Azazell Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Mam problem gdzie znajde gotowy wzór rezygnacji umowi z Cyfrowym Polsatem? Kończy mi się dwuletnia umowa już za 9 dni i jednak nie chcę przedłużać. Jest sporo tych umów w internecie ale prosiłbym was o pomoc którą wybrać = zamierzam wysłać drogą elektroniczną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierre Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 A po co Ci jakiś wzór? Wchodzisz na ICOK, kontakt -->napisz do nas. Ja pisałem tak: "niniejszym wypowiadam umowę z końcem okresu minimalnego." Dzwonili już na drugi dzień z ofertą (nie do przyjęcia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 @Azazell metoda o której napisał @pierre jest najwygodniejsza, ewentualnie możesz napisać z maila podanego przy podpisaniu umowy. Niestety obowiązuje miesiąc wypowiedzenia i jeszcze za niego będziesz musiał zapłacić skoro zostało Ci 9 dni do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Witam. Jak pisałem na poprzedniej stronie, złożyłem wypowiedzenie umowy z CP. Wypowiedzenie zostało przyjęte, umowa wygaśnie 11.08. Po tym terminie zdaje sprzęt. I tutaj pytanie. Kilka lat temu złożyłem dyspozycje Polecenia zapłaty za comiesięczne abo na rzecz CP. Czy tą zgode na obciążenie muszę pisemnie cofnąć, czy samoistnie wygaśnie z momentem ostatniego dnia trwania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2020 3 godziny temu, semen napisał: Kilka lat temu złożyłem dyspozycje Polecenia zapłaty za comiesięczne abo na rzecz CP. A komu składałeś dyspozycję - bankowi czy CP no... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi505 Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Witam mam problem z CP z usługą internet. Przed zakończoną umową dzwoniłem do CP na infolinię i zapytałem jak mam rozwiązać umowę. Pan mnie poinformował, że mam wysłać pismo 30 dni przed, i czekać na pismo z rozliczeniem. Po otrzymaniu pisma mam 30 dni na odesłanie sprzetu. Takowy list nie przyszedł. Otrzymałem za to pismo z zapłatą 400zl. Zadzwoniłem na infolinię powiedziałem o co chodzi. Pani kazała mi oddać sprzęt w punkcie. Oddałem go 4 czerwca. Dziś dostaje znów wezwanie do zapłaty 400 zł w ciągu 7 dni. Na. Infolini powiedział mi że potwierdzenie zerwania umowy zostało wysłane na icok, i w regulaminie jest napisane, że mam 30 dni od wyłączenia sygnału. Ewidentnie pracownik wprowadził mnie w błąd. Co mam zrobić???? Oddałem sprzęt, i jeszcze mam płacić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2020 Jak długą miałeś umowę lub ile miesięcy zostało do końca lub czy umowa dobiegła końca i dlatego ją wypowiedziałeś ? Rozmowy są rejestrowane. Pamiętasz datę i godzinę rozmów ? Jaką treść wpisałeś w wypowiedzeniu umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi505 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) 14 godzin temu, wuzel napisał: Jak długą miałeś umowę lub ile miesięcy zostało do końca lub czy umowa dobiegła końca i dlatego ją wypowiedziałeś ? Rozmowy są rejestrowane. Pamiętasz datę i godzinę rozmów ? Jaką treść wpisałeś w wypowiedzeniu umowy ? Złożyłem rezygnację miesiąc przed zakończeniem umowy, bo nie chciałem przedłużać już. Był to standardowy wzór wypowiedzenia umowy.. Nie pamiętam już treści. Niestety nie pamiętam daty Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez tobi505 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 @tobi505 może w rezygnacji nie było tej treści - wypowiadam z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy i potraktowali to jako zerwanie umowy na mc przed jej końcem. Po wysłaniu wypowiedzenia musi upłynąć pełny okres rozliczeniowy do zakończenia umowy, nie może zabraknąć 1 dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Czy w tym wezwaniu do zapłaty jest uzasadnienie czego dotyczy ? Może to być przedwczesne zakończenie umowy, chociaż za jeden miesiąc to ta kara coś za wysoka. Może to być zaległy abonament albo błąd CP. Jeżeli wszystko zostało uregulowane i nie ma żadnych zaległości, umowa dobiegła końca, to pozostaje kontakt z działem reklamacji, skąd się wzięło 400 zł do zapłaty. I tu by się przydały daty rozmowy z infolinią.Pomimo tego, że CP ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, to ja bym w ciągu tego miesiąca ich ponaglał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi505 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 (edytowane) 13 minut temu, wuzel napisał: Czy w tym wezwaniu do zapłaty jest uzasadnienie czego dotyczy ? Może to być przedwczesne zakończenie umowy, chociaż za jeden miesiąc to ta kara coś za wysoka. Może to być zaległy abonament albo błąd CP. Jeżeli wszystko zostało uregulowane i nie ma żadnych zaległości, umowa dobiegła końca, to pozostaje kontakt z działem reklamacji, skąd się wzięło 400 zł do zapłaty. I tu by się przydały daty rozmowy z infolinią.Pomimo tego, że CP ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, to ja bym w ciągu tego miesiąca ich ponaglał. Jest to kara za nie zwrócony sprzęt w terminie 30 dni. Dlatego, że czekałem na pismo z rozliczeniem o którym poinformował mnie Pan na infolinii. Po otrzymaniu pisma dzwoniłem jeszcze raz. Pani kazała mi oddać sprzęt w punkcie co uczynilem w czerwcu. Dwa dni temu znów otrzymałem wezwanie do zapłaty a nie zwrócony sprzęt. Wczoraj zadzwoniłem, to koleś mi mówi, że mimo oddania routera muszę zapłacić 400 zł kary, bo nie zmieściłem się w 30 dniach Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez tobi505 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Czyli będziesz musiał to zapłacić, bo nie zmieściłeś się w terminie z oddaniem sprzętu a CP może naliczać odsetki karne od niezapłaconej kwoty. Możesz złożyć reklamację ale podejrzewam, że CP ją odrzuci w tym przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi505 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 4 minuty temu, wuzel napisał: Czyli będziesz musiał to zapłacić, bo nie zmieściłeś się w terminie z oddaniem sprzętu a CP może naliczać odsetki karne od niezapłaconej kwoty. Możesz złożyć reklamację ale podejrzewam, że CP ją odrzuci w tym przypadku. Tak, ale to pracownik CP mnie wprowadził w błąd. Jak mam zapłacić za ten router, to chce go spowrotem. Oddałem go, i mam jeszcze drugi raz płacić za nie oddanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Musisz zapłacić za coś czego nie masz. Parodia. To może chociaż mogliby odsprzedać to urządzenie abonentowi z łaski swojej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tobi505 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Godzinę temu, ARTIPAPK napisał: Musisz zapłacić za coś czego nie masz. Parodia. To może chociaż mogliby odsprzedać to urządzenie abonentowi z łaski swojej. Dokładnie. To jest chore. Nie dość, że dostali router, chcą ode mnie za niego pieniądze to jeszcze go pewnie wykorzystają ponownie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 19 godzin temu, tobi505 napisał: Tak, ale to pracownik CP mnie wprowadził w błąd. Jak mam zapłacić za ten router, to chce go spowrotem. Oddałem go, i mam jeszcze drugi raz płacić za nie oddanie? Sprawdź regulamin,który podpisałeś w czasie zawarcia umowy. Możesz zgłosić reklamację na "szybkość" działania CP, przez którą musisz teraz płacić karę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niitrro Opublikowano 2 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2020 Witam, jest planowane likwidacja jakiegoś kanału? Muszę zrezygnować a to jest chyba jedyny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Likwidacja, teraz to rzadkość i się na to nie zanosi.Jest drugi sposób, zapłacić karę za miesiące do końca umowy. Przyznaną ulgę (jest w umowie) dzielimy przez ilość miesięcy w umowie i to co wyjdzie x mc do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Ile trwa zarejestrowanie wypowiedzenia? Wysłane w środę, przyszła odpowiedź że przesłane do realizacji i cisza. Jakiś czas temu wysłałem wypowiedzenie Darmowego HD to następnego dnia miałem już potwierdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 (edytowane) Poprzednio miałem status o przekazaniu do realizacji po 2 dniach i sam dzwoniłem już DUK tam widzieli że jest zarejetrowane. Przed 2 miesiącami już po 3 godzinach było zarejestrowane i po 4 godzinach załatwione przedłużenie. Więc jak widać różnie bywa, tym bardziej teraz przy wejściu nowej oferty są różne "kwiatki" w systemie (znikanie opcji HBO do włączenia). Edytowane 14 Września 2020 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Sat Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 (edytowane) Co wpisujecie przy wypowiedzeniu umowy? Jaką formułkę? Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia. Czy dodać, że wraz z końcem umowy? Edytowane 17 Września 2020 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 48 minut temu, Crazy_Sat napisał: Czy dodać, że wraz z końcem umowy? Jeśli umowę masz terminową to obowiązkowo! W przeciwnym razie umowa zostanie rozwiązana wraz z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego i dodatkowo Cyfrowy Polsat naliczy ci karę za przedterminowe rozwiązanie umowy z twojej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Sat Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. Wraz z końcem zawartej na czas określony umowy z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia. Takie coś jest OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Sat Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 (edytowane) W złym dziale. No to wysyłamy i zobaczymy. 5 miesięcy do końca. Evobox PVR plus 2x MR Pakiet Familijny Max HD HBO i Eleven Umowa 12/3 i opłata 110zl Nie ukrywam, że HBO i Eleven mi już nie potrzebne. Zależy mi na krótkiej i taniej umowie. Nie koniecznie pełnej. Edytowane 17 Września 2020 przez Crazy_Sat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.