Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czytam czytam ale nadal nie wiem co wpisać w wypowiedzeniu w miejscu z dniem..,

Korzystam z wzoru, który ktoś umieścił na forum:

Dziś mamy 9maja2009 jestem na umowie na czas nieokreślony wypowiedzenie 3 miesięczne i się trochę pogubiłem co do daty jaką mam wpisać, żeby się nie walnąć i nie użerać z CP. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To proste. Musisz zobaczyć na umowie datę jej zawarcia i od tego dnia liczyć trzy miesiące. Np. będzie to 20 maja, to Twoja umowa przestanie obowiązywać 20 sierpnia. Taką datę należy wpisać. Należy zaznaczyć, że wypowiedzenie musi znaleźć się w Cyfrowym Polsacie najpóźniej 19 maja. Jeśli nie, to czekasz dodatkowy miesiąc. Data ta (20 V) jest przykładowa, wstaw swoją datę z umowy i odpowiednio sobie przelicz. Jakby co, to pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na umowie mam 2006.11.10 czyli mam wpisać z dniem 10.09.2009 tam tak?? dobrze myślę?? bo do jutra nie dojedzie to wymówienie z tego co napisałeś trzeba wziąć następny miesiąc? A i jeszcze jedno kupowałem dekoder na własność muszę wpisywać w wymówieniu numer dekodera karty itd czy wystarczy imię nazwisko adres i np pesel wysłać im to i obędzie się bez większych problemów? Zadaje takie pytanie bo po lekturze tego forum widzę że cuda na kiju się dzieją podczas rozwiązywaniu umów z nimi i nie chce się z nimi też męczyć. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

juz kiedyś pisałam tu (moje posty są na stronie 19,20). Moja umowa ma JEDNOMIESIĘCZNY okres wypowiedzenia skutecznym na koniec miesiąca KALENDARZOWEGO. Pani z BOK-u kazała zapoznać mi się z umową. Co też zrobiłam. Podczas kolejnego telefonu od nich w sprawie uregulowania zaległej opłaty, czytam im swoją umowe a oni stwierdzają, że tak napewno nie ma i rzucają słuchawkę! Nikt nie chciał mnie wysluchać. W umowie nie mam ani słowa o tym, że podczas wypowiedzenia umowy muszę zapłacić za kolejny miesiąc rozliczeniowy. ANI SŁOWA. Mówią też, że oni również czytali moja umowę. Dodam też, że za każdym razem dzwoni inna osoba więc z nikim nie moge sie dogadac.

Poprosiłam więc, że jeżeli oni mają inną umowę to prosze o jej przysłanie wraz fakturą na co oni krótko i nie na temat "tak napewno nie pisze".

Ile mi już nerwów napsuli to nikt mi tego nie odbierze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sami nie wiedzą? Ręce opadają...

 

Ja bym napisał maila w tej sprawie. Zaznacz, że domagasz się całkowitego rozliczenia rachunku od początku trwania umowy do momentu jej rozwiązania i oczekujesz pisemnego wyjaśnienia.

 

Ale przypomnę jak to wygląda: Powiedzmy, że masz okres rozliczeniowy 20 każdego miesiąca. Pismo o rozwiązaniu umowy dociera do CP 10. Jednomiesięczny okres wypowiedzenia jest skuteczny na koniec miesiąca kalendarzowego. Czyli za okres od 20 do 30/31 danego miesiąca płacisz pełną stawkę, czyli jak za okres od 20 do 20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle, że w mojej umowie nie pisze o dopłacie za dodatkowy miesiąc. moja umowa zakończyła się z dniem 28 luty 2009 rok. i nie ma nigdzie dopisane jakobym miała dopłacać coś po zakończeniu umowy. bo raczej nie jest normalne to, że musze zapłacić za miesiąc w którym CP będę miała odlączony. czy moze to jest odgórnie zapowiedziane, że tak ma być a informuje się o tym klientów dopiero przy rozwiazywaniu umowy? ale skoro mam na koniec miesiąca KALENDARZOWEGO to powinnam zapłacić do końca miesiąca a nie do końca okresu rozliczeniowego.

i w tym momencie nie chodzi już nawet o te pieniądze (bo pewnie kiedyś dla świętego spokoju zapłace), ale o ich zachowanie. jak mozna rozłączać się w połowie mojego zdania i nie dawać dojść do głosu? dla mnie to jest po prostu brak szacunku dla klienta. mogą spokojnie wytłumaczyć o co im chodzi, wysłuchać mnie a nie robic ze mnie glupią która nie umie czytac i nie wie co ma w umowie. i jeszcze ściemniac mi, że moją umowe mają przed oczami. skoro została ona zmieniona dlaczego nie zostałam poinformaowana? "tam na pewno tak nie pisze". no przepraszam, nie rozumiem. a skoro nie chcą mi jej przysłać musi być coś nie tak.

 

napewno napisze maila. na rozmowy z nimi nie mam już zwyczajnie ochoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne problemy , ale związane z opłatami za pakiety . Wykonałem dziesiątki telefonów , bez rezultatu . Moje nerwy wyczerpały się . Napisałem maila do rzecznika CP ( w mailu zeskanowana umowa i podkreślone na czerwono ważne kwestie umowy ) , gdyż moje maile do IKO-u CP nic nie dawały . Po tygodniu otrzymałem odpowiedż i przeprosiny , a wraz z nimi aktualną historię moich opłat .

Proponuję zrobić to samo . Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anusia69 z tego co napisałaś, to w 2005 roku zawarłaś umowę na czas określony, prawdopodobnie 12 lub 24 miesięcy. Po tym okresie (w przypadku braku oświadczenia o braku zamiaru kontynuowania umowy) umowa ta przekształciła się w umowę na czas nieoznaczony, którą każda ze stron może rozwiązać za odpowiednim okresem wypowiedzenia skutecznym na koniec miesiąca lub okresu rozliczeniowego. Jeśli faktycznie miałaś zastrzeżony 1-miesięczny okres wypowiedzenia, to po prostu olej ich. Jeśli nadal będą próbowali egzekwować jakiekolwiek należności, to idź z tym do sądu lub miejskiego (powiatowego) rzecznika praw konsumentów. Jeśli możesz, to prosiłbym Ciebie o dokładne zacytowanie postanowień umowy, które dotyczą czasu jej trwania oraz trybu rozwiązywania. I jeszcze jedno pytanie. Czy w czasie między zakończeniem okresy promocyjnego a rozwiązaniem tej umowy, nie podpisywałaś żadnego porozumienia z Polsatem, które być może przewiduje inny okres wypowiedzenia. Oni często wysyłają tego typu oferty, na mocy których w zamian za nieznaczny rabat na abonament wiążesz się z nimi umową. Jestem prawnikiem i trochę się na tym znam, ale musiałbym znać dokładnie postanowienia umowy w części o której wspomniałem wyżej. Ja w grudniu też rozwiązywałem umowę z Cyfrowym Polsatem i wszystko przebiegło bez większego problemu. Z tego co mówisz, Polsat nie ma racji i powinnaś ignorować wszelkie ich wezwania do zapłaty jakichkolwiek świadczeń z tytułu umowy obejmujących okres po 28 lutego 2009 roku. Niemniej, żeby być pewnym, musiałbym dokładnie znać postanowienia umowy o których wyżej pisałaś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle, że w mojej umowie nie pisze o dopłacie za dodatkowy miesiąc. moja umowa zakończyła się z dniem 28 luty 2009 rok. i nie ma nigdzie dopisane jakobym miała dopłacać coś po zakończeniu umowy. bo raczej nie jest normalne to, że musze zapłacić za miesiąc w którym CP będę miała odlączony. czy moze to jest odgórnie zapowiedziane, że tak ma być a informuje się o tym klientów dopiero przy rozwiazywaniu umowy?

 

 

Ok umowa kończy ci się 28 luty 2009 i masz 1 mc okresu wypowiedzenia...

Czyli wychodzi nato że musisz opłacić za ten 1 miesiąc, bo w ciągu tego miesiąca nadal masz dostęp do telewizji nawet jak dekoder wsadzisz do szafy sygnal masz nadal... Wg. umowy tv masz dpo 29 lutego to pismo wysyłasz przed 28 stycznia 2009 wtedy opłacasz tylko do końca lutego... A każdy kolejny miesiąc opóźnienia w wysłaniu wypowiedzenia opłacasz dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@anusia69 - w styczniu wysłałaś wypowiedzenie,jeśli termin wypowiedzenia przy umowie na czas nieokreślony wynosi 3 miesiące ( a tak jest zazwyczaj),to praktycznie od końca kwietnia nie powinnaś mieć sygnału a w skrzynce pocztowej przynajmniej jedno wezwanie do uregulowania należności. Odłączyli Cię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie.

Jakże się cieszę, że znalazłam to forum :brawo:

Mam pytanko do fachowców.

W zeszłym roku rozwiązałam umowę z CP, (nawet bezproblemowo z 3-mies. okresem wypowiedzenia.), mam w domu potwierdzenie:

"Uprzejmie informujemy, że na podst. pisma które wpłynęło do CP w dniu 2008-06-25. Umowa została rozwiązana"

 

A dziś dokładnie dostałam pisemko, że mam zaległą wpłatę 29.90.

Moje pytanie brzmi czy tak można? ja już nie pamiętam czy miałam jakąś zaległość, a nawet jeśli to czy po rozwiązaniu umowy mogą tak sobie wołac pieniędzy?

Pomóżcie proszę, bo mam 5 dni na wpłatę i nie wiem co robić :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuję pisemko:

"Szanowna Pani,

Zawiadamiamy, iż do dnia dzisiejszego nie odnotowaliśmy wpływu na nasz rachunek należności wynikających z umowy zawartej pomiędzy panią a CP, co na dzień wysłania niniejszego wezwania skutkuje łącznym zadłużeniem w wysokości 29.60.

Wzywamy do uregulowania zadłużenia w łącznej wysokości 29,60 w terminie 5 dni od daty doręczenia na konto nr. xxxxxx...

 

Jednocześnie przypominamy, iż w związku ze złożonym przez Panią wypowiedzeniem umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego pakietu programów/ aktywnych pakietów programów została ona rozwiązana.

 

Rozwiązanie umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego pakietu programów nie wpływa na pani zobowiązanie uiszczenia należnych kwot.

 

W przypadku nie uregulowania zadłużenia sprawa dochodzenia należności zostanie skierowana na drogę postępowania windykacyjnego idt..."

 

Co najlepsze na następnej stronie czytam dalej: "Przypominamy, że po uregulowaniu rachunku będzie Pani miała możliwość korzystania z programów ogólnodostępnych bez konieczności wnoszenia opłat abonamentowych."

 

tu nie chodzi o te pieniądze, bo kwota niewielka, ale czy teraz nie będzie tak, że co chwila będę dostawała jakieś monity o nieuregulowanych płatnościach? Jak to sprawdzić, przecież nawet nie pamiętam już nr. klienta, czy co tam trzeba do logowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do logowania potrzebny jest nr karty z dekodera i hasło - wymyślone wcześniej przez ciebie.

Jeśli nie byłaś zarejestrowana w ICOK-u to teraz tego już nie zrobisz.

Trudno i darmo trzeba zapłacić. CP nierobi takich "numerów", o których tu wspomniałaś.

Ponadto dekoder twój będzie zawszę odbierał kanały FTA - oczywiście po opłaceniu zaległej opłaty.

 

pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Corsini a czy to nie powinno pisać w umowie ?

 

Dostalam dzisiaj takie samo pismo jak julijka. Może przez moja sprawe i cos Twojego wyszło na jaw ;)

Ale patrząc na Twoja sprawe to już zupelnie ręce opadają... Zapewne chodzi o to samo co u mnie, ale żeby nagle odezwać się po takim czasie i żadać zapłaty to żenada.

 

Ja planuje wysłac im maila lecz teraz nie ma mnie w domu (jeżeli też mojej mamie nie puszczą nerwy i nie zapłaci, bo od środy dzwonia codziennie).

 

Oraz Maris- dziękuje bardzo za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne chodzi o to samo co u mnie, ale żeby nagle odezwać się po takim czasie i żadać zapłaty to żenada.

Taki stan skutkuje wynikiem prawie trzech milionów abonentów. Trudno im tak natychmiast wszystkich ogarnąć. Lecz swoje liczą i choć z opóźnieniem, to jednak sobie policzą. A wy nie liczcie na nic :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi zrobili lepszy numer. Wypowiedzenie wyslane w sierpniu 2008, 7 stycznia 2009 roku przyszlo pismo, ze umowa jest rozwiazana i ze nie zalegam z zadnymi oplatami. A 2 dni temu poleconym: Ma pan 5 dni na zaplacenie 350 zl zaleglych oplat albo kierujemy sprawe do windykacji. Oni sa chyba chorzy. Na moje nieszczescie nie zachowalem tego pisma ze stycznia, ale juz sie odwolalem, i jak trzeba to pojde do sadu ale grosza zlodziejom nie zaplace. Takze ostrzegam wszystkich przed zawieraniem umow z ta platforma. To oszusci i naciagacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Mimo wszystko dobrze jest wszelką tego rodzaju korespondencję przechowywać (wystarczy przez okres 3 lat, z uwagi termin przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych z tego tytułu),

 

2) czy w tym piśmie od operatora zostały wyszczególnione należności, z zapłatą których "zalegasz" ? Skoro w ciągu kilku miesięcy przysyłają Ci dwa pisma o różnej treści to może to po prostu jakaś pomyłka.

 

pozdrawiam

marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...