Arek1988 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Witam. W którym miejscu sprawdzę, czy kanał Universal Chanel jest w moim pakiecie gwarantowany? Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zdublowaną treść postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 W wykazie kanałów stanowiącym załącznik do aktualnie obowiązującej umowy lub aneksu do umowy (PWU - Promocyjne Warunki Umowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 A jak wygląda sprawa jeśli złożyłem wypowiedzenie w listopadzie? Czyli 6 m-cy przed końcem umowy bym mógł przedłużyć? Ale nie chcę jednak przedłużyć i chcę zrezygnować to w styczniu jak złożę z powodu usunięcia kanału wypowiedzenie to nie będą się kolidować wypowiedzenia? I czy mogę już napisać i złożyć wypowiedzenie z powodu usunięcia Universal Channel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Tak, nie będzie kolidowało. Jeśli złożysz z powodu usunięcia kanału to umowa zostanie rozwiązana w dniu, na który przypada Twój okres rozliczeniowy. Może zostać rozwiązana już w grudniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Mój okres rozliczeniowy jest 2 każdego m-ca, czyli 2 stycznia będę bez TV? Ale za styczeń już nie pobiorą? A musi być okres 30 dniowy wypowiedzenia? Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Oznacza to, że 2 stycznia nie będziesz już abonentem jeśli złożysz wypowiedzenie w grudniu.Płacisz za TV z miesięcznym wyprzedzeniem. Nie pobiorą bo teraz zapłaciłeś już pewnie rachunek 2 grudzień - 2 styczeń, a od stycznia już po umowie. Nie ma okresu wypowiedzenia w tym wypadku. Umowa się kończy z dniem kiedy przypada okres rozliczeniowy. U mnie to będzie np. 17 grudnia. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez the cable guy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Sąsiad ma 10go każdego miesiąca i ma miesięczny okres wypowiedzenia czyli do 10 stycznia tylko i koniec, w twoim przypadku koniec to 02.01 jeśli złożyłeś już wypowiedzenie. No np w punkcie babka powiedziała mu że miesięczne ma, kurka każdy w punkcie co innego infolinia co innego. Czyli co 10.12. wyłącza mu? wczoraj złożył wypowiedzenie. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez jeneka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Dziś mi pobrali opłatę za TV i chcę iść dziś złożyć wypowiedzenie z powodu usunięcia, więc 2.01.2017będę miał koniec TV. Czyli na 100% nie ma 30 dniowego okresu wypowiedzenia, skoro powód to usunięcie kanału. Tu wszystko mamy opisane: http://icyfrowypolsat.pl/zmiany-programowe-w-cyfrowym-polsacie-wylaczenia-kanalow-i-uruchomienie-nowych/ Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Drugi raz wałkujecie to samo w kolejnym temacie. Już raz to było tłumaczone w temacie o zmianach w ofercie: https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kana%C5%82ach-cp-czy-mo%C5%BCna-wypowiedzie%C4%87-umow%C4%99/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Żeby złożyć rezygnację / wypowiedzenie w związku z Universal Channel to bieżący miesiąc musi być już opłacony czy nie ma to wpływu? Okres rozliczeniowy do 15 każdego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Abonament płatny jest z góry, czyli do 15 dnia miesiąca musisz opłacić miesiąc, który dopiero się zaczyna dla Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jeszcze jedno czy w punkcie mają gotowe druki czy trzeba wypowiedzenie napisać samemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jeszcze jedno czy w punkcie mają gotowe druki czy trzeba wypowiedzenie napisać samemu? samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcioo Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 (edytowane) Czy to prawda, że jeżeli zostało więcej niż 6 miesięcy umowy to można wypowiedzieć jedynie wysyłając list do Polsat SA? Tak powiedział mi dzisiaj pracownik w punkcie Polsatu. Edytowane 11 Lutego 2018 przez Barti Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Wypowiedzenie możesz złożyć kiedy chcesz. Nie kumaty ten pracownik CP. APSy mają obowiązek przyjąć CI wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcioo Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 To już drugi punkt w moim mieście. Chciałem wymienić Evoboxa bo czasami pokazuje brak karty i powiedziano mi, że mogę dopiero na trzy miesiące przed zakończeniem umowy bez podania przyczyny. Poszedłem z pismem wypowiedzieć umowę i pracownik mnie odsyła do Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Bzdura! Sam to jakiś czas temu przerabiałem. Pracownik APS-u nie chciał mi przyjąć wypowiedzenia mojej umowy (do końca miałem jeszcze 5 miesięcy) twierdząc przy tym jednocześnie, że jak bardzo chcę to mi je przyjmie, ale będzie to skutkowało karą umowną za wcześniejsze zerwanie umowy z mojej strony. Ja się uparłem i złożyłem jednak w tym APS-ie to wypowiedzenie. Żadnej kary z tego powodu nie miałem. W treści wypowiedzenia musi być tylko wyraźnie napisane, że umowa ma się zakończyć wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Wówczas nie będzie żadnych podstaw do naliczenia kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) W listopadzie 2017 zdecydowałem się na ofertę Premium MAX w opcji 24/8. Jedyną możliwością wyplątania się z umowy -bez kosztów - to wycofanie kanału czy zmiana regulaminu? Umowy na Rodzinny za 4,99 jakoś niech dobiegną do końca i wtedy koniec Edytowane 20 Lutego 2018 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejk5 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) Witam, czy za te dwie rzeczy muszę zapłacić przy zwrocie sprzętu? tj. Kabel oraz przedłużka usb Edytowane 7 Marca 2018 przez Maciejk5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horde Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Zrywasz umowę? Normalnie po spłaceniu rat za sprzęt przechodzi na własność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejk5 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Nie zrywam umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horde Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 To w takim razie nie musisz zdawać żadnego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 A skąd u Ciebie pewność, że ten sprzęt jest własnością @Maciejk5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horde Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 A dlaczego mam nie być? W umowach na internet albo sprzęt był wliczony do umowy albo był na raty. Było inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) Nawet nadal jest inaczej. Sprzęt w większości wypadków jest udostępniony. @Maciejk5 - nie mogę dotrzeć do wykazu elementów wymaganych podczas zwrotu sprzętu internetowego, ale w cennikach nie widzę też pozycji jaka jest opłata za te elementy. EDYCJA: W regulaminach usług internetowych jest wykaz elementów przekazanych abonentowi: a.Router Huawei B593u lub Huawei B593s b.Zasilacz sieciowy c.Kabel USB d.Kabel sieciowy RJ45 i te elementy podlegają zwrotowi. Nadal jednak nie mogę odnaleźć cennika za brakujące elementy. Edytowane 7 Marca 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.