaje kontakt z działem reklamacji, skąd się wzięło 400 zł do zapłaty. I tu by się przydały daty rozmowy z infolinią.Pomimo tego, że CP ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, to ja bym w ciągu tego miesiąca ich ponaglał.

Jest to kara za nie zwrócony sprzęt w terminie 30 dni. Dlatego, że czekałem na pismo z rozliczeniem o którym poinformował mnie Pan na infolinii. Po otrzymaniu pisma dzwoniłem jeszcze raz. Pani kazała mi oddać sprzęt w punkcie co uczynilem w czerwcu. Dwa dni temu  znów otrzymałem wezwanie do zapłaty a nie zwrócony sprzęt. Wczoraj zadzwoniłem, to koleś mi mówi, że mimo oddania routera muszę zapłacić 400 zł kary, bo nie zmieściłem się w 30 dniach 

Edytowane przez tobi505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wuzel napisał:

Czyli będziesz musiał to zapłacić, bo nie zmieściłeś się w terminie z oddaniem sprzętu a CP może naliczać odsetki karne od niezapłaconej kwoty. Możesz złożyć reklamację ale podejrzewam, że CP ją odrzuci w tym przypadku.

Tak, ale to pracownik CP mnie wprowadził w błąd. Jak mam zapłacić za ten router, to chce go spowrotem. Oddałem go, i mam jeszcze drugi raz płacić za nie oddanie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ARTIPAPK napisał:

Musisz zapłacić za coś czego nie masz. Parodia. To może chociaż mogliby odsprzedać to urządzenie abonentowi z łaski swojej. 

Dokładnie. To jest chore. Nie dość, że dostali router, chcą ode mnie za niego pieniądze to jeszcze go pewnie wykorzystają ponownie.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, tobi505 napisał:

Tak, ale to pracownik CP mnie wprowadził w błąd. Jak mam zapłacić za ten router, to chce go spowrotem. Oddałem go, i mam jeszcze drugi raz płacić za nie oddanie? 

Sprawdź regulamin,który podpisałeś w czasie zawarcia umowy. Możesz zgłosić reklamację  na "szybkość" działania CP, przez którą musisz teraz płacić karę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Poprzednio miałem status o przekazaniu do realizacji po 2 dniach i sam dzwoniłem już DUK tam widzieli że jest zarejetrowane. Przed 2 miesiącami już po 3 godzinach było zarejestrowane i po 4 godzinach załatwione przedłużenie. 

Więc jak widać różnie bywa, tym bardziej teraz przy wejściu nowej oferty są różne "kwiatki"  w systemie (znikanie opcji HBO do włączenia).

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wpisujecie przy wypowiedzeniu umowy? Jaką formułkę? 

 

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia.
 

Czy dodać, że wraz z końcem umowy?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Crazy_Sat napisał:

Czy dodać, że wraz z końcem umowy?

 

Jeśli umowę masz terminową to obowiązkowo!

W przeciwnym razie umowa zostanie rozwiązana wraz z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego i dodatkowo Cyfrowy Polsat naliczy ci karę za przedterminowe rozwiązanie umowy z twojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W złym dziale. 

 

No to wysyłamy i zobaczymy. 

5 miesięcy do końca. 

Evobox PVR plus 2x MR

Pakiet Familijny Max HD

HBO i Eleven  

Umowa 12/3 i opłata 110zl

 

Nie ukrywam, że HBO i Eleven mi już nie potrzebne. 

Zależy mi na krótkiej i taniej umowie. Nie koniecznie pełnej.

Edytowane przez Crazy_Sat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...