Jump to content
jupi

Rezygnacja z Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Te wypowiedzenie kiedy się składa kiedy się chce czy jak i jak w APS zostanie przyjęte moje wypowiedzenie to muszę gdzieś zdzwonić jeśli tak to po ilu godzinach i pod jaki nr telefonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz złożyć w APS możesz wysłać do CP, jak APS to zaraz dostaniesz potwierdzenie zarejestrowania,nigdzie nie musisz dzwonić to CP i tak będzie cię namawiał byś pozostał dłużej, jeśli to jest tylko po to by odnowić umowę to jak złożysz w APS to nawet kilkanaście min. później możesz dzwonić do DUK na nr.222127128 czy 222127137 ale lepiej z godzinę odczekaj.

Jak cię interesuje LM to lepiej się z kontaktami parę dni wstrzymaj bo na razie to jednak jest mały kołowrotek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy składając wypowiedzenie drogą pocztową 6 miesięcy przed końcem umowy ...w icok będzie jakaś informacja o przyjęciu wypowiedzenia?

Jest ewentualna możliwość anulowania wypowiedzenia? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddawaliście wypowiedzenie do punktu Plusa ? Mam podobną odległość do Plusa i APS CP i nie wiem na co się zdecydować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy składając wypowiedzenie drogą pocztową 6 miesięcy przed końcem umowy ...w icok będzie jakaś informacja o przyjęciu wypowiedzenia?

Jest ewentualna możliwość anulowania wypowiedzenia? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Taka informacja nie będzie widoczna w serwisie ICOK. Masz możliwość anulowania wypowiedzenia, jeśli umowa nie została jeszcze dezaktywowana. Możesz to zrobić w punkcie oraz wysyłając maila na adres: [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddawaliście wypowiedzenie do punktu Plusa ? Mam podobną odległość do Plusa i APS CP i nie wiem na co się zdecydować.

Wszystko jedno gdzie zaniesiesz- jedni i drudzy to obsługują,ale też i jedni i drudzy są  w stanie wciskać kit że za wcześnie,że będzie kara itp. pier*doły, nie zwracaj uwagi każ przyjąć i zarejestrować, po tej operacji powinieneś otrzymać potwierdzenie przyjęcia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oddawaliście wypowiedzenie do punktu Plusa ? Mam podobną odległość do Plusa i APS CP i nie wiem na co się zdecydować.

 

 

@maks27 wyślij pocztą bo może tam masz bliżej ;)

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem w pobliżu APS, więc wszedłem złożyć wypowiedzenie. Pani tylko spojrzała, że napisałem "z końcem okresu podstawowego" i wydrukowała potwierdzenie. Poinformowała też, aby nie zapomnieć zwrócić sprzęt po rozwiązaniu umowy, ponieważ zostały jeszcze 4 miesiące do końca. Wieczorem albo jutro zadzwonię do DUK po Rodzinny HD za piątaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, mam pytanie. Przymierzam się do wypowiedzenia. Mam wzór i tu jest kłopocik. Na wzorze jest, że trzeba wpisać numer karty i dekodera, a co jeśli mam multiroom? Wtedy trzeba wpisać dane obydwu dekoderów i kart?

Edited by Barti
Przeniesiono post i odpowiedź na niego do odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy ja ostatnio składałem wypowiedzenie mojej umowy to pracownik APS-u, w którym to wypowiedzenie składałem, zażądał ode mnie wpisania też w moim piśmie z wypowiedzeniem numeru karty dekodera dodatkowego, bo przyjmując moje wypowiedzenie sprawdził, że mam też usługę Multiroom. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Panowie. Czyli lepiej może wpisać dane obu dekoderów i kart? Wtedy nikt się nie przyczepi. Pozdro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otrzymałem dzisiaj zamówiony przez internet dekoder i moduł Wi-Fi,który dobrałem za złotówkę. Przez nie do końca przemyślany system sprzedaży CP muszę odstąpić od umowy i odesłać dekoder. Czy ten moduł Wi-Fi też muszę odesłać, czy pozostaje on moją własnością z racji sprzedaży? Do umowy dołączona była faktura sprzedaży.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro na moduł Wi-Fi masz fakturę sprzedaży to został on tobie sprzedany, a nie udostępniony (wypożyczony). Więc w takiej sytuacji modułu Wi-Fi już nie zwracasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak też myślałem.

Wśród wymaganych zgód nie ma tej, której zatwierdzenie umożliwia aktywację usługi.Domyślnie ustawia się na NIE.Usługa po kilku godzinach została zdezaktywowana a Konsultant poinformował mnie, że nie może jej uaktywnić przed upływem 14 dni.Przecież to jest jakaś parodia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ramach nowej umowy zakupiłeś na promocyjnych warunkach moduł Wi-Fi. Skoro odstępujesz od umowy, to od całej. Moduł Wi-Fi też nią jest objęty, czyli też podlega zwrotowi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko jedno.Już zamówiłem nowy zestaw :D

CP woli dwa razy Kuriera wysłać niż dokonać zmian w umowie :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odstąpienie od umowy pod koniec listopada, a CP do dzisiaj nie zwrócił mi pobranej kwoty za dekoder + moduł Wi-Fi. Kwota to raptem 2 zł, ale chodzi o fakt. Jak to wygląda w praktyce? Oddają? Nie oddają?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...