Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, bartek2lp2 napisał:

Dziwi mnie jedna rzecz. Wypowiedzenie wysłałem tydzień temu, a nadal nie mam telefonu z DUK.

Wyraziłeś zgodę na kontakt? W ICOKu masz zaznaczone zgody? Najwyżej zadzwoń sam do DUKu i zapytaj się, czy wypowiedzenie wpłynęło do nich. Może zaproponują Ci dobrą ofertę i przedłużysz umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bartek2lp2 napisał:

Dziwi mnie jedna rzecz. Wypowiedzenie wysłałem tydzień temu, a nadal nie mam telefonu z DUK.

 

3 godziny temu, bartek2lp2 napisał:

Ile wynosi taka kara? Bo ja też wysłałem wypowiedzenie, ale sprzętu jeszcze nie odesłałem


Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej w tej sprawie i podaj w niej numer karty z dekodera. W przypadku kary jest ona uzależniona od posiadanego dekodera i informacje o kwocie znajdują się w cenniku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Marko 345 napisał:

Wyraziłeś zgodę na kontakt? W ICOKu masz zaznaczone zgody? Najwyżej zadzwoń sam do DUKu i zapytaj się, czy wypowiedzenie wpłynęło do nich. Może zaproponują Ci dobrą ofertę i przedłużysz umowę.

 Mam zaznaczone wszystkie zgody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W najbliższych miesiącach czeka mnie rezygnacja z Cyfrowego Polsatu, ponieważ w pokoju w którym stoi dekoder CP zamierzam dokupić dodatkowy multiroom z Canal+, co w oczywisty sposób bardziej mi się opłaca.

Niestety pomiędzy zakończeniem umowy w CP a aneksowaniem umowy w Canal+ mam 2-3 miesiące różnicy i w związku z tym mam pytanie:

- Czy po rozwiązaniu umowy z CP jest możliwość pozostawienia dekodera z jakimś darmowym pakietem FTA albo opłacania abonamentu w formie pre-paid (przedpłaconej) za dowolną liczbę miesięcy i jeśli tak to ile to kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Wypowiedzialem umowę :

"Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy." 

I ich odpowiedź :

"Szanowny Panie
Dziękujemy za przesłaną wiadomość.
Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone.
W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia."

Mam pytanie, czy to wypowiedzenie złożone teraz daje mi coś, czy źle ze złożyłem je teraz.?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie daje, ale i niczego nie psuje (pod warunkiem, że ktoś w CP nie przeoczy/zrozumie błędnie hasła "ze skutkiem na koniec okresu podstawowego", i nie wprowadzi wypowiedzenia z datą bieżącą). Po prostu - masz złożone wypowiedzenie, nie będziesz musiał tego robić magiczne 7 miesięcy przed końcem umowy, żeby przedłużyć na dobrych warunkach (jeśli CP utrzyma swoją politykę utrzymania klienta).

Edytowane przez rsw
literówka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Czy złożenie wypowiedzenia przez ICOK polega na wysłaniu wiadomości plus skan "pisma abonenta", czy jest do tego jakaś specjalnie dedykowana opcja? Rozumiem, że nie trzeba już zanosić do punktu stacjonarnego tego na piśmie?

 

Edit, OK, już zajrzałem do ICOK i już wiem.

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja umowa z CP dobiegła końca w maju. Z osobistych względów celowo jej nie przedłużałem. Chcę złożyć wypowiedzenie. I tu moje pytania. Mój okres rozliczeniowy przypadał zawsze 11 dnia danego miesiąca, czyli jeśli dobrze rozumiem, jak wypowiedzenie w punkcie złożę do 11 lipca, rozwiązanie nastąpi z dniem 11 sierpnia? Jest też kwestia zdania sprzętu (dekoder główny + 2 multiroom). Wiem że kiedyś trzeba było odesłać do Warszawy, ale na stronie CP znalazłem takie info https://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abonenta/zwrot-udostepnionego-sprzetu.cp . Czy to aktualna informacja?

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Umowa z CP kończy mi się za 3 miesiące, więc dzisiaj byłem w APS Cyfrowego Polsatu, by złożyć wypowiedzenie ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy. Pracownik CP powiedział, że wypowiedzenie mogę złożyć dopiero na miesiąc przed końcem umowy, bo teraz zapłacę karę. Z tego co pamiętam , to wcześniej można było składać takie wypowiedzenie na 6 miesięcy przed końcem. W końcu jak to teraz jest? Zaszły jakieś zmiany w tym temacie czy pracownik po prostu źle mnie zrozumiał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, semen napisał:

Mój okres rozliczeniowy przypadał zawsze 11 dnia danego miesiąca, czyli jeśli dobrze rozumiem, jak wypowiedzenie w punkcie złożę do 11 lipca, rozwiązanie nastąpi z dniem 11 sierpnia?

 

Dokładnie tak właśnie będzie. :)

 

 

Godzinę temu, semen napisał:

Jest też kwestia zdania sprzętu (dekoder główny + 2 multiroom). Wiem że kiedyś trzeba było odesłać do Warszawy, ale na stronie CP znalazłem takie info https://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abonenta/zwrot-udostepnionego-sprzetu.cp . Czy to aktualna informacja?

 

Tak, sprzęt możesz zwrócić również w jednym z APS-ów. Obecnie nie ma już obowiązku odsyłania sprzętu do siedziby Cyfrowego Polsatu w Warszawie. Dawniej rzeczywiście tak było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...