anusia69 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 umowe zawierałam w 2005 roku więc teraz miałam ją przedłuzaną na czas nieokreślony. w mailu nie było nic więcej napisane, nic o żadnej dopłacie. ale juz się pogubiłam. czy mam płacić za ten marzec? za miesiąc w którym umowa mnie teoretycznie juz nie obowiązywała... za luty mam uregulowane, mam w dodatku jakiś 10 zł nadpłaty. do BOK nie bede dzwonic bo zanim się tam połączę, zanim zorientują się o co chodzi, zanim trafie na kogos ogarnietego to zbankrutuje. a maila szybko przeczytaja, a jeszcze szybciej na niego odpowiedzą. następnym razem jak będą dzwonili, powołam się na tą osobe która napisała tego maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
butterfly Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Jeżeli dostałaś takiego meila, to należność należy uregulować do 28 lutego. A odpowiedzi na pismo nie dostałaś, bo odpowiedz jest wysyłana po rozwiązaniu umowy. Ja radzę zadzwonić i upewnić się czy umowa jest rozwiązana. Kolejek nie ma zapewniam... Ale w jaki sposób Ci kazali płacić ? Dostałaś smsa? Warto zadzwonić i upewnić się czy rozwiązanie jest wprowadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 powołam się na tą osobe która napisała tego maila. I to jest istota rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
butterfly Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Oni napewno mają tego meila u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 umowe zawierałam w 2005 roku więc teraz miałam ją przedłuzaną na czas nieokreślony Z tego co napisałaś, rozwiązałaś umowę na czas nieoznaczony, w przypadku której okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące na koniec okresu rozliczeniowego. Chyba, że w Twoim przypadku było inaczej. Ale być może napisałaś w oświadczeniu woli, że nie wyrażasz zamiarku kontynuowania umowy, co osoba odpowiadająca na Twojego maila potraktowała jako rozwiązanie umowy na czac oznaczony, w którym okres wypowiedzenia może wynosić miesiąc w zależności od umowy. Zajrzyj więc dokładnie do umowy bądź porozumienia, które podpisałaś z Cyfrowym Polsatem i sprawdź jaki okres wypowiedzenia Ciebie obowiązuje. A powoływanie się na maila, to nie jest dobry pomysł, bo podpisując umowę lub porozumienie, którego treść Cyfrowy Polsat Ci przysłał, wiedziałaś jaka jest treść umowy, więc to nie jest wytłumaczenie, że ktoś Ciebie wprowadził w błąd. Dla Ciebie wiążąca jest treść dokumentu, który podpisałaś a nie informacja, której Ci udzielił pracownik Cyfrowego Polsatu. Mówię Ci to jako prawnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
butterfly Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Nie wszystkie umowy mają 3 miesiące wypowiedzenia. Ale też radzę sprawdzić w umowie jaki jest okres wypowiedzenia- lub połączyć się z BOK. Ale informacje w meilu są prawdziwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Cyfrowy Polsat powinien wiedzieć. Masz rację. Tyle, że czytając to i inne fora, na których opisanych jest masa doświadczeń abonentów poszczegolnych platform cyfrowych z róznej maści konsultantami cz pracownikami działów ds. kontaków z abonentami. Oni potrafią czasami takie głupoty wciskać swoim klientom, że mozna by z tego napisać dosyć obszerną książkę. Nie twierdzę jednak, że anusia69 dostała niezgodną z prawdą odpowiedź. Ale jeśli dostaje później rachunek do zapłaty należności z tytułu abonamentu za miesiące w których umowa już była rozwiązana, to ktoś się pomylił. Pytanie tylko, kto? Czy osba, która wysłała przedmiotowego maila czy osoba, która dokonuje rozliczeń płatności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
butterfly Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zgadzam się! Niektórzy konsultanci opowiadają straszne bzdury. I totalnie nie nadają się do tej pracy. Ale z tego co napisała osoba - chodzi mi o meil koleżanka ma miesięczny okres wypowiedzenia a należy pamiętać, że jest on odliczany od dnia rozliczeniowego. Na złość to robisz Drugie ostrzeżenie za to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 < Off-topic > I wcale nie chodzi tu o kolegę, który tak napisał: a o nas wszystkich Oto, jak można pokaleczyć nasz ojczysty język. Nasz język świadczy o nas, to znaczy jak się nim posługujemy, czy znamy jego poprawność gramatyczną, ortograficzną i interpunkcyjną. Estetyka każdej wypowiedzi lub pisowni zdradza, jakimi jesteśmy ludźmi. Teraz już wszyscy będą wiedzieć? Jak ważny jest nasz ojczysty język! Ot! Taka mała wzmianka komunikatywności językowej, to znaczy umiejętności właściwego posługiwania się językiem w danej sytuacji. Tak, aby w jak najbardziej zrozumiały sposób przekazać każdą informację swojemu rozmówcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TV Expert Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam Wszystkich. To mój pierwszy post Podpisałem umowę z CP na 13 miesięcy w grudniu ub roku. Chciałbym wycofać się z tej umowy. Czy mogę to zrobić i z jakimi karami będę musiał się liczyć. A może szykuje się jakaś zmiana regulaminu, dzięki której anuluję umowę bezboleśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anusia69 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 mam miesięczny okres wypowiedzenia. co jakiś czas miałam telefony aby zapłacić (sekretarka automatyczna to mówila), więc napisałam im maila o co chodzi, to mi właśnie odpisali. w koncu zadzwonili na rozmowe, więc zgodzilam się zaplacić te kolejne 37,90 ale nie więcej na co pan stwierzdił, że się ze mną nie dogada... potem zadzwoniła pani która nie wiedząc sama co powiedzieć, powiedziała krótko, że czekają na wpłate do czwartku. więc,no kurcze, jeśli w umowie mam napisane, że mam miesiczny okres wypowiedzenia to nie wiem z jakiej racji mam płacić nagle za 3 miesiące. w tym momencie mam zapłacone za luty+ nadpłata i osobiśnie mam czyste sumienie. dodam też, że już miałam problemy z CP. kiedys przez 3 dni nie miałam kanałów ponieważ nie wysłali mi powiadomienia o tym, że abonament sie zwiększyl. dowiedziałam się o tym w październiku, a nową cene wprowadzili już w styczniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Jaką kwotę kazali ci zapłacić i jak masz okres rozliczeniowy? W przypadku twojej umowy, rozwiązana zostaje z końcem miesiąca kalendarzowego, wieć jeśli masz okres rozliczeniowy powiedzny 20.01/ 19.02 to za pozostałe 9 dni lutego (do końca miesiąca, w którym zostanie rozwiązana umowa) musisz wnieść pełną opłate. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeq Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 witam! czy ostatnio dzialo sie cos w cyfrowym polsacie co moglbym uznac za pretekst do zerwania umowy ? (podwyżka, zmiana programowa... itp) babeczka z infolini powiedzila ze okres wypowiedzenia wynosi 3mce sorry za glupie pytanie ale rodzice maja cp i chca zerwac umowe a ja na bierzaco nie sledze co sie tam dzieje pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 No niestyty, ale podwyżki abonamentu w ostatnim czasie nie bylo, zmiany programowe może i były, ale raczej nie takie, które mogłyby dać pretekst do zerwania umowy - nie podejrzewam nikogo o to, że ktoś zrywa umowę, bo platforma dodała do oferty nowe kanały (i nie podniosła też z tego powodu ceny abonamentu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawraf Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Witam wszystkich, mam ogromny problem i proszę o jakąś pomoc. Sprawa wygląda nastepująco: 1 kwietnia popsuł mi się dekoder i jako, że mnie nie było (urlop) nie oglądałem telewizji (CP). Po 20 kwietnia zobaczyłem, że nie działa (piszę tą datę ponieważ podobno do tej daty wymieniali dekodery za darmo, bez problemu w punktach obsługi) dzwoniąc do nich mówili, że należy podjechać do/punktu, to wyślą mój i dadzą mi zastępczy - ale teraz ZONK. Byłem w punkcie ale nie posiadam już gwarancji (3 lata już u nich). Mam na swój koszt wysłać dekoder (SAMSUNGA) do autoryzowanego seriwisu. Na ten czas nie dostanę zastępczego dekodera i dodatkowo będę musiał placić za to, czego nie oglądam (choć wcześniej pani na infolinii mówiła, że przyślą fakturę korektę za termin nieoglądania telewizji od dnia przyjecia dekodera do naprawy! Czego nie zrobili, wiec chciałem zrezygnować z CP - znowu ZONK. Podobno mam 3 miesięczny okres wypowiedzenia... I teraz tak, jakie mam wyjście? Po pierwsze to z ich WINY padł ten dekoder, czego nie ukrywają, ale jednocześnie twierdzą, że skoro nie mam już gwarancji, to za naprawę i wysyłkę muszę płacić Czy z tego powodu mogę z nimi zerwać umowę? Czy w/ogóle w jakikolwiek sposób mogę zerwać od/razu umowę? Nie czekając 3 miesięcy? (skoro i tak nie mogę oglądać telewizji - chyba, że naprawię dekoder) ) Sytuacja jest o tyle patowa, że już miałem kiedyś przykre przejścia z CP Ale to już inna historia. Na koniec tej historii został mi na stanie dekoder, który jest sprawny ale nie mam aktywacji. Musiałbym kupić osobną umowę na minimum 12 miesięcy i dalej dodatkowo płacić za ten popsuty dekoder. BŁAGAM i proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Mam podobny problem. Padł mi dekoder CP i z tego co wiem nie opłaci się naprawiać, jeśli jest już po okresie gwarancji. Zadzwoniłem na infolinię i dostałem propozycję zamiany zepsutego dekodera na nowego Samsunga za symboliczną złotówkę. Do tego trzy miesiące gratis kanałów HBO. Minusem jest przedłużenie umowy na 24 miesiące, a plusem gwarancja, że w tym okresie w razie podwyżki mnie ten problem nie dotyczy. Mam tylko jedną wątpliwość, ponieważ czytałem, że po ostatniej aktualizacji softu z Samsungiem DSB-305G jest coś nie tak. Może jednak trzeba było dopłacić i wziąć Samsunga HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Proszę! I już jest "pierwsza" pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Romar7 - Kupilem ostatnio za 170 zl z przesylka kurierska dekoder Samsunga H370G. Bez umowy. W cene dekodera wliczony jest dodatkowo pakiet familijny i relax na jeden miesiac. Po tym okresie moge albo placic za pakiet familijny w miesiacach w ktorych mi to pasuje albo podpisac umowe. Zastanowilbym sie czy nie lepiej kupic dekoder na takiej zasadzie jak ja i potem byc wolnym od umow. Roznica miedzy abonamentem preapeid , a umowa to jakies 5 zl ... wiec czy warto sie wiazac na az tak dlugo ? Minusem jest brak mozliwosci wykupienia opcji HD bez podpisania umowy. Sami sobie robia krzywde ja nie podpisze z nimi umowy zeby miec jeden program HD ale co jakis czas bym im zaplacil te 6 zl. Dziwna polityka polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawraf Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 bogdan425 dzieki ) Pisząc to byłem bardzo zły, po całym dniu użerania się z CP ) i nie chciałem stracic weny, następnym razem będę pisał staranniej, może wtedy szybciej ktoś pomoże ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
butterfly Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Tak naprawdę to z tymi Samsungami było tak, ze do 19 kwietnia wymieniali. Po za tym wystarczy wyczyścić całe oprogramowanie i wgrać aktualne. Więc one tak naprawdę nie są takie stracone. Korekta na abonamencie też z całą pewnością będzie policzona. Umowy wcześniej raczej nie rozwiążą. W sumie podmiana na dekoder SD to dobra opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawraf Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Wiem, że do 19 kwietnia, tyle tylko, że ja dopiero wybrałem się do nich około 24 kwietnia, poza tym kto naprawia takie dekodery? Tylko Samsung? Czy może ktoś robi to taniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Jeśli jest po gwarancji, to można spróbować prawie wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawraf Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 jest po gwarancji, tylko jeśli to jest z ich winy (wymiana softu) to dlaczego ja mam za do płacic? mimo iż jest po gwarancji, to tak jak by jakaś siec dala Ci telefon i po 3 latach wysłała soft który przypadkiem Ci go psuje, no i kogo to jest wina? (CP otwarcie twierdzi że to z ich winy, ale że sprzęt po gwarancji to nie naprawiają) dziwne :\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Jeśli to taka sprawa! To najlepiej udaj się do Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów w twoim miejscu zamieszkania. Zabierz ze sobą dokumenty dotyczące umowy i dekodera CP. Tam opowiedz swoją historię. Dobry Rzecznik załatwi sprawę z mety. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 jest po gwarancji, tylko jeśli to jest z ich winy (wymiana softu) to dlaczego ja mam za do płacic? mimo iż jest po gwarancji, to tak jak by jakaś siec dala Ci telefon i po 3 latach wysłała soft który przypadkiem Ci go psuje, no i kogo to jest wina? (CP otwarcie twierdzi że to z ich winy, ale że sprzęt po gwarancji to nie naprawiają) dziwne :\ Była akcja wymiany dekoderów, nawet tych po gwarancji, skończyła się 2 tygodnie temu (tak około). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.