Jump to content
Guest kingofsouth

Usługa nc+ GO na komputerach i urządzeniach mobilnych

Recommended Posts

Guest kingofsouth

Odnoszę wrażenie że znowu usługa działa jak chce :/

Za wcześnie pochwaliłem że jest dobrze,niby silverlighta nie potrzebuje a znów co jakiś czas problemy z odtwarzaniem się pojawiają :(

Też tak macie?

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa płynniej, no i w końcu poprawili ten irytujący błąd z zatrzymaniem w momencie gdy zmienia się program w EPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mervel

Napisałem do obsługi klienta w sprawie uruchomienia meczu na 2 urządzeniach jednocześnie bo wg nc+ można oglądać na 2 naraz każdy kanał :)

 

Szanowny Panie,

 


informuję, że komunikat o przekroczonym limicie podsesji wynika zwykle z próby uruchomienia materiałów wideo na więcej niż dwóch urządzeniach jednocześnie. Wówczas w celu zlikwidowania komunikatu należy wylogować się ze wszystkich urządzeń i zalogować ponownie na maksymalnie dwóch urządzeniach.

W niektórych przypadkach komunikat ten oznacza jednak wewnętrzny błąd aplikacji, który został już zgłoszony do odpowiedniego działu. Jeśli powyższe zalecenia nie pomogą, poproszę o cierpliwość w oczekiwaniu na wdrożenie w tej kwestii odpowiedniego rozwiązania. Przepraszam także za niedogodności związane z opisanym komunikatem

Więc jak widać powinno to działać, ale mają błąd w aplikacji. Oby to naprawili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie miałem pisać ,obojetntnie czy tu czy w wątku NC+go na urządzeniach

...

Sprawdzone wczoraj na przynajmniej na połowie dostępnych kanałów i to za granicą na dwóch różnych urządzeniach i pod tym samym IP na VPN oglądałem na tablecie i na smartfonie te same kanały

Był problem tylko z paczką Canal+

C+Discovery się dało ale pozostałe już nie ,no i nSport tez wysyskakiwał błąd podsesji 22

A tak to i HBO Cinemax i EuroSport Tvpsport i kilkanaście innych działa jednocześnie!

Jedyne co wiec zostalo NC+ z tych ograniczeń to ilość zarejestrowanych urządzeń

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Kanał Liftime i taka niespodzianka ;)

Też tak macie ??

 

2017_03_12_090413.jpg

Edited by kingofsouth
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie miałem pisać ,obojetntnie czy tu czy w wątku NC+go na urządzeniach

...

Sprawdzone wczoraj na przynajmniej na połowie dostępnych kanałów i to za granicą na dwóch różnych urządzeniach i pod tym samym IP na VPN oglądałem na tablecie i na smartfonie te same kanały

Był problem tylko z paczką Canal+

C+Discovery się dało ale pozostałe już nie ,no i nSport tez wysyskakiwał błąd podsesji 22

A tak to i HBO Cinemax i EuroSport Tvpsport i kilkanaście innych działa jednocześnie!

Jedyne co wiec zostalo NC+ z tych ograniczeń to ilość zarejestrowanych urządzeń

Pisałem o tych problemach na poprzedniej stronie - jest tam też odpowiedź, jaką mi udzielili na problem związany z odpaleniem tego samego kanału na dwóch kompach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Nareszcie mamy CN HD w NC+GO :jupi:

 

Bo jak dotąd udostępniali nam SD jako HD ;)

 

2017-03-30_121116.jpg

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

E!HD również w NC+GO :jupi:  ;)

 

2017-03-31_234328.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie kanały z "plusikiem" też już w HD. Wprawdzie trochę naciągane to HD, ale nie jest źle.

Edited by śmiechu warte

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Zmiana zauważalna. :brawo:

Trochę im to czasu zajęło żeby kanał HD był w HD. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

MTV Polska w NC+GO podmieniono na wersję HD:

 

2017-04-10_104946.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego na jednym komputerze mam wszystkie odcinki serialu z Ale Kino, a na innych mam tyko jeden?

Konkretnie wygląda to tak , że wchodzę w widoczny 8 odcinek na komputerze np "Zaginiony" i z boku są pozostałe odcinki. Na tablecie oraz innym komputerze jest widoczny tylko jeden . Taka sytuacja jest z wszystkimi serialami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Dlaczego?Bo tak już jest :P ;)

Ja też mam dziwną sytuację ,u mnie kolekcja vod "Sundance TV" na laptopie jest zablokowana a w NC+GO na dekoderze mi działa ,dzwoniłem na infolinię i nadal to samo ,uprawnienie przesyłane były a problem pozostał :/

Usługa NC+GO trochę zaczęła być olewana przez techników/programistów  takie jest moje zdanie.

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

"TV na życzenie" dział, a "teraz w TV" nie. Coś się kręci, a później czarny ekran.

Przeglądarka Firefox. Test sprawności pokazuje, że wszystko jest OK.

Edited by Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

"Tv na życzenie" działa, A "teraz w TV" nie. coś się kręci a później czarny ekran.

 

"Teraz w TV" działa. :P

Przeglądarka Firefox wersja 53.

 

2017-04-25_121329.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodziło mi o podpowiedź, dlaczego u mnie nie działa. Może ktoś miał podobną sytuację i rozwiązał problem?

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

@inspektor Barnaby, jakiego masz Firefoxa? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Już mamy odpowiedź na twoje pytanie. Bez aktualizacji Firefoxa do wyższej wersji raczej nie zadziała. ;)

Chrome nie używam i nie zamierzam. Firefox jest najlepszą przeglądarką do usług online według mnie. :P

Edited by kingofsouth
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"TV na życzenie" dział, a "teraz w TV" nie. Coś się kręci, a później czarny ekran.

Przeglądarka Firefox. Test sprawności pokazuje, że wszystko jest OK.

 

Używasz jakiegoś rozszerzenia blokującego pokroju "FlashStopper" lub coś w tym stylu, np. bloker reklam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę brak właściwego tematu(?), ale irytuje mnie w niektórych serialach w nc+go brak poszczególnych odcinków. Teraz oglądam sobie III sezon Broadchurch i widziałem odcinki 1,2 na AleKino+, przegapiłem 3-4 i chciałem odrobić zaległości w nc+go, ale brak odcinków 1-4 w serwisie. Są tylko odcinki 5-6. Jaki sens? I to nie pierwszy serial tak wybrakowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Używasz jakiegoś rozszerzenia blokującego pokroju "FlashStopper" lub coś w tym stylu, np. bloker reklam?

 

nie, mam wyłączony na tej stronie Adblock Plus.

----------------------

Zmieniłem na Google Chrom i działa.

Więc to jednak była chyba wina starej wersji firefox'a.

Edited by inspektor Barnaby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli masz zainstalowany Silverlight, to wyłącz w opcjach przeglądarki bądź odinstaluj, bo być może coś się gryzie. Również w opcjach możesz spróbować zaktualizować wtyczkę Widevine. Sprawdź czy działają ci materiały na player.pl, bo to podobny odtwarzacz. Zarzuć jakiś serial i poczekaj aż skończą się reklamy. Ewentualnie, faktycznie możesz korzystać z Chrome, chociaż pod Firefoksem nie mam żadnych problemów z nc+GO, player, Ipla itd. 

Edited by grande

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...