Marko 345 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 3 godziny temu, bartek2lp2 napisał: Dziwi mnie jedna rzecz. Wypowiedzenie wysłałem tydzień temu, a nadal nie mam telefonu z DUK. Wyraziłeś zgodę na kontakt? W ICOKu masz zaznaczone zgody? Najwyżej zadzwoń sam do DUKu i zapytaj się, czy wypowiedzenie wpłynęło do nich. Może zaproponują Ci dobrą ofertę i przedłużysz umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 3 godziny temu, bartek2lp2 napisał: Dziwi mnie jedna rzecz. Wypowiedzenie wysłałem tydzień temu, a nadal nie mam telefonu z DUK. 3 godziny temu, bartek2lp2 napisał: Ile wynosi taka kara? Bo ja też wysłałem wypowiedzenie, ale sprzętu jeszcze nie odesłałem Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej w tej sprawie i podaj w niej numer karty z dekodera. W przypadku kary jest ona uzależniona od posiadanego dekodera i informacje o kwocie znajdują się w cenniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2lp2 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 2 godziny temu, Marko 345 napisał: Wyraziłeś zgodę na kontakt? W ICOKu masz zaznaczone zgody? Najwyżej zadzwoń sam do DUKu i zapytaj się, czy wypowiedzenie wpłynęło do nich. Może zaproponują Ci dobrą ofertę i przedłużysz umowę. Mam zaznaczone wszystkie zgody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Numeru telefonu nie zmieniałeś? Masz w ICOKu aktualny? Nie masz blokady na numer z DUK-u? Jak wszystko OK to sam tyrknij do DUKu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2lp2 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Z moim nr telefonu wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 W najbliższych miesiącach czeka mnie rezygnacja z Cyfrowego Polsatu, ponieważ w pokoju w którym stoi dekoder CP zamierzam dokupić dodatkowy multiroom z Canal+, co w oczywisty sposób bardziej mi się opłaca. Niestety pomiędzy zakończeniem umowy w CP a aneksowaniem umowy w Canal+ mam 2-3 miesiące różnicy i w związku z tym mam pytanie: - Czy po rozwiązaniu umowy z CP jest możliwość pozostawienia dekodera z jakimś darmowym pakietem FTA albo opłacania abonamentu w formie pre-paid (przedpłaconej) za dowolną liczbę miesięcy i jeśli tak to ile to kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 Możesz wziąć Rodzinny za 5 zł na 24/3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 @jupiter możesz przejść z umową na czas nieokreślony i w dowolnym momencie zrezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Hej Przypomnijcie proszę gdzie w ICOK znajdę sekcję odnośnie wysłania wypowiedzenia. Aktualna sytuacja raczej nie zachęca do stania na poczcie lub w APSie Dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Promocje. oferty dla stałych abo.....str.627 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskov Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Na jaki adres odesłać dekoder? I ile jest na to czasu. Bo wszystkie punkty teraz zamknięte ,a wypowiedziałem umowę. Muszę zwrócić sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasbabel2 Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 (edytowane) Wypowiedzialem umowę : "Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy." I ich odpowiedź : "Szanowny PanieDziękujemy za przesłaną wiadomość.Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone.W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia." Mam pytanie, czy to wypowiedzenie złożone teraz daje mi coś, czy źle ze złożyłem je teraz.? Edytowane 23 Maja 2020 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 23 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 (edytowane) Nic nie daje, ale i niczego nie psuje (pod warunkiem, że ktoś w CP nie przeoczy/zrozumie błędnie hasła "ze skutkiem na koniec okresu podstawowego", i nie wprowadzi wypowiedzenia z datą bieżącą). Po prostu - masz złożone wypowiedzenie, nie będziesz musiał tego robić magiczne 7 miesięcy przed końcem umowy, żeby przedłużyć na dobrych warunkach (jeśli CP utrzyma swoją politykę utrzymania klienta). Edytowane 24 Maja 2020 przez rsw literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 23 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 Słuszna uwaga @rsw. Złożyłem wypowiedzenie umowy w punkcie ze skutkiem na koniec okresu podstawowego (pół roku przed końcem) a gdy dzwonił konsultant z Działu Utrzymania to twierdził, że umowa zostanie rozwiązana za miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekz Opublikowano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 (edytowane) Czy złożenie wypowiedzenia przez ICOK polega na wysłaniu wiadomości plus skan "pisma abonenta", czy jest do tego jakaś specjalnie dedykowana opcja? Rozumiem, że nie trzeba już zanosić do punktu stacjonarnego tego na piśmie? Edit, OK, już zajrzałem do ICOK i już wiem. Edytowane 17 Czerwca 2020 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derwisz65 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2020 (edytowane) Czy obecnie można wysłać wypowiedzenie umowy przez ICOK CP? Edytowane 24 Czerwca 2020 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 24 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2020 Można wysyłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 24 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2020 @derwisz65, można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derwisz65 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2020 Dzięki za podpowiedź, skladam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 (edytowane) Witam. Moja umowa z CP dobiegła końca w maju. Z osobistych względów celowo jej nie przedłużałem. Chcę złożyć wypowiedzenie. I tu moje pytania. Mój okres rozliczeniowy przypadał zawsze 11 dnia danego miesiąca, czyli jeśli dobrze rozumiem, jak wypowiedzenie w punkcie złożę do 11 lipca, rozwiązanie nastąpi z dniem 11 sierpnia? Jest też kwestia zdania sprzętu (dekoder główny + 2 multiroom). Wiem że kiedyś trzeba było odesłać do Warszawy, ale na stronie CP znalazłem takie info https://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abonenta/zwrot-udostepnionego-sprzetu.cp . Czy to aktualna informacja? Edytowane 29 Czerwca 2020 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Number#29 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 Witam, Umowa z CP kończy mi się za 3 miesiące, więc dzisiaj byłem w APS Cyfrowego Polsatu, by złożyć wypowiedzenie ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy. Pracownik CP powiedział, że wypowiedzenie mogę złożyć dopiero na miesiąc przed końcem umowy, bo teraz zapłacę karę. Z tego co pamiętam , to wcześniej można było składać takie wypowiedzenie na 6 miesięcy przed końcem. W końcu jak to teraz jest? Zaszły jakieś zmiany w tym temacie czy pracownik po prostu źle mnie zrozumiał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 Pracownik APSu zrobił Ciebie na szaro. Wypowiedzenie możesz złożyć w każdym momencie trwania umowy z zaznaczeniem "ze skutkiem na koniec okresu podstawowego" Możesz złożyć wypowiedzenie na meila lub przez ICOK. Ja tak zrobiłem i przyjęte zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 Godzinę temu, semen napisał: Mój okres rozliczeniowy przypadał zawsze 11 dnia danego miesiąca, czyli jeśli dobrze rozumiem, jak wypowiedzenie w punkcie złożę do 11 lipca, rozwiązanie nastąpi z dniem 11 sierpnia? Dokładnie tak właśnie będzie. Godzinę temu, semen napisał: Jest też kwestia zdania sprzętu (dekoder główny + 2 multiroom). Wiem że kiedyś trzeba było odesłać do Warszawy, ale na stronie CP znalazłem takie info https://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abonenta/zwrot-udostepnionego-sprzetu.cp . Czy to aktualna informacja? Tak, sprzęt możesz zwrócić również w jednym z APS-ów. Obecnie nie ma już obowiązku odsyłania sprzętu do siedziby Cyfrowego Polsatu w Warszawie. Dawniej rzeczywiście tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semen Opublikowano 29 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 @Bartidzięki za szybką odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.