ezequiel93 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Szybkie pytanie, dlaczego na dwóch różnych kompach nie można oglądać tego samego kanału? Wyskakuje mi błąd odtwarzania - przekroczono limit podesji (-23). Mi akurat ten błąd wyskoczył jak chciałem trochę zerknąć na mecz Liverpool - Chelsea, a na żadnym innym urządzeniu nie byłem zalogowany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) Jeszcze lepiej będzie wtedy, gdy nc+ go będzie wreszcie dostępny na Microsoft Edge. Silverlight stwarza tylko same problemy (przynajmniej u mnie, ale pewnie nie tylko). Dokładnie, tym bardziej, że c+sport online działa wyśmienicie na Edge. Kiedyś pisałem do nich w tej kwestii ale mnie zbyli. Komunikat o pracy nad GO w Edge, to najzwyklejszy pic na wodę. Edytowane 2 Lutego 2017 przez grande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emirates Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Bezsensowny jest ten limit choć i tak nie ma to większego znaczenia, bo jak raz na ruski rok chciałem sobie włączyć Smerfy vs Arsenal na telefonie to i tak ciągle przycina i nie da się oglądać. Nie ma co, super usługa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Jak się nie wie to się odpisuje co chce. Gdyby było duze zainteresowanie, a co za tym idzie obciążenie,to by wcale nie działało, albo z wielkimi problemami. Edytowane 4 Lutego 2017 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Masz problem tylko i wyłącznie z jednym kanałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid6237 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Czy mógłby ktoś sprawdzić czy Superbowl można odbierać przez nc+go czy jednak też nałożona jest blokada aby nie oglądać NFL przez internet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Aktualnie działa. Ale powinien działać normalnie, bo tego nie wykupujesz tak od siebie, jak Eleven na ich stronie, a działa tylko jak się posiada NC+. Edytowane 7 Lutego 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 15 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2017 (edytowane) Witajcie. Teraz ja coś opisze o tej usłudze. Przeprowadziłem się z początkiem stycznia do nowego mieszkania gdzie nie miałem TV, tylko internet od LTE. Zacząłem korzystać z nc+ go ale działało to śmiesznie ciągle stop klatki że się nie dało wiele obejrzeć i zainstalowałem Kodiego i tam TV śmiga jak miło Obecnie korzystam już z satelity i ten tydzień się rozchorowałem i lezę w łóżku i nie mam sił iść do salony na TV to wziąłem laptopa i włączam ten nc go i o dziwo działa jak trzeba nic się nie zacina odtwarza się płynnie. Brawa na nc+ za naprawę odtwarzacza. Edytowane 15 Lutego 2017 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono też liczne błędy ortograficzne w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoodMen Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Witam.Mam pytanie: kiedy na NC+GO będą napisy i oryginalna wersja? Myślę, że nie wszyscy oglądają kanały z lektorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2017 Zadaj pytanie do operatora. Wróżek tutaj nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Do Firefoksa już nie potrzeba Silverlighta aby korzystać z nc+GO. Obraz dużo płynniejszy. Najprawdopodobniej przygotowali się na zmiany związane z aktualizacją do FF 52, która nastąpi 7 - 8 marca. Od tej wersji, SL ma być przestać wspierany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Phi tez mi problem Żartuję ale wydawałoby się ze wsparcie techniczno-sprzętowe większe powinno być na www i komputery Udalo mi się wczoraj po próbie na kilkunastu programach zmieniających VPN ,proxy ,IP uruchomić NC+ go za granicą i działa super Działa na wszystkim ,czy to telefon czy tablet czy android czy iOS, do wyboru do koloru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Do Firefoksa już nie potrzeba Silverlighta aby korzystać z nc+GO. Obraz dużo płynniejszy. Dopiero teraz zauważyłem obraz wygląda hm jak na szybkie łącze ..... "pysznie" nareszcie Próbowałem na PS4 uruchomić bo myślałem że jak nie trzeba silverlight to pójdzie ale niestety konsola ma swoją przeglądarkę i nie da rady Dopiero teraz wyjdzie że te 100 godzin to za mało Edytowane 3 Marca 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dddl Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 (edytowane) Faktycznie Canal plus sport online też nie wymaga Silverlighta, przełączyli to w html5(?), do działania potrzebny tylko drma od Google'a czyli mechanizm Widevine. Od jakiegoś czasu miałem błąd 'no compatible source was found for this video' - teraz działają obydwa serwisy bez problemu. Edytowane 4 Marca 2017 przez dddl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Istnieje limit sesji jednocześnie na kompa i appke mobilna? Mając włączone nc go na kompie nie idzie na komórce odpalić meczu... szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Istnieje limit sesji jednocześnie na kompa i appke mobilna? Mając włączone nc go na kompie nie idzie na komórce odpalić meczu... szkoda.Powinny być 2 urządzenia (bez wzgledu na ich rodzaj )jednocześnie http://ncplus.pl/Pomoc/faq-najczesciej-zadawane-pytania/nc-plus-go/Czy-bede-mogl-odtwarzac-ten-sam-material-na-kilku-urzadzeniach-jednoczesnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Istnieje limit sesji jednocześnie na kompa i appke mobilna? Mając włączone nc go na kompie nie idzie na komórce odpalić meczu... szkoda. Tak to nie działa Da się oglądać na kompie/laptopie oraz na smartfonie ale..... nie ten sam kanał Edytowane 5 Marca 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Tak to nie działa No właśnie,choć powinno...tez próbowałem kilka razy i prosi o wylogowanie z innego urządzenia na jakim tez jestem zalogowany W linku który wysłałem wyżej pytanie sformułowane jest tak ze chodzi o odtwarzanie ,,tego samego materiału" Tutaj w linku poniżej na dole strony pytania i odpowiedzi już jest precyzyjnie http://go.ncplus.pl/go/jak-to-dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Powinny być 2 urządzenia (bez wzgledu na ich rodzaj )jednocześnie http://ncplus.pl/Pomoc/faq-najczesciej-zadawane-pytania/nc-plus-go/Czy-bede-mogl-odtwarzac-ten-sam-material-na-kilku-urzadzeniach-jednoczesnie Są dwa urządzenia równocześnie ale nie ten sam kanał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Ok i tak być powinno Ale użytkownik nie zapytał precyzyjnie ze chodzi o ten sam kanał Dowodzi to tez braku kompetencji osoby która nie odpowiada precyzyjnie na oficjalnej stronie na tak zadane pytanie o TEN SAM MATERIAŁ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk A oto dowód na to ze NC+go ........działa poza terytorium RP ,obojętnie czy PC ,tablet czy telefon W lewym rogu oznaczenie kodowe Austrii AT i ikonka VPN Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 5 Marca 2017 przez dariop28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Odnoszę wrażenie że znowu usługa działa jak chce Za wcześnie pochwaliłem że jest dobrze,niby silverlighta nie potrzebuje a znów co jakiś czas problemy z odtwarzaniem się pojawiają Też tak macie? Edytowane 5 Marca 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Działa płynniej, no i w końcu poprawili ten irytujący błąd z zatrzymaniem w momencie gdy zmienia się program w EPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Napisałem do obsługi klienta w sprawie uruchomienia meczu na 2 urządzeniach jednocześnie bo wg nc+ można oglądać na 2 naraz każdy kanał Szanowny Panie, informuję, że komunikat o przekroczonym limicie podsesji wynika zwykle z próby uruchomienia materiałów wideo na więcej niż dwóch urządzeniach jednocześnie. Wówczas w celu zlikwidowania komunikatu należy wylogować się ze wszystkich urządzeń i zalogować ponownie na maksymalnie dwóch urządzeniach.W niektórych przypadkach komunikat ten oznacza jednak wewnętrzny błąd aplikacji, który został już zgłoszony do odpowiedniego działu. Jeśli powyższe zalecenia nie pomogą, poproszę o cierpliwość w oczekiwaniu na wdrożenie w tej kwestii odpowiedniego rozwiązania. Przepraszam także za niedogodności związane z opisanym komunikatem Więc jak widać powinno to działać, ale mają błąd w aplikacji. Oby to naprawili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariop28 Opublikowano 7 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Właśnie miałem pisać ,obojetntnie czy tu czy w wątku NC+go na urządzeniach ... Sprawdzone wczoraj na przynajmniej na połowie dostępnych kanałów i to za granicą na dwóch różnych urządzeniach i pod tym samym IP na VPN oglądałem na tablecie i na smartfonie te same kanały Był problem tylko z paczką Canal+ C+Discovery się dało ale pozostałe już nie ,no i nSport tez wysyskakiwał błąd podsesji 22 A tak to i HBO Cinemax i EuroSport Tvpsport i kilkanaście innych działa jednocześnie! Jedyne co wiec zostalo NC+ z tych ograniczeń to ilość zarejestrowanych urządzeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Jaka przeglądarka Waszym zdaniem obecnie najlepiej współpracuje z usługą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.