Skocz do zawartości

Oglądalność polskich i polskojęzycznych kanałów TV


Barti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

 

Finał piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA, w którym Real Madryt wygrał z Borussią Dortmund, w Polsacie i Polsat Sport 1 oglądało średnio 1,88 mln widzów. To mniej niż przed rokiem, gdy finał był transmitowany także w Telewizji Polskiej, Informuje press.pl

 

W głównym Polsacie transmisja (od 20.45 do 23.19) miała średnio 1,38 mln widzów przy udziałach w rynku 13,14 proc. w grupie ogólnej 4+, 19,16 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 16,39 proc. w komercyjnej 16-59.

 

Dodatkowo w Polsat Sport 1 mecz śledziło średnio 509 tys. widzów (odpowiednio 4,86 proc., 6,68 proc. i 5,7 proc.).

 

Mecz pokazywał też Polsat Sport Premium 1, ale nie jest on monitorowany przez Nielsen Media.

 

Biorąc pod uwagę, że były reklamy, udział w rynku transmisji może być wyższy.

Tymczasem...

To manipulacja przed wyborami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2024 o 21:33, Mariusz Wójcicki napisał(a):

Czyli skoro się nie pochwalił to nie ma czym więc ja nie będę wychodził przed szereg :) 

Trochę dziwnie. Bo jednak prawie 20% udziału w grupie komercyjnej to jednak nie jest zły wynik. A doliczając do tego Polsat Sport 1 wyjdzie nawet ponad 25%. ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, k05 napisał(a):

...ponad 25%. ;)

 

 

Nawet 30 procent ;), w tym Polsat Sport Premium. Moim zdaniem warto mierzyć mecz bez reklam (czyli 1. połowę, 2. połowę i ceremonię). Bo część widzów opuszcza Polsat na kilka chwil z uwagi na reklamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę, że tenis był po południu, to bardzo dobrze. Dla porównania liczba widzów podczas ogłoszenia wyników wyborów wyniosła ponad 3 miliony. Bardziej fantastyczne jest 4 miejsce dla TV Republika. TVP Sport miał dobrą oglądalność lekkoatletyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Mykhailo napisał(a):

...liczba widzów podczas ogłoszenia wyników wyborów wyniosła ponad 3 miliony.

Ogłoszenie sondażowych wyników wyborów europejskich na 10 kanałach telewizyjnych oglądało w niedzielę wieczorem łącznie średnio 4,55 mln widzów, z czego najwięcej w TVN 24 i TVN 24 BiS. W TV Republika więcej widzów niż w kanałach Polsatu, podaje press.pl powołując się na dane Nielsen Media.

Cytat

 

Wyniki przeprowadzonego przez Ipsos badania exit poll zaprezentowano o godz. 21, czyli po zamknięciu lokali wyborczych. W godz. 21-21.09 stacje emitujące wieczory wyborcze wybrało 36,63 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję.

Ogłoszenie sondażowych wyników (21-21.09) najwięcej widzów – 1,66 mln – przyciągnęło do TVN 24 i TVN 24 BiS.

TVP 1, TVP Info i TVP Polonia śledziło w tym czasie łącznie 1,44 mln widzów, TV Republika 771 tys. widzów, natomiast Polsat News, Polsat News Polityka i Wydarzenia 24 658 tys. widzów.

Specjalny program "Europa wybiera. Czas decyzji" (19.45-23.55) oglądało w TVN 24 średnio 1,04 mln widzów, a w TVN 24 BiS 43 tys. widzów.

Należy dodać w kontekście TVP, że pierwsza część w TVP Info (20-20.54) zgromadziła 181 tys. widzów, druga w TVP 1, TVP Info i TVP Polonia (20.54-21.58) 1,22 mln widzów, a ostatnia w TVP Info (do 0.38) 164 tys. widzów.

Program "Polska wybiera. Eurowybory 2024" (19.14-1.07) przyciągnął do Polsat News, Polsat News Polityka i Wydarzenia 24 razem 360 tys. widzów.

Wieczór wyborczy emitowała również TV Republika. Pierwsza część (18.50-19.01) miała 294 tys. widzów, druga (19.30-23.13) – 545 tys. widzów, a trzecia (od 23.44) – 190 tys. widzów. Z kolei 48 tys. osób śledziło wieczór wyborczy telewizji wPolsce.pl.

 

Wskazanie nie uwzględnia internetu.

Edytowane przez Mykhailo
Poprawiłem nieco akapit i poprawił
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obecnych realiach byłoby to jednak bardzo trudne. To już nie są czasy, gdy odbierało się po 4-5 kanałów i mecz kadry nie miał praktycznie żadnej konkurencji. Teraz poza transmisją w Jedynce były programy na około 30 innych stacjach naziemnych, więc i tak 2/3 udziałów w rynku w niedzielne popołudnie jest wynikiem świetnym. Myślę, że jedyna sytuacja, gdzie byłoby kilkanaście milionów widzów, nastąpiłaby, gdyby nasza kadra zagrała w finale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Kirk napisał(a):

W obecnych realiach byłoby to jednak bardzo trudne. To już nie są czasy, gdy odbierało się po 4-5 kanałów i mecz kadry nie miał praktycznie żadnej konkurencji. Teraz poza transmisją w Jedynce były programy na około 30 innych stacjach naziemnych, więc i tak 2/3 udziałów w rynku w niedzielne popołudnie jest wynikiem świetnym. Myślę, że jedyna sytuacja, gdzie byłoby kilkanaście milionów widzów, nastąpiłaby, gdyby nasza kadra zagrała w finale.

Wiesz, ja też nie mówię o aż tak odległych czasach. Spójrzmy chociaż na Euro 2012. To "zaledwie" 12 lat wstecz. Mecze z udziałem Polski wszystkie 3 po 15 milionów i udziały po 82-85%. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ipo napisał(a):

ale i tak daleko mu do danych lat kiedy mecze polskiej reprezentacji gromadziły po kilkanaście mln widzów.

W wielu mniejszych miastach tworzono strefy kibica, które przyciągały masę młodych i starszych kibiców. Gdyby do tych danych dodano również (od osoby, nie od strefy) strefy kibica, to wynik mógłby sięgnąć z 300 tysięcy więcej.

Edytowane przez Kirk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...