fezuj Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Zapewniam Cię że było to pytanie bez sensu no ale odpowiem Ci że nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Tak technicznie, to zrezygnować można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Zrezygnować to zawsze można,tylko czasami ...za ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lilia Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) Czy zna ktoś koszt kary za niezwrócenie podstawowych komponentów dekodera? Mam HD5000 i nie mam do niego kabla zasilającego do tego dekodera. Dekoder CP służy mi jako pudełko w szafie po prostu a kabel gdzieś zniknął. Ile za to dostanę kary? Lub poleci mi ktoś z jakiegoś portalu jakiś kabel do tego dekodera? On był chyba z wbudowanym jakimś zasilaczem. Edytowane 25 Maja 2017 przez lilia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjw Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 @up Zasilacz 30 zł. http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-abonentow.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) Dowiedziałem się, że najlepsza oferta dla mnie jakbym chciał dobrać Multiroom, to umowa na 29 msc FamMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + 2xMR = 74,99 zł. Nie jest to super oferta, więc nie podpisałem aneksu, ale widzę, że podobno nadal jest Universal Channel HD gwarantowany, więc gdybym zgodził się na obecne warunki i na maila by mi przesłali umowę i by się okazało, że ten kanał jednak jest niegwarantowany, to mógłbym zrezygnować z aneksu zanim kurier by do mnie przyszedł? Czy byłyby z tym jakieś problemy? Edytowane 12 Czerwca 2017 przez Barti Przeniesiono post i poniższą odpowiedź na niego do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) O ile się nie mylę to podpisując umowę poprzez internet to masz 14 dni na odstąpienie od umowy i nawet nie musisz podawać przyczyn odstąpienia. Edytowane 12 Czerwca 2017 przez dartman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Umowa kończy się pod koniec września, wypowiedzenie złożone, zarejestrowane, opłaty uregulowane. Pytanie, czy jest normalnym że w ICOK widnieje płatność już za miesiąc następny? Czyli ten, który jak umowa się zakończy to już sygnał powinien być wyłączony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Kiedy dokładnie kończy się umowa i kiedy dokładnie złożyłeś wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 (edytowane) Koniec 30.09 wyp. złożone 5.08. Wprowadzone poprawnie bo pani z duk potwierdziła że koniec 30-go chyba że przedłuże. Loguję sie czasami do icoka zerknąć co tam, więc dlatego pytam, płatności za abo są z góry więc wrzesień oczywiście opłacony, nie wiem po co widnieje kwota na kolejny miech. Być może system tak działa bez względu na to kiedy sie kończy lub kiedy się ma skończyć. OK. Dzięki za informacje. Edytowane 5 Września 2017 przez lesi1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Czyli wszystko jest ok. 30 września się zmieni status w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) Pozostało mi 5 miesięcy mojej obecnej umowy z Cyfrowym Polsatem. Pakiety mam takie, jakie widać w mojej sygnaturce na forum. Moja obecna umowa jest na okres 15 miesięcy. W dniu dzisiejszym byłem w jednym z APS-ów Cyfrowego Polsatu w Opolu (w tym samym, co zawsze) w celu złożenia tam wypowiedzenia mojej obecnej umowy. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, pracownik tegoż APS-u po sprawdzeniu w systemie mojej umowy powiedział mi, że pozostało mi jeszcze 5 miesięcy do końca umowy (co się oczywiście zgadza) i stwierdził przy tym, że to jeszcze jest za wcześnie, abym mógł złożyć wypowiedzenie tejże umowy i żebym przyszedł z tym wypowiedzeniem dopiero w grudniu br., gdyż oferty przedłużeniowe są dostępne dopiero na dwa (!, ) miesiące przed końcem umowy. Powiedział też, że oczywiście jeśli chcę to może mi przyjąć to wypowiedzenie umowy już dzisiaj i "puścić" je do Cyfrowego Polsatu, jednak dodał, że w takiej sytuacji "prawie na pewno" zostanie to przez Cyfrowy Polsat potraktowane jako zerwanie umowy z mojej strony i że zostanie mi za to naliczona kara umowna. A w treści wypowiedzenia napisałem przecież tak: "Niniejszym wypowiadam Umowę Abonencką z dnia 3.04.2013r. o numerze s2013/xxxxxx (z późniejszymi Aneksami przedłużającymi Umowę) zawartą pomiędzy mną, a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec obowiązującego Okresu Podstawowego określonego w Umowie." Treść moim poprzednich wypowiedzeń była identyczna (jedynie jest tylko inna data napisania pisma). Zdziwiło mnie bardzo to, co pracownik APS-u mi o tym powiedział. Powiedziałem mu przecież, że w treści pisma wyraźnie zaznaczyłem, że umowa ma się rozwiązać z końcem obowiązującego okresu podstawowego w niej określonego. Powiedziałem mu też, że poprzednim razem też składałem w tym samym APS-ie wypowiedzenie umowy, gdy pozostawały mi jeszcze 4 miesiące do końca umowy (tak w rzeczywistości było) i nie było z tym żadnym problemów i że potem kontaktował się ze mną DUK i telefonicznie przedłużyłem umowę. Pracownik APS-u pokiwał na to głową, "że nie" i powiedział, że infolinia nie kontaktuje się z abonentami w celu przedłużenia umowy. Powiedział jeszcze raz, abym przyszedł z tym wypowiedzeniem w grudniu br. i że jak nie będzie dla mnie satysfakcjonującej oferty to wtedy "najwyżej puści to wypowiedzenie do CP" i tyle. Co to w ogóle za praktyki APS-u? Pierwszy raz się z tym spotykam! Poprzednio już dwa razy składałem wypowiedzenie umowy w tym samym APS-ie (pierwszy raz bodajże na 3 miesiące przed końcem umowy, ostatnio na 4 miesiące przed jej końcem, o czy już wspomniałem). Co mam teraz zrobić? Bardzo proszę o rzetelną odpowiedź, jak to obecnie w rzeczywistości jest, bo podejrzewam, że pracownik tegoż APS-u zwyczajnie "walnął mi ściemę". Nie wiem tylko, co nim przy tym kierowało. Przypuszczam, że pewnie sam chciałby wcisnąć mi jakąś ofertę (wiem z tego wątku, że APS-y dają gorsze oferty przedłużeniowe, niż DUK), ale że było na to jeszcze za wcześnie to takiej możliwości nie miał. Poprzednimi razy obsługiwał mnie tam inny pracownik, niż ten, co dzisiaj. Tamtego drugiego dzisiaj tam nie było. Przeglądam przecież niniejszy wątek na bieżąco, więc mam jako takie rozeznanie, co i jak, więc nie wierzę w to, co mi dzisiaj powiedział pracownik tegoż APS-u. W celu rozwiania jednak wątpliwości bardzo proszę o odpowiedź w tej sprawie. Na razie się wstrzymałem i nie złożyłem w tym APS-ie tego mojego wypowiedzenia umowy z Cyfrowym Polsatem. Edytowane 14 Września 2017 przez swojadroga Przeniosłem do bardziej odpowiedniego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 @Barti Opisana przez Ciebie sytuacja jest mi znana z analogicznej wizyty mojego znajomego 5 m-cy przed końcem. Również spotkał się z oporem, wręcz odmową przyjęcia wypowiedzenia przez pracownika APS. Poradziłem mu wtedy wysłanie wypowiedzenia i tak tez zrobił. Efekt był taki że dostał przedłużenie 5 m-cy przed końcem umowy pomijając tym samym pośrednika APS. Polecam zrobić to samo. Prawnie w piśmie jest wszystko na swoim miejscu o żadnej karze nie ma tu mowy. Wygląda na to że jest jakaś polityka by odradzać przyjmowania wcześniejszych wypowiedzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) @Barti: Nic się nie zmieniło i dalej można w APS-ach zostawiać wypowiedzenie na 6 mc przed końcem umowy. Zrób tak: a) Zaczekaj jak w tym APS-ie pojawi się inny pracownik i jemu złóż wypowiedzenie, b ) Idź do innego APS-u. Szef mojego APS-u jak u niego niedawno składałem wypowiedzenie sam mnie poinstruował, że mogę składać wypowiedzenie w APS-ach na 6 mc. przed końcem umowy, czyli nic się nie zmieniło. Edytowane 14 Września 2017 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 @Barti To jest tak APSy wiedzą że składasz wypowiedzenie żeby ugrać lepszą ofertę z DUKu a w salonie takich ofert nie dostaniesz. Nie maja z tego że wypowiadasz profitu ani prowizji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Stawiasz mnie @Barti w niezręcznej sytuacji, bo pytania o wypowiedzenie przenoszę do tematu o rezygnacji z CP lub do kosza... I co ja mam teraz zrobić? To nie jest polityka CP, tylko swego rodzaju głupota i brak zrozumienia instrukcji Cyfrowego Polsatu przez pracowników. Pracownicy APS-ów i Infolinii nie mogą TYLKO (i za to mogą być ukarani), namawiać do składania wypowiedzeń! Ale nie mogą też utrudniać i odmawiać przyjęcia takich oświadczeń abonentów! Mają obowiązek poinformować o formie i możliwościach złożenia rezygnacji, jeśli abonent pyta! Zmień APS, wyślij listem i złóż skargę na APS. innej rady na naukę nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blask33 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 U mnie też się upierał i ta sama historia a to był szef APS. Uparłem się, że chcę, bo mam takie prawo. Wykonał telefon do swojego działu i powiedział, że jednak mogę złożyć. Też straszył mnie karami i zmianami przepisów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 OK, dziękuję Wam wszystkim serdecznie za odpowiedzi! Czyli jest jednak tak, jak myślałem. Pracownik APS-u, w którym dzisiaj (a właściwie to już wczoraj ) byłem, zwyczajnie mi naściemniał. W takim razie spróbuję zrobić "drugie podejście" w tym samym APS-ie z tym moim wypowiedzeniem umowy z CP. Obojętnie, na jakiego pracownika trafię. Jeśli będzie ten sam to po prostu poproszę, aby to wypowiedzenie jednak mi przyjął i wydał mi potwierdzenie tego faktu, tak jak to bywało poprzednimi razy. Odwiedzę jeszcze raz ten sam APS w tym samym celu w przyszłym tygodniu i dam tutaj znać, jak tym razem mi poszło. @swojadroga, co do zamieszczenia przeze mnie tamtego powyższego mojego postu w wątku dotyczącym ofert przedłużeniowych Cyfrowego Polsatu to wybacz mi proszę tę moją straszną gafę , ale byłem wtedy tym mocno zdenerwowany i musiałem jak najszybciej napisać o tym na forum. Już wychodząc z tego APS-u układałem sobie w myślach treść tego mojego powyższego postu. Tak więc, przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shocco Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 (edytowane) Sam byłbym zdziwiony taką reakcja pracownika APSu, gdyby to mi się przytrafiło. Sam jestem świeżo po złożeniu wypowiedzenia (sprawy załatwiam cały czas w tym samym punkcie) i po 2-3 minutach wyszedłem z potwierdzeniem przyjęcia. Żadnych utrudnień, żadnych pytań, żadnych złośliwości. Edytowane 15 Września 2017 przez shocco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 @shocco Ile miesięcy pozostało Ci do końca obecnej umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shocco Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 3 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 W dniu dzisiejszym byłem w tym samym APS-ie, co poprzednio i złożyłem wypowiedzenie mojej umowy. W zeszłym tygodniu też tam byłem i moje perypetie z tym związane opisałem w poprzednim moim poście, widniejącym wyżej. Dzisiaj obsługiwał mnie ten sam pracownik, co poprzednio, chociaż tym razem był też drugi, na stanowisku obok. Pracownik ten przypomniał mnie sobie i pamiętał, że do końca obecnej umowy mam jeszcze 5 miesięcy. Ale przyjął to moje wypowiedzenie umowy i wydał mi potwierdzenie. Gdy to już uczynił to powiedział, że teraz, gdy dostanę pismo od Cyfrowego Polsatu to reklamację mam sobie składać listownie, poleconym, a nie już u niego w salonie, bo, jak się wyraził, "to nie ma sensu". Drugi pracownik, siedzący obok, słysząc to, powiedział "no, na pewno przyjdzie". Czyli miał na myśli to pismo od Cyfrowego Polsatu. Żaden z nich nie powiedział tego wprost, ale wyczułem, że mieli na myśli pismo z informacją o naliczeniu mi kary umownej za wcześniejsze rozwiązanie umowy. A ja przecież w treści wypowiedzenia napisałem wyraźnie, że umowa ma być rozwiązana z końcem okresu podstawowego określonego w umowie (dokładną jego treść przytoczyłem w poprzednim moim poście, widniejącym wyżej) i powiedziałem też to temu pracownikowi APS-u przyjmującemu moje wypowiedzenie. Ale pracownik ten, nie wiem, chyba udawał, że tego nie słyszy. Po tym wszystkim, odchodząc już od stanowiska pracownika APS-u, powiedziałem tylko głośno do mojego taty (bo byliśmy tam razem, gdyż mojemu tacie też się kończy umowa z Cyfrowym Polsatem dokładnie w tym samym czasie, co mi i też składał wypowiedzenie): "no to teraz czekamy na telefon z Działu Utrzymania Klienta z ofertą na przedłużenie umowy". Powiedziałem to tak specjalnie, aby ci pracownicy APS-u to słyszeli. Ten, który nas obsługiwał, tylko tak nagle popatrzył takimi dziwnymi oczami... I tyle. I wyszliśmy z tego APS-u. Przyznam szczerze, że mam teraz trochę takiego małego "stresa", czy Cyfrowy Polsat jednak nie wlepi nam kary umownej, no ale przecież skoro w treści wypowiedzenia jest podane wyraźnie, kiedy umowa ma się rozwiązać to przecież nie powinni tej kary naliczać, prawda? Poprzednim razem składałem wypowiedzenie umowy w czasie, gdy do jej końca pozostawały jeszcze 4 miesiące. Wypowiedzenie złożyłem też w tym samym APS-ie i jego pracownik nic wtedy nie mówił takich rzeczy, jak teraz. A w tym APS-ie "od zarania dziejów" pracują cały czas ci sami dwaj pracownicy. I to jeszcze z czasów dawnej CYFRY+, bo to był kiedyś APS CYFRY+ właśnie. Tak więc czekam teraz na ofertę z DUK i liczę, że takowa się dla mnie i mojego taty pojawi. W tej kwestii dalej będę już pisać w wątku dotyczącym ofert przedłużeniowych Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Jeżeli napisałeś w wypowiedzeniu kiedy umowa ma się skończyć (a się nie pomyliłeś, ile Ci zostało do końca) to się nie martw, żadna kara nie przyjdzie. Ja tak robię od 5 lat i zawsze przedłużam po telefonie z DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Na dzień dzisiejszy do końca umowy pozostało mi jeszcze 5 miesięcy (pełnych okresów rozliczeniowych). Sprawdziłem to wcześniej za pomocą ICOK, a i pracownik w APS-ie, gdy byłem tam w zeszłym tygodniu, też to sprawdził i potwierdził. A wypowiedzenie mojej umowy napisałem tak (przytoczę raz jeszcze): "Niniejszym wypowiadam Umowę Abonencką z dnia 3.04.2013r. o numerze s2013/xxxxxx (z późniejszymi Aneksami przedłużającymi Umowę) zawartą pomiędzy mną, a Cyfrowym Polsatem S.A. z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec obowiązującego Okresu Podstawowego określonego w Umowie." W treści pisma oczywiście bez pogrubionej czcionki. Więc w mojej ocenie nie ma tu żadnych podstaw do naliczenia kary umownej. Tym bardziej, że, jak tu na forum wielokrotnie czytałem, wypowiedzenie takie (o takiej treści) można ponoć złożyć nawet w tym samym dniu, w którym podpisało się umowę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 Nie douczone te osoby w APSie są. Znajomy wczoraj składał wypowiedzenie w punkcie (5 miesięcy miał do końca starej umowy) tak jak Ty i przyjęli. Dziś dzwonił do niego DUK i przedłużył umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.