Xenomorph Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Wzór wypowiedzenia: http://tnij.org/c245 Nieobowiązkowe są pola [kod promocji -(jest na 1 stronie umowy zazwyczaj 4 znaki typu B2G8)], oraz [numer seryjny dekodera (podawany na 1 stronie umowy, oraz na tylnej ściance dekodera - zależnie od modelu jest to ciąg znaków lub cyfr - 377, XACE, XRJ etc.)]. W owym wypowiedzeniu można również zawrzeć informację o zmianie aktywnego pakietu na niższy typu: Familiny ---> Mini z zaznaczeniem, że wypowiedzenie będzie skuteczne na koniec obowiązującej umowy (np. umowa kończy się po 24mc, a klient w 25 chce już korzystać tylko z pakietu Mini) Wypowiedzenie należy wysłać pod adres wskazany w jego treści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek3388 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Witam!Chciałbym się dowiedzieć czy mogę zerwać umowę z CP (mam podpisaną umowę na pakiet Mini od 28.08.08r na dwa lata).Moim problemem jest brak odbioru kanałów już od ok.ponad tygodnia na dekoderze wyświetla mi się: BŁĄD 04 DEKODER ZABLOKOWANY . Dzwoniłem do CP na BOK już 3 razy lecz nadal nie mam programów.Za pierwszym razem gdy dzwoniłem brak odbioru kanałów był spowodowany złym obliczeniem wpłaty za abonament bo zapłaciłem z góry na 3 miesiące i jakoś dziwnie to wyszło że się pomyliłem o 2 zł i mi wyłączyli kanały.Za drugim razem miałem ustawić dekoder na kanał 21 i czekać.......no i dzisiaj dzwoniłem rano trzeci raz i znowu to samo i nie mogę odbierać kanałów.Czy mógłbym zaargumentować wypowiedzenie umowy CP brakiem dostępu do oferty?Czy może nie ma takiej opcji.Z góry dziekuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Sprawdź czy aby na pewno karta jest włożona poprawnie, może trzeba ją wyjąć, przeczyścić i włożyć ponownie. Poczytaj sobie tutaj. Spróbuj wznowić sygnał poprzez ICOK, lub telefonicznie (nie przez konsultanta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek3388 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 już wszystko próbowałem i dalej ten sam komunikat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Musisz zanieść dekoder tam, gdzie go kupiłeś. Zostanie sprawdzony i oddany do serwisu. Dostaniesz dekoder zastępczy, lub zwrot kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/ - załóż konto i sprawdź stan płatności, zmiany w umowie. Wtedy napisz czy coś się nie zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek3388 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Płatności jak najbardziej uregulowane na Pakiet Mini zawsze wpłacam trzy miesiące do przodu tylko pomyliłem się i zamiast 29.97 wpłaciłem przez moja pomyłkę o 2 zł mniej i Polsat mi wyłączył kanały(paranoja).No ale póżniej uregulowałem opłaty i powinno działać dzwoniłem drugi raz czekam i nic dzwoniłem trzeci raz i dalej to samo więc chciałbym uzyskać tylko odpowiedż czy w tak zaistniałej sytuacji moge ubiegać się o zerwanie umowy .Chciałbym wymienić tego złoma na Samsunga a oczywiście zostać z Polsatem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 a czy dekoder widzi kartę? jeśli nie to niesiesz do dowolnego APS Polsatu i skoro masz dekoder MINI to wymieniają go od ręki jeśli mają na stanie, takie są warunki jego gwarancji, pamiętaj żeby zabrać pilot i podstawkę bo może nie będą mieli w Twoim kolorze. na Samsunga nie wymienisz, zresztą dla pakietu Mini ten dekoder kosztuje 299 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Podmiana nie jest możliwa, nie przy zachowaniu pakietu Mini. Jeżeli byłby to familijny to tak. @jacek3388 - powinieneś wpłacić 29,70 - pakiet mini kosztuje 9,90zł, a nie 9,99zł. Zaloguj sie co ICOK i skorzystaj z opcji 'wznawianie połączeń z satelitą' --> kanał 21 i poczekaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klop182 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Chcę zrezygnowac z CP, mam umowę, która przeszła już na czas nieoznaczony a zawara była 02.02.2007. Jaką wpisać datę na wypowiedzeniu z kórą rezygnuję z ich usług? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Jeśli okres wypowiedzenia masz trzy miesiące i Twoje wypowiedzenie dojdzie przed dniem drugiego kwietnia, to umowa zakończy Ci się z dniem drugiego lipca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klop182 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Ok. A list wysłać poleconym, czy normalny. Jak radzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Polecony, polecony... i to z potwierdzeniem odbioru Tak będzie najlepiej - choć drożej - ale będzie jakieś zabezpieczenie przed tym, że poczta zagubi gdzieś ten list i przed tym, że CP będzie wmawiał, że nie otrzymali tego listu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Mam pytanie czemu funkcjonują dwa tematy o identycznej tematyce dotyczącej rozwiązywania umów z CP?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Funkcjonuje już tylko jeden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamala Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Błagam,pomóżcie babie dojśc jak długi mam okres wypowiedzenia 1 miesiąc,czy może aż 3.Nigdzie nie mogę znaleźc na umowie.Pewnie coś jeszcze było do tej umowy,ale diabeł..... Umowę -kod promocji BL05 mam podpisaną 12.10.2005. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Musisz znaleźć komplet dokumentów aby się tego dowiedzieć. Bądź przygotowany(a) na trzymiesięczny okres wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Jestem niemal pewien, że 3 miesięczny. Nie możesz po prostu zadzwonić i spytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych1991 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam. W lutym wysłałem rezygnacje. Także w lutym ktoś z Polsatu do mię zadzwonił i powiedział, że rezygnacja została przyjęta i 01.04.09 mię odłączą (miałem jednomiesięczny okres wypowiedzenia). Dziś mamy 9 kwietnia, Polsat wczoraj działał (włączyłem go tylko na chwilę by zobaczyć, czy działa). Na stronie Polsatu mam napisane że zalegam abonament za kwiecień, a telefon już 2-3 razy się odzywał, że za kwiecień nie zapłaciłem. Oczywiście do nich dzwoniłem i otrzymywałem odpowiedzi w stylu: "Tak wszystko jest w porządku, zaraz to naprawimy" Mam już w domu inną telewizję satelitarną, zanim ją zamówiłem oczywiście telefonicznie upewniłem się, że od 01.04 mię odłączą, oraz czy muszę płacić za kwiecień, skoro mój dzień rozliczeniowy to 1 dzień miesiąca. Otrzymałem odpowiedzi, że nie mię odetną i że nie muszę płacić za kwiecień. Więc co mam teraz zrobić? Wiem, że powinienem do nich zadzwonić, ale na pewno znowu powiedzą, że wszystko naprawią, a potem 10 sekund po odłożeniu słuchawki, zapomną o całej rozmowie. Nie mam zamiaru płacić, za coś z czego zrezygnowałem i z czego nie korzystam. Edit. No i znowu zadzwonili, że im nie zapłaciłem za kwiecień. A jak ja do nich zadzwoniłem to powiedziano mi, że przesuwają mój dzień zerwania umowy na 1 maja (jak dobrze pójdzie oczywiście). Myślicie, że w takim wypadku powinienem składać pisemną reklamację i czy to coś da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoic Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Próbować zawsze możesz. Ja bym najpierw wysłał maila. Definitywnie ktoś się rąbnął. Pytanie tylko kto? Ta osoba co wyliczyła na 1 kwiecień, czy 1 maj rozwiązanie umowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lislis Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam, mam taką sprawę: mialem umowe z CP na czas nieokreślny (Pakiet Familijny) z 3mies wypowiedzeniem. Podpisałem i wysłałem im porozumienie na pakiet Mini (na 24miesiace). Porozumienie jeszcze do nich nie doszlo. W miedzyczasie jednak stwierdzilem ze nie potrzebuje CP. I teraz chcialbym zrezgnowac z ich usług. Czy teraz jesli wysle im w ciagu 10 dni rezygnacje z umowy na pakiet Mini to czy obejde ten 3mies okres wypowiedzenia i uda mi się od nich uwolnic? Kiedy mialbym wyslac im tą rezygnacje? Umowa jeszcze do nich nie doszla. Z gory dziekuje za porady i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszczeonas Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Lepiej wyślij teraz ta rezygnację bo nigdy nic nie wiadomo.... i jeszcze raz przestudiuj umowę czy przypadkiem nie ma tam jakiegoś haczyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lislis Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 No tak, tylko nie chciałbym zeby moja rezygnacja doszla szybciej niz umowa ktorej jeszcze wlasciwie nie zawarłem (zgodnie z prawem) Nurtuje mnie to czy jest mozliwe obejscie tego okresu wypowiedzenia (az 3 miesiace) przez zawarcie nowego porozumienia , a potem (zgodnie z prawem) rezygnacje z niego w ciagu 10 dni, czyli de facto rezyganacje z usług CP. Umowe czytałem juz z kilka razy i nie ma w niej nic na ten temat (tzn jest mozliwosc rezygancji w ciagu 10dni oraz 3miesieczne wypowiedzenie) Czyli podsumwujac czy rezygnacja z tego porozumienia uwolini mnie od CP na dobre (szybciej niz w przypadku standardowego wypowiedzenia umowy)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Tak, zgodnie z tym co jest w umowie, musisz zdążyć w ciągu dziesięciu dni odstąpić od podpisanej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lislis Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Ok, tylko teraz nie wiem od kiedy liczyc te 10 dni. Wydaje mi się że od momentu kiedy na icok pojawi się wzmianka o przejściu na nową umowę. Chyba dobrze się mi wydaje (?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.