ircios Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 W tym samym czasie na 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubson Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 (edytowane) Tak jak kolega @irci0s powtórzył już po napisanej odpowiedzi.Tak na dwóch,a mozna zarejestrować 4urzadzenia i dokonać 2zmian w miesiacu Edytowane 26 Lipca 2019 przez hubson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Nie powtórzył, tylko sprecyzował, a Ty jeszcze bardziej doprecyzowałeś(pospamowałeś) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian1207 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 W dniu 21.07.2019 o 01:43, domek84 napisał: Witam od pewnego czasu nie wiem czemu nagle przestała mi funkcjonować usługa ncplus go ale multiroom chodzi Dekoder główny to Główny 4K ULTRABOX a dodatkowy (multiroom) WiFi Box+ SAGEMCOM DSIW74. NCplus go chodzi na smartphonie oraz komputerze ale mnie to za bardzo nie interesuje najważniejszy jest dla mnie telewizor. Doradca z infolinii po instrukcjach jakie mi dawał okazał się bezradny bo nic nie pomogło mówił iż to wina sprzętu (absurd dwa na raz w jednej chwili miały się zepsuć) bądź dostawcy. Dostawca internetu to orange mam funbox 2 Neostradę mam 80MB w opcjach routera pokazuje iż widzi dekoder ncplus Pozycja telewizja jest niedostępna bo to nie telewizja przez Orange a satelitarna ncplus tv. Siec nie jest dla niego ograniczona. Z resztą Orange twierdzi iż nie może to być wina internetu. A po środku jestem ja klient. Jak włączam ncplus go na jednym z dwóch dekoderów wybieram dowolną pozycję z ncplus go internet(ncplus go dekoder działa ale wybór pozycji jest tam komiczny) film premiery, 4k , canal+, dzieci itp dowolnie dekoder "myśli" aż wyskakuje coś takiego. Proszę o jak najszybszą pomoc. Miałem podobny problem po zmianie router'a na Livebox'a 2.0. Jeżeli dobrze pamiętam to przyczyną był protokół IP v6, z którym dekoder sobie nie radził. Musisz zalogować się do panelu administracyjnego router'a i przestawić go na IP v4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Comfort+ dopełnienie do Extra+, kanał "AMC jest niedostępny w twoim abonamencie." Coś zmienili, czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Powinien Ci działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Mam pytanie czy u was w aplikacji nc+go na telefonie działa kanał canal+now bo u mnie pisze że muszę kupić kanał, a posiadam cały pakiet canal+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 U mnie działa. Cały pakiet C+. Bez 4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 1 minutę temu, ircios napisał: U mnie działa. Cały pakiet C+. Bez 4k Na dekoderze kanał działa a na telefonie pisze że muszę wykupić więc spróbuje do nich zadzwonić lub napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kummer Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 U mnie tez działa Canal+ now Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Spotkaliście się z takim błędem przy próbie zmiany urządzenia(przeglądarki) na inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Poszukuję pomocy. Na urządzeniach mobilnych wszystko śmiga elegancko. Kupiłem nowy telewizor Samsung 50NU7462. Włączyłem w tv przez przeglądarkę nc+ go i wszystko fajnie ale dźwięku nie ma. Nigdzie nie jest sprzęt wyciszony. Czy to jakaś ,,autoblokada", aby nie oglądać poprzez przeglądarki na telewizorach(wszak nie jest to urządzenie mobilne) czy u Was normalnie odbiera dźwięk? Szczerze to miałem nadzieję zainstalować na tv apkę nc+gp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Aplikacja nie jest stworzona na Smart TV Smartfon, laptop, komputer, tablet ale nie telewizor. Co ty o tym nie wiedziałeś? Zejdź na ziemię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 2 godziny temu, kingofsouth napisał: Aplikacja nie jest stworzona na Smart TV Smartfon, laptop, komputer, tablet ale nie telewizor. Co ty o tym nie wiedziałeś? Zejdź na ziemię Wiedziałem. Ale nadal nie wiem dlaczego nie mam dźwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 37 minut temu, Ramzesthemaster napisał: ....nadal nie wiem dlaczego nie mam dźwięku. Nie ma być dźwięku oraz obrazu. Jeśli coś z tego jest, to tylko i wyłącznie jest to anomalia. Nie drąż , bo to nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 6 minut temu, kingofsouth napisał: Nie ma być dźwięku oraz obrazu. Jeśli coś z tego jest, to tylko i wyłącznie jest to anomalia. Nie drąż , bo to nie ma sensu Czyli co, w przeglądarce internetowej na telewizorze nc+ go nie powinno w ogóle działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 1 minutę temu, Ramzesthemaster napisał: .... w przeglądarce internetowej na telewizorze nc+ go nie powinno w ogóle działać? No nareszcie zrozumiałeś To nie jest aplikacja na Smart TV. Zapamiętaj to sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 8 minut temu, kingofsouth napisał: No nareszcie zrozumiałeś To nie jest aplikacja na Smart TV. Zapamiętaj to sobie. Z dumy nie pęknij. Aplikacji to używam w smartfonie. Na laptopie odtwarzam NC+ go z przeglądarki. Nie wiedziałem jedynie dlaczego tego samego nie można zrobić na tv, wszak przeglądarka to przeglądarka. No i u mnie to działa. Tylko dźwięku nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 (edytowane) 4 minuty temu, Ramzesthemaster napisał: No i u mnie to działa. Tylko dźwięku nie ma. Działa, bo to zwykły błąd w oprogramowaniu aplikacji. Dźwięk nie ma prawa działać. Przeglądarka laptopa to nie to samo co przeglądarka Smart TV. Edytowane 25 Sierpnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 55 minut temu, Ramzesthemaster napisał: Czyli co, w przeglądarce internetowej na telewizorze nc+ go nie powinno w ogóle działać? Jeśli odpalisz stronę internetową ncplusgo na przeglądarce TV to nie powinien Ci uruchomić się player (nc+ blokuje), tak samo jak zrobisz screen share z tabletu lub smartfona to aplikacja też zablokuje wyświetlanie. Jeśli podłączysz laptop przez HDMI to powinno działać, ale jak zrobisz screen share (Windows 10) po WIFI to też powinno blokować. Najnormalniej w świecie nc+ blokuje streamowanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 41 minut temu, nieczęstygość napisał: Jeśli odpalisz stronę internetową ncplusgo na przeglądarce TV to nie powinien Ci uruchomić się player (nc+ blokuje), tak samo jak zrobisz screen share z tabletu lub smartfona to aplikacja też zablokuje wyświetlanie. Jeśli podłączysz laptop przez HDMI to powinno działać, ale jak zrobisz screen share (Windows 10) po WIFI to też powinno blokować. Najnormalniej w świecie nc+ blokuje streamowanie. Dzięki panowie za wyjaśnienia. Tak myślałem, że jakieś blokady mają. Niemniej, dość dziwne, że w ogóle się włącza. Wracam na początku września do chaty to jeszcze raz włączę i zobaczymy co dalej. Na tv przez laptop->HDMI-tv na pewno działa, bo jeśli są dwa ciekawe mecze to przynoszę do pokoju drugi tv i podłączam pod niego lapka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Jeśli chodzi o mecze to Canal+ Spot Online działa przez miracasta. Odpalasz na telefonie apkę i udostępniasz ekran na TV przez wifi. Działa bez zarzutu. Z tego co kojarzę nc+ go ma na to blokadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramzesthemaster Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 To trzeba mieć DLNA w tv, jeśli kojarzę. Nie mam. Spoko. Chciałem tylko się dowiedzieć co z tym dźwiękiem i czy to normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 5 godzin temu, Tomo21 napisał: Jeśli chodzi o mecze to Canal+ Spot Online działa przez miracasta. Racja, tyle że jakość takiego meczu przesłanego na TV 55-65 cali pozostawia wiele do życzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radomir Opublikowano 9 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2019 (edytowane) (usunięte) Edytowane 9 Września 2019 przez Radomir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.