PLANETKA Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Czyli olewka na całego jak zwykle , to chyba norma z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) W dniu 1.09.2018 o 22:57, śmiechu warte napisał: Brak możliwości wyboru jakości na kanałach C+Sport 1/2, nSport........ Już jest. Edytowane 13 Września 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asffaf Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Nie ogarniam ich. Eleven Sport 1 nie mogę zmienić jakości a na Eleven Sport 2 jest możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sieko_94 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Błąd odtwarzania #3120 na każdym kanale. Ktoś wie jak temu zaradzić? Czy samo się rozwiąże (oczywiście po takim czasie, kiedy już mi nc+ Go nie będzie potrzebne...)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Pisz do nich na Facebooku. To jest błąd po ich stronie. Tutaj nikt ci nie pomoże, bo niby jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 (edytowane) 55 minut temu, sieko_94 napisał: Błąd odtwarzania #3120 na każdym kanale. Ktoś wie jak temu zaradzić? U mnie to samo. Myślę, że u wszystkich tak jest. Edytowane 15 Września 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 U mnie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 U mnie na Androidzie działa, na przeglądarce (Firefox) nie idzie. Taka sytuacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Dziwne, bo u mnie również "Lisek" tylko na Linuksie. Działa bez problemu. Wcześniej w ciągu dnia miałem za to problemy z logowaniem do ICA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Lisek Windows - czarny ekran i wywala błąd #3120. Android, 10 sekund działa, a potem błąd -123. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Hmm... A może problemem jest dostawca internetu? Ja mam T-Mobile (LTE) i śmiga. Zaraz zobaczę jeszcze na Windowsie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudelek Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Sprawdziłem i ja z ciekawości, na Firefoxie i Chrome ten sam błąd na zwykłym IE śmiga aż miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 (edytowane) Jednak nie sprawdzę, gdyż limit urządzeń przekroczony na ten miesiąc. Ehh... Edytowane 15 Września 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 16 minut temu, shevchenko1987 napisał: Hmm... A może problemem jest dostawca internetu? Ja mam T-Mobile (LTE) i śmiga. Zaraz zobaczę jeszcze na Windowsie. Bingo. Na internecie mobilnym (Play) działa na komputerze i Androidzie. Niezłe jaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Zawsze musi być jakiś wspólny czynnik, który zawodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 7 minut temu, shevchenko1987 napisał: Jednak nie sprawdzę, gdyż limit urządzeń przekroczony na ten miesiąc. Ehh... Gdyby jeszcze tak nc+ żyło we współczesnych latach i potrafiło dać użytkownikom usuwanie naszych urządzeń z tej listy. Do tego jeszcze jakieś ograniczenia czasowe to jakaś głupota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Zgadza się Niestety, oni "bronią" kontent jak tylko mogą. Nie dość, że ten serwis jest zacofany technologicznie to w dodatku jeszcze te ograniczenia urządzeń. Nigdy się nie nauczą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 To nie jest nie wiadomo jak wielka firma, żeby musieli się aż tak zawzięcie chronić przed tym. Zrozumiem jeszcze Premier League, bo Anglicy mają te swoje chore uprzedzenia. Ale zwyczajne seriale czy filmy, które i tak są piracone? Przesadzają. Ciekawe czy we Francji też są tacy zacofani ze swoimi usługami. Chociaż tam CANAL czy tam CANALPLAY jest dostępny bez problemu w Apple TV. A u nas wsparcie i dostępność nc+ GO to też same ograniczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Już działa, się naprawiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 Mam pytanko. Gdzie się sprawdza stan godzin do wykorzystania w nc+go? Mam tą aplikacje od dziś, ale szukam i nie widzę ile godzin mi ubywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 (edytowane) 22 minuty temu, djclassic napisał: Gdzie się sprawdza stan godzin do wykorzystania w nc+go? Tutaj sprawdzisz. https://ncplusgo.pl/User/TransactionHistory Edytowane 22 Września 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 OK. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 (edytowane) @djclassic,na androidzie lepiej to wygląda. Tam sprawdzisz zużycie rozbite na poszczególne urządzenia. Edytowane 22 Września 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokam Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 Ten limit to jeden z największych absurdów w nc+. Ja rzadko korzystam z tej aplikacji, ale córka chętnie by z tego korzystała, gdy wyjeżdża na studia. No, ale ten limit ją zniechęca i korzysta z Netflxa i HBO GO. Ciekawe, czy mają w planach zlikwidować ten bzdurny limit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaga Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 Mam pakiet Extra i pakiet 100 godzin nc+ Go. Czy jest możliwość zwiększenie pakietu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.