Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jak wygląda sprawa jeśli złożyłem wypowiedzenie w listopadzie? Czyli 6 m-cy przed końcem umowy bym mógł przedłużyć? Ale nie chcę jednak przedłużyć i chcę zrezygnować to w styczniu jak złożę z powodu usunięcia kanału wypowiedzenie to nie będą się kolidować wypowiedzenia?

 

I czy mogę już napisać i złożyć wypowiedzenie z powodu usunięcia Universal Channel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój okres rozliczeniowy jest 2 każdego m-ca, czyli 2 stycznia będę bez TV? Ale za styczeń już nie pobiorą? A musi być okres 30 dniowy wypowiedzenia?

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Oznacza to, że 2 stycznia nie będziesz już abonentem jeśli złożysz wypowiedzenie w grudniu.Płacisz za TV z miesięcznym wyprzedzeniem.  Nie pobiorą bo teraz zapłaciłeś już pewnie rachunek 2 grudzień - 2 styczeń, a od stycznia już po umowie. Nie ma okresu wypowiedzenia w tym wypadku. Umowa się kończy z dniem kiedy przypada okres rozliczeniowy. U mnie to będzie np. 17 grudnia. 

Edytowane przez the cable guy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sąsiad ma 10go każdego miesiąca i ma miesięczny okres wypowiedzenia czyli do 10 stycznia tylko i koniec, w twoim przypadku koniec to 02.01 jeśli złożyłeś już wypowiedzenie.

 

No np w punkcie babka powiedziała mu że miesięczne ma, kurka każdy w punkcie co innego infolinia co innego. Czyli co 10.12. wyłącza mu? wczoraj złożył wypowiedzenie.

Edytowane przez jeneka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś mi pobrali opłatę za TV i chcę iść dziś  złożyć wypowiedzenie z powodu usunięcia, więc 2.01.2017będę miał koniec TV.

Czyli na 100% nie ma 30 dniowego okresu wypowiedzenia, skoro powód to usunięcie kanału.

 

Tu wszystko mamy opisane: :)

http://icyfrowypolsat.pl/zmiany-programowe-w-cyfrowym-polsacie-wylaczenia-kanalow-i-uruchomienie-nowych/

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czy to prawda, że jeżeli zostało więcej niż 6 miesięcy umowy to można wypowiedzieć jedynie wysyłając list do Polsat SA? Tak powiedział mi dzisiaj pracownik w punkcie Polsatu.

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już drugi punkt w moim mieście. Chciałem wymienić Evoboxa bo czasami pokazuje brak karty i powiedziano mi, że mogę dopiero na trzy miesiące przed zakończeniem umowy bez podania przyczyny. Poszedłem z pismem wypowiedzieć umowę i pracownik mnie odsyła do Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura! Sam to jakiś czas temu przerabiałem. Pracownik APS-u nie chciał mi przyjąć wypowiedzenia mojej umowy (do końca miałem jeszcze 5 miesięcy) twierdząc przy tym jednocześnie, że jak bardzo chcę to mi je przyjmie, ale będzie to skutkowało karą umowną za wcześniejsze zerwanie umowy z mojej strony. :crazy: Ja się uparłem i złożyłem jednak w tym APS-ie to wypowiedzenie. Żadnej kary z tego powodu nie miałem. :) W treści wypowiedzenia musi być tylko wyraźnie napisane, że umowa ma się zakończyć wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Wówczas nie będzie żadnych podstaw do naliczenia kary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W listopadzie 2017 zdecydowałem się na ofertę Premium MAX w opcji 24/8. Jedyną możliwością wyplątania się z umowy -bez kosztów - to wycofanie kanału czy zmiana regulaminu?

Umowy na Rodzinny za 4,99 jakoś niech dobiegną do końca i wtedy koniec :)

Edytowane przez markar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nawet nadal jest inaczej. Sprzęt w większości wypadków jest udostępniony.

@Maciejk5 - nie mogę dotrzeć do wykazu elementów wymaganych podczas zwrotu sprzętu internetowego, ale w cennikach nie widzę też pozycji jaka jest opłata za te elementy.

 

EDYCJA:

W regulaminach usług internetowych jest wykaz elementów przekazanych abonentowi:

a.Router Huawei B593u lub Huawei B593s

b.Zasilacz sieciowy

c.Kabel USB

d.Kabel sieciowy RJ45

i te elementy podlegają zwrotowi. Nadal jednak nie mogę odnaleźć cennika za brakujące elementy.

Edytowane przez swojadroga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...