OlafS Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 Tu masz stronę z różnymi wzorami wypowiedzeń: http://icyfrowypolsat.pl/wzor-wypowiedzenia-umowy/ zanieś do APS i czekaj co dalej, albo przedłużysz albo przy definitywnej rezygnacji dojedziesz do końca jej okresu a po tym będziesz miał 30 dni na zwrot sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 Te wypowiedzenie kiedy się składa kiedy się chce czy jak i jak w APS zostanie przyjęte moje wypowiedzenie to muszę gdzieś zdzwonić jeśli tak to po ilu godzinach i pod jaki nr telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 Możesz złożyć w APS możesz wysłać do CP, jak APS to zaraz dostaniesz potwierdzenie zarejestrowania,nigdzie nie musisz dzwonić to CP i tak będzie cię namawiał byś pozostał dłużej, jeśli to jest tylko po to by odnowić umowę to jak złożysz w APS to nawet kilkanaście min. później możesz dzwonić do DUK na nr.222127128 czy 222127137 ale lepiej z godzinę odczekaj. Jak cię interesuje LM to lepiej się z kontaktami parę dni wstrzymaj bo na razie to jednak jest mały kołowrotek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombik87 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 czy składając wypowiedzenie drogą pocztową 6 miesięcy przed końcem umowy ...w icok będzie jakaś informacja o przyjęciu wypowiedzenia? Jest ewentualna możliwość anulowania wypowiedzenia? Jeśli tak, to w jaki sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Oddawaliście wypowiedzenie do punktu Plusa ? Mam podobną odległość do Plusa i APS CP i nie wiem na co się zdecydować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 czy składając wypowiedzenie drogą pocztową 6 miesięcy przed końcem umowy ...w icok będzie jakaś informacja o przyjęciu wypowiedzenia? Jest ewentualna możliwość anulowania wypowiedzenia? Jeśli tak, to w jaki sposób? Taka informacja nie będzie widoczna w serwisie ICOK. Masz możliwość anulowania wypowiedzenia, jeśli umowa nie została jeszcze dezaktywowana. Możesz to zrobić w punkcie oraz wysyłając maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Oddawaliście wypowiedzenie do punktu Plusa ? Mam podobną odległość do Plusa i APS CP i nie wiem na co się zdecydować. Wszystko jedno gdzie zaniesiesz- jedni i drudzy to obsługują,ale też i jedni i drudzy są w stanie wciskać kit że za wcześnie,że będzie kara itp. pier*doły, nie zwracaj uwagi każ przyjąć i zarejestrować, po tej operacji powinieneś otrzymać potwierdzenie przyjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 (edytowane) Oddawaliście wypowiedzenie do punktu Plusa ? Mam podobną odległość do Plusa i APS CP i nie wiem na co się zdecydować. @maks27 wyślij pocztą bo może tam masz bliżej Edytowane 13 Lipca 2018 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 @tweed77Zgadłeś, pocztę mam najbliżej ☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Byłem w pobliżu APS, więc wszedłem złożyć wypowiedzenie. Pani tylko spojrzała, że napisałem "z końcem okresu podstawowego" i wydrukowała potwierdzenie. Poinformowała też, aby nie zapomnieć zwrócić sprzęt po rozwiązaniu umowy, ponieważ zostały jeszcze 4 miesiące do końca. Wieczorem albo jutro zadzwonię do DUK po Rodzinny HD za piątaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 (edytowane) Panowie, mam pytanie. Przymierzam się do wypowiedzenia. Mam wzór i tu jest kłopocik. Na wzorze jest, że trzeba wpisać numer karty i dekodera, a co jeśli mam multiroom? Wtedy trzeba wpisać dane obydwu dekoderów i kart? Edytowane 18 Lipca 2018 przez Barti Przeniesiono post i odpowiedź na niego do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombik87 Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Wystarczy jak podasz tylko numer karty z dekodera głównego. To jest najważniejsza informacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Gdy ja ostatnio składałem wypowiedzenie mojej umowy to pracownik APS-u, w którym to wypowiedzenie składałem, zażądał ode mnie wpisania też w moim piśmie z wypowiedzeniem numeru karty dekodera dodatkowego, bo przyjmując moje wypowiedzenie sprawdził, że mam też usługę Multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 19 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2018 Dzięki Panowie. Czyli lepiej może wpisać dane obu dekoderów i kart? Wtedy nikt się nie przyczepi. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Otrzymałem dzisiaj zamówiony przez internet dekoder i moduł Wi-Fi,który dobrałem za złotówkę. Przez nie do końca przemyślany system sprzedaży CP muszę odstąpić od umowy i odesłać dekoder. Czy ten moduł Wi-Fi też muszę odesłać, czy pozostaje on moją własnością z racji sprzedaży? Do umowy dołączona była faktura sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Skoro na moduł Wi-Fi masz fakturę sprzedaży to został on tobie sprzedany, a nie udostępniony (wypożyczony). Więc w takiej sytuacji modułu Wi-Fi już nie zwracasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Tak też myślałem. Wśród wymaganych zgód nie ma tej, której zatwierdzenie umożliwia aktywację usługi.Domyślnie ustawia się na NIE.Usługa po kilku godzinach została zdezaktywowana a Konsultant poinformował mnie, że nie może jej uaktywnić przed upływem 14 dni.Przecież to jest jakaś parodia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 W ramach nowej umowy zakupiłeś na promocyjnych warunkach moduł Wi-Fi. Skoro odstępujesz od umowy, to od całej. Moduł Wi-Fi też nią jest objęty, czyli też podlega zwrotowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 Wszystko jedno.Już zamówiłem nowy zestaw CP woli dwa razy Kuriera wysłać niż dokonać zmian w umowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Odstąpienie od umowy pod koniec listopada, a CP do dzisiaj nie zwrócił mi pobranej kwoty za dekoder + moduł Wi-Fi. Kwota to raptem 2 zł, ale chodzi o fakt. Jak to wygląda w praktyce? Oddają? Nie oddają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Zwykle nie było problemu. Zadzwoń i zapytaj co z Twoimi pieniędzmi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk83 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) Witam, Przeoczyłem temat CBS Action - czy mogę jeszcze złożyć wypowiedzenie w związku z jego usunięciem czy za późno? Edytowane 27 Stycznia 2020 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Już raczej za późno, ale napisz do kiedy masz okres rozliczeniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszczyk83 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) Obecny 14.01-14.02. Edytowane 27 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 To teoretycznie do Walentynek możesz, tylko to tak na "już". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.