Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze słyszę. Miałem identyczny model i nie musiałem go zdawać. Niedawno przedłużałem umowę na internet z nowym urządzeniem i w umowie mam podany całkowity koszt routera, a raty rozłożone co miesiąc.

Na stronie plusa podane są raty za sprzęt, konkretne wyliczenia w zależności od długości spłaty, nie ma nic o udostępnieniu sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Skoro tak Ci odpisali, to oddawaj tylko to co chcą odzyskać. ;)

 

Byłem dzisiaj oddać sprzęt, chcieli: router, zasilacz oraz kabel rj45 (nie miałem go więc zapłaciłem u nich 15 zł) 

Nie chcieli anten które były w zestawie ok. 4 razy mówiłem że one były w tym zestawie i pod moją presją je wzięli :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Skończyła mi się umowa z nc+. Aktualnie jestem na 14 dniowym zwrocie sprzętu którego jeszcze nie oddałem.

Dzisiaj dzwoniłem do cp i wziąłem pakiet premium max i evobox i 2 dekodery 5500s. dojdą do mnie w przyszłym tygodniu.

Wszystkie dane podałem przez telefon ale no właśnie chodzi mi o ewentualną możliwość odstapienia od umowy niby mam 14 dni bo chcę sprawdzić polsat cyfrowy bo nigdy jeszcze go nie miałem, jeżeli mi się nie spodoba to mam jeszcze możliwość przedłużenia z nc+ dlatego jeszcze nie oddałem deków.

Moje pytanie brzmi: Jeżeli nie byłbym zadowolony z cp i chciałbym odstąpić od umowy np.13dnia(używania czyli świadczenia usługi) to jakie byłyby ewentualnie moje koszty?

Wiem że poniósłbym koszty odesłania dekoderów ale w regulaminie jest mowa także raczej o czymś innym(Regulamin art&5 pkt4 poniżej).

W rozmowie wyraziłem zgodę na uruchomienie sygnału przed upływem terminu do odstąpienia od umowy ponieważ Pani powiedziała mi że jeżeli się nie zgodzę to mi uruchomią dopiero po 14 dniach a jak się zapytałem czy mimo to jak i tak jak chciałbym odstąpić od umowy(po uruchomieniu świadczenia) to zapewniała mnie o tym że ewentualne koszty to tylko odesłanie sprzętu. Nie informowała mnie że tracę prawo do odstąpienia od umowy, bo chyba nie tracę? Jak coś to cała rozmowa nagrana.

Znam tę regułkę z nc+, w trakcie przedłużania jak się zgodzę na aktywację to już nie mam możliwości odstąpienia od umowy bo bodajże uruchomienie nastąpiło przed upływem 14dni. 

Czy to znaczy że jak odbiorę sprzęt, podpiszę się pod umowami i uruchomię dekodery(zacznie się świadczenie usługi) to już nie mam prawa do odstąpienia bez kosztów(odsyłki deków nie liczę) i jakichś ewentualnych kar?

Wyraziłem chęć wysłania umowy(regulaminów) na maila przed przyjazdem kuriera i takiego otrzymałem. Wklejam poszczególne paragrafy dotyczące odstąpienia:

 

Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych ("Umowa") TELEWIZJA

§ 8 Odstąpienie od Umowy na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
_ _ W przypadku gdy Umowa lub Aneks zostały zawarte na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, Abonent będący Konsumentem, może w terminie 14 dni odstąpić od niej
bez podawania przyczyny. Szczegółowe warunki korzystania z prawa odstąpienia oraz jego skutków i wzoru odstąpienia określone są w Pouczeniu o odstąpieniu od Umowy,
które stanowi załącznik integralny z Umową w przypadku gdy została zawarta na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

 

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W SERWISIE CYFROWY POLSAT GO

IV. ODSTĄPIENIE
1. W przypadku zawarcia Umowy na odległość Cyfrowy Polsat przekazuje Abonentowi potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość oraz wyrażenia zgody na dostarczenie
treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od Umowy na trwałym nośniku, w tym poprzez e-mail lub ICOK. Odrębne potwierdzenie nie
jest wysyłane w przypadku gdy Umowa zawarta jest przy zawarciu lub przedłużeniu Umowy Abonenckiej na piśmie.
2. Z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej, warunki odstąpienia od Umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa oraz wzór oświadczenia o odstąpieniu i
pouczenie o odstąpieniu, określone są w Umowie Abonenckiej albo w pouczeniu o odstąpieniu, stanowiącym załącznik do Umowy, dostępnym w Serwisie.
3. Ze względu na charakter świadczenia, w przypadku zawarcia Umowy na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, Cyfrowy Polsat może świadczyć Usługę po
otrzymaniu od Abonenta wyraźnej zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia. Oświadczenie obejmujące powyższą zgodę składane jest przy
zamówieniu i potwierdzane przez Cyfrowy Polsat zgodnie z ust. 1 powyżej.
4. W przypadku, gdy spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go o
utracie prawa odstąpienia od Umowy, prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje.

 

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH TELEWIZJI SATELITARNEJ PRZEZ CYFROWY POLSAT S.A.

§5 ODSTĄPIENIE
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez
ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 4 i 5 poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Cyfrowemu Polsatowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego
wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), dostępnym na stronie internetowej
www.cyfrowypolsat.pl i w Punktach obsługi.
3. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), w tym w
przypadku gdy przedsiębiorca Cyfrowy Polsat wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
4. Konsument ma prawo złożyć wyraźne oświadczenie zawierające żądanie rozpoczęcia wykonywania Usług przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Jeżeli
Konsument wykonuje prawo odstąpienia od Umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia Usług przed terminem odstąpienia od Umowy, ma obowiązek
zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę do zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia,
z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. W przypadku dostąpienia od Umowy, na podstawie której Abonent otrzymał Sprzęt, Abonent ma
obowiązek zwrócić Sprzęt Cyfrowemu Polsatowi na adres ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa lub przekazać go osobie upoważnionej przez Cyfrowy Polsat do odbioru
niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Sprzętu przed jego upływem.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu sprzętu. Koszt zwrotu Sprzętu zależy od wybranego przez Abonenta sposobu dostawy oraz taryfy dostawcy. Cyfrowy
Polsat odbierze Sprzęt na własny koszt, w przypadku Umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, jeśli Sprzęt został dostarczony do miejsca zamieszkania
Abonenta i ze względu na charakter Sprzętu nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą.
5. Szczegółowe warunki korzystania z prawa odstąpienia, w tym informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia oraz skutkach odstąpienia, w tym
zasadach i kosztach zwrotu świadczeń przez Abonenta i Cyfrowy Polsat w przypadku odstąpienia od Umowy, określone są w pouczeniu o odstąpieniu od umowy
(„Pouczenie o odstąpieniu”), które Cyfrowy Polsat doręcza Abonentowi przed zawarciem Umowy oraz udostępnia na stronie internetowej www.cyfrowypolsat.pl.

 

Jeszcze jest coś takiego:

Pouczenie o odstąpieniu od umowy

http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/pouczenie-o-odstapieniu-od-umowy.pdf

Ale tego akurat nie miałem od nich na mailu tylko wygooglowałem i nie wiem czy aktualne

 

Pytania

1.Czy jest możliwość odstąpienia od umowy do 14 dni od podpisania umowy mimo zezwolenia na świadczenie usługi przed terminem odstąpienia od umowy bez żadnych kar?

2.Jakie będą ewentualnie koszty dodatkowe oprócz wysyłki dekoderów.(&5 pkt4 Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od Umowy po zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia Usług przed terminem odstąpienia od Umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę do zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.)

 

Uff to tyle. Proszę o wyrozumiałość.

 

Proszę o odpowiedź kogoś obeznanego w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W dniu wczorajszym, w tym samym APS-ie w Opolu, co zawsze, po raz kolejny złożyłem wypowiedzenie mojej umowy. :)

Co ciekawe, obsługiwał mnie ten sam pracownik, co w zeszłym roku i tym razem ani słowem mi "nie pisnął" o tym, że to jeszcze za wcześnie, że jak złożę teraz wypowiedzenie to Cyfrowy Polsat naliczy mi karę za wcześniejsze rozwiązanie umowy, itd itp. :) Po prostu przyjął moje wypowiedzenie umowy i tyle. :) Wspomniał jeszcze, że po zakończeniu umowy mam 30 dni na zwrot sprzętu. :> Do końca obecnej mojej umowy pozostało mi, identycznie jak w poprzednio, jeszcze 5 pełnych miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj przedluzylem umowe na internet i TV Sat. Jak napisac rezygnacje z tego? Ma ktos wzor? Na infolinii przedluzalem, ale jednak dali gorsza oferte. Mam 10 dni.

Edytowane przez Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

APS nie podbijają kopii. Drukują potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia!

 

Zapisy o formie odstąpienia od umowy:

 

1.3 Konsument może odstąpić od Umowy, składając Cyfrowemu Polsatowi jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, na przykład pismo wysłane na adres: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, e-mail: kontakt@cyfrowypolsat.pl, fax 22 356 66 77.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wczoraj przedluzylem umowe na internet i TV Sat. Jak napisac rezygnacje z tego? Ma ktos wzor? Na infolinii przedluzalem, ale jednak dali gorsza oferte. Mam 10 dni.

Witaj. Jeśli przedstawiona oferta nie przypadła Ci do gustu, napisz na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl Opisz tam swoje preferencje. Postaram się dobrać warunki umowy, które spełnią Twoje oczekiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapisy o formie odstąpienia od umowy:

 

1.3 Konsument może odstąpić od Umowy, składając Cyfrowemu Polsatowi jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, na przykład pismo wysłane na adres: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, e-mail: kontakt@cyfrowypolsat.pl, fax 22 356 66 77.

 

Czyli, że co? Wypowiedzenie umowy z Cyfrowym Polsatem można również wysłać mailem? A co własnoręcznym podpisem na wypowiedzeniu? Bo chyba jest on wymagany, prawda?

Można takie pismo z wypowiedzeniem umowy, własnoręcznie podpisane, zeskanować i wysłać mailem jako załącznik na podany wyżej adres e-mail?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...